پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۵
در جريان سفر مقام معظم رهبري به كازرون مسئولان شهرستان در نامه‌اي مشكلات شهرستان را نوشته و تقديم معظم‌له كردند.

جهت اطلاع همشهريان عزيز نامه‌ي مسئولان شهرستان كه به امضاي امام جمعه، فرماندار و شوراي اسلامي شهر كازرون رسيده است را تقديم مي‌كنيم.

محضر مبارك رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ايران حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (دامت بركاته)

گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم
چه بگويم كه غم از دل برود چون تو بيايي

شهر كازرون، شهر الله اكبر، شهر سلمان، شهر شهيدان به خون غلطيده، شهر علم و عمل، شهر كهن، شهر گل نرگس و شهر پريشان به خود مي‌بالد كه پذيراي نماد عشق، نماد تقوي و فرزند خلف خميني كبير است.

كازرون شهر غضب طاغوتيان، شهر حكومت نظامي و شهر انقلاب، اكنون نفس عشق و آزادي مي‌كشد چون مقدم خورشيد روي تو در كالبد نيمه جانش روحي تازه دميده و بر سينه‌ي غمبارش مرهمي گذاشته است.

مقتداي ما
اي پيام‌آور تمام خوبي‌ها خوش آمديد
اي دردشناس محرومين و اي غم‌خوار مستضعفين!

ما خدمت‌گذاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از شهر كازرون به حكم وظيفه نيازهاي اين مردم كه هميشه مدافع و حامي آناني، به حضور مباركتان تقديم مي‌كنيم كه هرچه بفرمايي و دستور دهي عين مصلحت و صواب است كه «اطيعو الله و اطيعوا الرسول و اولوا الامر منكم»

1. احداث فرودگاه با توجه به زلزله‌خيز بودن اين منطقه، حادثه‌خيز بودن محورهاي ارتباطي و نبود مركز درماني مجهز و انبوه جمعيت روستايي و شهري و نيز مسافرت كاري عده‌ي كثيري از مردم به نقاط مختلف كشور و نيز به كشورهاي حوزه‌ي خليج فارس.

2. با آن‌كه پروژه‌ي عظيم راه‌آهن شيراز- بوشهر از نزديكي شهر كازرون مي‌گذرد، متأسفانه مردم شهر از اين نعمت بزرگ بي‌نصيب هستند كه استدعاي رسيدگي داريم.

3. هرچند جاده‌، آرزوي 40 ساله‌ي مردم را برآورده نموده است، اما به علت سانحه‌خيز بودن و عرض كم جاده استدعاي اتوبان اين جاده كه كل مسافت آن 60 كيلومتر مي‌باشد را داريم.

4. تسريع در احداث كمربندي شهري به منظور كاهش بار ترافيكي

5. عقب‌نشيني پادگان نظامي 07 جهت احداث بلوار 45 متري شهيد امير صيادشيرازي و تأمين هزينه‌ي ديواركشي پادگان‌هاي تيپ دوم امام سجاد(ع) و شهيد چمران به منظور تسهيل در تردد عموم

6. شهرداري كازرون به لحاظ نبود كارخانجات صنعتي در منطقه از نظر مالي سخت در مضيقه است و بيش از 15 ميليارد تومان بدهي معوقه دارد، پرداخت اين بدهي كمكي به آباداني و عمران شهر است.

7. فرهنگ‌سرا و مقبره‌ي شاعر عشق و حماسه‌ي دفاع مقدس مرحوم نصرالله مرداني به صورت نيمه‌تمام رها شده، تكميل اين پروژه گامي بزرگ در تقويت امور فرهنگي شهرستان مي‌باشد.

8. احداث كتابخانه‌اي بزرگ همراه با پژوهشكده‌اي مجهز به خاطر كثرت دانشجويان دانشگاه‌هاي آزاد، دولتي و پيام نور و ديگر مراكز آموزش عالي و نيز احداث كتابخانه در شهرهاي تابعه.

9. تأمين بودجه‌ي داخلي و كمك به بهسازي تالاب پريشان به منظور جذب گردشگران داخلي و خارجي و بهبود وضع زندگي بيش از 25 هزار نفر ساكنين اين منطقه.

10. با توجه به اين‌كه كازرون منطقه‌اي است تاريخي و آثار باستاني متعددي همچون مجسمه، غار شاهپور، شهر بيشاپور، نقش برجسته‌هاي تنگ چوگان و سرمشهد در آن وجود دارد، لذا براي حفاري بيشاپور و جذب گردشگران بيشتر به كمك مادي و معنوي حضرتعالي بسيار نيازمند است، بخصوص نصب تلكابين براي ورود به غار شاپور كه رفت و آمد آن بسيار مشكل است.

11. كمك به تجهيز تنها بيمارستان شهر و توسعه‌ي بيمارستان با توجه به تراكم جمعيت و مراجعه‌ي مردم شهرهاي همجوار و عدم جوابگويي تخت‌هاي بيمارستان و همچنين تسريع در ساخت و تكميل بيمارستان‌هاي شهرهاي خشت و كنارتخته، قائميه، جره و بالاده و كوهمره نودان.

12. احداث مجتمع‌هاي تفريحي – ورزشي بويژه در ارتباط با بانوان.

13. بازنگري و اهتمام در ادامه‌ي ساخت پروژه‌ي بناف جهت از بن‌بست خارج كردن شهر.

14. كاهش تعرفه‌ي برق به جهت گرمسير بودن اين منطقه با دماي ميانگين 8/44 درجه و رطوبت 60 درصد.

15. تسريع در تكميل پروژه‌ي اجرايي سد مسقان.

16. تسريع در انجام مصوبه‌ي دولت مبني بر ايجاد منطقه‌ي آزاد كشاورزي در كازرون.

17. تسريع در انجام مصوبه‌ي دولت مبني بر ايجاد مراكز صنعتي بويژه صنايع تبديلي و بسته‌بندي. لازم به ذكر است در شهرستان كازرون فقط يك واحد صنعتي وجود دارد كه آن هم در شرف تعطيلي مي‌باشد.

18. حل مشكلات مجتمع فرهنگي سينماي شهر سبز كازرون به علت بدهي و علي‌رغم دستور رياست جمهوري مبني بر حل مشكل، توسط بانك تجارت تملك و تعطيل گرديده است.

19. لزوم كمك بويژه به كشاورزان با توجه به خشكسالي كم‌سابقه در سال اخير زراعي.

20. اختصاص بودجه و اعتبار جهت ساختمان جديد دارالقرآن كه زير نظر امام جمعه فعاليت مي‌كند.

21. ساخت مجتمع مسكوني جهت اساتيد و طلاب متأهل حوزه‌ي علميه‌ي مكتب الصادق (ع) كازرون و حوزه‌ي علميه‌ي مكتب الزهرا (س)

22. تسريع در ساخت پروژه‌ي پتروشيمي كازرون مصوب هيأت دولت.


امام جمعه كازرون

فرماندار كازرون

شوراي اسلامي شهر كازرون
نویسنده: به نقل از شهرسبز
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۸
23
0
بنده از طرف مردم فهیم کازرون از تلاش های دلسوزانه امام جمعه محترم در رابطه با پی گیری احداث تونل بناف و اتوبان شدن جاده جدید کازرون ارژن کمال تشکر را دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۹
34
0
احداث تونل بناف و اتوبان شدن جاده جدید کازرون از اولویت های مهم شهرستان میباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
24
0
اولویت های اساسی عبارتند از احداث فرودگاه خط اهن تبدیل جاده به اتوبان تونل بناف مجتمع صنعتی پتروشیمی بیمارستان استادیوم 15000 نفری
مقبره استاد مردانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
93
0
از اینکه درد دل مردم این شهر را به گوش رهبری رساندید کمال تشکر را دارم
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۹
0
0
بهتراست به جای صرف بودجه شهردر
ترمیم مناطق فرهنگی بیشتردرتوسعه
مسایل اقتصادی ماننداحداث شرکت ها
درسطح شهر توجه بیشتری گردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۶
0
0
با سلام

شما را به خدا یک نفر پاسخگو پیدا کنید. من در وقت پذیره نویسی پتروشیمی کازرون از طریق بانک کشاورزی همدان 500/000 تومان از سهام را خریداری کردم ولی دریغ از یک اطلاع رسانی کوچک. بابا شمارا به خدا به گوش مسئولین این واحد برسانید سهام ما چی شد؟ سندش کجاست؟ وضع شرکت در چه حالی است؟پول ما کجاست؟گزارش مالی شرکت کو؟ اصلا" حرف بود یا عملی هم در پی داشت؟

ممکن است یک پاسخگو پیدا کنیم؟ از شما تقاضا دارم یا سؤال مرا به گوش مسئولین برسانید یا حداقل مرجعی را معرفی کنید که بازهم پیگیری کنم شاید حداقل فحشی به ما بدهد. با تشکر
سید محسن ربیع 09188526554
mohsen.rabi@yahoo.com
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳