پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۵۳
تعداد نظرات: ۱۰۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
فرماندار کازرون، مهمان کازرون‌نما
بخش «مهمان كازرون‌نما» با هدف ارتباط مستقیم مسئولین شهرستان با مردم و ارائه انتقادات و سؤالات مردمی از مسئولان محلی طراحی شده است و دروازه‌ای جهت بیان این امور خواهد بود. در همین راستا به مناسبت هفته دولت، جناب آقای گرامی فرماندار کازرون، مهمان کازرون‌نما شدند.

 بخش «مهمان كازرون‌نما» با هدف ارتباط مستقیم مسئولین شهرستان با مردم و ارائه انتقادات و سؤالات مردمی از مسئولان محلی طراحی شده است و دروازه‌ای جهت بیان این امور خواهد بود. در همین راستا به مناسبت هفته دولت، جناب آقای گرامی فرماندار کازرون، مهمان کازرون‌نما شدند.

 

قوانین:

- مهمان كازرون‌نما تنها به مدت ده روز به پرسش‌هاي شما پاسخ مي‌گويد.

- در مواردي اين مدت با توافق ميان كازرون‌نما و مهمان قابل افزايش است.

- سئوالاتي كه بعد از مهلت تعيين شده براي سايت ارسال مي‌شوند تنها به رؤيت مهمان كازرون‌نما مي‌رسد اما در سايت نمايش داده نخواهد شد.

- مهمان كازرون‌نما در طول اين مدت، طي چند مرحله به پرسش‌هاي شما پاسخ خواهد داد.

- چنانچه مهمان كازرون‌نما در مدت تعيين شده به تمام سئوالات كاربران پاسخ ندهد، اين امكان براي كاربران فراهم مي‌شود كه به ميزاني كه مهمان كازرون‌نما در پاسخ به سئوالات تأخير داشته است، بر مدت طرح سئوال توسط كاربران افزوده شود.

- چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سؤال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سئوال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).

- سئوالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با مهمان كازرون‌نما بوده يا حاوي تحقير يا توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آن‌ها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.

 

نام و نام خانوادگي:

 حمیدرضا گرامی

 

متولد:

 

مدرك تحصيلي:

  

مسئوليت‌ها:


توجه:

1. آقاي گرامی تنها تا 12 شهریور ماه مهمان «كازرون‌نما»ست. بديهي است در صورت پاسخگويي به موقع به پرسش‌هاي مطرح شده توسط مهمان كازرون‌نما الزامي براي پاسخ به سؤالاتي كه بعد از تاريخ مذكور براي سايت ارسال مي‌شوند وجود نخواهد داشت.

2. سؤالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با مهمان كازرون‌نما بوده و يا حاوي توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آن‌ها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.



----------------------------------------------------------------------------------

تعداد كامنت‌ها : 85

تعداد کامنت های بررسی شده (تاکنون): 80

تعداد پرسش‌هاي استخراج شده (تاکنون):92

تعداد پرسش‌هاي ادغام شده (تاکنون): 4

تعداد پرسش های غير قابل نمايش (تاکنون): 3

تعداد پاسخ‌ها (تاکنون): 30

تعداد پرسش‌هاي باقي‌مانده:    

 

(تذكر: تعارفات موجود در سئوال و جواب‌ها حذف شده است) 
---------------------------------------------------------------------------------

 

1. یکی از نشریات شهرستان در خبر خود عنوان نمود 2درصد نفت وصول نشده و بین ادارات هم تقسیم نشده است در صورتی که شما در نشریه دیگری اعلام نمودید که 2درصد بین ادارات تقسیم شده است. برای تنویر افکار عمومی دقیق و شفاف و بدون ملاحظه کاری در این زمینه پاسخ دهید؟

در مورد اعتبارات به طور کلی 3 واژه تصویب به معنی پیشنهاد اولیه اعتبار پروژه ،تخصیص به معنی اعتبار پرداخت شده به پروزه وجذب اعتبار به معنی اعتبار هزینه شده برای پروژه به طور معمول به کار گرفته می شود.در اعتبارات توجه به این نکته دارای اهمیت است که اعتبار تخصیص داده شده با اعتبار جذب شده به دلایل اقتصادی در سطح کلان مملکت متفاوت بوده به طوری که به برخی از پروزه ها کمتر از اعتبار مصوب اعتبار تخصیص داده شده است که این دلیل بر کم کاری یا کوتاهی ادارات .ودستگاه های دولتی نیست.


2. فرماندارن سابق کازرون درباره اهمیت بیشاپور و سایر اماکن تاریخی و گردشگری کازرون - بقعه شیخ ابواسحق، اماکن طبیعی مثل دریاچه، رود شاپور و ... - سخن می‌گفتند و مصاحبه می‌کردند اما هیچ اقدام عملی‌ای را شاهد نبودیم. لطفا بفرمایید برای رونق گردشگری کازرون چه هدفی را دنبال می‌کنید و چه کارهایی را عملی کرده‌اید.

در همان ابتدای حضور این جانب به عنوان فرماندار شهرستان کازرون بر اهمیت جاذبه های گردشگری وفرهنگی شهرستان کازرون تاکید نموده وبا تشکیل کار گروه تخصصی گردشگری واستفاده از ظرفیتهای مشاوران وصاحب نظران در این موارد به بررسی ورایه راهکار به منظور رونق بخشیدن به بخش گردشگری شهرستان اقدام گردیده است. در حال حاضر جلسات متعددی با سرمایه گزاران بخش خصوصی در زمینه ایجاد واسقرار امکانات مناسب در مناطق گردشگری مانند دوان ودوسیران وامام زاده سید حسین (ع) وبیشاپور و... برگزار شده وامیدواریم که با ایجاد شرایط مناسب جذب سرمایه گزاران بتوانیم شاهد رونق صنعت گردشگری در شهرستان کازرون باشیم.


3. نظر شما درباره عملکرد آقای روحانی چیست؟ چه نقاط ضعفی در ایشان می بینید؟
 
جناب آقای دکتر روحانی به عنوان یک رئیس جمهور منتخب مردم همه تلاش خود را با به کار گیری و توجه به رهنمود های مقتم معظم رهبری وتعامل با سایر قوا در جهت خدمت به مردم وحفظ کرامت کشور به کار گرفته و وظیفه همگانی است که در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران به دولت کمک کنیم.

4. هزینه این همایش به اصطلاح نخبگان خدمتگذار از کجا میخواد تامین بشه.ایا تو این شرایط که فرمانداری بدهکار به مغازه داران از ماه ها قبل است و به اونا میگید سندها رفته برا وصول این هزینه چه طوری میخواد پرداخت بشه
امورات مالی جاری فرمانداری شهرستان کازرون توسط کارشناسان مالی این فرمانداری از طریق کسبه مورد اعتماد شهرستان وتا حد امکان از نقاط معلوم تامین می شود در صورت وجود مواردی که در سوال مطرح شده است می توانند با اسناد موجود برای رفع مورد مالی خود در اولین فرصت وبا مراجعه به امور مالی فرمانداری اقدام نمایند.

5. آیا شما برنامه ای برای توسعه شبکه های رادیویی و تلویزیونی در شهرستان کازرون دارید؟ مثلاً افزایش شبکه های رادیویی موج FM یا راه اندازی فرستنده سوم دیجیتال کازرون
توسعه شبکه رادیویی وتلویزیونی با توجه به حجم وسیع رسانه های مبلغ بیگانه از اهمیت بالایی برخوردار است .در حال حاضر طی مکاتبات انجام شده متعدد با صدا وسیمای فارس خواستار ارتقای پوشش شبکه های رادیویی وتلویزیونی در سطح شهرستان شده ایم. واز اعتبارات ماده 180 مبلغ5 هزار میلیون ریال واز اعتبارت دودرصد نفت وگاز 1954 میلیون ریال واز اعتبارات تملک دارایی 100 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داده شده است که امیدواریم با تامین اعتبار وجذب به موقع مشکل پوشش صدا وسیما در برخی نقاط شهرستان گردد. بایستی بیان شود که طی نامه ای با محوریت فرمانداری شهرستان کازرون وبا مشارکت دانشگاه سلمان فارسی با توجه به ظرفیتهای کازرون ووجود استعدادهای بالقوه خواستار استقرار مرکز خبر شهرستان نیز شده ایم که روند مکاتبات ان شالله با موافقت سازمان صدا وسیما در دست بررسی است.

6. چه برنامه ای برای تاسیس فرودگاه و اتصال شهر کازرون به شبکه ریلی دارید؟

قطعا توسعه محورهای مواصلاتی و دسترسی هرچه بهتر به خدمات وامکانات مورد توجه است موارد مطرح شده توسط کارشناسان وزارت راه وشهرسازی مورد بررسی وبر اساس شاخصه های این وزارتخانه دنبال خواهد شد.


7. چه برنامه ای برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در کازرون دارید؟
پیشرفت در زمینه های مختلف در دستور مدیریت اجرایی قرار دارد وبراس نیازمندیهای شهرستان به دنبال رفع انها هستیم در این مورد باید به اطلاع برسانم که احداث دانشگاه علوم پزشکی توسط کارشناسان وزارت بهداشت صورت میگیرد ویکی از نیازهای اساسی واصلی آن وجود دانشکده پزشکی است وتنها مربوط به وجود رشته های زیر مجموعه مانند پرستاری ومامایی نیست در عین حال مکاتباتی درزمینه احداث دانشکده پیراپزشکی صورت گرفته وهم چنین به دنبال رفع موارد مورد نیازدر شهرستان کازرون هستیم.

8. چه برنامه ای برای ارتقا فرمانداری کازرون به استانداری یا حداقل فرمانداری ویژه دارید؟
در این مورد مکاتبات لازم با استاندای فارس انجام شده است که اعلام گردیده جهت ارتقا فرمانداری کازرون به حداقل 4 شاخص از 5 شاخص اصلی نیاز است در عین حال تلاشها ومکاتبات ادامه دارد هم از طریق فرمانداری وهم از طریق نماینده شهرستان به گونه ای که در دیدار با وزیر کشور نیز این مساله مطرح گردیده است .بایستی توجه نمود دولت یازدهم طرح تقسیمات کشوری را دردستور کار خود قرار داده است وهرگونه تغییرات کشوری را منوط به نهایی شدن این طرح اعلام نموده است.

9. چه برنامه ای برای ثبت جهانی بیشاپور دارید؟ آیا این مهم از اولویت های شما در شهرستان می باشد؟
رجوع شود به پاسخ سوال 2 والیته ذکر این مساله لازم است که از هیچ تلاشی برای ارتقا سطح جاذبه های ملی وگردشگری شهرستان کازرون دریغ نخواهیم کرد وباید در این جا بیان نمود توجه به خدشه وارد نشدن به ثبت جهانی بیشاپور از اهمیت برخورداراست چرا که بایستی از موارد لازم ثبت جهانی وقوانین مربوط با ان پیروی شود.

10. چه برنامه ای برای بهبود و ساماندهی وضعیت بهداشت و درمان کازرون دارید؟

حوزه بهداشت و درمان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است خوشبختانه با پیگیریهای مداوم وایجاد تعامل و رفع مشکلات پیش روی پیمانکاران شاهد شروع مجدد ساختمان بیمارستاهای ۲۰۰ تختخوابی کازرون و هم چنین بیمارستان ۳۲ تختخوابی قائمیه هستیم.

در حال حاضر ساختمان بیمارستان امام علی (ع)دانشگاه آزاد مراحل نهایی تکمیل خود را طی می کند و پیرو جلسات متعدد دکتر محمد صادقی ، امام جمعه محترم و بنده با مسئولین دانشگاه ازاد، تامین اجتماعی و وزارت بهداشت ودرمان بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اعتبار وتجهیزات برای تکمیل این بیمارستان اخصاص داده شده است و امیدواریم که تا پایان سال شاهد راه اندازی این بیمارستان که از نظر امکانات بسیار مجهز خواهد بود باشیم.…

این بیمارستان نقش مهمی در ارتقا سطح سلامت شهرستان کازرون برعهده خواهد داشت .از دیگر اقدامات حوزه بهداشت می توان به تامین اعتبار برای تکمیل خانه بهداشت روستاهای کلانی ،بخش کنارتخته وهم چنین مرکز بهداشت امام زاده سید حسین (ع) را اشاره نمود

11. چه برنامه ای برای ارتقا و رسیدگی به ورزش و ورزشکاران کازرون دارید؟

این شهرستان با دارا بودن افزون‌بر ۳۵ هیئت ورزشی ثبت شده و ۱۱ هزار ورزشکار فعال در رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای خوبی در زمینه ورزش برخوردار است.به منظور ارتقای سطح ورزش این شهرستان از ظرفیت دستگاه‌های ذیربطی که می‌توانند در امر تأمین برخی نیازها و نیز با ارائه طرح‌های ورزشی مدون کمک کنند استفاده خواهد شد.در این زمینه می توان تشکیل شورای ورزش این شهرستان را گام مهمی در هدفمند شدن و توسعه ورزش کازرون با برنامه‌ریزی بهتر و جلوگیری از موازی‌کاری فعالیت‌های ورزشی برشمرد.در کازرون، جوان‌های بسیار مستعد و علاقمند به رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارند که در این راستا با بسترسازی مناسب می‌توان از آن‌ها در مسیر توسعه ورزش جامعه استفاده کرد.

در اینجا باید به نقش موثر هیئت‌های ورزشی به عنوان بازوان توانمند و بدنه اصلی ورزش در شهرستان کازرون اشاره کرد .هیئت‌های ورزشی نقش مهمی در تشکیل شورای ورزش بر عهده خواهند داشت که با دسته‌بندی نیازمندی‌ها و مطالبات خود می‌توانند نقشه راه شورای ورزش را ترسیم کنند. جمع‌بندی آمار و شناسنامه امکانات ورزشی دولتی و خصوصی موجود اعم از پروژه‌های قابل بهره‌برداری، نیمه‌تمام و در حال تکمیل در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای موجود در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان به تفکیک رشته ورزشی از جمله وظایف اداره ورزش وجوانان است که به طور جدی دنبال می شود. امیدواریم با تدبیروهمدلی زمینه بهره‌مندی ورزش کازرون از سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و نوین فراهم و موانع و مشکلات پیش روی ورزش این شهرستان هرچه زودتر برطرف شود.


12. چه برنامه ای برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد کازرون در جهت جلوگیری از مهاجرت دارید؟ شهرکازرون در حال تبدیل شدن به شهری است که نخبگان و سرمایه داران این شهر بخاطر عدم اشتغال و عقب ماندگی این شهر در حال خروج از آن هستند. شما برای خروج کازرون از بحران چه اندیشه ای دارید؟
تلاش برای توسعه اقتصادی ودست یابی به اقتصادی پایدار در سطح شهرستان از مهم ترین فعالیتهای مدت زمان حضور اینجانب در کازرون بوده است . یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر وامید ایجاد اشتغال و کاهش تصدی گری دولتی است و به این منظور در شهرستان کازرون نیز با جدیت تلاشهای فراوانی به منظوررونق اقتصادی و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران انجام گرفته است که از مهمترین این پیگیری ها میتوان به استقرار منطقه ویژه اقتصادی با دستوررئیس جمهور،وزیرصنعت ،معدن وتجارت و مصوبه مجلس شورای اسلامی در شهرستان کازرون اشاره نمودکه تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال به زیرساختهای این منطقه اختصاص داده شده است. در بحث سرمایه گذاری همه ما موظفیم با ایجاد فضایی مناسب وآرام برا ی سرمایه گذاران باعث ایجاد رونق اقتصادی ودر نتیجه اشتغال جوانان وفضای کسب وکار باشیم افزود: با پیگیریهای انجام شده و جذب سرمایه گذار امیدواریم با رفع موانع شاهد احداث کارخانه سیمان با بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم در سطح شهرستان باشیم.هم چنین در هفته دولت شاهد راه اندازی کارخانه نئوپان در شهرک صنعتی شهید مصلحیان بودیم.

13. آیا چاههای غیرمجاز دشت کازرون در سال جاری پر می شوند؟

در حال حاضر با حکم قضایی دادگاه وبا توجه به قوانین موجودبخورد جدی با چاههای غیر مجاز وبرداشتهای بیش از حد در حال انجام است وتاکنون بیش از 50 چاه مسدود گردیده که البته این روند ادامه خواهد یافت.


14. چندسالی است که کتابخانه در ابعاد گسترده فعالیتهای خوبی انجام می دهد که یکی از آنها ساخت کتابخانه مرکزی است اما متاسفانه مدتی است کارساخت تعطیل شده از آقای جعفری (مدیر کتابخانه) علت را جویا شدیم کمبود اعتبار را بهانه قرار می دهد آیا برای حل مشکل فکری کرده اید آیا فعالیتهای کتابخانه مورد رضایت شما هست و جزو اولویتهای کاری وفرهنگی شما می باشد
برای ادامه روند ساخت کتابخانه مرکزی کازرون از 2 درصد نفت وگاز 100 میلیون تومان واز ماده 180 نیز 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

15. دیدگاه شما نسبت به مسؤولین آموزش و پرورش و دانشگاه های کازرون چیست؟
لازمه پویایی شهرستان و توسعه پایدار دارا بودن روحیه مدیریت جهادی وپرهیز از روزمرگی است به گونه ای که یک مدیر نباید به دفتر ومحیط کارخود اکتفا کند.در این مدت به نوعی تلاش شده است که به فرموده مقام معظم رهبری جامه عمل پوشیده شود.ایجاد تعاملات مردمی و دستگاه های اجرایی و رعایت حفظ حریم مردم و قانون به صورت متقابل ، تکریم ارباب رجوع از الزامات هر مدیریت موفق بوده و در راس دستور شهرستان کازرون قرار دارد و در این مدت به صورت بازدید های سرزده وتشکیل گروه های نظارتی مردمی از دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان این موارد بررسی شده و در برخی موارد نیز با افراد خاطی نیز برخورد شده است.باید به طور کلی بیان کنم که در زمینه انجام وظیفه وخدمت به مردم با هیچ فردی رودربایستی نداشته ونخواهم داشت واز حقوق مردم در برابر مسئولین دفاع خواهم نمود. تاکید میکنم وظیفه مجموع مدیریت شهرستان خدمت رسانی به مردم در چارچوب قانون وشرح وظایف تعیین شده است.

16. برای اوقات فراغت جوانان کازرونی چه برنامه ای دارید؟
جوانان هرجامعه ای پشتوانه اصلی وتامین کننده نیروی انسانی پویا وفعال ان جامعه است توجه به ایجاد مراکز فرهنگی وورزشی می تواند نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت داشته باشد ضمن این که از نگاه اموزشی نیز توجه به حرفه اموزی توسط مراکز فنی وحرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است که زمینه این اموزشها برای عموم فراهم شده است.

17. چرا با اینکه از وضعیت تاسف آور برخی ادارات در مواجهه با مردم وحتی ضعف آنها در انجام امورات جاری مطلع هستید با مدیران آنها تعارف دارید؟؟
رجوع شود به پاسخ سوال 15

18. چرا کازرون یک مجتمع تجاری تفریحی ندارد مگر چه چیزی از شهرهای دیگر کم دارد؟
لازمه این موضوع بستر سازی مناسب به منظور جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی در شهرستان است در این زمینه تلاشهای موثری با برگزاری جلسات متعدد انجام گرفته که نیازمند عزم همگانی ومشارکت عمومی برای رفع موانع حضور سرمایه گزارن در شهرستان است.


19. همانگونه كه استحضار داريد روستاي بليان با آن پيشينه ديرينه خود و با تقديم كردن 35 شهيد و صدها رزمنده و ايثارگر اكنون با منحل شدن شوراي اسلامي خود مواجه شده است كه خود باعث مشكلات زيادي براي مردم روستا فراهم كرده است. از حضرتعالي خواهشمند است چون زمينه بي احترامي به آراي مردم بوجود آمده است با مسببين انحلال شوراي اسلامي برخورد و از ثبت نام آنان در دوره هاي بعدي شوراها جلوگيري بعمل آيد.

در این مورد برابر مقررات انتخاباتی اقدام لازم انجام خواهد شد



20. آيا انتقادهايي که برخي از مسئولان و فرماندهان سپاه به دولت وارد مي کنند را قبول داريد؟ آيا در اين انتقادها حرف درستي مي بينيد؟

انتقاد سالم و سازنده در جهت رشد وتوسعه از طرف هر مرجع حقیقی یا حقوقی که به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران ومردم باشد خوب است.


21. آیا تا به حال شده از چهار راه ژاندارمری به سمت چهار راه بانک ملی به صورت پیاده از پیاده رو عبور کرده باشید؟ نقش فرمانداری در زیباسازی و خدمات شهری چیست. آیا از بودجه های عمرانی تحت نظر حضرتعالی امکان کمک به شهرداری نیست. آیا در کارگروه های فرمانداری امکان این نیست که شهرداری را ملزم به خدمات رسانی به شهروندان نمود؟
در بودجه امسال مبلغ 25 میلیون تومان از بودجه تملک دارایی250 میلیون تومان از ماده 180 و90 میلیون تومان از 2 درصد نفت وگاز در نظر گرفته شده است

22. در خصوص ارتقا بخش چنارشاهیجان به فرمانداری چه اقدامی اندیشیده اید؟
در این مورد نیز مکاتباتی صورت گرفته است ومطالعاتی نیز توسط کارشناسان وزارت کشور انجام گرفته است دراین مورد جمعیت ،وسعت، فاصله تا مرکز وشاخص های دیگر مورد نظر است که بایستی براساس قوانین بررسی شوند - پاسخ به سوال 8 نیز در مورد تقسیمات کشوری را مطالعه نمایید.

23. روزانه افراد زيادي از شهرستان جهت درمان به شيراز مراجعه نموده كه باعث ترافيك جاده اي و شهري , افزايش مصرف سوخت , كم رونقي اقتصادي , صرف وقت و ريسك تصادفات جاده اي و هزاران مشكل ديگر مي گردد و پزشكان كازروني مقيم شيراز كه از پزشكان طراز اول شيراز مي باشند كم نيستند. خواهشمند است نسبت به ترغيب و دعوت از ايشان به هر نحوي حداقل يك روز در هفته در درمانگاههايي مثل امام سجاد , امام حسين و بقيه مراكز درماني كه در حال حاضر اصلا" درخور شهرستان نمي باشند همكاري لازم مبذول فرماييد.
رجوع شود به پاسخ سوال 10 و با تلاش ها ورایزنی های انجام شده توسط نماینده محترم مجلس شورای اسلامی افزون‌بر ۵۷ میلیارد تومان اعتبار تاکنون در بیمارستان‌های در دست ساخت این شهرستان هزینه شده است ومجوز به کار گیری پزشکان متخصص در مراکز درمانی کازرون اخذ شده است.البته در دولت یازدهم طرح تحول نظام سلامت اقدام جدی در جهت رفع موانع بهداشت ودرمان است وکم کردن فاصله درآمدی پزشکان جراح و غیرجراح و متخصص و عمومی که از جمله عناوین مهم بسته طرح تحول نظام سلامت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با همکاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دنبال می شود ودر این زمینه نیز برای ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان مشکل حقوقی این پزشکان تا حدودی مرتفع شده است.. در این راستا امید می‌رود پزشکان ایرادهای این طرح را به نمایندگان مجلس و دولت انعکاس دهند.


24. آيا مديريت ادارات با انتظارات بحق مردم همخواني دارد؟ پس چرا حقوق مردم و سرمايه هاي انساني و مادي جامعه فداي مصلحت انديشي مي شود و مديران توانمند را جايگزين نمي كنيد؟
رجوع شود به پاسخ سوال 15

25. در انتخابات رياست جمهوري اخير در بخش خشت مجموع آراي نامزدها 8801 راي بود اين در حالي است كه در انتخابات مجلس نهم آراي آقاي محمدصادقي به تنهايي 15938 راي بود. چه تدبيري براي انتخابات مجلس آينده مي‌انديشيد كه اين فاجعه تكرار نشود؟
تفاوت آرا در انتخابات مختلف طبیعی است ومتاثر از شرایط اجتماعی فرهنگی سیاسی وبین المللی است وبر این اساس در صد مشارکت در انتخابات مختلف متفاوت است معمولا در شهرستان کازرون انتخبات مجلس شورای اسلامی با وجود بخش های مختلف از حساسیت بالایی برخوردار بوده است وانگیزه های بومی ومحلی ووجود قومیتهای گوناگون باعث افزایش میزان مشارکت میگردد.گرچه جهت برگزاری انتخاباتی سالم از نیروهای معتقد ،متدین ومومن ،امانتدار استفاده می شود وانتخابات با نظارت عمومی ودستگاه های نظارتی برابر قانون برگزار خواهد شد.

26. با توجه به بحران کم ابی و خشکسالی های متعدد در این چند سال برای این شهرستان چه برنامه های مدنظر دارید؟ چرا باید اب رودخانه سیدحسین و فتح اباد بدون ذخیره شدن و استفاده مناسب همینطوری هدر برود و ما هیچ ذخیره و استفاده ای ننماییم؟
همه ما شاهد و ناظر هستیم که مشکل آب از مسایل جدی پیش روی کشور قرار دارد و با توجه به میزان بارندگی در سطح کشور وکاهش شدی منابع آب اهمیت توجه به صرفه جویی در مصرف آب بیشتر به چشم می خورد . در این حوزه با توجه به اهمیت چشمه ساسان به عنوان تامین کننده اصلی آب شرب شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به منظور تکمیل طرح آبرسانی از چشمه ساسان و در مجموع بیش از بیش از ۱ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات به پروژه های آبرسانی روستایی وشهری اختصاص داده شده است ،هم چنین تکمیل تصفیه خانه کازرون نیزاز دیگر موارد ی است که اعتبارات لازم آن در نظر گرفته شده است.والبته باز هم تاکید میشود که صرفه جویی وجلوگیری از هدر روی منابع اب نیازمند مشارکت عمومی است.

27. اگر رودخانه سرآب اردشیر و رودخونه فتح اباد شهرهای دیگه هم بود اینطوری باهاش رفتار میشد؟ الان حوضچه اب سید حسین خیلی کثیف و پر از جلبک شده و متاسفانه فاضلاب شهری به این رودخونه نفوذ کرده.آب فتح اباد هم که همینطور داره هدر میرود. چه برنامه ای برای حل این مشکل دارید؟

رجوع شود به پاسخ سوال 26



28. یکی از مصادیق بارز نخبگان «کاندیداهای» مجلس هستند که علاوه بر شایستگی های فردی همچنین موفق به عبور از فیلترهای مختلف و تعیین صلاحیت شده اند متاسفانه مسئولین کازرون در همیشه ایام به چشم دشمن به آن ها نگاه کرده اند این در حالی است که هر کدام دارای طرفداران و نیروهای زبده و طرح های متعدد برای پیشرفت شهرشان بوده اند . پیشنهاد می کنم فرماندار محترم ضمن ترتیب دادن جلسه ای مشترک با آنان و اخذ نقطه نظرهای کارشناسی ، زمینه های مورد نظر برای انجام انتخابات شفاف و بی شائبه ای را برای اولین بار در شهرستان پایه گزاری نمایند. نظر شما در این باره چیست ؟
در برگزاری انتخابات دوره نهم مجلی شورای اسلامی جلساتی با داوطلبان انتخاباتی برگزار شد ودر اینده نیز تلاش بر این است این رویه اتخاذ گردد هر چند برگزاری انتخابات برابر قوانین ومقررات وبر اساس آیین نامه های مصوب اجرا می شود در صورت تطبیق نظرات با قوانین به دیدگاه صاحب نظران توجه خواهد شد.

29. بفرمائید برای بخش محروم و پهناور جره و بالاده چه برنامه ای دارید؟ آیا در نظر است که این بخش با جمعیتی قریب به 50 هزار نفر و به فاصله 50 کیلومتری از کازرون، به شهرستان ارتقاء یابد؟
به پاسخ سوال 8 مراجعه شود.

30. با توجه به اینکه طول مسیر جاده روستای محمد آباد جره کمتر از هزار متر است طی 8 سال گذشته علی رغم قولهای داده شد مبنی بر آسفالت کردن این جاده هنوز زیرسازی هم نشده است آیا آسفالت شدن این جاده در برنامه کاری شما قرار دارد؟
از طریق پیگیری توسط اداره راه وشهرسازی ومکاتبات انجام شده با استانداری این مورد بررسی گردیده است در حال حاضر این طرح 170 میلیون تومان اعتبار نیازمند است ودر صورت تامین اعتبار وبر اساس اولویتهای پروزه های شهرستان مورد بررسی قرارمیگیرد.

31. شما در دولت قبل کاملا از سیاست های ان دولت حمایت میکردید و تفکر حاکم را(دولت فعلی) را قبول نداشتید. با این شرایط با چه انگیزه ای حاضر شدید نمایندگی عالی دولتی را که به سیاست های آن اعتقاد ندارید قبول کنید؟

بنده در دوران خدمت در نهاد مقدس سپاه به عنوان یک نهاد انقلاب از سیاستهای نظام جمهوری اسلامی که توسط مقام معظم رهبری تدوین و ابلاغ می شود پیروی نموده و دولتهای منتخب مردم نیز طبیعتا در راستای سیاستهای نظام حرکت میکنند.


32. در اتتصاب مدیران شهرستان خواهشا اگه یک مورد سراغ دارید که از حامیان دولت تدبیر و امید هستند را نام ببرید.

دولت تدبیر و امید متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و با توجه به حمایتهای مقام معظم رهبری از دولت همه ما باید خود را حامی دولت دانسته تا به نحو مطلوبی به امور رسیدگی شود.

33. تقریبا همه اهالی شهرستان و افکار عمومی میدانند که شما صرفا با اصرار و خواهش نماینده شهرستان مسئولیت فرمانداری را قبول کرده اید به نظر شما کسی که تا این حد وامدار نماینده است میتواند انتخابات سالمی را که یکی از کاندیداها خود همین نماینده است برگزار کند؟
بنده در محضر خدای متعال ودر برابر مسئولیت داده شده وحق مردم نسبت به این جایگاه وهم چنین خون شهدای گلگون کفن این نظام مسئولم وپیروی از منویات مقام معظم رهبری را وظیفه خود میدانم و هیچ نعهدی نسبت به فردخاص ؛گروه وجریان های سیاسی نداشته ونخواهم داشت .رجوع شود به پاسخ سوال 25.

34. چرا درباره تونل محرم که 500 متر آن حفاری شده و مدتی تعطیل بوده در هنگام شروع به کار مجدد تونل در پیامک های ارسالی قید شده بود مراسم اغار به کار و انفجار تونل؟ آیا تونلی که 3 سال از شروع به کار آن میگذرد و 500 متر آن کار شده نیاز به این همه تبلیغات دارد؟ غیر از این که تبلیغات سیاسی برای نماینده است.
انتشار پیامک ومتن مرتبط به فرمانداری شهرستان تنها از طریق روابط عمومی انجام می گردد ودر مورد شروع مجدد تونل محرم هیچ ارسال پیامک وتبلیغاتی از طرف مجموعه فرمانداری شهرستان انجام نگردیده است.
35-  در خصوص طرح ادغام سه روستای مشترک کمارج  (دهکهنه، نوحی و مشایخ ) که خواست عموم مردم سه روستا هست چه اقدامی عنایت فرموده اید.
 
طرح مربوط به ادغام این روستا در سال 91 تهیه وهمراه با مستندات پیشنهادی به استانداری فارس ارسال که مورد موافقت استانداری نیز قرار گرفته است و اجرای آن در حال پیگیری است.
 

 36-  مسئله بهداشتی و درمانی از مسائل و موضوعات بسیار حیاتی و ضروری این شهرستان است. در بخش متخصص این شهرستان متاسفانه با کمبود شدید پزشک متخصص مواجه است. به عنوان مثال تنها یک پزشک ارتوپد در بعضی از روزها در شهرستان وجود دارد که با جمعیت مراجعه کنننده اصلا تناسب و پاسخگویی ندارد. افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی گام بلند و بسیار مهمی در بهبود وضعیت درمانی کازرون است که جای تقدیر از تمام مسئولان پیگیر کار بوِیژه نماینده محترم می باشد، اما حقیقت آن که هنوز کمبودها ادامه خواهد داشت. امید است پس راه اندازی و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی، هرچه زودتر و در اسرع وقت شاهد شروع بکار مجدد ساخت بیمارستان ورودی پردیس کازرون هم باشیم که انشالله از نظر امکانات و تخت بیمارستانی کازرون با کمبود مواجه نباشد. اما علاوه بر امکانات سخت افزاری و فضای درمانی، تامین نیروی متخصص هم می بایست دراولویت برنامه کاری بخش درمانی شهرستان کازرون باشد. در این خصوص عاجزانه خواهشمندیم با پیگیری و تلاش شما مسئولان مسئله تاسیس دانشگاه علوم پزشکی کازرون هم پیگیری شود تا در کنار امکانات فنی و درمانی، نیروی متخصص پزشکی شهر هم تامین شود. بنابراین در کنار توسعه بیمارستان ها و تخت های اتاق عمل باید به فکر نیروی متخصص هم بود که این کار تنها از طریق تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و جذب اساتید و هیئت علمی پزشکی در شهر کازرون امکان پذیر است، همگی امیدواریم در دوره شما این نیاز اساسی شهر هم پیگیری و به نتیجه برسد و در سال های آینده شاهد تاسیس و افتتاح دانشگاه علوم پزشکی کازرون با هدف تامین نیروی متخصص پزشکی در این شهر باشیم.

 

 

37. متاسفانه کازرون با وجود دارا بودن حجم زیادی از ماشین های تریلی و کامیون اما فاقد پارکینگ مناسب و وسیع برای توقف و پارک ماشین های سنگین و جلوگیری از ورود آن ها به شهر است. برای این مسئله دو نیاز همزمان شهر کازرون می بایست همزمان پیگیری و به نتیجه برسد1- احداث کمربندی کازرون2 - احداث پایانه و پارکینگ کامیون ها. در مورد احداث کمربندی خبرهای خوبی شنیده ایم، امیدوارم صحت داشته باشد واحداث کمربندی کازرون آغاز شده باشد، بفرمایید کار ساخت کمربندی کازرون در حال حاضر در چه مرحله ای است؟ اما در ارتباط با پایانه و پارکینگ کامیون ها متاسفانه تا کنون بی نتیجه بوده است. چرا؟؟ چرا در کازرون پایانه تریلرها و کامیون ها احداث نمی شود؟ اگر نیاز به سرمایه گذاری خصوصی است چرا اگر در سطح شهر کسی سرمایه گذاری نمی کند این مسئله را بصورت آگهی کشوری و سراسری اعلام نمی کنید تا هم وطنان ما از سایر استان ها و شهرها برای سرمایه گذاری در ساخت پایانه کازرون اقدام کنند. لطفا این موضوع را توضیح و پیگیری کنید؟

چند مکان به منظور احداث پارکینگ ماشین های سنگین در نظر گرفته شده است وطی چند مرحله به مزایده گذاشته ولی متاسفانه تا کنون شخصی در این مزایده شرکت ننموده است. امیدواریم با جذب سرمایه گذار شاهد راه اندازی هرچه زودتر این پارکینگ و رهایی مردم کازرون از آسیبهای وارد شده باشیم. 

38. یک نیاز اساسی شهر، نبودن فرودگاه مسافربری در شهرستان است. با وجود آن که وجود فرودگاه در کازرون می تواند دیگر شهرستان های همجوار مانند نورآباد، فراشبند را پوشش دهد و جمعیت شهرستان کازرون نیز به تنهایی نیازمند وجود فرودگاه می باشد اما تا کنون در این خصوص اقدامی انجام نشده است. این در حالی است که وجود دو دفتر فروش بلیط هواپیما در سطح شهر نشان از استقبال و نیاز این شهر به وجود فرودگاه می باشد. برخی دلایل جغرافیایی را بهانه قرار داده و محصور بوده کازرون در کوه ها را مانع احداث فرودگاه می دانند، در حالی که برخی دیگر از شهرستان ها مانند سنندج و یاسوج بسیاری کوهستانی تر و محصورتر از کازرون می باشد. لذا از شما حواهشمندیم در مورد پیگیری این نیاز کازرون توضیحاتی بفرمایید.

 

 

39. احداث شهرک صنعتی در مجاورت مناطق مسکونی شهر و مشرف به چاه های آب شرب کازرون است. شهرک صنعتی مذکور در پشت کوه شمالی کازرون و در دشتک دوان در فاصله مستقیم کمتر از 1000 متری و شیب تند به طرف چاه های آب شهر کازرون است. در صورت تاسیس این شهرک صنعتی جدا از نابودی محیط زیست دوان و آلودگی شدید هوای شمال شهر بدلیل نزدیکی به آن، خطرناک تر آلودگی حتمی چاه های آب شرب کازرون است که به معنای مرگ کازرون است. با وجودی که قبلا گفته شده شهرک صنعتی مذکور دارای سیستم فاضلاب پیشرفته است اما هیچ تضمینی برای حفر چاه های پنهانی در شهرک و آلودگی منابع آب کازرون وجود ندارد. مضاف بر آن که حتی اگر آب الوده نشود با آلودگی هوای مناطق مسکونی نزدیک به آن چه می توان کرد؟ لطفا بفرمایید با توجه به خطر فوق العاده شهرک صنعتی مذکور چه کارهایی تا کنون برای تغییر کاربری شهرک صنعتی شمال کازرون انجام داده اید؟ لازم به ذکر است این موضوع به هیچ عنوان به معنای مخالفت با پیشرفت صنعتی کازرون نیست، بلکه افتتاح کارخانه ها را می توان در همان شهرک صنعتی سابق شهید مصلحیان پیگیری کرد.

برای احداث شهرک صنعتی نیاز به استعلامات محیط زیست ،منابع طبیعی ،اداره آب،  برق و دیگر ارگان ها می باشد. در مورد شهرک صنعتی کازرون تمامی موافقت های فوق گرفته شده است وشرکت شهرک های صنعتی موظف به احداث تصفیه خانه در این مکان می باشد. تاکنون مناقصه و انتخاب پیمانکار این پروژه در حال انجام است. 

40. در کنار شهرک صنعتی شمال کازرون یک کارخانه شن و ماسه وجود دارد که تاکنون با شکایت و نارضایتی فراوان اهالی خیابان باهنر و بلوار جمهوری بدلیل رفت و آمد و آلودگی زیاد ماشن های حمل شن و کمپرسی ها روبرو بوده است. امید است معزل رفت و آمد کمپرسی های شن در شهر هم حل شود. در این خصوص پیشنهاد می گردد که اداره راهنمایی و رانندگی با الزام رانندگان کمپرسی به بستن چادر موقع حمل شن بدلیل جلوگیری از خاک آلودگی هوا و خیابان و محدودیت سرعت در خیابان ها با متخلفان به شدت برخورد کند.

 در حال حاضر بلوار 45 متری توسط شهرداری در حال احداث است که به محض افتتاح مشکل رفت و آمد ماشن آلات از خیابان مورد نظر برطرف میگردد

 41. اخیرا شهرداری با توسعه پارک سلمان اقدام به گسترش و بزرگ کردن فضای سبز حاشیه کوه شمالی کازرون نموده است اما حقیقت آن که بدلیل استعداد و موقعیت مناسب کوه شمالی می توان این پارک را بسیار بیشتر توسعه داد و کوه شمالی را تبدیل به یک پارک بزرگ و جنگلی و کوهستانی بسیار زیبا برای همه کازرون ها نمود. لطف بفرمایید و در مورد چگونگی کمک دولت به شهرداری برای توسعه فضای سبز کوه شمالی کازرون و سایر پارک ها توضیح بفرمایید.

 در حال حاضراین پروزه با توجه به میزان اعتبارشهرداری کازرون ساخته شده است و به منظور تکمیل وتوسعه این پروزه از اعتبارات شهرستان مبلغ متناسب در نظر گرفته شده است.

42. این کارخانه سیمان که تو هفته دولت گفتید قراره در کازرون تاسیس بشه، فقط احتیاط کنید در مجاورت و نزدیکی شهر نباشه چون قبلا قرار بود در شمال شهر تاسیس بشه اما مردم مخالف بودند>> بخدا اگر همه مردم شهر را هم سرکار ببره این کارخونه سیمان ولی اگر نزدیک شهر باشه جز ضرر برای مردم هیچ چیر نداره..ما خواهان تاسیس کارخانه سیمان در منطقه بی خطر و دور از شهر هستیم و نه در نزدیکی یا شمال شهر که سلامت کل مردم شهر را به خطر اندازه...

 در مصاحبه منتشر شده قولی مبنی بر احداث و افتتاح کارخانه سیمان داده نشده است؛ بلکه در مورد رایزنی وجذب سرمایه گذار به منظور احداث این کار خانه سخن به میان آمده است. با این وجود در صورت احداث این مجموعه قطعا موارد محیط زیستی آن بررسی وهمچون دیگر کشورهای پیشرفته قطعا با نصب فیلترهای استاندار مانع از بروز مشکلات محیط زیستی خواهد شد.

43. فلکه امام خمینی شهرقائمیه هرروز وبخصوص عصرها باترافیک سنگینی روبه روست به طوری که بعضی وقتها رفت وامد مختل می شود .ویک افسر راهنمایی ورانندگی به تنهایی توانایی کنترل یک شهر راندارد لطفاراه حل آن چیست ؟

 در طی 2 جلسه شورای ترافیک مقرر شد که وسائل حمل ونقل مسافر به سه نقطه خارج از شهر قائمیه انتقال داده شود و در صورت سد معبر نیز، توسط شهرداری با افراد خاطی برخورد شود.

44. تعطیلی کارخانه کاشی سرامیک کازرون که باعث بیکاری حدود300نفرکارگران این کارخانه گردید .راه اندازی خواهدشدیانه ؟؟/ایاخبری برای کارگران دارید ؟

 با تلاش های خوب مسئولین شهرستان و دادستان محترم، مسایل حقوقی شرکت حل شده واز طریق بانک تجارت مزایده ای صورت پذیرفته در حال حاضر این کارخانه در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و به منظور راه اندازی این مجموعه کمک های فراوانی به مالک فعلی کارخانه انجام گرفته تا هر چه سریعتر شاهد راه اندازی مجدد باشیم. 

45. درشهرقائمیه سرقت زیاد منازل باعث سلب آسایش شهروندان شده ایا راه حلی برای ان اندیشیده اید؟

 در شورای تامین وکمیسیونهای مربوطه موضوع سرقت مطرح وطرح های مقابله با سرقت توسط نیروی انتظامی به اجرا در آمده البته در جهت پیشگیری از بروز سرقت شورای پیشگیری شهرستان در دستگاه قضایی پیگیری های فراوانی را انجام داده است. 

46. درشهرقائمیه توزیع ومصرف موادمخدرنگران کننده است ایاراه حلی برای کنترل ان درنظردارید ؟

 در قالب اجرای طرح های پاکسازی محلات برخورد با افراد متخلف انجام میشود. برای رفع این مشکل ومعضل نیاز است در مورد اشتغال زایی وراه اندازی صنایع اقداماتی دنبال گردد.  البته باید دستگاه های مسئول نسبت به اطلاع رسانی وآگاه سازی مردمی اقدام جدی کنند چرا که رفع این معضل نیاز به عزم همگانی جامعه دارد.ن 

47. چراغ معابربیشترکوچه ها وحتی خیابان های شهرقائمیه خاموش است وآژانس برق قائمیه به بهانه نبودلامپ وبالابر ازانجام خدمات طفره می رود

 در سال جاری متاسفانه اعتباری به منظور خریداری لامپ و تامین روشنایی معابر در نظر گرفته نشده است با این وجود مدیریت برق شهرستان کازرون تا حد امکان نسبت به رفع مشکل وتامین روشنایی اقدامات لازم را به عمل آورده است.

48. چرابانددوم جاده دشت ارژن -تنگ ابوالحیات که پرترافیک ترین نقطات شهرستان می باشد احداث نمی شود؟

 اجرای این پروزه به طور جدی در حال اقدام است وتا کنون هیچ وقفه ای در اجرا مشاهده نگردیده است.

49. چرادرسطح شهرستان مسافربرهای شخصی ساماندهی نمی شوندتا مردم وبخصوص خانم ها باخیال راخت رفت وآمد نمایند؟

 به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی افراد تحت عنوان مسافربر شخصی، پایانه مسافربری واقع در میدان امام حسین راه اندازی شده و باهماهنگی راهنمایی و رانندگی با افراد بدون مجوز ومسافربرهای بدون هویت برخورد جدی به عمل می آید.ن 

50. چرابین شهرکازرون وشهرقائمیه اتوبوس خط واحد جهت رفت وآمد مردم وبخصوص اقشار ضعیف جامعه اختصاص داده نمی شود.

 با توجه به این که سازمان اتوبوسرانی تا محدوده 20 کیلومتری شهر تنها به ارایه خدمات می پردازد، امکان برقرای خط واحد میان دو شهر وجود ندارد. الیته ساماندهی وسایل حمل ونقل عمومی به منظور رفاه مردم در دست اقدام است.

51. وضعیت بهداشتی درسطح شهرقائمیه درکوچه ها وجداول وخیابانها نامناسب است واین ازکوتاهی مسئولان شهرداری وشورای شهر وواحدبهداشت محیط شهرمی باشد که انتظارمی رود فرمانداربه عنوان نماینده عالی دولت ناظربرعملکرد آنان باشد !

 پروژه های شهرداری توسط ناظر مربوطه اجرا میگردد. باید توجه نمود که شهرداری جز موسسات عمومی است و متاسفانه به علت وجود برخی مشکلات مالی پروژه ها به کندی انجام می‌گیرد. امید است با ایجاد درآمد پایدار توسط شهرداری شاهد تسریع در تکمیل پروژه های مورد نظر باشیم.

52. وب سایت فرمانداری کازرون چندماه است که به روزرسانی نشده ووب سایت بخشداری چنارشاهیجان دوسال است که غیرفعال می باشد شایسته است به منظورارتباط بیشترمردم بانمایندگان دولن درشهرستان وبخش واطلاع رسانی به روز باشد .

 بر اساس آئین نامه صادر شده توسط اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری فارس، همه فعالیتهای مربوط به انتشار اخبار مرتبط با فرمانداری‌های سراسر استان تنها ازطریق سایت مرجع استانداری انجام می پذیرد، و بر طبق دستورالعمل هر شهرستان تنها مجاز به انعکاس سه خبر برجسته در طول هفته به استان بوده و انتشار آن نیز منوط به تایید سردبیر اخبار اداره کل روابط عمومی استانداری است. تاکنون و بعد از اجرای این دستورالعمل همزمان با هفته دولت اخبار بر اساس دستورالعمل انعکاس داده شده ودر پایگاه خبری استانداری قابل مشاهده است. بر اساس همین دستورالعمل آدرس پایگاه اینترنتی فرمانداری کازرون به kazeroon.farsp.ir تغییر داده شده است.ن

البته فعالیتهای مرتبط با مجموعه فرمانداری با ارتباط مداوم در مطبوعات داخلی شهرستان انعکاس داده می شود.

53. ازبیمارستان شهرقائمیه چه خبر؟

 اول این پروژه تکمیل گردیده است وفاز بعدی نیز با تامین اعتبارات لازم در حال احداث می باشد.

54. برای وضعیت اسف بار مالی و اداری دانشگاه ازاد چه راه حلی دارید با توجه به عقب افتادن مداوم حقوق کارمندان این نهاد و همچنین پروازی بودن مدیر این دانشگاه ،ایشان در هفته دو یا سه روز در محیط کاری خود حاضر می شوند این امر با پیگیری تلفنی ساده خود شما هم قابل پیگیری است

 دانشگاه آزاد یک نهاد غیر دولتی است که مسایل مربوط به آن توسط دفتر مرکزی دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار می گیرد. البته بخش زیادی از مشکلات مالی موجود دانشگاه آزاد مربوط به کاهش حضور دانشجویان است.

55. کازرون می تونه دارای یک ایستگاه رادیویی باشه که درطول روز چند ساعت برنامه ی محلی از شهرستان را پخش کنه یا خبرهای شهرستان را تحت پوشش قرار بده. لطفا برای تحقق این امر تلاش کنید تا صدای "رادیو کازرون " در سرتاسر این دیار تاریخی و فرهنگی به گوش برسه

 امید است با ایجاد ساز وکار نظارتی مناسب وایجاد قوانین فراگیر بستر سازی مناسبی جهت عملیاتی شدن این طرح فراهم گردد.

56. فکری بحال وضعیت اسفناک بیمارستان کنید واقعا افتضاج است توراخدایکبار سرزده تشریف ببرید تختهای کثیف حتی یک چهار÷اه ندارند که کسانی که مشکل دارند بتوانند ازآن استفاده کنند.

 رجوع شود به جواب سوال 10 البته به صورت سرزده دفعات فراوانی در بیمارستان حضور یافته ومسایل مربوط پیگیری گردیده است.

57. با توجه به اینکه یکی از کمبودها و نیازهای اساسی شهر کازرون مسئله بهداشتی و درمانی در این شهرستان می باشد، و با توجه به اینکه با در آینده شاهد بهربرداری از دو بیمارستان بزرگ در شرق( شهرک پردیس) و غرب( دانشگاه آزاد) کازرون در کنار بیمارستان فعلی کازرون ( در شمال شهر) می باشیم و البته به همراه افتتاح بیمارستان قائمیه و بالاده انشالله، و همچنین با توجه به اینکه کمبود اصلی مسئله درمانی شهرستان کازرون کمبود و فقدان نیروی پزشک متخصص در شهرستان می باشد، با وجود راه اندازی مراکز درمانی جدید در شهرستان، و با توجه به اینکه سیاست دولت تدبیر امید در مسئله بهداشت و درمان تمرکز زدایی خدمات درمانی از مراکز استان ها می باشد، و با توجه به اینکه کازرون دارای سابقه مناسب و زمینه کافی برای راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی دولتی می باشد با وجود دارا بودن دانشکده آزاد پزشکی و دانشگاه جامع سراسری، و با توجه به اینکه نماینده محترم شهرستان خود عضو کمیسوین بهداشت و درمان مجلس و همچنین پزشک متخصص می باشند و با وزیر بهداشت نیز ارتباط خوبی دارد، پس چرا در شهرستان کازرون با وجود همه این زمینه ها اما نسبت به راه اندازی این نیاز اساسی یعنی تاسیس دانشگاه علوم پزشکی اقدامی انجام نمی گیرد؟ این در حالیست که دیگر شهرستان های کوچکتر و کم وسعت تر و کم جمعیت تر از کازرون دارای دانشگاه علوم پزشکی دولتی در کنار دانشکده آزاد پزشکی نیز می باشند، پس چرا وقتی این میزان داوطلب و همچنین نیاز اساسی شهرستان به راه اندازی مراکز درمانی بزرگتر و مجهزتر وجود دارد اما برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی اقدامی نمی شود؟ چرا؟

 رجوع شود به جواب سوال 7

58. چرا شما به عنوان نماینده دولت کمتر بر شعارهای دولت (مثل اعتدال- تدبیر و امید و...) تاکید می کنید؟ یک فرماندار باید گفتمان دولت را ترویج کند.

 بنده به عوان نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون قطعا مجری سیاستهای اجرایی و ابلاغی دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و در انجام وظیفه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

59. اهالی منطقه ولی عصر و آپارتمان های بسیج سپاه و تیپ امام سجاد منتظر مصوبه ی شورای ترافیک و قول مساعد جنابعالی در خصوص اجرای کامل خیابان ۱۶ متری پردیس به ولی عصر تا ۸ شهریور ۹۳ هستند‌.خواهشمند است به وعده داده شده عمل نموده و در این خصوص تسریع شود چون واقعا در خصوص تردد و ورود به منطقه مشکلات زیادی داریم.ضمنا در این منطقه چند دامداری وجود دارد و فعال است که برای ساکنین مشکل ساز است.تقاضا داریم که پیگیری های لازم انجام گیرد.

 اجرای این طرح نیازمند تملک زمینهای مورد نظر است. با بررسی انجام شده اخطاریه های لازم به دامداریها داده شده است و به زودی این دامداری‌ها انتقال داده می شود و تملک زمینهای مورد مسیر نیز در حال انجام است.

60. در خصوص جاده کازرون بالاده که به علت کم عرض بودن به جاده مرگ مشهور است چه برنامه ای دارید آیا تعریض جاده که به صورت نیمه کاره رها شده است را پیگیری کرده اید و چه برنامه ای برای آن دارید؟

 این پروزه از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار لازم برای خریداری زمینهای مسیر راکد مانده است. ولی با پیگیری‌های انجام گرفته با توجه به خطرات وسوانح این مسیر، تعریض آن در اولویت قرار داده شده است.ن 

61. در خصوص احداث بیمارستان در بخش جره بالاده با توجه به جمعیت 50 هزار نفری و فاصله 50 کیلومتر ی آن از کازرون ه کاری انجام شده است؟
 
 
 
62.وضعیت میراث فرهنگی شهرستان اصلا مطلوب نیست واین اداره در دوحوزه گردشگری وصنایع دستی هیچ برنامه ای ندارد چه برنامه ای برای این دوحوزه دارید؟
 
رجوع شود به جواب سوالات 2 و 9
 
63. گزارش هایی وجود دارد که برخی حفاری های غیرمجاز با راهنمایی های برخی کارکنان میراث فرهنگی کازرون صورت می گیرد یا تخریب بافت تاریخی با عدم پیگیری این افراد صورت می گیرد آیا امکان پیگیری وجود دارد؟
 
در صورت وجود مستندات و اثبات ادعای مطرح شده مراتب را جهت پیگیری اطلاع داده تا با افراد خاطی به شدت برخورد گردد.
 
64. گفته می شود شهر باستانی بیشاپور به خاطر وجود جاده ثبت جهانی نمی شود چه برنامه ای برای ثبت جهانی این اثر ملی دارید؟

 رجوع شود به پاسخ سوالات 2 و 9

65. مدیرکل فعلی میراث فرهنگی فارس هنوز به عنوان مدیر پایگاه پژوهشی بیشاپور هستند آیا برنامه ای برای پاسخگو کردن ایشان برای این همه بی توجهی به این مجموعه تاریخی دارید؟

 رجوع شود به پاسخ سوالات 2 و 9

66. چه برنامه هایی برای حفاظت از بناهای شاخص ومحوطه های تاریخی شهرستان دارید؟

 رجوع شود به پاسخ سوالات 2 و 9  

67. چرا با رییس اداره ای که به کارمندان خود ظلم میکند و فقط پشت میز نشینی و دستور دادن سرلوحه کارش است برخورد نمی شود. چرا رییسی که خود نشسته و کار خود را بر دوش کسان دیگر می اندازد را با نامه ها و لوح تقدیر عزیز میکنیم ؟

 در صورت صحت مورد نظر از طریق مراجعات، مستندات را ارایه داده تا با فرد مورد نظر برخورد گردد.

 68. آیا این حق مااست که زن وبچه ما. درمنطقه ی ولیعصر دربلوار پریشان روی نیو جرسی تردد نمایند

 شورای ترافیک شهرستان پس از بررسی توسط کارشناسان فنی و متخصص، هر گونه باز گشایی مسیر نامبرده را ممنوع اعلام نموده است و باز گشایی آن منوط به مصوبات کارشناسی شده وقانونی است.

69. آیا یک کارشناس باعرضه درشورای ترافیک نبوده که بگوید با وجود این بلوکهای سیمانی مردم برای ورود به منطقه ولی عصر چه خاکی برسر کنند

 رجوع شود به جواب سوال قبل

70. آیا این انصاف و عدالت است که به بیمارستان امام علی کازرون 25 میلیارد تومان و به تونل بناف 8 میلیارد تومان اختصاص می دهید ولی برای بیمارستان چنارشاهیجان 700میلیون تومان اختصاص می دهید با این حساب بیمارستان چنارشاهیجان تا 10 سال دیگر هم ساخته نمی شود ؟ چرا در بحث اختصاص بودجه عدالت رعایت نمی شود

 تجهیزبیمارستان امام علی با توافق انجام گرفته میان دانشگاه آزاد اسلامی، تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی دنبال می‌شود. در صورتی که بودجه بیمارستان قائمیه از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است وتوجه باید نمود که بیمارستان دانشگاه آزاد از محل اعتبارات دولتی هیچ کمکی در یافت نکرده است.

71. چرا با وجود اینکه مجسمه ی شاپور ساخته شده است و میدانی (جلوی دانشگاه ازاد) به نام شاپور است، این مجسمه در ان میدان نصب نمیشود؟

 نصب المان و مجسمه شخصیتها بر اساس تصویب شورای فرهنگ عمومی وشورای اسلامی می باشد.

72. ورودی هر شهر آبروی آن شهر می باشد ولی متاسفانه بارها شاهد هستیم دربلوار پریشان گوسفندان درخیابان ترافیک ایجاد کرده وفضولات میریزند وازطرفی بلوکهای سیمانی چهره شهر خراب نموده است

 رجوع شود به سوال 68

73. چرا تو این شهر یک نفر باید 15 تا نانوایی داشته باشه ولی فرزندان شاهد این شهرستان تو خیابونها پرسه بزنن

 تخصیص عادلانه امکانات وتاسیسات مورد تاکید بوده ودر موارد یاد شده در مقطعی خاص به لحاظ وجود دو نوع نانوایی به صورت سهمیه دولتی و آزاد، متقاضی سهمیه آزاد وجود نداشت در حالی که اکنون نانوایی ها از سهمیه آزاد استفاده می کنند.

74. چه برنامه ای برای تقدیر و استفاده بیشتر از اولین ها و برترین های ملی و بین المللی کازرونی در عرصه های مختلف دارید

 حمایت از مفاخر و برترین‌ها به خصوص در جهت تشویق و ایجاد انگیزه در میان افراد متخصص در برنامه قرار داشته است و در مناسبت‌های مختلف از این افراد تقدیر می‌گردد. البته باید بیان کنم در کارگروه مشاوران جوان فضا برای استفاده از ظرفیت این عزیزان آماده است.

75. تا کنون از بند ق که مربوط به گازرسانی به روستا ها ست چه استفاده ای کرده اید جهت گازرسانی به روستاهای کازرون با توجه به اینکه تعداد شان زیاد است و بطور مثال در بخش جره بالاده که بالای هشتاد روستا وجود دارد و فقط 15 روستای آن گازدارد آیا تا پایان سال جاری در بخش جره بالاده پروژه گازرسانی اجرا می شود و برای کدام روستا ها؟

 با توجه به محدود بودن اعتبارات گازرسانی به روستا ها براساس اولویت ونزدیکی به مسیر اصلی خط انتقال گاز در دستور کار قرار گرفته به گونه ای که در ابتدای سال تا کنون بیش از 15 روستا پروزه گاز رسانی به انها شروع گردیده است.

 76. با توجه به بحران های زیست محیطی و مصرف بالای انرژی در کشور و با توجه به اینکه می توان با احداث 12 کیلومتر جاده ، فاصله بخش جره بالاده تا شیراز را قریب به 100 کیلومتر کاهش داد و این مسیر به صورت خاکی و جهت استفاده خودروهای شاسی بلند موجود است آیا احداث این محور جدید در دستور کار شما قرار دارد

 مطالعات این مسیر در حال انجام است و400 میلیون تومان نیز به این امر اختصاص داده شده است.

77. بنا به فرمایش فرماندار محترم به مناسبت هفته دولت 54 طرح عمرانی بااعتباری افزون‌بر 214 میلیارد ریال در کازرون به بهره‌برداری می‌رسد. سوالی که وجود دارد اینست که بخش چنارشاهیجان بعنوان بزرگترین بخش پس از بخش مرکزی از لحاظ جمعیت (حدود 70 هزار جمعیت) چه سهمی از این 54 پروژه داشته است. چه پروژه هایی در حال انجام است و کی به بهره برداری می رسد. گزارشی از میزان پیشرفت بیمارستان و مسکن مهر قائمیه به مردم ارائه فرمایید.از استقرار اداره ثبتاسنادو املاک در بخش چنارشاهیجان چه خبر؟

 باید به اطلاع برسانم که پروزه های هفته دولت همگی مورد بهره برداری قرار گرفته اند.-در مورد مسکن مهر قائمیه نیز مشکل برق این پروژه برطرف وآبرسانی به آن نیز 700 میلیون اعتبار لازم دارد که در حال پیگیری جذب این اعتبارت هستیم.

78. آیا به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خبر رسانی به مردم شریف اهمیت میدهید؟

 پیروی از منویات مقام معظم رهبری وظیفه همگانی افراد جامعه و البته مسولین می باشد. نهایت تلاش خود ومجموعه مدیریتی را در اجرای فرامین مقام معظم رهبری به کار برده وخواهم برد.

 79. آیا فاصله شعار با عمل در فرمانداری را اندازه گیری نموده اید؟

 بر طبق سیستم ارزیابی، عملکرد کارکنان و واحد های مختلف بررسی می گردد. 

80. آیا به آینده شهرستان کازرون خوش بین هستید؟

 قطعا شهرستان کازرون با توجه به ظرفیت‌های مختلف و به‌خصوص توانمندی نیروی انسانی موجود از چشم انداز خوبی برخوردار است. لازمه آن اتحاد و همدلی در مسیر توسعه شهرستان کازرون است.

 81. رفتارتان با نشریات شهرستان چگونه است؟ تا کنون چند مصاحبه اختصاصی با نشریات شهرستان داشته اید؟

 بنده از ابتدای حضور خود در شهرستان در یکی از اولین جلسات رسمی اصحاب رسانه ومطبوعات را دعوت نموده و با مدیران مسئول مطبوعات وخبرنگاران رسانه‌های گوناگون در محیطی صمیمی به بحث وتبادل نظر پرداختیم.
 
رسانه ها به عنوان صدای گویای مردم و پل ارتباطی مسولین و مردم نقش موثری در رفع نیازمندی‌های اجتماع برعهده دارند لذا در مواردی نیز به صورت سر زده از دفاتر مطبوعات شهرستان حاضر شده و از نزدیک مسایل آنان را بررسی نمودهام. در اتاق فرماندار به روی همه افراد به خصوص اصحاب رسانه باز است وسعی شده تا افراد با حضور خود از نزدیک شاهد پیگیری مسایل بوده واز نگاه خود به انعکاس اخبار بپردازند.
 
 82. روابط عمومی در نظر شما چه جایگاهی دارد؟ آیا اطلاع رسانی روابط عمومی باید شدیداً زیر چتر امنیتی قرار گیرد؟

 روابط عمومی هر دستگاه ونهادی به عنوان چشم آن مجموعه عمل نموده و سعی شده با به کارگیری و استفاده از ظرفیت موجود میزان ارتباط مجموعه فرمانداری با مطبوعات به صورت مطلوب حفظ گردد و هیچ منعی نسبت به انعکاس اخبار وفعالیتها در مجموعه روابط عمومی قایل نگردیده ام.

83. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا چه میزان از طرف شما ارشاد میشود تا فرهنگ عمومی جامعه پربارتر شود؟

 سیاست فرهنگی در شهرستان علاوه بر شرایط بومی و محلی متاثر از سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی ایران است و طبیعتا نظارت بر صحت وحسن انجام این سیاستها در دستور کار قرار دارد.

84. فرهنگ از دیدگاه شما چگونه تعریف میشود؟

 فرهنگ واژهای گسترده است که دارای ابعاد وحوزه های مختلف می باشد. لذا فرهنگ دارای تعابیر مختلفی است. از دیدگاه بنده فرهنگ شامل مجموعه ای از ارزشها، هنجارها، آداب و رسوم، سبک‌های زندگی، زبان ومجموعه ای از هنر است.

85. چرا بخش جره بالاده که جمعیتی نزدیک به 50 هزار نفر دارد با یک مرکز شهری، فاقد بانک ملی می بشد و مردم مجبورند برای پرداخت یک فیش واریزی به خزانه ، حداقل بیست هزار تومان هزینه اضافی پرداخت نمایند و این علاوه بر این است که فرد بایستی یک روز هم از کار و زندگی خود را صرف یک فیش بنماید و همچنین فاقد بانک مسکن ، اداره ثبت اسناد و املاک می باشد ،همچنین با توجه به گستردگی بخش جره بالاده اتفاقات برق بالاده توانایی ارائه خدمات را ندارد و بایستی به اداره برق ارتقا پیدا کند .

 تخصیص شعبه براساس معیار های بانک مرکزی است واخیرا نیز سیاستهای بانک مرکزی محدودیت گسترش در این حوزه است.

86. نظر حضرتعالی در مورد توجه ویژه حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه و توصیه و دغدغه امام مبنی بر عدم دخالت نیروهای مسلح در سیاست..... بفرمایید؟

 وظایف دستگاه‌ها و به‌خصوص نیروهای مسلح به صورت ابلاغیه و مصوبه معلوم بوده و قطعا دخالت افراد و دستگاه‌ها در امور غیر مربوط به حوزه مسئولیت آنان باعث ناهنجاری می‌گردد و مطلوب نیست.

87. آیا شما در طول مدت که در کازرون هستید به بازار روز که واقع در وسط منازل مسکونی است بازدید کرده اید آیا این وضع زیبنده شهر مذهبی کازرون است ؟چه برنامه ای برای خروج اینها از این محل دارید؟

 ایجاد بازار محلی توسط شورای عالی اشتغال توجیه شده است و البته با تذکرات متعدد و برگزاری جلسات با شهرداری پیگیر مکان یابی برای استقرار محل مناسب هستیم.

88. روستای بیدزرد از توابع بخش جره بالاده با تعداد نزدیک به 200 خانوار بالغ بر 400 نفر تحصیل کرده با مدارک بالای لیسانس هست و شغل آبا اجدادی آنها هم کشاورزی بوده و رودخانه ای از وسط روستا می گذشت و چند جوی آب ، و قنات آب را بین زمین های کشاورزی هدایت می کرد و خانواده ها با کشاورزی بر سر زمینهای پدری مایحتاج زندگیشونو تامین می کردن. در سالیان اخیر به دلیل عدم اجرای طرحهای مفید آب خیزداری و برداشت غیر اصولی از آب رودخانه در مناطق بالادست این روستا ، رودخانه و قنات خشک شده و جوی ها هم متروکه شده اند. در چند سال اخیر کار مطالعات اولیه جهت احداث سد خاکی بر روی رودخانه که در هنگام بارندگی در زمستان سیل در آن جاری میشود انجام گردید و 2 میلیارد بودجه به آن اختصاص یافت ولی متاسفانه بعد ها به بهانه شروع به کار شدن سد نرگسی ادامه اجرای این سد به دست تاریخ و فراموشی سپرده شد. آقای گرامی آیا برای ایجاد اشتغال نزدیک به 600 بیکار این روستا که اکثریت آنها تحصیلات دانشگاهی دارند برنامه ای دارید؟

 رجوع شود به جواب سوال12

89. آياازشهرستان شدن جره وبالاده حمايت ميكنيد؟ايااقدامي جهت بازگشايي جاده شيراز-جره وبالاده خواهيدكرد؟

 رجوع شود به پاسخ سوال 22و 8 

 90. برنامه شماجهت ايجاداشتغال درشهرستان چيست؟

 رجوع شود به جواب سوال12

91. سالهاست خیابان کارگر به صورت نیمه ساخت رها شده طی سالهای اخیر بعضی از خونه های خیابان نهضت هم کوبیده شده و همه منتظر افتتاح خیابان جدید هستیم که خیابان نهضت را به چها راه مطهری متصل میکند تا ازاین وضعیت کوچه و خیابان،گروخاک و عبور ماشینها در کوچه رهایی پیدا کنیم خواهشمندم رسیدگی بفرمایید.

 شهرداری اکثریت زمینهای مورد مسیر را تملک و اخیرا اقدام به تخریب نموده است. البته مورد مسیر یادشده کمک زیادی به حل مشکل ترافیک می کند و امیدواریم شهرداری هر چه سریعتر نسبت به این پروزه توجه ويژه ای نماید.

92. تنها هتل شهر در وسط کوه قرار داره و این مساله خجالت اوری برای شخص م،زمانی که میخواهم ادرس هتل را به مهمانهای شهرمون بدم.لطفا نسبت به تکمیل خیابان و اسفالت منطقه و حتی ایجاد پارک و فضای ساختمانی در کوهای مقابلش با شهرداری همکاری فرمایید

 مسیر یاد شده باز گشایی و هم اکنون فضاسازی و زیبا سازی آن در دست اقدام است.

93. میشه بفرمایید چرا سالهاست محدوده شهر هیچ پیشرفتی نکرده و وسعت شهر مخصوصا در حد فاصل فرهنگ شهر تا میدان بار بلاتکلیف باقی مانده؟

 هر شهرداری داری محدوده وحریم تعریف شده است. حد فاصل بین دو مکان یاد شده درحریم کازرون است و با بررسی دقیق‌تر مشاهده خواهد شد که هم اکنون بسیاری از هم شهریانمان در این مسیر زندگی می‌کنند.

94. با توجه به اینکه برخی از سایتهای وابسته به برخی از نهادهای نظامی در شهرستان مشغول تخریب شخصیت رییس جمهور محترم و عملکرد دولت هستند حضرت عالی به عنوان نماینده دولت در شهرستان چه اقدامی در این رابطه انجام داده و یا خواهید داد؟


رسانه‌ها بر اساس رسالت خود در انتشار افکار و عقاید و همچنین بیان نقدهای سازنده البته در چارچوب قوانین مطبوعات آزاد هستند. در صورت موارد خاص مطرح شده اگر تخلفی صورت گرفته شده قابل پیگیری است.
 
 
 
مديريت كازرون نما بر خود لازم ميداند از جناب آقاي حميدرضا گرامي فرماندار محترم شهرستان كازرون كه دعوت ما را پذيرفته و به سئوالات پاسخ‌دادند كمال تشكر و سپاس را داشته باشد. همچنين از زحمات و پيگيري و همكاري برادر عزيز جناب آقاي رحيم زارع مسئول روابط عمومي فرمانداري كازرون قدرداني و تشكر به عمل مي‌آيد.



 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۴
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
7
سلام جناب آقای گرامی:یکی از نشریات شهرستان در خبر خود عنوان نمود 2درصد نفت وصول نشده و بین ادارات هم تقسیم نشده است در صورتیکه شما در نشریه دیگری اعلام نمودید که 2درصد بین ادارات تقسیم شده است.برای تنویر افکار عمومی (من خودم به حمایت از شما گفته شما را تصدیق نمودم اما مخالفین هم دلایلی دارند )دقیق و شفاف و بدون ملاحظه کاری در این زمینه پاسخ دهید؟سپاس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
8
فرماندارن سابق کازرون درباره اهمیت بیشاپور و سایر اماکن تاریخی و گردشگری کازرون - بقعه شیخ ابواسحق، اماکن طبیعی مثل دریاچه، رود شاپور و ... - سخن می‌گفتند و مصاحبه می‌کردند اما هیچ اقدام عملی‌ای را شاهد نبودیم. لطفا بفرمایید برای رونق گردشگری کازرون چه هدفی را دنبال می‌کنید و چه کارهایی را عملی کرده‌اید. با تشکر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
6
1
جناب اقای گرامی نظر شما درباره عملکرد آقای روحانی چیست؟ چه نقاط ضعفی در ایشان می بینید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
1
بفرمایید هزینه این همایش به اصطلاح نخبگان خدمتگذار از کجا میخواد تامین بشه.ایا تو این شرایط که فرمانداری بدهکار به مغازه داران از ماه ها قبل است و به اونا میگید سندها رفته برا وصول این هزینه چه طوری میخواد پرداخت بشه
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
3
با سلام و عرض ادب خدمت فرماندار محترم کازرون

جناب آقای گرامی، آیا شما برنامه ای برای توسعه شبکه های رادیویی و تلویزیونی در شهرستان کازرون دارید؟
مثلاً افزایش شبکه های رادیویی موج FM یا راه اندازی فرستنده سوم دیجیتال کازرون.

ممنون از شما.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
10
با سلام به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان چه برنامه هایی دارید ؟ قصد توسعه زیر ساخت ها را دارید؟ چه اندازه به دنبال ارتقا جایگاه کازرون هستید؟ آیا به فکر مسائل زیر هستید؟
1- تاسیس فرودگاه و اتصال شهر کازرون به شبکه ریلی
2-تاسیس دانشگاه علوم پزشکی
3-ارتقا فرمانداری به استانداری یا حداقل فرمانداری ویژه
4-ثبت جهانی بیشاپور
5-بهبود و ساماندهی وضعیت بهداشت و درمان
6-ارتقا و رسیدگی به ورزش و ورزشکاران
7-بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد در جهت جلوگیری از مهاجرت
پاسخ ها
شهروند پیگیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
ضمن تشکر از این شهروندمان که عصاره درخواست مردم شهرستان کازرون را در هفت بند آورده است. جناب آقای فرماندار مدیونی اگر بتوانی و انجام ندهی. این دنیا جواب ندهی آن دنیا باید پاسخگو باشی
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
5
باسلام و احترام، جناب آقای فرماندار آیا چاههای غیرمجاز دشت کازرون در سال جاری پر می شوند؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
5
باسلام وتحیات
جناب آقای گرامی همانگونه که می دانید چندسالی است که کتابخانه در ابعاد گسترده فعالیتهای خوبی انجام می دهد که یکی از آنها ساخت کتابخانه مرکزی است اما متاسفانه مدتی است کارساخت تعطیل شده از آقای جعفری علت را جویا شدیم کمبود اعتبار را بهانه قرار می دهد آیا برای حل مشکل فکری کرده اید آیا فعالیتهای کتابخانه مورد رضایت شما هست و جزو اولویتهای کاری وفرهنگی شما می باشد با سپاس از حضور فعال شما
شهروند کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
1
4
سلام جناب آقای گرامی، مقدمه پیشرفت هر جامعه ای پیشرفت علمی فرهنگی آن جامعه و سپس مسائل عمرانی است. مهمترین دغدغه اینجانب و شاید بسیاری از شهروندان آینده فرزندانمان است. تربیت و تحصیل در مدرسه، پر کردن اوقات فراغت وسرگرمی های مناسب وضعیت پارک ها سینما تآتر مسابقات ورزشی کنکور و دانشگاه... دیدگاه شما نسبت به مسؤولین آموزش و پرورش و دانشگاه های کازرون چیست؟ برای اوقات فراغت جوانان کازرونی چه باید کرد؟
علیرضا حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
4
با سلام خدمت فرماندار محترم و تشکر از تلاش ها ، زحمات وی و همکارانشان.
جناب گرامی آیا حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با توجه به اهمیت بحث گردشگری و همچنین میراث فرهنگی چه برنامه خاصی جهت ثبت جهانی مجموعه تاریخی بیشاپور در نظر دارید؟آیا این مهم از اولویت های شما در شهرستان می باشد؟به عنوان یک شهروند علاقمند دراین حوزه و همچنین مباحث مرتبط با این موضوع چه از لحاظ اقتصادی و فرهنگی اگر تیم حضرتعالی در شهرستان در مدت خدمت خودبتوانید این مهم را به سرانجام برسانید بدون شک خدمت بزرگی انجام داده اید.
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
2
باسلام خدمت فرماندارمحترم وبصیر :چرا با اینکه از وضعیت تاسف آور برخی ادارات در مواجهه با مردم وحتی ضعف آنها در انجام امورات جاری مطلع هستید مثل دانشگاه بازرگانی و...با مدیران آنها تعارف دارید؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
5
با سلام چرا کازرون یک مجتمع تجاری تفریحی ندارد مگه چی از شهرهای دیگه کم دارد?
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
1
2
عرض سلام و ادب محضر مبارك فرماندار محترم شهرستان كازرون جناب آقاي گرامي
همانگونه كه استحضار داريد روستاي بليان با آن پيشينه ديرينه خود و با تقديم كردن 35 شهيد و صدها رزمنده و ايثارگر اكنون با منحل شدن شوراي اسلامي خود مواجه شده است كه خود باعث مشكلات زيادي براي مردم روستا فراهم كرده است
از حضرتعالي خواهشمند است چون زمينه بي احترامي به آراي مردم بوجود آمده است با مسببين انحلال شوراي اسلامي برخورد و از ثبت نام آنان در دوره هاي بعدي شوراها جلوگيري بعمل آيد
با تشكر و قدرداني از حضرتعالي
جمعي از اهالي شهيد پرور روستاي بليان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
3
جناب گرامي!
آيا انتقادهايي که برخي از مسئولان و فرماندهان سپاه به دولت وارد مي کنند را قبول داريد؟ آيا در اين انتقادها حرف درستي مي بينيد؟
شهروند خیابان نهضت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
8
سلام بر مرد دلاور روزهای سخت
جناب آقای گرامی عزیز آیآ تا به حال شده از چهار راه ژاندارمری به سمت چهار راه بانک ملی به صورت پیاده از پیاده رو عبور کرده باشید. بله ممکن است گفته شود تعمیرات پیاده رو ها بر عهده شهرداری است. سوال من این است که نقش فرمانداری در زیباسازی و خدمات شهری چیست. آیا از بودجه های عمرانی تحت نظر حضرتعالی امکان کمک به شهرداری نیست. آیا در کارگروه های فرمانداری امکان این نیست که شهرداری را ملزم به خدمات رسانی به شهروندان نمود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
7
1
اقای فرماندار در خصوص ارتقا بخش چنارشاهیجان به فرمانداری چه اقدامی اندیشیده اید؟
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
9
با سلام و احترام
روزانه افراد زيادي از شهرستان جهت درمان به شيراز مراجعه نموده كه باعث ترافيك جاده اي و شهري , افزايش مصرف سوخت , كم رونقي اقتصادي , صرف وقت و ريسك تصادفات جاده اي و هزاران مشكل ديگر مي گردد و پزشكان كازروني مقيم شيراز كه از پزشكان طراز اول شيراز مي باشند كم نيستند.(( سالها دل طلب از جام جم از ما مي كرد آنچه خود داشت ز بيگانه تمنا مي كرد)). خواهشمند است نسبت به ترغيب و دعوت از ايشان به هر نحوي حداقل يك روز در هفته در درمانگاههايي مثل امام سجاد , امام حسين و بقيه مراكز درماني كه در حال حاضر اصلا" درخور شهرستان نمي باشند همكاري لازم مبذول فرماييد اميد است با توكل به خدا و با توجه به روحيه بسيجي جنابعالي بتوانيد اقدام خير و خداپسندانه اي در زمينه داشته باشيد.
بسيجي واقع گرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
4
4
سلام آقاي فرماندار
آيا مديريت اين ادارات با انتظارات بحق مردم همخواني دارد ؟پس چرا حقوق مردم و سرمايه هاي انساني و مادي جامعه فداي مصلحت انديشي مي شود و مديران توانمند را جايگزين نمي كنيد.
اداره بازرگاني: اقتصاد مقاومتي
جهادكشاورزي: مديريت جهادي
اداره آب: بحران خشكسالي
منابع طبيعي: آتش سوزي هاي گسترده و تجاوز به حريم بيت المال
دانشگاه آزاد: اهداف امام (ره)
اگر آقايان بجز حرف قدمي برداشته اند ارائه بفرمايند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
6
سلام
آقای فرماندار شما برای ارتقا فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه چه اقداماتی انجام داده اید..شهرکازرون در حال تبدیل شدن به شهر مهاجر فرست می باشد که تمام نخبگان و سرمایه داران این شهر بخاطر عدم اشتغال و عقب ماندگی این شهر در حال خروج از این شهرستان می باشند..شما برای خروج کازرون از بحران چه اندیشه ای دارید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
2
11
جناب آقاي فرماندار
در انتخابات رياست جمهوري اخير در بخش خشت مجموع آراي نامزدها 8801 راي بود اين در حالي است كه در انتخابات مجلس نهم آراي آقاي محمدصادقي به تنهايي 15938 راي بود. چه تدبيري براي انتخابات مجلس آينده مي‌انديشيد كه اين فاجعه تكرار نشود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
2
سلام
آقای فرماندار با توجه به بحران کم ابی و خشکسالی های متعدد در این چند سال برای این شهرستان چه برنامه های مدنظر دارید؟ چرا باید اب رودخانه سیدحسین و فتح اباد بدون ذخیره شدن و استفاده مناسب همینطوری هدر برود و ما هیچ ذخیره و استفاده ای ننماییم..
محمود
|
UNITED STATES
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
3
سلام و خسته نباشی
آقای فرماندار خدا وکیلی اگر رودخانه سرآب اردشیر و رودخونه فتح اباد شهرهای دیگه هم بود اینطوری باهاش رفتار میشد؟ الان حوضچه اب سید حسین خیلی کثیف و پر از جلبک شده و متاسفانه فاضلاب شهری به این رودخونه نفوذ کرده.آب فتح اباد هم که همینطور داره هدر میره..لطفا چاره ای بیندیشید
صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
3
یکی از مصادیق بارز نخبگان « کاندیداهای » مجلس هستند که علاوه بر شایستگی های فردی همچنین موفق به عبور از فیلترهای مختلف و تعیین صلاحیت شده اند متاسفانه مسئولین کازرون در همیشه ایام به چشم دشمن به آن ها نگاه کرده اند این در حالی است که هر کدام دارای طرفداران و نیروهای زبده و طرح های متعدد برای پیشرفت شهرشان بوده اند . پیشنهاد می کنم فرماندار محترم ضمن ترتیب دادن جلسه ای مشترک با آنان و اخذ نقطه نظرهای کارشناسی ، زمینه های مورد نظر برای انجام انتخابات شفاف و بی شائبه ای را برای اولین بار در شهرستان پایه گزاری نمایند. نظر شما در این باره چیست ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
2
1
با سلام
جنتا آقای گرامی
بفرمائید برای بخش محروم و پهناور جره و بالاده چه برنامه ای دارید؟آیا در نظر است که این بخش با جمعیتی قریب به 50 هزار نفر و به فاصله 50 کیلومتری از کازرون، به شهرستان ارتقاء یابد؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
3
جناب آقای فرماندار
هشت سال قبل آقای محمد صادقی که آن زمان هم نماینده بودند اعلام کردند جاده روستای محمد آباد جره آسفالت شده است اما متاسفانه نه تنها آسفالت نشده است حتی با توجه به اینکه طول این مسیر کمتر از هزار متر است هنوز زیرسازی هم نشده است آیا آسفالت شدن این جاده در برنامه کاری شما قرار دارد؟
با انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
3
6
با سلام خدمت جناب آقای سرهنگ گرامی.در صورت صلاحدید میخواستم نظرتون را در مورد موارد زیر بدانم
1-شما در دولت قبل کاملا از سیاست های ان دولت حمایت میکردید و تفکر حاکم را(دولت فعلی) را قبول نداشتید. با این شرایط با چه انگیزه ای حاضر شدید نمایندگی عالی دولتی را
که به سیاست های آن اعتقاد ندارید قبول کنید؟
2-در اتتصاب مدیران شهرستان خواهشا اگه یک مورد سراغ دارید که از حامیان دولت تدبیر و امید هستند را نام ببرید.
3- تقریبا همه اهالی شهرستان و افکار عمومی میدانند که شما صرفا با اصرار و خواهش نماینده شهرستان مسئولیت فرمانداری را قبول کرده اید به نظر شما کسی که تا این حد وامدار نماینده است میتواند انتخابات سالمی را که یکی از کاندیداها خود همین نماینده است برگزار کند؟
4-چرا مدیران ضعیف و مسئله دار شهرستان را که خودتان و همه مسئولین شهرستان هم میدانید تعویض نمیکنید از جمله دانشگاه ازاد ،دانشگاه پیام نور و،دانشگاه سلمان و اداره بازرگانی منابع طبیعی و...
5- تونلی که 500 متر ان حفاری شده و مدتی تعطیل بوده چرا به جای شروع به کار مجدد تونل در پیامک های ارسالی قید کرده بودیید مراسم اغار به کار و انفجار تونل ایا تونلی که 3 سال از شروع به کار ان میگذرد و 500 متر ان کار شده نیاز به این همه تبلیغات دارد غیر از این که تبلیغات سیاسی برای نماینده است.
عبداله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
2
1
باسلام و احترام خدمت فرماندار لایق وتلاشگر = در خصوص طرح ادغام سه روستای مشترک کمارج
(دهکهنه نوحی مشایخ ) که خواست عموم مردم سه روستا هست چه اقدامی عنایت فرموده اید .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
3
با سلام خدمت آقای فرماندار.
بنده به عنوان یک شهروند کازرونی دارای تفکر اصلاح طلبی در ابتدای انتصاب شما به عنوان فرماندار، خیلی نظر شخصی ام با این مسئله موافق نبود، اما فعالیت و تلاش شما در سرکشی به روستاها، برگزاری جلسات با گروه های مختلف محیط زیستی و جوانان و گوش کردن و وقت گذاشتن برای هرکدام از این گروهها برای حضور و ابراز نظر در فرمانداری واقعا نظر بنده را تغییر داده و امیدوارم این تعامل خوب شما در عمل هم نتیجه بخش و مثمر ثمر واقع شود و کازرون را در جایگاه واقعی خود ببینیم. اما در ارتباط با مسائل کازرون:
مسئله بهداشتی و درمانی از مسائل و موضوعات بسیار حیاتی و ضروری این شهرستان است. در بخش متخصص این شهرستان متاسفانه با کمبود شدید پزشک متخصص مواجه است. به عنوان مثال تنها یک پزشک ارتوپد در بعضی از روزها در شهرستان وجود دارد که با جمعیت مراجعه کنننده اصلا تناسب و پاسخگویی ندارد. افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی گام بلند و بسیار مهمی در بهبود وضعیت درمانی کازرون است که جای تقدیر از تمام مسئولان پیگیر کار بوِیژه نماینده محترم می باشد، اما حقیقت آن که هنوز کمبودها ادامه خواهد داشت. امید است پس راه اندازی و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی، هرچه زودتر و در اسرع وقت شاهد شروع بکار مجدد ساخت بیمارستان ورودی پردیس کازرون هم باشیم که انشالله از نظر امکانات و تخت بیمارستانی کازرون با کمبود مواجه نباشد. اما علاوه بر امکانات سخت افزاری و فضای درمانی، تامین نیروی متخصص هم می بایست دراولویت برنامه کاری بخش درمانی شهرستان کازرون باشد. در این خصوص عاجزانه خواهشمندیم با پیگیری و تلاش شما مسئولان مسئله تاسیس دانشگاه علوم پزشکی کازرون هم پیگیری شود تا در کنار امکانات فنی و درمانی، نیروی متخصص پزشکی شهر هم تامین شود. بنابراین در کنار توسعه بیمارستان ها و تخت های اتاق عمل باید به فکر نیروی متخصص هم بود که این کار تنها از طریق تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و جذب اساتید و هیئت علمی پزشکی در شهر کازرون امکان پذیر است، همگی امیدواریم در دوره شما این نیاز اساسی شهر هم پیگیری و به نتیجه برسد و در سال های آینده شاهد تاسیس و افتتاح دانشگاه علوم پزشکی کازرون با هدف تامین نیروی متخصص پزشکی در این شهر باشیم، انشالله.
مسئله دوم شهر بحث مشکلات ناشی از عبور و مرور تریلرها و کامیون ها در سطح شهر و در خیابان ها می باشد. متاسفانه کازرون با وجود دارا بودن حجم زیادی از ماشین های تریلی و کامیون اما فاقد پارکینگ مناسب و وسیع برای توقف و پارک ماشین های سنگین و جلوگیری از ورود آن ها به شهر است. برای این مسئله دو نیاز همزمان شهر کازرون می بایست همزمان پیگیری و به نتیجه برسد1- احداث کمربندی کازرون2 - احداث پایانه و پارکینگ کامیون ها. در مورد احداث کمربندی خبرهای خوبی شنیده ایم، امیدوارم صحت داشته باشد واحداث کمربندی کازرون آغاز شده باشد، بفرمایید کار ساخت کمربندی کازرون در حال حاضر در چه مرحله ای است؟ اما در ارتباط با پایانه و پارکینگ کامیون ها متاسفانه تا کنون بی نتیجه بوده است. چرا؟؟ چرا در کازرون پایانه تریلرها و کامیون ها احداث نمی شود؟ اگر نیاز به سرمایه گذاری خصوصی است چرا اگر در سطح شهر کسی سرمایه گذاری نمی کند این مسئله را بصورت آگهی کشوری و سراسری اعلام نمی کنید تا هم وطنان ما از سایر استان ها و شهرها برای سرمایه گذاری در ساخت پایانه کازرون اقدام کنند. لطفا این موضوع را توضیح و پیگیری کنید؟
مسئله بعدی کازرون به عنوان یک نیاز اساسی شهر، نبودن فرودگاه مسافربری در شهرستان است. با وجود آن که وجود فرودگاه در کازرون می تواند دیگر شهرستان های همجوار مانند نورآباد، فراشبند را پوشش دهد و جمعیت شهرستان کازرون نیز به تنهایی نیازمند وجود فرودگاه می باشد اما تا کنون در این خصوص اقدامی انجام نشده است. این در حالی است که وجود دو دفتر فروش بلیط هواپیما در سطح شهر نشان از استقبال و نیاز این شهر به وجود فرودگاه می باشد. برخی دلایل جغرافیایی را بهانه قرار داده و محصور بوده کازرون در کوه ها را مانع احداث فرودگاه می دانند، در حالی که برخی دیگر از شهرستان ها مانند سنندج و یاسوج بسیاری کوهستانی تر و محصورتر از کازرون می باشد. لذا از شما حواهشمندیم در مورد پیگیری این نیاز کازرون توضیحاتی بفرمایید.
مسئله بعدی مشکلات ناشی از یک تصمیم گیری غیراصولی و زیان بار در دوره های گذشته برای سلامتی و حیات شهر کازرون است، و آن تصمیم به احداث شهرک صنعتی در مجاورت مناطق مسکونی شهر و مشرف به چاه های آب شرب کازرون است. شهرک صنعتی مذکور در پشت کوه شمالی کازرون و در دشتک دوان در فاصله مستقیم کمتر از 1000 متری و شیب تند به طرف چاه های آب شهر کازرون است. در صورت تاسیس این شهرک صنعتی جدا از نابودی محیط زیست دوان و آلودگی شدید هوای شمال شهر بدلیل نزدیکی به آن، خطرناک تر آلودگی حتمی چاه های آب شرب کازرون است که به معنای مرگ کازرون است. با وجودی که قبلا گفته شده شهرک صنعتی مذکور دارای سیستم فاضلاب پیشرفته است اما هیچ تضمینی برای حفر چاه های پنهانی در شهرک و آلودگی منابع آب کازرون وجود ندارد. مضاف بر آن که حتی اگر آب الوده نشود با آلودگی هوای مناطق مسکونی نزدیک به آن چه می توان کرد؟ لطفا بفرمایید با توجه به خطر فوق العاده شهرک صنعتی مذکور چه کارهایی تا کنون برای تغییر کاربری شهرک صنعتی شمال کازرون انجام داده اید؟ لازم به ذکر است این موضوع به هیچ عنوان به معنای مخالفت با پیشرفت صنعتی کازرون نیست، بلکه افتتاح کارخانه ها را می توان در همان شهرک صنعتی سابق شهید مصلحیان پیگیری کرد. در همین ارتباط لازم به یادآوری است که در کنار شهرک صنعتی شمال کازرون
یک کارخانه شن و ماسه وجود دارد که تاکنون با شکایت و نارضایتی فراوان اهالی خیابان باهنر و بلوار جمهوری بدلیل رفت و آمد و آلودگی زیاد ماشن های حمل شن و کمپرسی ها روبرو بوده است. امید است معزل رفت و آمد کمپرسی های شن در شهر هم حل شود. در این خصوص پیشنهاد می گردد که اداره راهنمایی و رانندگی با الزام رانندگان کمپرسی به بستن چادر موقع حمل شن بدلیل جلوگیری از خاک آلودگی هوا و خیابان و محدودیت سرعت در خیابان ها با متخلفان به شدت برخورد کند.
و سرانجام مسئله آخر کمبود فضاهای تفریحی و پارک های بزرگ در سطح شهر برای اوقات فراغت و تعطیلات شهروندان است. اخیرا شهرداری با توسعه پارک سلمان اقدام به گسترش و بزرگ کردن فضای سبز حاشیه کوه شمالی کازرون نموده است اما حقیقت آن که بدلیل استعداد و موقعیت مناسب کوه شمالی می توان این پارک را بسیار بیشتر توسعه داد و کوه شمالی را تبدیل به یک پارک بزرگ و جنگلی و کوهستانی بسیار زیبا برای همه کازرون ها نمود. لطف بفرمایید و در مورد چگونگی کمک دولت به شهرداری برای توسعه فضای سبز کوه شمالی کازرون و سایر پارک ها توضیح بفرمایید.
با تشکر فراوان از صبر شما.
یک شهروند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
1
4
آقای فرماندار عزیز:
این کارخانه سیمان که تو هفته دولت گفتید قراره در کازرون تاسیس بشه، فقط احتیاط کنید در مجاورت و نزدیکی شهر نباشه چون قبلا قرار بود در شمال شهر تاسیس بشه اما مردم مخالف بودند>> بخدا اگر همه مردم شهر را هم سرکار ببره این کارخونه سیمان ولی اگر نزدیک شهر باشه جز ضرر برای مردم هیچ چیر نداره..ما خواهان تاسیس کارخانه سیمان در منطقه بی خطر و دور از شهر هستیم و نه در نزدیکی یا شمال شهر که سلامت کل مردم شهر را به خطر اندازه...
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
2
2
باسلام خدمت فرماندارمحترم وتشکرازسایت کازرون نماکه این امکان رافراهم اوردندکه شهروندان به راحتی مشلات خودرابافرمانداردرمیان بگذارند وامیدوارم که این روند همیشه ادامه داشته تا بازتاب نارساییها ومشکلات باعث حل ورفع ان مشکلات توسط مدیران شهرستان گردد
چندتاسوال داشتم .
1- فلکه امام خمینی شهرقائمیه هرروز وبخصوص عصرها باترافیک سنگینی روبه روست به طوری که بعضی وقتها رفت وامد مختل می شود .ویک افسر راهنمایی ورانندگی به تنهایی توانایی کنترل یک شهر راندارد لطفاراه حل آن چیست ؟؟؟
2-تعطیلی کارخانه کاشی سرامیک کازرون که باعث بیکاری حدود300نفرکارگران این کارخانه گردید .راه اندازی خواهدشدیانه ؟؟/ایاخبری برای کارگران دارید ؟؟؟
3- درشهرقائمیه سرقت زیادمنازل باعث سلب آسایش شهروندان شده ایاراه حلی برای ان اندیشیده اید ؟
4-درشهرقائمیه توزیع ومصرف موادمخدرنگران کننده است ایاراه حلی برای کنترل ان درنظردارید ؟
5-چراغ معابربیشترکوچه ها وحتی خیابان های شهرقائمیه خاموش است وآژانس برق قائمیه به بهانه نبودلامپ وبالابر ازانجام خدمات طفره می رود
6-چرابانددوم جاده دشت ارژن -تنگ ابوالحیات که پرترافیک ترین نقطات شهرستان می باشد احداث نمی شود؟
7-چرادرسطح شهرستان مسافربرهای شخصی ساماندهی نمی شوندتامردم وبخصوص خانم ها باخیال راخت رفت وآمدنمایند؟؟
8-چرابین شهرکازرون وشهرقائمیه اتوبوس خط واحد جهت رفت وآمد مردم وبخصوص اقشار ضعیف جامعه اختصاص داده نمی شود.
9-وضعیت بهداشتی درسطح شهرقائمیه درکوچه ها وجداول وخیابانها نامناسب است واین ازکوتاهی مسئولان شهرداری وشورای شهر وواحدبهداشت محیط شهرمی باشد که انتظارمی رود فرمانداربه عنوان نماینده عالی دولت ناظربرعملکرد آنان باشد !
10-وب سایت فرمانداری کازرون چندماه است که به روزرسانی نشده ووب سایت بخشداری چنارشاهیجان دوسال است که غیرفعال می باشد شایسته است به منظورارتباط بیشترمردم بانمایندگان دولن درشهرستان وبخش واطلاع رسانی به روز باشد .
11-ازبیمارستان شهرقائمیه چه خبر
متشکرم به عنوان یک شهروند انتظار دارم وامیدوارم که مطالب ومشکلات فوق موردتوجه مقام عالی شهرستان ودیگرمدیران شهرستان باشد
پاسخ ها
اردشیری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
تو را به خدا از طریق نا شناس و نا محسوس نحوه برخورد مدیران و بخشداران با مردم رو بررسی کنید...
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
4
1
جنای اقای گرامی برای وضعیت اسف بار مالی و اداری دانشگاه ازاد چه راه حلی دارید با توجه به عقب افتادن مداوم حقوق کارمندان این نهاد و همچنین پروازی بودن مدیر این دانشگاه ،ایشان در هفته دو یا سه روز در محیط کاری خود حاضر می شوند این امر با پیگیری تلفنی ساده خود شما هم قابل پیگیری است
بهادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
2
4
با سلام
جناب آقای فرماندار، سوای بسیاری از کمبودها و و بی امکاناتی ها که سالیان سال است شهرستان با آنها دست و پنجه نرم می کند که برخی از آنان را دوستان نوشتند و پرسیدند،کازرون می تونه دارای یک ایستگاه رادیویی باشه که درطول روز چند ساعت برنامه ی محلی از شهرستان را پخش کنه یا خبرهای شهرستان را تحت پوشش قرار بده
لطفا برای تحقق این امر تلاش کنید تا صدای "رادیو کازرون " در سرتاسر این دیار تاریخی و فرهنگی به گوش برسه

با تشکر
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
3
3
رهبر اگر اذنم دهد جانم فدایش میکنم
بسیجی عزیز فرمانداریت مبارک !
یاد روزهایی که به شهدا میگفتیم شهادتت مبارک
یادت باشه دوست صمیمی که الان پا جا پای همون شهدا گذاشتی یادت نره فقط برای خدا و پشیرفت کازرون باشی ولا غیر! خدای نکرده جلو دوستان شهیدمون شرمنده نشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
2
3
سلام جناب آقای فرما ندارمحترم فکری بحال وضعیت اسفناک بیمارستان کنید واقعا افتضاج است توراخدایکبار سرزده تشریف ببرید تختهای کثیف حتی یک چهار÷اه ندارند که کسانی که مشکل دارند بتوانند ازآن استفاده کنند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
3
6
بنام خدا.
در ابتدا تشکر از رسانه کازرون نما بخاطر فراهم آوردن این فرصت و سپس تشکر از فرماندار محترم که وقت می گذارند و به پرسش ها با صبر و حوصله پاسخ می گویند:
جناب آقای فرماندار:
با توجه به اینکه یکی از کمبودها و نیازهای اساسی شهر کازرون مسئله بهداشتی و درمانی در این شهرستان می باشد،
و با توجه به اینکه با در آینده شاهد بهربرداری از دو بیمارستان بزرگ در شرق( شهرک پردیس) و غرب( دانشگاه آزاد) کازرون در کنار بیمارستان فعلی کازرون ( در شمال شهر) می باشیم و البته به همراه افتتاح بیمارستان قائمیه و بالاده انشالله،
و همچنین با توجه به اینکه کمبود اصلی مسئله درمانی شهرستان کازرون کمبود و فقدان نیروی پزشک متخصص در شهرستان می باشد، با وجود راه اندازی مراکز درمانی جدید در شهرستان،
و با توجه به اینکه سیاست دولت تدبیر امید در مسئله بهداشت و درمان تمرکز زدایی خدمات درمانی از مراکز استان ها می باشد،
و با توجه به اینکه کازرون دارای سابقه مناسب و زمینه کافی برای راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی دولتی می باشد با وجود دارا بودن دانشکده آزاد پزشکی و دانشگاه جامع سراسری،
و با توجه به اینکه نماینده محترم شهرستان خود عضو کمیسوین بهداشت و درمان مجلس و همچنین پزشک متخصص می باشند و با وزیر بهداشت نیز ارتباط خوبی دارد،
پس چرا در شهرستان کازرون با وجود همه این زمینه ها اما نسبت به راه اندازی این نیاز اساسی یعنی تاسیس دانشگاه علوم پزشکی اقدامی انجام نمی گیرد؟ این در حالیست که دیگر شهرستان های کوچکتر و کم وسعت تر و کم جمعیت تر از کازرون دارای دانشگاه علوم پزشکی دولتی در کنار دانشکده آزاد پزشکی نیز می باشند، پس چرا وقتی این میزان داوطلب و همچنین نیاز اساسی شهرستان به راه اندازی مراکز درمانی بزرگتر و مجهزتر وجود دارد اما برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی اقدامی نمی شود؟؟؟چرا؟ با تشکر از پاسخگویی شما.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
4
5
سلام
چرا شما به عنوان نماینده دولت کمتر بر شعارهای دولت (مثل اعتدال- تدبیر و امید و...) تاکید می کنید؟ یک فرماندار باید گفتمان دولت را ترویج کند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
1
0
فرماندار مخترم با سلام.
اهالی منطقه ولی عصر و آپارتمان های بسیج سپاه و تیپ امام سجاد منتظر مصوبه ی شورای ترافیک و قول مساعد جنابعالی در خصوص اجرای کامل خیابان ۱۶ متری پردیس به ولی عصر تا ۸ شهریور ۹۳ هستند‌.خواهشمند است به وعده داده شده عمل نموده و در این خصوص تسریع شود چون واقعا در خصوص تردد و ورود به منطقه مشکلات زیادی داریم.ضمنا در این منطقه چند دامداری وجود دارد و فعال است که برای ساکنین مشکل ساز است.تقاضا داریم که پیگیری های لازم انجام گیرد.با تشکر اهالی منطقه ولی عصر.
د‌
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
با سلام
می خواستم بپرسم1
- در خصوص جاده کازرون بالاده که به علت کم عرض بودن به جاده مرگ مشهور است چه برنامه ای دارید آیا تعریض جاده که به صورت نیمه کاره رها شده است را پیگیری کرده اید و چه برنامه ای برای آن دارید؟
2_در خصوص احداث بیمارستان در بخش جره بالاده با توجه به جمعیت 50 هزار نفری و فاصله 50 کیلومتر ی آن از کازرون ه کاری انجام شده است؟

3- برای پتروشیمی کازرون و سد نرگسی که بصورت نیمه تعطل در آمده برنمه کاری شما چیست؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
فرماندار محترم با تشکر از پیگیری های دلسوزانه جنابعالی و ریاست محترم اداره گاز خواهشمند است در هفته دولت گاز منطقه ولی عصر را افتتاح و دل مردم را شاد نمایید.
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
2
با سلام خدمت فرماندار عزیز

جناب آقای فرماندار : متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر به شهردارسابق هنوز
مشاهده میگرددکه در تعدای ا ز بلوارها بجای آبیاری فضای سبز آسفالتها آبیاری می شوند . خواهشمند است پیگیری و دستور به اقدام فرمایید .
محمد مهدی حجتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
1
با سلام خدمت فرماندار محترم
1- وضعیت میراث فرهنگی شهرستان اصلا مطلوب نیست واین اداره در دوحوزه گردشگری وصنایع دستی هیچ برنامه ای ندارد چه برنامه ای برای این دوحوزه دارید؟
2-گزارش هایی وجود دارد که برخی حفاری های غیرمجاز با راهنمایی های برخی کارکنان میراث فرهنگی کازرون صورت می گیرد یا تخریب بافت تاریخی با عدم پیگیری این افراد صورت می گیرد آیا امکان پیگیری وجود دارد؟
3- گفته می شود شهر باستانی بیشاپور به خاطر وجود جاده ثبت جهانی نمی شود چه برنامه ای برای ثبت جهانی این اثر ملی دارید؟
4- مدیرکل فعلی میراث فرهنگی فارس هنوز به عنوان مدیر پایگاه پژوهشی بیشاپور هستند آیا برنامه ای برای پاسخگو کردن ایشان برای این همه بی توجهی به این مجموعه تاریخی دارید؟
5-چه برنامه هایی برای حفاظت از بناهای شاخص ومحوطه های تاریخی شهرستان دارید؟
6-نارضایتی ها از مدیریت میراث فرهنگی کازرون خیلی زیاد شده آیا برنامه ای برای جایگزینی نیرو برای ایشان ندارید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
2
با سلام خدمت فرماندار محترم..
چرا با رییس اداره ای که به کارمندان خود ظلم میکند و فقط پشت میز نشینی و دستور دادن سرلوحه کارش است برخورد نمی شود. چرا رییسی که خود نشسته و کار خود را بر دوش کسان دیگر می اندازد را با نامه ها و لوح تقدیر عزیز میکنیم ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
1
با سلام.آیا این حق مااست که زن وبچه ما. درمنطقه ی ولیعصر دربلوار پریشان روی نیو جرسی تردد نمایند خواهشمنداست دستور فرمایید هرچه زودتر شهرداری نسبت به اجرای میدان وبلوار اقدام نمایند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
1
فرماندار محترم * اجرای16 متری پردیس به ولی عصر بدون روشنایی واسفالت ووجود دامداری هیچ فایده ای ندارد لطفا فکر اساسی نمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
2
فرماندار محترم ودلسوز سلام *ایا یک کارشناس باعرضه درشورای ترافیک نبوده که بگوید با وجود این بلوکهای سیمانی مردم برای ورود به منطقه ولی عصر چه خاکی برسر کنند لطف نما یید به شهردار دستور فرمایید که اجرای بلوار ومیدان را تا اول مهر عملیاتی نما یند تا چقدر صبر نماییم

ب
سعید
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
3
1
سلام
لطفا از رانندگی موتور سوارانی که فاقد کلاه ایمنی هستند جلوگیری فرمایید!
صدای بی جواب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
1
2
با سلام خدمت نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان
تقا ضا دارم بازرسی برای بررسی وضعیت توزیع آرد بین نانوائیهای شهرستان بفرستید و ببینید چه رانت خواری بین ..... وجود دارد و کسی کاری انجام نمیدهد چرا رئیس اداره ای که حتی حاضر نیست درست جواب مردم را بدهد برکنار نمیکنید اینها از دولت قبل سر کار آمده و فقط به فکر رانت و افراد و خویشان خود هستند این همه خدمت گزار در این شهر وجود دارد استفاده کنید و در خصوص مجوز نانوائی باید اعلام کنم که از بس مجوز صادر شده هر کوچه یک نانوائی دارد که بار مالی زیادی بر دوش دولت گذاشته و باعث افزایش فروش آرد قاچاق شده ترا بخدا جلو رانت و ویژه خواری بگیرید و فکری به حال این قشر کم درآمد کنید که سه سال است مزدشان تغییر نکرده و صدایشان بیرون نمی آید با کمال تشکر و آرزوی توفیق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
4
2
اقای فرماندار ایا این انصاف و عدالت است که به بیمارستان امام علی کازرون 25 میلیارد تومان و به تونل بناف 8 میلیارد تومان اختصاص می دهید ولی برای بیمارستان چنارشاهیجان 700میلیون تومان اختصاص می دهید با این حساب بیمارستان چنارشاهیجان تا 10 سال دیگر هم ساخته نمی شود ؟ چرا در بحث اختصاص بودجه عدالت رعایت نمی شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
3
با سلام.
چرا با وجود اینکه مجسمه ی شاپور ساخته شده است و میدانی (جلوی دانشگاه ازاد) به نام شاپور است، این مجسمه در ان میدان نصب نمیشود؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
6
سلام پاسخ سوالات داده میشود یا سر کاریه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
2
با سلام خدمت فرمانداروشهردار محترم ‌*ورودی هر شهرآ بروی آن شهر می باشد ولی متاسفانه بارها شاهد هستیم دربلوار پریشان گوسفندان درخیابان ترافیک ایجاد کرده وفضولات میریزند وازطرفی بلوکهای سیمانی چهره شهر خراب نموده است شهردار محترم درصورت امکان بلوار را شروع نمایند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
1
2
فرماندارمحترم چرا با سرپرست اداره هایی که خون مردم را درشیشه کرده اند ودر محل کار خود مانند دیکتاتورها رفتار میکنند وبرای منافع خود همه کار میکنند برخورد نمیکنید چرا به داد مردم نمیرسید ببینید چه به سرنانوایی هاآمده از شما به عنوان همرزم شهدا توقع هست پوزه رانت خواران وویژه خواران را به خاک بمالید..یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
1
1
سلام * شبها درشهرک پردیس و منطقه ولی عصر بوی تعفن کود حیوانی و کود مرغ ما را خفه کرده است شهردار محترم لطف نمایید پیگیری وما را نجات دهید دعاگوی شما اهالی منطقه
قایمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
1
0
تا بوده همین بوده یا نودان اباد شده یا خشت یا مرکز شهرستان قایمیه و کنارتخته و بالاده هم هیچ بابا خسته شدیم دیگه از اینکه اینهمه کازرونیها به ما ظلم می کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
1
0
فرمانداردلسوز وریاست محترم اداره گاز جناب اقای سیوندی* از تلاشهای شما جهت گاز رسانی به منطقه ولی عصر تشکر وقدردانی میکنیم لطفا تاریخ افتتاح را اعلام و مردم راشاد نمایید اجرکم عندالله
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
8
آقای فرماندار چندی قبل مادربزرگ اینجناب دچار فشار خون بالا شد ما کسی رو نداشتیم زنگ زدیم به اورژانس.همین کارکنان اورزانس به ما گفتن ما ادم فلج رو بلند نمیکنیم و دیسک کمر داریم..آقای فرماندار هیچ یک از کارکنان اورزانس حاضر نشدن بیمار ما رو به بیمارستان برسانند.تا اینکه بعد از چندبار تماس بلاخره یکی از افراد اورژانس امده و حتی به مادربزرگ من نزدیک هم نشده.که ما تو نیمه شب رفتیم از همسایه ها کمک گرفتیم..حالا سئوالم اینجاست.اقای فرماندار کسی که دیسک کمر دارد تو اورزانس برای چه باید استخدام شود..ایا وقتی هم تصادف می شود یا خدای نکرده زلزله ای رخ میدهد.افراد اورزانس می گویند اقای تصادف کرده بفرما سوار ماشین شو که ما دیسک کمر داریم؟؟ حالا بشنوید از بیمارستان یا کشتارگاه کازرون.وقتی وارد بیمارستان شدیم فقط یک پزشک عمومی بود و هیچ متخصصی وجود خارجی نداشت..بعد جناب دکتر عمومی فقط به یک امپول ضد تهوع قناعت میکنه و میگوید نیازی نیست بستری شود..آقای فرماندار با این وضع اسفبار توقه دارید مردم به شیراز و شهرهای اطراف مهاجرت نکنند؟؟ خواهش میکنم به ناله های مردم گوش فرا دهید
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
4
0
جناب فرماندار چرا تو این شهر یک نفر باید 15 تا نانوایی داشته باشه ولی فرزندان شاهد این شهرستان تو خیابونها پرسه بزنن
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
2
1
جناب فرماندار در مرد شهرستان شدن قائمیه چه تصمیماتی در دولت محترم یازدهم گرفته شده پیگیر این قضیه هستید یانه
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
5
جناب آقای فرماندار
با سلام و عرض احترام
جناب فرماندار عزیزان زیادی برای کازرون افتخار آفرینی کرده اند و مقام های کشوری و بین المللی کسب کرده اند که بعضا در شهرستان معرفی نشده و یا به نوعی مهجور مانده اند.
اینان نام کازرون را در کشور درخشان کرده اند.
کم نیستند افرادی که با زحمت های خود سبب اعتلای این شهر شده اند و هم اکنون خاموش و ساکت و نامی و نشانی از آنها نیست.
بزرگوارانی که هدفشان رشد و بالندگی این نظام عزیز بوده و هست
مردان و زنانی که روزی بر بلندای افتخارات این مرز و بوم ایستادند

جناب آقای فرماندار
اولین ها و برترین هایی در این شهر هستند که کاش کمی به آنها توجه می شد. کاش در برنامه ای از آنها تجلیل می شد.
نه از برای تجلیل و یا گرفتن لوح
بلکه از برای تشویق و ادامه ی این کار
جناب آقای فرماندار
سوال ندارم
درخواستی داشتم مبنی بر اینکه در صورت امکان از این اولین ها و برترین های ملی و بین المللی در عرصه های مختلف به نوعی تجلیل شود. اولین هایی که به نوعی در این کشور افتخار آفریده اند.

ممنون و سپاسگزارم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
5
سلام جناب گرامی.نتیجه گرفتید که هزینه بیت المال رو نباید خرج میتینگ سیاسی نماینده کنید .........جریان تونل محرم تجربه نشد براتون که کسی استقبال نکرد.اومدید همایش برگزار کنید که بازم فرهیختگان نیومدن.تو را به خون شهدا بازیچه نماینده نشید..........حیف از سوابق ارزنده جنابعالی است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
1
سلام علیکم
جنا آقای فرماندار
فرمائید تا کنون از بند ق که مربوط به گازرسانی به روستا ها ست چه استفاده ای کرده اید جهت گازرسانی به روستاهای کازرون با توجه به اینکه تعداد شان زیاد است و بطور مثال در بخش جره بالاده که بالای هشتاد روستا وجود دارد و فقط 15 روستای آن گازدارد آیا تا پایان سال جاری در بخش جره بالاده پروژه گازرسانی اجرا می شود و برای کدام روستا ها؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
1
با سلام

با توجه به بحران های زیست محیطی و مصرف بالای انرژی در کشور و با توجه به اینکه می توان با احداث 12 کیلومتر جاده ، فاصله بخش جره بالاده تا شیراز را قریب به 100 کیلومتر کاهش داد و این مسیر به صورت خاکی و جهت استفاده خودروهای شاسی بلند موجود است آیا احداث این محور جدید در دستور کار شما قرار دارد و چنانچه میسر است لطفا از این مسیر که به منطقه بسیار خوش آب و هوای کهمره سرخی ختم می شود بازدید نمایید.نمایید.
دردکشیده بیمارستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
3
سلام بر فرماندار معزز شهرستان بزرگ کازرون.
جناب آقای فرماندار! شما در شهرستان های زیادی در استان فارس خدمت نموده اید. شهرستانی که از بسیاری جهات(آب و هوا، جمعیت، فرهنگ، فاصله با مرکز استان، شغل کشاورزی و ...) شبیه کازرون میباشد جهرم است. اما از نظر امکانات باید کازرون را با شهرستان هایی که مثل ندارد مقایسه کرد. بسیاری از مردم شهرستان های جنوبی استان و حتی استان هرمزگان جهت مداوای بیماران خود به شهرستان جهرم می آیند و حتی اینجانب به همشهریان خود توصیه میکنم در برخی از موارد به جای شیراز از مراکز درمانی این شهرستان استفاده کنند! بنده خود شخصاً بواسطه شغلی که دارم و حضور در این شهرستان تفاوت های این دو شهرستان را به عینه مشاهده میکنم. وجود دانشگاه علوم پزشکی جهرم مهمترین عامل موفقیت این شهرستان در حوزه سلامت است. این شهرستان دارای یک فرماندار کازرونی است اما برخورد مردم با ایشان همانند برخورد با فرزند خودشان است. کازرون نیز در غریب نوازی همانند این شهرستان و یا شاید بهتر باشد. بنابراین مطمئن هستم در صورتی که شما تصمیم به اجرای برخی تغییرات در این شهرستان داشته باشید حتماً همراهی مردم را خواهید دید. لذا عاجزانه خواهش میکنم با کمک نماینده محترم که پزشکی هستند که میتوانند کمک حال باشند و با کمک از دکتر ملک زاده معاونت محترم وزارت بهداشت و امام جمعه محترم پیگیر راه اندازی دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی در شهرستان کازرون باشید. با تشکیل دانشکده اساتید این دانشکده که از اساتید خبره و متخصص خواهند بود در شهرستان کازرون حضور خواهند داشت ومشکلات حضور پزشک متخصص کم خواهد شد و ارتباط دانشجویان و کارکنان شبکه بهداشت و پزشکان عمومی با این پزشکان، تجربیات مفید اساتید حاذق را به مجموعه پزشکی شهر منتقل خواهد کرد. مسأله دوم تعداد قبولی پشت کنکوری های کازرون در دانشگاه های دولتی و رشته های مهم مثل پزشکی و مهندسی است که لازم است مسؤولین آموزش و پرورش برنامه ریزی مهمی برای افزایش قبولی های جوانان این خطه ا ز کشور داشته باشند. مسلماً بسیاری از پزشکان غیر بومی و حتی غیر بومی در صورت عدم امکانات از این شهر کوچ خواهند کرد اما درصورتی که بیماران سایر شهر ها جهت مداوای خود به شهر کازرون مراجعه کنند و امکانات لازم جهت پزشکان این شهر مهیا باشد مهاجرت کمتری صورت خواهد پذیرفت. از طرفی پزشکانی که فرزند این شهر باشند احتمال مهاجرت کمتری خواهند داشت بنابراین با افزایش قبولی جوانان د ر رشته پزشکی و کمک به پزشکان عمومی این شهر برای ادامه تحصیل و گرفتن تخصص کمک به بیماران این شهر خواهد بود.
نهایتاً: دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
دانشگاه علوم پزشکی کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
1
0
شهردار مردمی ودلسوز جناب اقای مکی: این دامداریهای ساکن درپردیس و منطقه ولی عصر آسایش را ازمردم سلب نموده وموجبات مریضی اهالی گردیده اندخواهش میکنیم پلمپ کنید تذکر دیگر فایده ندارد دوسال است تذکر میدهید کافی نیست؟
یک شهروند کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
6
با کسب اجازه از مدیران محترم سایت و تشکر از فرماندار شهرستان تاریخی کازرون
شهروندان عزیز! مسلماً این صفحه را فرماندار محترم خواهند خواند حتی اگر پاسخ پرسشها را ندهد. چرا که میخواهد خواسته مردم را بداند و مدیریت کنند و مطمئناً با شناختی که از ایشان داریم مهمترین خواسته و صدای مردم را به گوش مقامات بالا خواهند رساند. لذا به عنوان یک شهروند کوچک شما از همه مخصوصاً تحصیل کرده ها تقاضامندم مشکلات مهم را در این صفحه بنگارند. لذا به زبان عامه میگویم:
کازرونی نیستی و غیرت نداری اگر نظرت راننویسی. و + یا - را علامت نزنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
2
چرافکری به حال اداره بازرگانی ووضعیت اسف بار آن اداره وتعیین وضعیت مدیریتش نمیکنید با اینکه کاملا با همه ایرادات آشنا هستین ...
رضازاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
1
با سلام بر فرماندار محترم جناب آقای گرامی و مدیریت محترم سایت کازروننما
بنا به فرمایش فرماندار محترم به مناسبت هفته دولت 54 طرح عمرانی بااعتباری افزون‌بر 214 میلیارد ریال در کازرون به بهره‌برداری می‌رسد. سوالی که وجود دارد اینست که بخش چنارشاهیجان بعنوان بزرگترین بخش پس از بخش مرکزی از لحاظ جمعیت (حدود 70 هزار جمعیت) چه سهمی از این 54 پروژه داشته است. چه پروژه هایی در حال انجام است و کی به بهره برداری می رسد. گزارشی از میزان پیشرفت بیمارستان و مسکن مهر قائمیه به مردم ارائه فرمایید.از استقرار اداره ثبتاسنادو املاک در بخش چنارشاهیجان چه خبر؟ با تشکر فراوان از پاسخگویی فرماندار محترم و تشکر ویژه از دوستان کازرون نما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
2
4
[ دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ]
فرماندار کازرون: پروژه 4 خطه محوردشت ارژن به قائمیه تعطیل نشده است
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون حمیدرضا گرامی در حاشیه بازدید از پروژه در دست احداث چهارخطه محور دشت ارژن اظهار کرد:...
مطلبی که در بالا خواندید آخرین خبر از سایت فرمانداری کازرون است یعنی مربوط به حدود سه ماه پیش!
جناب آقای فرماندار! چرا سایت فرمانداری به روز نمی شود مسؤول سایت کاهلی میکند و یا دستور شما را اجرا میکند؟ دیدگاه شما نسبت به سایت های خبری و تحلیلی شهرستان کازرون و سایت های روابط عمومی ادارات همچون سایت فرمانداری چیست؟ آیا میدانید "کازرون نما" چیست؟ آیا به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خبر رسانی به مردم شریف اهمیت میدهید؟ آیا فاصله شعار با عمل در فرمانداری را اندازه گیری نموده اید؟ آیا به آینده شهرستان کازرون خوش بین هستید؟ رفتارتان با نشریات شهرستان چگونه است؟ تا کنون چند مصاحبه اختصاصی با نشریات شهرستان داشته اید؟ روابط عمومی در نظر شما چه جایگاهی دارد؟ آیا اطلاع رسانی روابط عمومی باید شدیداً زیر چتر امنیتی قرار گیرد؟ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا چه میزان از طرف شما ارشاد میشود تا فرهنگ عمومی جامعه پربارتر شود؟ فرهنگ از دیدگاه شما چگونه تعریف میشود؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
2
سلام

چرا بخش جره بالاده که جمعیتی نزدیک به 50 هزار نفر دارد با یک مرکز شهری، فاقد بانک ملی می بشد و مردم مجبورند برای پرداخت یک فیش واریزی به خزانه ، حداقل بیست هزار تومان هزینه اضافی پرداخت نمایند و این علاوه بر این است که فرد بایستی یک روز هم از کار و زندگی خود را صرف یک فیش بنماید و همچنین فاقد بانک مسکن ، اداره ثبت اسناد و املاک می باشد ،همچنین با توجه به گستردگی بخش جره بالاده اتفاقات برق بالاده توانایی ارائه خدمات را ندارد و بایستی به اداره برق ارتقا پیدا کند . آیا برای این مشکلات که به عرض رسید راهکار و برنامه ای دارید و یا کاری انجام شده است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
3
با سلام
نظر حضرتعالی در مورد توجه ویژه حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه و توصیه و دغدغه امام مبنی بر عدم دخالت نیروهای مسلح در سیاست..... بفرمایید؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
0
سلام سگهای ولگرد درخیابانها خصوصا درپردیس ودر اطراف قدرت بار بصورت گروهی پرسه میزنند لطفا رسیدگی نمایید
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
1
1
سلام:آیا شما در طول مدت که در کازرون هستید به بازار روز که واقع در وسط منازل مسکونی است بازدید کرده اید آیا این وضع زیبنده شهر مذهبی کازرون است ؟چه برنامه ای برای خروج اینها از این محل دارید؟سالیان سال است که نامه نگاریها کرده ایم فرمانداران مختلف وعدهها داده اند اما دریغ از یک قدم براداشتن .به خدا قسم ما نمیتوانیم به دلیل ترافیک در کوچه حتی ماشینمان هم از منزل خارج کنیم .کافی است فقط جنابعالی 1روز ساعت 10 صبج بازدید کنید تا متوجه شوید
روستای بیدزرد بخش جره و بالاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
1
با سلام خدمت فرماندار محترم
جناب آقای گرامی عزیز. روستای بیدزرد از توابع بخش جره بالاده با تعداد نزدیک به 200 خانوار بالغ بر 400 نفر تحصیلکرده با مدارک بالای لیسانس هست که در بخش جره و بالاده به عنوان دیار علم و ادب از آن یاد میکنند.در ضمن شغل آبا اجدادی آنها هم کشاورزی بوده و رودخانه ای از وسط روستا می گذشت و چند جوی آب ، و قنات آب را بین زمینهای کشاورزی هدایت می کرد و خانواده ها با کشاورزی بر سر زمینهای پدری مایحتاج زندگیشونو تامین می کردن. در سالیان اخیر به دلیل عدم اجرای طرحهای مفید آب خیزداری و برداشت غیر اصولی از آب رودخانه در مناطق بالادست این روستا ، رودخانه و قنات خشک شده و جوی ها هم متروکه شده اند. در چند سال اخیر کار مطالعات اولیه جهت احداث سد خاکی بر روی رودخانه که در هنگام بارندگی در زمستان سیل در آن جاری
میشود انجام گردید و 2 میلیارد بودجه به آن اختصاص یافت ولی متاسفانه بعد ها به بهانه شروع به کار شدن سد نرگسی ادامه اجرای این سد به دست تاریخ و فراموشی سپرده شد. آقای گرامی آیا برای ایجاد اشتغال نزدیک به 600 بیکار این روستا که اکثریت آنها تحصیلات دانشگاهی دارند برنامه ای دارید؟ مردم این روستا حاضر هستند با مدارک دانشگاههی بالاتر از لیسانس بر سر زمین پدریشان با افتخار بیل زده و کشاورزی بکنند
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
1
باسلام
فرماندارمحترم
1-اياازشهرستان شدن جره وبالاده حمايت ميكنيد؟ايااقدامي جهت بازگشايي جاده شيراز-جره وبالاده خواهيدكرد؟
2-برنامه شماجهت ايجاداشتغال درشهرستان چيست؟
پاسخ ها
بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
آقا امین گل امیدوارم مردم بزرگوار جره و بالاده به حق واقعی خودشان برسند. برادر عزیز وقتی برای اون منطقه یه بانک ملی راه اندازی نمی کنند انتظار داری براش فرمانداری راه بندازند. کوچه هاتون اسفالته؟ درمانگاه شبانه روزیتون دکتر متخصص داره؟ برق خانه هاتون افت نداره؟ لوله کشی آب همه جا شده؟ تا حالا چند بار فرماندار با مسؤولین به جره بالاده اومدند و جلسه پرسش و پاسخ راه انداختند؟ چند بار شوراتون نامه های شما رو به فرماندار نشون دادن؟ تا حالا چند جلسه اختصاصی شوراتون با فرمانداری داشته؟ خدا وکیلی اگر شما شهرستان بشید اون وقت اون مسؤول بدبختی که میخواد بیاد رییس یکی از ادارت شما بشه نفرین کی باید بکنه با این امکانات ضعیف؟ شما خودتو بذار جای فرماندار نباید اول زیرساخت ها آماده بشه؟
آقای فرماندا من جای شما جواب دادم شما لطفا جواب بقیه سوالا رو بدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
2
فرماندار وشهردار محترم به قول خودتان نا به سامانی در ورودی شهر سوء مدیریت قبلی بوده است لااقل شما که مدیریت دارید نه بخاطر شهروندان بلکه بخاطر آبروی خودتا ن وعدم سرزنش میهمانانی که از بیرون وارد شهر میشوند به صورت ضربتی شروع به اجرای بلوار و میدان نمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
4
با سلام
رماندار محترم
1.سالهاست خیابان کارگر به صورت نیمه ساخت رها شده طی سالهای اخیر بعضی از خونه های خیابان نهضت هم کوبیده شده و همه منتظر افتتاح خیابان جدید هستیم که خیابان نهضت را به چها راه مطهری متصل میکند تا ازاین وضعیت کوچه و خیابان،گروخاک و عبور ماشینها در کوچه رهایی پیدا کنیم خواهشمندم رسیدگی بفرمایید.
2.دیده شدن زمین زراعی در وسط شهر یک منظره ای است که شهر رو از حالت شهریت بیرون اورده خواهشمندم به این مساله نیز رسیدگی فرمایید.
3.تنها هتل شهر در وسط کوه قرار داره و این مساله خجالت اوری برای شخص م،زمانی که میخواهم ادرس هتل را به مهمانهای شهرمون بدم.لطفا نسبت به تکمیل خیابان و اسفالت منطقه و حتی ایجاد پارک و فضای ساختمانی در کوهای مقابلش با شهرداری همکاری فرمایید
4.میشه بفرمایید چرا سالهاست محدوده شهر هیچ پیشرفتی نکرده و وسعت شهر مخصوصا در حد فاصل فرهنگ شهر تا میدان بار بلاتکلیف باقی مانده؟
باتشکر از اهمیتی که برای پاسخگویی قرار دادید
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
2
3
یک سوال از کسانی که اینهمه خواسته دارند هزار مشکل دیگر هم هست اما کو گوش شنوا به قول قدیمیا باغبون موقع میوه گوشش کرن شهر ما یه کمربندی نداره
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
آقای فرماندار،چرا بخشداری کنارتخته هنوز با سرپرست اداره میشه؟ چرا یک بخشدار مورد وثوق مردم کنارتخته انتصاب نمیکنید.سرپرست بخشدار فعلی به هیچ عنوان مورد اعتماد مردم ونیست و هیچگونه کارایی ندارد.حتی تفکراتش با تفکرات دولت حاکم در تضاد آشکار است.
دوم اینکه چرا بیشتر بودجه شهرستان صرف احداث راه بی استفاده و غیر لازم خشت به وحدتیه میشود.چندین میلیارد از بودجه شهرستان صرف توسعه شهر آقای ممد صادقی شده. چند درصد صرف توسعه کنارتخته و سایر نقاط شده؟
چرا پیگیر احداث منازل مسکونی کارکنان شرکت نفت در شهر کنارتخته نمیشوید؟ چرا سهم اشتغال جوانان کنارتخته ای در شرکت نفت شهرشان بسیار پایین است و خیلی از کار کنان شرکت از بخش مجاور در شرکت کار میکنند و جوانان کنارتخته ای بیکار میگردند!
مهبودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
باسلام
کی قراره بیمارستان کازرون مجهز بشه .بیشتر شبیه کشتارگاه هس تا بیمارستان.آدم سالم مریض میشه .متاسفم برای نماینده این شهر که خودش عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلسه و اینم وضع بیمارستان شهرش هس.محمدصادقی مرفه بی درد هس
بیچاره ما مردم کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
3
5
با توجه به اینکه برخی از سایتهای وابسته به برخی از نهادهای نظامی در شهرستان مشغول تخریب شخصیت رییس جمهور محترم و عملکرد دولت هستند حضرت عالی به عنوان نماینده دولت در شهرستان چه اقدامی در این رابطه انجام داده و یا خواهید داد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت فرماندار محترم مخاطبین سایت کازرون نما می خواستم بگوئیم که جناب فرماندار بخشی از پاسخهایی بی ربط و بخشی نیز قانع کننده نیست ودر واقع روشن مستدل صادقانه روراست با مردم نیست
كازرون بدبخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
0
0
آقاي فرماندارلطفا يه نفر رو به صورت ناشناس به اداره ... بفرستيد و درخواستي رو ارائه بديد تا اوج ظلم در حق مردم بخصوص روستاييان رو درك كنيد.واقعا كس ديگه اي تو شهر نيست.چند ماه قبل به اين اداره مراجعه كردم و درخواست قانوني ارائه دادم.وقتي نامه پاراف شده ام رو به مسول قسمت دادم پس از مدتي سردواني يه بنده خدايي بهم گفت اين بابا حتما چيزي ازت ميخواد كه باور نكردم ولي با كمال تعجب از من مبلغي رو به عنوان اياب وذهاب طلب كرد و بعد از وصول مبلغ بدون اينكه به محل براي كارشناسي كردن مراجعه كنه نامه ام رو امضا كرد.جالبه كه وقتي به رييس اداره مراجعه كردم ايشون هم كار كارمندش رو تاييد كرد و بنده رو از اتاقش بيرون كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
1
جناب آقای فرماندار
با سلام

رمز موفقیت یک سیستم استفاده از روشهای علمی و نیز تحقیق و پژوهش های کاربردی است. در این ارتباط استفاده از عناصر تحصیل کرده می تواند در بازدهی یک سیستم بسیار مفید قلمداد شود.
متاسفانه نظام مهندسی ساختمان کازرون به هیج عنوان پویایی لازم را نداشته و واقعا از مسائل علمی بدور است. این مساله باعث می شود که یک مهندس تازه کار برای گذراندن دوره های مورد نیاز به شیراز سفر کند که هم وقت و هم انرژی وی را مستهلک می کند. دلیل این بی انگیزگی نظام مهندسی را شاید بتوان وجود افراد سالخورده و غیر علمی در تیم هیات مدیره دانست. متاسفانه هیچ یک از اساتید عمران دانشگاه کازرون که بعضی از آنها هم واقعا از نظر علمی سرامد هستند (این را می توانید از دانشجویان بپرسید) و هم با انگیزه و جوان در این سازمان جایی ندارند و دلیل انهم سالم نبودن انتخابات هیات مدیره است. لذا از شما عاجزانه تقاضا داریم در حل این مشکل تلاش خود را بکار گیرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
1
جناب آقای فرماندار، شهرستان کازرون شهر فرهنگی استان فارس است. اصلیت بزرگانی همچون حافظ و سعدی و سلمان فارسی و... از کازرون است. خیرین بزرگی همچون مرحوم نمازی و بسیاری از این شهر زاده شده اند. مبارزان و شهدای بسیاری اهل این شهر بوده و هستند. این شهر یک شهر ولایی است. اما سوال اینجاست با این همه سوابق علمی و فرهنگی و دینی:
چرا قتل و سرقت و اعتیاد و دیگر جرایم در این شهر زیاد شده است؟
آیا مسائل اشتغال و عدم توجه به جوانان در امر ورزش و تحصیل و نبود راه های سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت عامل این مسائل و مشکلات نیست؟
آیا میتوانید آماری از میزان طلاق در این شهرستان بدهید؟
آیا از تعداد کسانی که از این شهرستان در زندانها هستند اطلاع دارید؟
راهکار شما برای کاهش جرایم و افزایش امنیت و آرامش برای شهروندان چیست؟
یوسفیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
0
دولت کنونی با قولهای بسیاری برسرار امد که گرانی افسار گسیخته ادامه داردایا دولت پاسخگواست؟
تفنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
2
کازرون نما برای چی بعد از ... این همه تنبلی میکنین و زود نظرات رو نمیزاری ؟
کار هر کس نیست خرمن کوبیدن!!! ها یا نه؟
نه خودت بگو ها یا نه ...؟
پاسخ ها
سیبل متحرک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
نه.
نه ها، ها نه. ها یا نه...؟
نه؟ نم هااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
3
سلام جناب آقای فرماندار!
لطفا از رییس دانشگاه آزاد کازرون بپرسید چرا از 41 رشته دکتری که امسال در استان فارس توسط دانشگاه آزاد پذیرش میشود فقط یک رشته زیست شناسی متعلق به واحد کازرون است؟ چرا واحدی مثل مرودشت در 10 رشته دکتری از قبیل زیست شناسی و مهندسی برق و مهندسی شیمی و آمار و فیزیک و زبانشناسی و... پذیرش دارد ولی واحد کازرون درجا میزند؟ آیا واحد کازرون که در مهندسی برق سرآمد سایر واحدهاست نباید در مقطع دکتری دانشجو بپذیرد؟ چرا در جذب هیأت علمی متبحر و دارای کارنامه موفق علمی واحد کازرون شایسته و بایسته عمل نمیکند؟
مشکل فقط با تغییر رییس حل نمیشود باید بزرگان شهر مثل فرماندار و نماینده و امام جمعه پیگیر باشند جناب آقای فرماندار عزیز.
آقای فرماندار شما برای پیشرفت دانشگاه آزاد کازرون چه طرحی دارید و تا کنون چه اقداماتی انجام داده اید؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
با سلام خدمت فرماندار من از روستاي جره مزاحمتان ميشوم همانطور كه در سايت كازرون نما منتشر شده مطالعات جاده بخش جره وبالاده شروع شده است بايد به اطلاع جنابعالي برسانم ازبخش جره بالاده به كوهمره سرخي چند تا مسير وجود دارد كه يكي از انها مسير خرم زار نرگسي و مسقان است كه مسير خاكي ان در حال حاضر باز است وماشين الات كمكدار از ان عبور ميكندمسير ديگر از سيريزجان به مسقان است با توجه به اينكه حساسيتي بين اهالي وجود دارد ما از نماينده محترم دولت تقاضا داريم دستور فرماييد كارشناسان خبره امر ضمن هماهنگي با نمايندگان روستاهاي جره گيخ نرگسي ايلان خرمزار كانرود قصر علي وبالاده و............. از مسير هاي موجود بازديد نمايند وهر كدام از مسير كه از همه نظر بهتر است را با دليل ومنطق انتخاب و اراييه دهند تا تنشي در منطقه بوجود نياييد
هوشمندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
1
علی رغم اعلام فرماندار پیشین کازرون مبنی بر اختصاص بودجه به بازسازی راه بیشاپور چرا هنوز مرمت نشده است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
1
سلام کی میخواهد جواب بدهد مشکلات که داره خود به خود حل میشود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
1
لطفا بگین اگر میخواهد جواب بدهد زودتر حوصلمون سر رفت
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
1
سلام آقای فرماندارمحترم از نیت وقصدشما برای پاسخگویی رامی ستایم امیدوارم که قدم مثبتی باشه وحرکت وسر آغاز میمونی برای شهرستان وحتی کشورباشه وپاسخگویی به مردم سرلوحه کشورداری درکشورباشه واستمرداشته باشه وبه سایر ادارات ووزارتخانه ها سرایت نماید ..
ولی درکل از جواب فرماندارمحترم بنده به عنوان یک شهروند چندان قانع نشدم .جواب ها دوپهلو ومبهم بود .ارزوی توفیق برای فرماندار ومسئولان وب سایت کازرون نما دارم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
0
0
جناب فرماندار، ظاهرا نتونستی خانواده محترم رو متقاعد کنی که بیان تو شهرستان زندگی کنن تا جنابعالی مجبور نباشی در هفته چند روز به شیراز برید تا بتونی در کنار اونا باشی چه انتظاری از مردم و سرمایه گذار است که به شعار شما اعتماد کنند
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
1
0
چرا ما جماعت فقط باید به ظواهر نگاه کنیم .بیاید وتفکر کنید که کدومون اومدیم تو این مدت چند ماه گذشته یک برنامه اصولی وعملیاتی ارایه دادیم .فقط مشکلات به جا مانده گذشته که بعضیاشو با کار شکنی خودمون بوجود اومده ورفع نمیشه انداختیم جلو پای مدیریت شهرستان.
انتقاد انتقاد جلسات خانگی بی نتیجه برای کازرون فایده نداره اتحاد اتحاد اتحاد لازم است وبس.
محدثه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
0
0
باسلام
چرا کازرون باوجود داشتن جمعیت قابل توجه نباید یک سونوگراف زن داشته باشه؟؟؟؟؟
خانم ها برای سونوگرافی یا مجبورن برن شیراز یا بوشهر یا در خود کازرون توسط یه مرد سونوگرافی بشند.
لطفا یک پارک و مکان تفریحی مختص به بانوان رو احداث کنید.
زمانیان
|
NETHERLANDS
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
0
2
با سلام
چرا اگه یه آدم بدبخت نتونه قبض برقشو پرداخت کنه اداره برق خیلی سریع میاد و قطع میکنه اما اکه کسی رابطه داشته باشه و به قول معروف خرش بره تو ویلاش(باغ شهری های اطراف تالار افق طلایی) با داشتن پمپ آب استحر . کولر گازی و انواع و اقسام روشنایی و وسایل برقی قبضش هزار تومن میاد و هیشکی نمیپرسه چرا؟ نمونش رو اگه خواستید بفرمایید تا خدمتتون عرض کنم
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
خدا عام رحمت کنه بووی بووی بوات
شهروند دوستدار ایران اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
0
1- تاسیس فرودگاه و اتصال شهر کازرون به شبکه ریلی
2-تاسیس دانشگاه علوم پزشکی
3-ارتقا فرمانداری به استانداری یا حداقل فرمانداری ویژه
4-ثبت جهانی بیشاپور
5-بهبود و ساماندهی وضعیت بهداشت و درمان
6-ارتقا و رسیدگی به ورزش و ورزشکاران
7-بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد در جهت جلوگیری از مهاجرت
موارد فوق نظر یکی از همشهریانمان است که در تاریخ 93/6/2 نوشته شده است و تعداد زیادی هم با آن موافقت کرده اند.
جناب آقای فرماندار! از زمانی که این مطلب نوشته شده است تا الان چه اقدامی برای رسیدن به آن انجام داده اید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
4
سلام جناب اقای فرماندار به چه علت شما خانم سیده زهرا سجادی را که مشاوری کاربلد وبا تجربه و اصالتن کازرونی و در تمام کار های کمیسیون امور بانوان و کار های فرهنگی و با سابقه چرا جای ایشون را به یه کسی که نه کار بلد نه تا حالا سابقه ای در کار اداری داشته نه کازرونی هست شما حق و الناس کرده اید جناب اقای فرماندار حق یک ادم مظلوم و بی سرپرست را گرفته اید وبه کسی که حتی یه ذره هم نه کارش نه اصالتش نه هیچ وجه از کار فرمانداری بلدنیست داده اید به چه حقی به کدامین گناه لطفا جواب بدید.جناب فرماندار شما که اهل نماز و روزه هستین حتی با اعضای کارکنان خود که این همه در راستای هرچه پیشرفت شهر کازرون کسی را خلع از کارو از نان انداخته اید که مشاوره خودتن امور بانوان امور کانون فرهنگی بانوان بوده است چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟؟
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
0
2
جناب فرماندارسلام باتوجه به اینکه جنابعلی ازنیروهای سپاه پاسدارا ن انقلاب اسلامی بوده وازفرماندهان رده بالای این نهادمحسوب میشویدواکثرفرماندهان این نهاددرانتخابات به شخصی غیرازرئیس جمهورفعلی رای دادندواحتمالا این قضیه درمورد شخص شماهم صدق میکندسوال من این است :1-آیا واقعااین دولت راقبول داریدکه اشااله همین طورباشد؟2-اگرقبول نداریدچرا حاضرشدیدنماینده تام الاختیاردولتی درشهرستان باشیدکه قلبا به اصول این دولت اعتقادندارید .آیا فکرنمیکنید فرصت چندساله خدمتگزاری به شهرستان راازمردم با قبول این پست گرفتید.چرانگذاشتیدفردی فرماندارشودکه درراستای سیاستهای دولت اعتدال باشد وبتوانیدحداقل امتیازاتی رابرای شهرستان بگیرد .با آمدن شما اکثرروسای ادارات که انتخاب دولت قبل بودندهنوزدرپستهای ریاست ادارات جولان میدهندووچون سیاستهای دولت راقبول ندارند کاری هم برای مردم نمیکنند بینی وبین الله اگرچنین باشدکه قطعا هست به مردم شهرستان وبخشهای تابعه خیانت میشود وشخص شما باید درقیامت جوابگوباشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳