پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۰
نماينده كازرون در مجلس
دهقان ناصرآبادي از ديگر اهداف دراز مدت در مسير توسعه شهرستان كازرون را پيگيري عبور خط آهن از اين شهرستان برشمرد و خاطرنشان كرد: در صورتي كه بتوانيم راه‌آهن گل گهر ـ اهواز را از مسير شهرستان كازرون عبور دهيم، كار بزرگي در اين شهرستان صورت گرفته است و تاثيرات عميقي را بر توسعه اين شهرستان شاهد هستيم.
غلامرضا دهقان ناصرآبادي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شيراز، با اشاره به اينكه،‌ اظهار داشت: در بخش كشاورزي بايد زيرساخت‌هايي مانند سد نرگسي فراهم مي‌شد كه بر اساس مصوبه هيئت دولت، اعتبار آن قرار بود امسال تامين شود، اما در اعتبارات سالانه پيش‌بيني نشد.

وي با بيان اينكه اعتبار اين سد كه اراضي بخش جره و بالاده را سيراب مي‌كند، براي سال 88 بايد تامين و جذب شود، افزود: ايجاد منطقه ويژه اقتصادي، كشاورزي، از ديگر مصوبات هيئت دولت به شمار مي‌رود كه در مرحله تامين زمين مناسب در منطقه جره و بالاده قرار دارد و با راه‌اندازي اين دو طرح يعني سد نرگسي و منطقه ويژه اقتصادي كشاورزي، در بخش مزبور تحول اساسي به‌ وجود مي‌آيد.

دهقان ناصرآبادي از ديگر اهداف دراز مدت در مسير توسعه شهرستان كازرون را پيگيري عبور خط آهن از اين شهرستان برشمرد و خاطرنشان كرد: در صورتي كه بتوانيم راه‌آهن گل گهر ـ اهواز را از مسير شهرستان كازرون عبور دهيم، كار بزرگي در اين شهرستان صورت گرفته است و تاثيرات عميقي را بر توسعه اين شهرستان شاهد هستيم.

وي با بيان اينكه اين اقدام بر توسعه مناسبات تجاري استان‌ فارس و استان‌هاي كرمان و خوزستان نيز تاثير‌گذار است، تصريح كرد: در آينده و در صورت ايجاد اين خط آهن، امكان احداث كارخانه ذوب‌آهن نيز در كازرون وجود دارد.

نماينده كازرون در مجلس يكي از مهم‌ترين معضلات اين شهرستان را مشكل جاده‌هاي روستايي و بين‌ مزارعي برشمرد و گفت: با پيگيري‌هاي صورت گرفته، اعتبارات لازم براي توسعه راه‌هاي روستايي و راه‌هاي منتهي به شهرستان تامين شده است.

دهقان اضافه كرد: در بحث صنعت توريست و جهانگردي، كازرون با داشتن آثار تاريخي با قدمتي بيش از 2 هزار سال، يكي از قديمي‌ترين شهرهاي ايران به ‌شمار مي‌رود، بيشابور، درياچه زيباي پريشان در حوزه شرقي شهرستان مي‌تواند، تاثير بسزايي در كسب درآمد و ايجاد اشتغال مردم منطقه داشته باشد.

وي ادامه داد: براي رونق گردشگري در حال رايزني با سازمان ميراث فرهني، صنايع دستي و گردشگري كشور و استان فارس هستيم و جلسات متعددي هم با سرمايه‌گذاران بخش خصوصي داشته‌ايم.

دهقان ‌ناصرآبادي يادآور شد: در زمينه صنايع تبديلي فعاليت‌هايي را شروع كرده‌ايم كه با رايزني‌هاي صورت گرفته با شركت شهرك‌هاي صنعتي در استان فارس بتوانيم زمينه ايجاد چهار شهرك صنعتي را در شهرستان كازرون در بخش‌هاي جره،‌ بالاده،‌ قائميه، خشت، كنارتخته و كازرون فراهم كنيم كه با ايجاد اين شهرك‌ها زمينه صنعتي شدن كازرون مهيا مي‌شود و گام مهمي در راستاي اشتغالزايي قلمداد مي‌شود.

نماينده كازرون در خانه ملت ادامه داد: در رابطه با اجرايي شدن مصوبه هيئت دولت در زمينه ايجاد كارخانه پتروشيمي، مشكلاتي از جمله تداخل وظايف برخي ادارات و ايرادها در زمينه محل احداث كارخانه، اختلاف ملكي بين ادارات اوقاف و منابع طبيعي و ديگر نهادهاي مرتبط وجود دارد.

وي با اشاره به اينكه تا پايان امسال تمام مشكلات برطرف و اين پروژه صنعتي وارد فاز اجرايي مي‌شود، فعاليت‌هاي انجام شده در زمينه مسكن مهر را از اقدامات خوب دولت نهم در شهرستان كازرون برشمرد و خاطرنشان كرد: زمين مسكن مهر در اين شهرستان تامين شده و به ‌زودي كار عظيمي در راستاي تامين مسكن جوانان انجام مي‌شود.

دهقان ناصرآبادي تعداد بيمه شدگان تامين اجتماعي اين شهرستان را 64 هزار نفر اعلام كرد و يادآور شد: متاسفانه با وجود اين تعداد بيمه شده هنوز از نظر مراكز درماني تامين اجتماعي در مضيقه هستيم، كه در اين زمينه با پيگيري‌ و برگزاري جلساتي با مصري وزير رفاه و ضيايي رئيس سازمان تامين اجتماعي كشور، اعتبار مورد نياز براي احداث يك باب بيمارستان تخصصي در شهرستان كازرون را به تصويب برسانيم.

وي با بيان اينكه وزارت بهداشت و درمان نيز در اين رابطه قول‌هاي مساعدي داده شده است، گفت: اميدوار هستيم در سفر دوم دكتر احمدي‌نژاد و هيئت دولت عمليات احداث بيمارستان 128 تختخوابي كه مقدمات اجرايي آن در حال پيگيري است، آغاز شود.

نماينده كازرون در مجلس فعاليت‌هاي انجام شده در توسعه اماكن ورزشي اين شهرستان را مطلوب توصيف كرد و گفت: هر جا كه زمين مناسب وجود داشته باشد،‌ كار احداث محل‌هاي ورزشي آغاز شده و در حال انجام است، در بخش مركزي هم كه با مشكل زمين آزاد روبه‌رو بوده‌‌ايم،‌ اداره اوقاف قول‌هايي داده است.

دهقان ‌ناصرآبادي با اشاره به جايگاه نصر‌الله مرداني در كشور، گفت: متاسفانه آرامگاه وي در شأن و منزلت آن مرحوم و مردم فرهنگ‌ دوست كازرون نيست و در تلاش هستيم با رايزني‌هايي كه با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داشته‌ايم، اعتباري براي تكميل پروژه آرامگاه مرحوم مرداني اختصاص دهيم.
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
HONG KONG
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۰
24
0
اینچنین به نظر می رسد که با توجه به حضور آقای بهبهانی وزیر محترم راه عبور خط آهن ازکازرون چندان مشکل به نظرنیاید زیرا ایشان به همراه وزیر نفت ومخابرات کازرونی هستند.ومیبایست عزیزان از پتانسیل خود جهت عبورخط آهن از شهرمان استفاده کنند.
خواستن توانستن است
با تشکر
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۰
43
0
سلام علیکم :برنامه ای یه غیر از پیگیریهای دکتر محمد صادقی نبود این نماینده دلسوز دنبال کند ؟همه مطا لب عنوان شده با اسناد ومدارک موجود متعلق به پیگیریهای دکتر محمد صادقی است این برای چندمین با ر است که ایشان همانها را می گوید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۰
31
0
اقای محمد صادقی تلاشهای زیادی انجام داد و نتیجه ان را هم گرفت مردم خوب او را می شناختند فقط دنبال ... تو کردستان بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۰
33
0
. به شما می گم دوست عزیز مطالب بالا همه از تلاشهای شبانه روزی برادر دهقان جناب صادقی اگر به فکر شهرستان بود با ان همه به قول خودش قدرت یک کاری برای این شهر مظلوم می کرد بیمارستان زد یا ورزشگاه یا راه اهن یا با مردم دیدار داشت یا مدیران شهرستان فعال بودند فقط با همت جناب باقری نزاد توانست را به قول دوستان اینم جاده انتخاباتی بود باز کنه که اینم مهندس نوذری با احداث جاده ابو لحیات از سوق اجیشی انداخت و تونل بناف را هم دکتر جان برای همیشه بست در زمینه مخابرات هم دیدم که دکتر چه کرد .با همت اقای دهقان و دکتر سلیمانی هشت دکل مخابراتی که ارزوی مناطق چهار گانه شهرستان نصب و راه اندازی شد جاده روستای هم متوانید به روستا نشینان صحبت کنید و انشالله در جشن یک سالگی برادر دهقان شاهد شکوفای شهرستان در تمام زمینه از جمله گردشگری و اقتصادی خواهیم شد به همت خدا و مردم بادرک فهم شهرستان انشالله و انشالله و انشالله
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۲
29
0
سلام دوستان
بعضی وقتها به این فکر می کنم ما مسلمانیمون رو به خاطر اشخاص دیگر به خطر انداخته ایم. از این دوستمان که اظهار می دارند که اینها پیگیریهای محمد صادقی بوده تعجب می کنم فقط بگویم دوست عزیز محمد صادقی هرجاپارتی داشته باشه پیش اونهائی که اعمال مارومی نویسند پارتی نداره روز قیامت هرکسی جواب اعمال خودش رو میده پس مسلمانی خودت رو فدای هیچ وپوچ نکن به هر حال اینجور حرفها دل هر کازرونی رو بدرد میاره پس به انتخاب مردم احترام بگذاریم . نمی دونم چرا با خوندن نظر این دوستمون به یاد این بیت شعر قدیمی افتادم :
عمر گرانمایه در این صرف شد تا چه خورم صیف وچه پوشم شتا
ای شکم خیره به نانی بساز تا نکنی پشت به خدمت دوتا
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۲
30
0
سلام
بارك الله به اين همه پيگيري! با چنين وصفي كازرون در چهار سال آينده جاي نودان را مي گيرد. جوجه را آخر پائيز مي كنند تو كوله. باور بفرماييد اين سخنان فقط ناشي از بي تجربگي است. به قول يكي از بزرگان كازرون- شو دراز و قلندر بيكارن.
اين آقا و نظر دهندگانش آنقدر بي تجربه هستند كه هنوز نمي دانند محصول گندم هم يك ساله است تا چه رسد به پي گيري و ايجاد امكانات در نظام اداري پيچ در پيچ كه حداقل 30 سال جاده كازرون طول كشيد. برادر نماينده نتيجه كار شما حداقل از 3 تا 5 سال ديگر مشخص مي شود. چه خوب بود كه مي فرموديد ديگران كاشتند و ما خورديم ما هم اگر توانستيم بكاريم تا ديگران پدر بيامرزي بفرستند.
اي كاش در همين سايت وزين كازرون نما سري به گزارش عملكرد دو نفر نماينده پيشين مي زديد و حداقل مقايسه اي با اين پي گيريها مي كرديد. طرح سد نرگسي از زمان آقاي نوذري و باقري نژاد مطرح بوده تا زمان آقاي محمد صادقي كه به طور عملي وارد طرح هاي اجرايي شد. حالا اين آقا اگر صداقت دارند كه حداقل بفرمايند ما هم داريم دنبال مي كنيم. دوستان هوادار هم كوركورانه نظر ندهند. جا نماز هم لازم نيست روي آب كشيده شود. همه مسلمانيم و معتقد به معاد. پس شما لطفا فكري به حال خودتان بكنيد كه سه سال ديگر جناحتان عوض نشود. كي بيد كي بيد مو كه نبيدوم.
ولي خدا و پيغمبري اگر اين همه بيلاني كه جناب ناصرآبادي با 5 سال كل تجربه كاريش اونم در دادسراي نظامي و طي 6 ماه حضور در مجلس دادند را باور كنيم بايد ايشان جزو نوابغ و نوادر قرن باشند و در كتاب عجايب نامشان آورده شود.
ايشالله كه ايشون هم مسلمانند و پاسخگوي اين همه توقعي كه براي مردم درست مي كنند باشند. مواظب ملائك رو كول هم هستند. تازه وبلاگ بابونه هم حتما اينا نگه مي داره و در سال سوم مقاله مي زنه.
خداوند به همهمون عقل سالم و انصاف بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۲
26
0
لطفا تصاویری از دهانه و قسمت حفاری شده تونل بناف و اطلاعات دقیق در مورد مکان دقیق تونل و نقشه هوایی از این تونل در سایت قرار دهید متشکرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۳
27
0
همه و همه باید پی گیر مساله راه آهن کازرون باشیم و این مساله را در سفر استانی رئیس جمهور از ایشان خواستار باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
26
0
چرا تصاویری از قسمت حفاری شده تونل بناف در سایت خود قرار نمی دهید زیرا در این باره بنده بسیار جست و جو کرده ام ولی تصویری از تونل بناف پیدا نکردم متشکرم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
29
0
با سلام و عرض خسته نباشید
بنده به عنوان عضو کوچکی از مهندسان ایرانی بسیار مشتاقم که دلیل فنی رد تونل بناف را مطالعه کنم. بارها با مسوولین تماس گرفته ام اما جوابی ندادند! واقعا به کمک شما نیاز دارم. آیا می توانید اسناد فنی این تونل را منتشر کنید؟ من حداقل در احداث پنج تونل در مناطق صعب العبور کشور دخیل بوده ام برایم اصلا قابل قبول نیست که مثلا در آذربایجان تونلی به مراتب دشوارتر برای اتصال دو روستا احداث شود ولی تونل بناف که بسیار معمولی است (در مقایسه با سایر تونل ها و با توجه به روشهای جدید که الحمد ا...در ایران هم به صورت متداول انجام میشود) متوقف بماند. من شک ندارم که توقف تونل بناف سیاسی است. اگر نه پس چرا به مکاتبات جواب نمی دهند
، آشوری/ حسین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۵
34
0
من هم طبق مطالعاتی که داشته ام بحث نقص فنی را عجیب می دانمزیرا این تونل که از گردنه حیران یا تونل مسیر داراب خطرناک تر نیست پس چرا تصاویری از این تونل که قسمتی از ان حفاری شده در سایت خود قرار نمی دهید
-----------------------------------------------
كازرون نما: انشاءالله در آينده تصاويري از اين تونل را منتشر خواهيم كرد.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۲
0
0
با سلام نظر خاصی ندارم فقط خواهشمندم که به این سایت مراجعه کنید با تشکر .http://ma-mitavanim1.blogfa.com/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶