پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۷ - ۲۳:۴۰
خبری که تکذیب شد!!
از هنگامی که خبر احداث راه‌آهن شیراز- بوشهر بر سر زبانها افتاد و نشریات کشوری به آن پرداختند، ما کازرونیها هم چشمانمان را باز کردیم که شاهد واکنش مسوولان کازرون باشیم.
 
می‌دانیم و می‌دانید که در طول احداث جاده‌ی جدید تمامی مسوولان که به نحوی درباره‌ی سابقه‌ی این جاده سخنرانی می‌کردند همه بر یک موضوع اتفاق‌ نظر داشتند و آن این بود که در بن‌بست قرار گرفتن، صدمات اقتصادی و فرهنگی بی‌شماری در طول این 40 ساله متوجه این شهر نمود.
 
مسیر راه راه‌آهن شیراز- بوشهر که از فراشبند- اهرم می‌گذرد نشان داد که برای کازرون در این مسیر هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد . به دیگر سخن این که کازرون از این مسیر دور افتاده و پس از بهره‌برداری از این مسیر کازرون در بن‌بستی دیگر گرفتار خواهد آمد. این در حالی است که تعطیلی احداث تونل بناف نیز به این جریان یاری می‌رساند.
 
به هر تقدیر در هفته گذشته در خبرها از زبان یکی از نمایندگان بوشهر شنیده شد که این مسیر تغییر خواهد یافت و احتمالاً این راه به خط آهن شیراز- کازرون- بوشهر تبدیل می‌یابد. اندک زمامی پس از این سخن، شورای شهر بوشهر واکنش تندی از خود نشان داد و از نماینده بوشهر خواستار توضیحات بیشتری شد. شورای شهر بوشهر عنوان کرد که: میگلی‌نژاد (نماینده بوشهر) در جهت منافع فارسی‌ها گام برمی‌دارد.
 
میگلی‌نژاد نیز به طور واضح و آشکار این گفته راتکذیب نمود و سخنان تند شورای شهر بوشهر را نشان از عدم اطلاع آنها و ناآگاهی از اخبار عنوان کرد.
 
در پی این واکنش ها مهندس مسعود نصوری معاون عمرانی استاندارد بوشهر نیز اعلام کرد: براساس آخرین نشست و پیگیری های صورت گرفته در زمینه تسریع در راه‌ آهن بوشهر وزرات راه هیچ برنامه‌ای برای تغییر در مسیر ریلی شیراز - بوشهر- عسلویه ندارد.
 
وی گفت: وزرات راه وعده داده تا دهه فجر عملیات اجرایی محور اهرم - فراشبند آغاز می‌شود و بخش عمده‌ای از کار شامل زیرسازی انجام و آماده ریل‌گذاری شده است. وی افزود: براساس آخرین پیگیری‌های مشترک میان مسوولان استان بوشهر و وزرات راه، برنامه‌ای برای تغییر مسیر خط آهن بوشهر وجود ندارد.
 
براساس این موارد می‌توان گفت که کازرون از این مسیر بی‌بهره است. حال سوال اینجاست که اگر 40 سال از راه‌اندازی مسیر راه‌آهن بگذرد، نسل‌های بعدی کازرونی‌ها پس از 40 سال نسبت به ما و مسوولان حاضر ما چه احساسی خواهند داشت؟ و چه مي‌گويند؟!
 
نویسنده: موسي مطهري‌زاده
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
33
0
تو را به اگر می شود تصاویری از قسمت حفاری شده تونل بناف در سایت خود قرار دهید بسیار متشکرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
29
0
شوراي شهر بوشهر در مقابل نماينده بوشهر موضعي نگرفته است بلكه فقط يكي از اعضاي اين شورا موضع گرفته است. چرا بين بوشهري ها و كازروني ها اختلاف مي اندازيد؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۴
29
0
سلام جناب مطهري زاده
ضمن عرض ارادت: خود كرده را تدبير نيست.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۲
32
0
نه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴