پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۰۷۳
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۴
+ ويرايش دوم

نام و نام خانوادگي:

کاووس رئیسی 

 

متولد: 
 شهر اقلید


مدرك تحصيلي: 
ليسانس فیزیک


مسئوليت‌ها: 

- رابط تایید صلاحیت، مسئول اطلاعات و نیز مسئول آموزش حوزه مقاومت المهدی دژکرد 
- عضو ناظر دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات بخش سده ی اقلید

- کارمند و دبیر آموزش و پرورش

- تدریس در شهرستان اقلید و ناحیه یک شیراز 

- معاون فرماندار سپیدان به مدت یک سال و نیم 

- سرپرستی فرمانداری سپیدان به مدت دو ماه 

- فرمانداری شهرستان پاسارگاد به مدت 2 سال 

 

 


توجه:

 

1.چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سئوال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر؛ نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سئوال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).

2. آقاي رئیسی تنها تا 30 مهرماه 1389 ميهمان «كازرون نما»ست. بديهي است (در صورت پاسخگويي به موقع به پرسش‌هاي مطرح شده توسط ميهمان كازرون نما) الزامي براي پاسخ به سئوالاتي كه بعد از تاريخ مذكور براي سايت ارسال مي‌شوند وجود نخواهد داشت.

3. سئوالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با ميهمان كازرون‌نما بوده و يا حاوي توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آنها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود. 

4. مطالعه‌ي قوانين بخش ميهمان كازرون نما را به ميهمان عزيز و كاربران محترم توصيه مي‌كنيم.


----------------------------------------------------------------------------------

تعداد كامنت‌ها: 41

تعداد پرسش‌هاي استخراج شده: 50

تعداد پرسش‌هاي ويرايش شده: 9

تعداد مطالب غير قابل نمايش: 4

تعداد پاسخ‌ها: 15

تعداد پرسش‌هاي باقي‌مانده: 35

 

(تذكر: تعارفات موجود در سئوال و جواب‌ها حذف شده است) 
---------------------------------------------------------------------------------

 

1. برنامه عملی جنابعالی برای پی گیری عبور آزاد راه شیراز - بوشهر از شهر مظلوم کازرون که به خاطر فعالیت های انقلابی از سوی نظام ستمشاهی در بن بست قرار گرفت، چیست؟

 
اين آزادراه كارمطالعاتي اش انجام شده اما طبق روال معمول ساخت آزادراه در كشور بايد 50درصد از آن با مشاركت بخش خصوصي انجام پذيرد.لذا اگر سرمايه گذاري حاضر به مشاركت شد آنرا پيگيري مي كنيم.

 

2. لطفا اولویتهای کاری خود را در شهرستان تشریح فرمایید.
 

1.اشتغال2.زيرساختهاي صنعتي و عمراني بطور مثال ايجادشهركهاي صنعتي  و جاده 3.مسكن مهر4.مكانيزه كردن سخت افزاري و نرم افزاري كشاورزي و حمايت از كشاورزان  5.توجه به زيرساختهاي فرهنگي 6.ايجادفضاي بانشاط و سالم و تامين بهداشت رواني مردم شهر و روستا 7.افزايش ضريب امنيت اجتماعي 8.حمايت از ورزش 9.اجراي عدالت و مبارزه با فقر و فساد و تبعيض تا حدامكان10. به جريان انداختن موتور اجرايي و مديريتي شهرستان با كارشبانه روزي شوراي اداري جهت خدمت رساني صادقانه  و رفع محروميت ها

  

3. چرا عملیات حفاری تونل جدید محرم یا بناف آغاز نگردیده است؟ مشکل کجاست؟ آیا در این مورد پی گیری داشته اید؟اگر بله نتیجه آن چه بود؟

 
 عميات اجرايي آن شروع شده
 

4. با توجه به تصادفات و تلفات جانی در جاده جدید ، برنامه جنابعالی برای چهار بانده شدن جاده جدید کازرون - دشت ارژن چیست؟

 
 بايد بررسي نمايم

  

5. باتوجه به اينكه در دانشگاه آزاد لابراتور زبان و كليه امكانات آن هست براي رشته هاي زبان هاي خارجه ديگر از جمله زبان فرانسه كه علاقه مندان زيادي هم دارد و دانشگاه هاي معتبر كشور اين رشته را دارند و در بورس است ايجاد وتاسيس اين رشته را داشته باشيد. همه امكانات آن است در جذب دانشجويان علاقه مند در استان فارس وبوشهر و كهكيلويه كوشا باشيد.مطمئنأ استقبال ميشود .ممنونم

 
اضافه كردن رشته به واحدهاي دانشگاهي سيستم خاص خود دارد كه مربوط مي شود به خود مراكز دانشگاهي
 
6. مردم روستای حسن آباد آبکنارون ، بخش جره وبالاده ، بدلیل امتناع مالکان زمینهای همجوار روستا ،در خصوص تامین زمین جهت احداث منزل مسکونی ، با مشکل روبرو هستند.مکاتبات با مسولین نتیجه نداشته.این موضوع باعث بروز تبعات سیاسی ، اجتماعی ، مهاجرت ، بروز کینه و عداوت و . . . گردیده. با توجه به وجود زمینهای منابع طبیعی در جوار روستا و موافقت بنیاد مسکن با احداث مسکن در این زمین ، لطفا با رایزنی با منابع طبیعی و اوقاف ، نسبت به حل مشکل دستور لازم مبذول فرمایید.

 
پيگيري مي كنم تا مشكل حل شود
 

7. مدرک تحصیلی خود را از کجا گرفته اید و فکر می کنید لیسانس فیزیک ربطی به فرماندار شدن دارد؟

 
ليسانس فيزيك را از مركز آموزش عالي شهيد رجايي گرفته ام و همكنون نيز دانشجوي كارشناسي ارشد برنامه ريزي و توسعه اقتصادي هستم.فكر كنم هركس توان و هنر مديريتي داشته باشد مي تواند فرماندار شود و رشته خاصي در قانون براي پست فرمانداري تعريف نشده است.

  

8. چقدر از کازرون می دانید؟نام 2 تا از روستاهای آن را پیش از این می دانستید که حالا فرماندارش شده اید؟
 
به دليل اينكه زادگاهم استان فارس است و ازطرفي زادگاهم منطقه سرحد عشاير استان است و از طرفي 4سال مسئوليت اجرايي در سطح استان داشته ام با شهرستان كازرون آشنا بوده ام.از طرفي با وجود نشريات استاني كه در كازرون چاپ مي شود و همچنين سايت كازرون نما و ديگر سايتها و وبلاگها هر فردي مي تواند در اين دنياي اطلاعات و ارتباطات ديجيتال و سايبري اطلاعات و آمار لازم را كسب كند.

 

9. براي فرهنگ و ادبيات كازرون چه برنامه اي داريد؟

 
با توجه به اينكه كازرون يك شهرستان فرهنگي مذهبي و انقلابي است و تاريخ و تمدن آن اصيل و ريشه در تاريخ دارد بايد براي برنامه ريزي فرهنگي آن هم عالمانه و هم مدبرانه و هم از وجود صاحب نظران حوزه و دانشگاه بهره جست.فرهنگ شهرستان كازرون اين توانمندي را دارد كه صادر شود و الگو باشد.

 

10. براي بزرگداشت و شناساندن شخصيت هاي بزرگ تاريخ كازرون مانند شيخ ابواسحق كازروني و شيخ امين الدين بلياني و سلمان فارسي و ناصرديوان كازروني و ... چه برنامه اي داريد؟

 
انشالله در موقعيت هاي مساعد تلاش مي كنيم با برنامه ريزي و استفاده از نظر صاحب نظران مشاهيركازرون را از گمنامي بيرون بياوريم.به نظر من مشاهيركازرون براي مردم كازرون هم غريب و گمنام هستند چه بسا براي مرذم ايران!لذا مانند برنامه اي كه تحت عنوان كنگره بزرگ و بين المللي حضرت سلمان فارسي قرار است برگزار كنيم براي ديگر شخصيت ها نيز اين كار را انجام خواهيم داد.
 

11. در مورد مسائل بهداشتی شهرستان چه فکری دارید ایا شما متوانید با درایتی که دارید مشکل MRI بیمارستان کازرون را حل نمایید

 
يكي از دغدغه هاي اصلي بنده مسائل بهداشتي شهرستان است و به جد تلاش مي كنم كه مشكلات بهداشتي و درماني شهرستان را حل نمايم. دعوتي نيز بدين منظور از دكتر ايمانيه رياست دانشكده علوم پزشكي شيراز به همراه معاونين ايشان در هفته آينده داريم كه انشاالله منشا خير و بركت شود.

  

12. نظر شما در مورد اشتغال جوانان شهرستان كازرون چیست و تا چه اندازه امید به موفقیت دارید؟

  

دولت بايد زيرساخت هاي اشتغال را فراهم كند و باعث ايجاد انگيزه سرمايه گذاري سرمايه گذاران شود تا به كمك هم مشكل اشتغال را حل كنند.لذا ما هم در نظر داريم با ايجاد3 شهرك  صنعتي در بخشهاي شهرستان  و تقويت  و توسعه تعاوني ها ، ارائه تسهيلات صندوق مهرامام رضا(ع) اين مشكل را كمتر كنيم. از طرفي هم پيگير راه اندازي هرچه سريعتر پتروشيمي و سدنرگسي هستيم. براي جذب سرمايه گذاران هم از هر كوششي فروگذار نخواهم كرد و دست هر سرمايه داري كه حداقل مشكل اشتغال2جوان را حل كند مي بوسم.

 

13. نظر شما در مورد راه اندازی شهرکهای صنعتی که فرمو ده اید چیست ایا اشتغال جوانان را حل خو اهد کرد ؟تا چه حدودی مکانهای شهرکها را لطفا اعلام نمایید

 
در پاسخ به سوال قبل اشاره كرده ام 

  

14. مسلما همه میدانند که پاسارگاد از لحاظ وسعت و جمعیت و در کل منطقه کازرون نسبت به منطقه پاسارگاد خیلی بزرگ تر و دارای روستاها و بخش های بیش تری است.به نظر خودتان شما می توانید به خوبی از پس مشکلات کازرون بر بیایین با این که هیچ آشنایی با این منطقه تا به حال نداشته اید؟

 
مطمئنا عملكرد اينجانب در مسئوليتها باعث ارتقاي پست مسئوليتم شده است از معاونت فرمانداري سپيدان تا سرپرستي فرماندار آن شهر ،سپس فرماندار شهرستان پاسارگار و اكنون نيز فرمانداري شهرستان بزرگ كازرون نشان از اعتماد مسئولين استان به توانمندي هاي بنده است.اميدوارم مانند گذشته با حمايت مردم و مسئولين بتوانم با جديت و سرعت زياد در جهت رفع مشكلات قدم بردارم و همچون گذشته نمره قبولي بگيرم.

 

15. چرا به پرسش‌ها با تاخير جواب داديد؟

 
كارمندان فرمانداري خود گواه خوبي هستند كه از زماني كه قدم به كازرون گذاشته ام تا پاسي از شب مشغول خدمت هستم و نتوانسته ام وقتي پيدا كنم كه رنگ كازرون را به خانواده ام نشان دهم ودر بست تمام وقتم را صرف بررسي مسائل شهرستان كرده ام. .لذا به علت مشغله كاري كه داشته ام وقت پاسخ به سوالات شما مردم خوب را نداشتم.

 

 16. چه تفاوتهايي بين تونل بناف و تونل محرم وجود دارد؟ آيا تونل محرم همان اهداف تونل بناف را تامين مي كند؟

 

 ‍فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

 

17. تونل محرم چند كيلومتر فاصله شيراز - كازرون - بوشهر را كمتر مي كند؟ آيا احداث آن توجيه اقتصادي دارد؟

 

فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد! 
 

 

18. تونل محرم چقدر پيشرفت داشته است و چند سال طول مي كشد تا افتتاح بشود؟

 

  فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

 

19. بعضي ادعا مي كنند هزينه اي كه صرف آن مي شود توجيه فني و اقتصادي ندارد آيا اين درست است؟

 

توجيه فني و اقتصادي را بايد كارشناسان وزارت خانه اعلام كنند كه دارد يا ندارد.مطمئنا اگر توجيه فني و اقتصادي نداشت شروع نمي شد.
 

20. مساله عبور خط آهن از کازرون به کجا کشید؟ طبق قول مسئولین عملیات اجرایی آن باید در سال اجرایی کلید می خورد.مشکل در کجاست؟ عملیات احداث کی آغاز می شود؟

 

  فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

 

21. نظر شما درباره سخنان آقاي دهقان ناصرآبادي مبني بر جدا شدن چنارشاهيجان، كوهمره و نودان و خشت از شهرستان كازرون چيست؟

 

 كار بايد از منظر كارشناسان دفتر سياسي استانداري بررسي شود و مديركل تقسيمات كشوري وزارت كشور تاييد كند.چنانچه ذي حق باشند و شرايط لازم را داشته باشند كار انجام خواهد گرفت

 

 

22. وضعيت بيمارستان 200 تختخوابي كازرون به كجا انجاميد؟

 

 مشكل زمين آن حل شده است و همچنين اعتبار آن تامين شده و بزودي عمليات اجرايي آن شروع مي شود.

 

 

23. چه پي گيري هايي براي ارتقاي مركز آموزش عالي به دانشگاه (مصوب سفر رياست جمهوري) انجام شده است؟

 

 مراحل اداري آن انجام گرفته و بزودي اعلام مي شود.

 

 

24. چه زماني تقاطع غير هم سطح سه راهي راه دار اجرايي مي شود؟

 

 به پيمانكار واگذار شده است و با پروژه قائميه - راهدار  انجام مي گيرد.

 

 


25. آيا شما پي‌گير احداث فرودگاه براي كازرون (لااقل فرودگاه اظطراري) خواهيد بود؟

 

 حتما پيگيري خواهم كرد

 

 


26. وضعيت سد نرگسي در چه مرحله ايست؟

 

 عمليات اجرايي آن توسط قرارگاه خاتم الانبيا با تمام توان انجام گرفته است

 


27. چه برنامه اي براي آبرساني به درياچه پريشان داريد؟

 

 كار كارشناسي شده است كه توسط مسئولين مربوطه در حال پيكيري است

 

 


28. چهار بانده شدن محور كازرون - پل آب گينه در چه مرحله ايست؟

 

 در مرحله پيگيري است


 

 

29. افزايش محدوده مصوب شهري كازرون به كجا رسيد؟

 

 انجام گرفته است

 

 


 30. آيا پرونده اسلحه كمري و 10 ميليون تومان پول مربوط به فرمانداري پاسارگاد كه جلوي اداره كل مسكن و شهرسازي از شما به سرقت رفت پيدا شد. پرونده آن در چه مرحله اي است؟ آيا اصلا كسي شما را مورد باز خواست قرارداد؟ اين مبلغ پول بيت المال در ماشين شما چه مي كرده است؟

 

 مبلغ سيصدهزار تومان و متعلق به خودم بوده است.

 

 

 

31. با توجه به اینکه،تاسیس مدرسه تیزهوشان در یک شهر به فرمانداری مربوط می شود،و با توجه به اینکه شهرهایی همچون جهرم،فسا،داراب،لار،آباده و ... از این مدارس برخوردارند،چه برنامه هایی برای تاسیس این مدارس در کازرون دارید؟

 

 انشاالله پيگيري مي كنم

 



32. با توجه به این که متاسفانه در کتاب های درسی قطب الدین کازرونی را قطب الدین شیرازی می نامند، چه برنامه هایی برای شناخته شدن این دانشمند و کاشف بزرگ به عنوان یک دانشمند کازرونی دارید؟

 

 منتظر پيشنهادات شما هستم

 

33. کازرون یکی از شهرهایی است که پزشکان متخصص زیادی به جامعه تقدیم کرده است.فکر نمی کنید که در چنین وضیعتی تاسیس دانشگاه علوم پزشکی لازم است؟آن هم در حالی که در استان فارس شهرهای لار،شیراز،جهرم و فسا نیز از این نوع دانشگاه برخوردارند.

 

 به نظرم اول بايد دانشكده پزشكي دانشگاه آزاد كازرون را تقويت كنيم.

 

34. متاسفانه به تازگی در بعضی از سایت ها و منابع،جاهای دیدنی کازرون از جمله دریاچه پریشان،دشت برم و حتی بیشاپور جزو شیراز ذکر شده اند و شیراز را شهری دانسته اند که بیشترین جاهای دیدنی را در خود جای داده است!!! آن هم در حالی که اکثر آثار ذکر شده آن ها مثل تخت جمشید،دریاچه پریشان،آبشار مارگون و ... در شهرهای دیگر قرار گرفته اند. این هم از بدشانسی ماست که مرکز استانمان شیراز است. مشهد رو ببینید،طوس کمتر از 50 کیلومتر با این شهر فاصله داره،اما خودشون فردوسی و سایر شخصیت ها و بناها رو جزو طوس می نامند. با این تفاسیر چه برنامه ای برای شناخته شدن آثار باستانی و مناطق دیدنی کازرون برای ایرانیان دارید؟

 

 منتظر پيشنهادات شما هستم

 

35. آيا این خبر که دشت برم جزوی از شهرستان شیراز خواهد شد،حقیقت دارد؟

 

 خير
 

36. با توجه به اینکه آرامگاه بسیاری از شخصیت ها و دانشمندان کازرون مثل سلمان فارسی،قطب الدین کازرونی،میرزا محمدصالح کازرونی و ... در شهرهای دیگر است،ساخت موزه دانشمندان و شخصیت ها و یا نمادی از خود دانشمندان و یا ماکت آرامگاهشان در شهر ضروری به نظر می رسد.

 
باتشكر از نظر ارزشمندتان

 

37.با توجه به اینکه دریاچه پریشان کازرون،یکی از زیستگاه های پرندگان است،تاسیس باغ وحش در کازرون لازم است.

 

 باتشكر از نظر ارزشمندتان

 
38.در هر شهر دور افتاده ای که بروید شهربازی هست،ولی در کازرون خیر.
 

  فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

39. نظر شما درمورد پاره پاره شدن شهرستان چيست؟با توجه به اين مسئله كه شهرستان كازرون با احتساب قائميه و خشت و ... از كوچكترين شهرستان هاي فارس (از نظر وسعت) است و قائميه و ... هم جمعيت چنداني ندارند.

 

  فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!
 
 

40. آيا شهرستان كازرون نبايد حداقل در بيمارستان خود يك دستگاه ام آر آي داشته باشد؟

 
نياز اساسي بيمارستان است و در حال پيگيري است

 

41. در ضمن آيا با توجه به جمعيت ، وسعت و موقعيت اين شهرستان نبايد فرمانداري ويژه داشته باشد؟

 
فرمانداري ويژه نيازمند شرايطي است كه يكي از شرايط آن فاصله بيش از 150كيلومتري از مركز استان است

 

42. آیا به ساخت گمرک در کازرون فکر می کنید؟

  
فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

43. در مورد تاسیس فرودگاه باید عرض شود که کازرون بسیاری از شرایط لازم،مثل تنها دانشگاه آزاد دارای رشته پزشکی در جنوب کشور،پتروشیمی،نیروگاه،آثار تاریخی و طبیعی همچون بیشاپور،دشت برم و دریاچه پریشان،برگزاری سالانه کنگره سلمان فارسی و همایش دریاچه پریشان در کازرون و ... را دارد.

 
  فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!
 

44. نظر شما در تبديل فرمانداري كازرون به فرمانداري ويژه چيست؟ و آيا در اين مدت كه در كازرون مشغول شده‌ايد در اين خصوص اقداماتي شده يا خير؟ و كلا اين مسئله را پيگيري خواهيد كرد؟

 

 معاونت عمراني فرمانداري احيا مي شود.ساختمان جديد فرمانداري بزودي عمليات ساختماني اش آغاز خواهد شد.
 

 45. جرا راجع به اداره ارشاد اینگونه تصمیم گرفتید؟ آیا گزینه ای انتخاب کردید که جالش زا نباشد؟

 
  فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

46. با توجه به استعداد هاي زياد در بخش ميراث فرهنگي در كازرون چه برنامه اي براي بازسازي ، حفاظت و كشف آثار جديد و همچنين شناساندن آن به جهان و ايران چه برنامه هايي داريد؟

 
 فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

47. شما كه اينقدر قول ها و وعده هايتان پوچ است و دوهفته است سوال كنندگان درين سايت را به هيچ شمرده ايد چگونه مي خواهيد وعده هاي بزرگتر و مهمتر را عملي كنيد؟نگوئيد كار داشتم و خدمت به مردم مي كردم و ...!!! از اين كارها هميشه هست!

 
 فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!

 

48. با توجه به اينكه برازجان كه نصف كازرون جمعيت ، ربع كازرون تاريخ و يك هزارم كازرون هم انقلابي و سلحشور نيست ادعاي مركز استان شدن دارد و حتي بوهشر نيز همانند برازجان است ولي مركز استان شده است آيا حق كازرون نيست به جرگه مراكز استان ها بپيوندد؟
 
 فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!
 
49. پیگیر مرمت مجسمه شاپور هم هستید یا نه؟
 
 فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!
 
50. در حال حاضر ،جمعیت شهرستان کازرون بیش از 250 هزار نفر و فاصله اش تا مرکز استان بیش از 125 کیلومتر است. و طبق قانون باید فرمانداری ویژه داشته باشد.
 
 فرماندار كازرون به اين پرسش پاسخ نداد!
 
 
تذكر: با توجه به زياد بودن تعداد پرسش‌ها و طولاني شدن مدت پاسخ‌گويي جناب فرماندار از اين پس تنها پرسش‌هايي اضافه خواهد شد كه درباره‌ي پاسخ‌هاي داده شده باشند.
 
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۰
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
جناب آقای رئیسی
سلام
برنامه عملی جنابعالی برای پی گیری عبور آزاد راه شیراز - بوشهر از شهر مظلوم کازرون که به خاطر فعالیت های انقلابی از سوی نظام ستمشاهی در بن بست قرار گرفت ،چیست؟
ر.ی
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
جناب آقای فرماندار ،لطفا اولویتهای کاری خود را در شهرستان تشریح فرمایید.
مظلومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
چرا عملیات حفاری تونل جدید محرم یا بناف آغاز نگردیده است؟ مشکل کجاست؟ آیا در این مورد پی گیری داشته اید؟اگر بله نتیجه آن چه بود؟
مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
با سلام
با توجه به تصادفات و تلفات جانی در جاده جدید ، برنامه جنابعالی برای چهار بانده شدن جاده جدید کازرون - دشت ارژن چیست؟
eeeeeeeee
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
سلام خسته نباشيد.باتوجه به اينكه در دانشگاه آزاد لابراتور زبان و كليه امكانات آن هست براي رشته هاي زبان هاي خارجه ديگر از جمله زبان فرانسه كه علاقه مندان زيادي هم دارد و دانشگاه هاي معتبر كشور اين رشته را دارند و در بورس است ايجاد وتاسيس اين رشته را داشته باشيد. همه امكانات آن است در جذب دانشجويان علاقه مند در استان فارس وبوشهر و كهكيلويه كوشا باشيد.مطمئنأ استقبال ميشود .ممنونم
شورای اسلامی روستای حسن آباد آبکنارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
سلام. مردم روستای حسن آباد آبکنارون ، بخش جره وبالاده ، بدلیل امتناع مالکان زمینهای همجوار روستا ،در خصوص تامین زمین جهت احداث منزل مسکونی ، با مشکل روبرو هستند.مکاتبات با مسولین نتیجه نداشته.این موضوع باعث بروز تبعات سیاسی ، اجتماعی ، مهاجرت ، بروز کینه و عداوت و . . . گردیده. با توجه به وجود زمینهای منابع طبیعی در جوار روستا و موافقت بنیاد مسکن با احداث مسکن در این زمین ، لطفا با رایزنی با منابع طبیعی و اوقاف ، نسبت به حل مشکل دستور لازم مبذول فرمایید.
شورای اسلامی روستای حسن آباد آبکنارون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
0
0
سلام
1.مدرک تحصیلی خود را از کجا گرفته اید و فکر می کنید لیسانس فیزیک ربطی به فرماندار شدن دارد؟
2.چقدر از کازرون می دانید؟نام 2 تا از روستاهای آن را پیش از این می دانستید که حالا فرماندارش شده اید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
0
0
براي فرهنگ و ادبيات كازرون چه برنامه اي داريد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
0
0
براي بزرگداشت و شناساندن شخصيت هاي بزرگ تاريخ كازرون مانند شيخ ابواسحق كازروني و شيخ امين الدين بلياني و سلمان فارسي و ناصرديوان كازروني و ... چه برنامه اي داريد؟
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
0
0
سلام جناب فرماندار در مورد مسائل بهداشتی شهرستان چه فکری دارید ایا شما متوانید با درایتی که دارید مشکل ام ار ای بیمارستان کازرون را حل نمایید
شاهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
0
0
نظر شما در مورد اشتغال جوانان شهرستان چیست و تا چه اندازه امید به مو فقیت دارید
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۴
0
0
نظر شما در مورد راه اندازی شهرکهای صنعتی که فرمو ده اید چیست ایا اشتغال جوانان را حل خو اهد کرد ؟تا چه حدودی مکانهای شهرکها را لطفا اعلام نمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۵
0
0
سلام مسلما همه میدانند که پاسارگاد از لحاظ وسعت و جمعیت و در کل منطقه کازرون نسبت به منطقه پاسارگاد خیلی بزرگ تر و دارای روستاها و بخش های بیش تری است.به نظر خودتان شما می توانید به خوبی از پس مشکلات کازرون بر بیایین با این که هیچ آشنایی با این منطقه تا به حال نداشته اید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
0
0
چرا جواب نمي دي؟مرديم از انتظار!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
0
0
چه تفاوتهايي بين تونل بناف و تونل محرم وجود دارد؟ آيا تونل محرم همان اهداف تونل بناف را تامين مي كند؟ چند كيلومتر فاصله شيراز - كازرون - بوشهر را كمتر مي كند؟ آيا احداث آن توجيه اقتصادي دارد؟ چقدر پيشرفت داشته است؟ چند سال طول مي كشد تا افتتاح بشود؟ بعضي ادعا مي كنند هزينه اي كه صرف آن مي شود توجيه فني و اقتصادي ندارد آيا اين درست است؟
سلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
0
0
سلام
مساله عبور خط آهن از کازرون به کجا کشید؟ طبق قول مسئولین عملیات اجرایی آن باید در سال اجرایی کلید می خورد.مشکل در کجاست؟ عملیات احداث کی آغاز می شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
0
0
نظر شما درباره سخنان آقاي دهقان ناصرآبادي مبني بر جدا شدن چنارشاهيجان، كوهمره و نودان و خشت از شهرستان كازرون چيست؟
همشهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۸
0
0
جناب آقاي رئيسي فرماندار محترم كازرون سلام
چند سوال در مورد چند طرح مهم براي اين شهرستان دارم :
1- بيمارستان 200 تختخوابي كازرون
2- ارتقاي مركز آموزش عالي به دانشگاه مصوب سفر رياست جمهوري
3-تقاطع غير هم سطح سه راهي راه دار
4- تونل محرم
5- فرودگاه براي كازرون لا اقل اظطراري
6- سد نرگسي
7- آبرساني به درياچه پريشان
8- چهار بانده شدن محور كازرون - پل آب گينه
9- افزايش محدوده مصوب شهري كازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
شنيده ايم كه مبلغ كلاني پول نقد دولت به علاوه يك قبضه اسلحه از ماشين شما دزديده شده است. آيا اين واقعيت دارد؟ اين مبلغ پول بيت المال در ماشين شما چه مي كرده است؟
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
با توجه به اینکه،تاسیس مدرسه تیزهوشان در یک شهر به فرمانداری مربوط می شود،و با توجه به اینکه شهرهایی همچون جهرم،فسا،داراب،لار،آباده و ... از این مدارس برخوردارند،چه برنامه هایی برای تاسیس این مدارس در کازرون دارید؟
همچنین دانشگاه دولتی کازرون به کجا رسید؟
و آخرین نکته این که با توجه به این که متاسفانه در کتاب های درسی قطب الدین کازرونی را قطب الدین شیرازی می نامند،چه برنامه هایی برای شناخته شدن این دانشمند و کاشف بزرگ به عنوان یک دانشمند کازرونی دارید؟
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
0
0
کازرون یکی از شهرهایی است که پزشکان متخصص زیادی به جامعه تقدیم کرده است.فکر نمی کنید که در چنین وضیعتی تاسیس دانشگاه علوم پزشکی لازم است؟آن هم در حالی که در استان فارس شهرهای لار،شیراز،جهرم و فسا نیز از این نوع دانشگاه برخوردارند.
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
0
0
متاسفانه به تازگی در بعضی از سایت ها و منابع،جاهای دیدنی کازرون از جمله دریاچه پریشان،دشت برم و حتی بیشاپور جزو شیراز ذکر شده اند و شیراز را شهری دانسته اند که بیشترین جاهای دیدنی را در خود جای داده است!!! آن هم در حالی که اکثر آثار ذکر شده آن ها مثل تخت جمشید،دریاچه پریشان،آبشار مارگون و ... در شهرهای دیگر قرار گرفته اند.
این هم از بدشانسی ماست که مرکز استانمان شیراز است.
مشهد رو ببینید،طوس کمتر از 50 کیلومتر با این شهر فاصله داره،اما خودشون فردوسی و سایر شخصیت ها و بناها رو جزو طوس می نامند.
با این تفاسیر چه برنامه ای برای شناخته شدن آثار باستانی و مناطق دیدنی کازرون برای ایرانیان دارید؟
و اینکه آیا این خبر که دشت برم جزوی از شهرستان شیراز خواهد شد،حقیقت دارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
0
0
1.با توجه به اینکه آرامگاه بسیاری از شخصیت ها و دانشمندان کازرون مثل سلمان فارسی،قطب الدین کازرونی،میرزا محمدصالح کازرونی و ... در شهرهای دیگر است،ساخت موزه دانشمندان و شخصیت ها و یا نمادی از خود دانشمندان و یا ماکت آرامگاهشان در شهر ضروری به نظر می رسد.
2.با توجه به اینکه دریاچه پریشان کازرون،یکی از زیستگاه های پرندگان است،تاسیس باغ وحش در کازرون لازم است.
3.در هر شهر دور افتاده ای که بروید شهربازی هست،ولی در کازرون خیر.
لطفا سوالات را به مسئولین منتقل کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
0
0
نظر شما درمورد پاره پاره شدن شهرستان چيست؟با توجه به اين مسئله كه شهرستان كازرون با احتساب قائميه و خشت و ... از كوچكترين شهرستان هاي فارس (از نظر وسعت) است و قائميه و ... هم جمعيت چنداني ندارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۱
0
0
با سلام لطف بفرمائيد كه آيا شهرستان كازرون نبايد حداقل در بيمارستان خود يك دستگاه ام آر آي داشته باشد؟
در ضمن آيا با توجه به جمعيت ، وسعت و موقعيت اين شهرستان نبايد فرمانداري ويژه داشته باشد؟
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۱
0
0
جرا راجب اداره ارشاد اینگونه تصمیم کرفتید وآیای گزینه ای انتخاب کردید که جالش زا نباشد اگر اقای مشی باشد که کازرون داغون میشه
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۱
0
0
آیا به ساخت گمرک در کازرون فکر می کنید؟
همچنین در مورد تاسیس فرودگاه باید عرض شود که کازرون بسیاری از شرایط لازم،مثل تنها دانشگاه آزاد دارای رشته پزشکی در جنوب کشور،پتروشیمی،نیروگاه،آثار تاریخی و طبیعی همچون بیشاپور،دشت برم و دریاچه پریشان،برگزاری سالانه کنگره سلمان فارسی و همایش دریاچه پریشان در کازرون و ... را دارد.
علي بحراني
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۲
0
0
با سلام
لطفا بفرماييد كه اولا نظر شما در تبديل فرمانداري كازرون به فرمانداري ويژه چيست؟ و آيا در اين مدت كه در كازرون مشغول شده‌ايد در اين خصوص اقداماتي شده يا خير؟ و كلا اين مسئله را پيگيري خواهيد كرد؟
با تشكر - علي بحراني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۶
0
0
با توجه به استعداد هاي زياد در بخش ميراث فرهنگي در كازرون چه برنامه اي براي بازسازي ، حفاظت و كشف آثار جديد و همچنين شناساندن آن به جهان و ايران چه برنامه هايي داريد؟
fh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۶
0
0
جواب نمیده که!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
0
0
لطفا اين سوال را هم تاييد كنيد تا جواب دهند:
شما كه اينقدر قول ها و وعده هايتان پوچ است و دوهفته است سوال كنندگان درين سايت را به هيچ شمرده ايد چگونه مي خواهيد وعده هاي بزرگتر و مهمتر را عملي كنيد؟نگوئيد كار داشتم و خدمت به مردم مي كردم و ...!!! از اين كارها هميشه هست!
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
0
0
پس چرا ایشون به سوالات جواب نمیدن.
ما منتظریم
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
0
0
با توجه به اینکه مسئولان برازجان خواهان به وجود آمدن استان زاگرس به مرکزیت برازجان شده اند و کازرون نیز در طرحشان هست،چه برنامه هایی برای تبدیل کازرون به مرکز استان دارید؟
فکر نمی کنید که حق کازرون است که مرکز استان شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
0
0
با سلام با توجه به اينكه برازجان كه نصف كازرون جمعيت ، ربع كازرون تاريخ و يك هزارم كازرون هم انقلابي و سلحشور نيست ادعاي مركز استان شدن دارد و حتي بوهشر نيز همانند برازجان است ولي مركز استان شده است آيا حق كازرون نيست به جرگه مراكز استان ها بپيوندد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
0
0
آيا پرونده اسلحه كمري و 10 ميليون تومان پول مربوط به فرمانداري پاسارگاد كه جلوي اداره كل مسكن و شهرسازي از شما به سرقت رفت پيدا شد. پرونده آن در چه مرحله اي است . آيا اصلا كسي شما را مورد باز خواست قرارداد؟
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
0
0
سلام
پیگیر مرمت مجسمه شاپور هم هستید یانه
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۹
0
0
در حال حاضر ،جمعیت شهرستان کازرون بیش از 250 هزار نفر و فاصله اش تا مرکز استان بیش از 125 کیلومتر است.
و طبق قانون باید فرمانداری ویژه داشته باشد.
میرزایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
0
0
جناب فرماندار
با توجه به پاسخ شما به سوال شماره 1منظور از (سوال شماره 1) پی گیری عبور آزاد راه شیراز - بوشهر از شهر مظلوم کازرون به جای مسیر مورد مطالعه قرار گرفته که از کازرون نمی گذرد و از فاصله 20 یا 30 کیلومتری کازرون گذشته و کازرون را در بن بستی جدید و همیشگی قرار می دهد می باشد ،حال با توضیح ارایه شده ، برنامه جنابعالی برای پی گیری عبور آزاد راه مذکور از شهر مظلوم کازرون که همیشه دین خود را به انقلاب ادا نموده و به همین دلیل در بن بست رژیم منفور شاهنشاهی قرار گرفت و نه 20 یا 30 کیاومتری آن چیست؟ آیا تا به حال کاری انجام شده است؟
آیا مردم کازرون می توانند بر روی توانایی ها و پیگیری های شما در این مورد حساب کنند؟
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۳
0
0
پس چرا به بقیه سوالات پاسخ نمیدن؟
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
0
سوالی در مورد قطب الدین کازرونی در کتاب های درسی پرسیده شد.
من می خواهم آن را جامع تر بپرسم.
چرا در کتاب های درسی اکثر شاعران را نوشته که متولد کجا هستند،ولی در مورد نصرالله مردانی هیچ چیزی ننوشته؟
چرا محل تولد سلمان فارسی را ننوشته و چرا قطب الدین کازرونی را قطب الدین شیرازی می نامند و هیچ زندگینامه ای از او نمی نویسند؟
واقعا چرا؟
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
0
0
جناب ریسی جواب شما برای سوالات بی ربطی مثل فرودگاه برای کازرون و بقیه سوالات مغرضانه دیگر که دوستان از روی غرض می پرسند و ربطی به پیشرفت شهرستان ندارد چیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
0
0
با سلام
مثل اینکه آقای فرماندار خیلی به سوالات اهمیت دادند و از سوال 15 به بعد را بوق حساب فرموده اند!!!
در ضمن فرودگاه برای کازرون لازم و برای پیشرفت آن موثر است زیرا افراد جهانگرد که می خواهند به این شهر بیایند ابتدا باید به یک شهر دیگر بروند و در بسیاری از اوقات رغبت آمدن به کازرون را پیدا نمی کنند.
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
0
0
خسته شدیم دیگه.
پس کی به سوالات جواب میدن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۷
0
0
جناب فرماندار در پاسخ به سوال شماره 41 در زمینه تبدیل کازرون به فرمانداری ویژه عرض کرده اند که : "فرمانداري ويژه نيازمند شرايطي است كه يكي از شرايط آن فاصله بيش از 150كيلومتري از مركز استان است" و در جواب سوال شماره 44 در همان زمینه گفته اند : "معاونت عمراني فرمانداري احيا مي شود.ساختمان جديد فرمانداري بزودي عمليات ساختماني اش آغاز خواهد شد." بالاخره ما نفهمیدیم کازرون فرمانداری ویژه خواهد داشت یا نه !!!؟
هومان كريمي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
0
0
با سلام
به نظر من برخورد تعصب اميز و پرسش هاي جهت دار مشكل هيچ مكان و شهر و ... را حل نمي كند - بهتر است مطرح كنندگان و گردانندگان سايت طوري سوالات را طرح كنند كه انگيزه پاسخ دهنده به پرسش ها بيشتر شود - تعصبات كور انسان را ناآگاه نگه مي دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
0
0
جواب سوال 30 را کامل ندادید
ایا واقعا صحت دارد
راستی 150 میلیون پول نقد را از کجا اوردی مگه بانک خصوصی داری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
فرماندار ارزش کازرون تو را دوست داریم چون دلسوزیها و پیگیریهای شما در شهرستان بی سابقه است 0 حقا که از دلاور مردان با غیرت لر هستی که هم با صداقت و هم خستگی ناپذیر هم احاد شهرستان و غیور مردان لر و عشایر و کوهمره با تمام توان از شما حمایت خواهند کرد 0 درود بر فرماندار ولایتمدار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
با سلام خدمت شما من از شما می خواستم که راه پنج کیلومتر چهاربانده نرسیده به کازرون را (در سمت جاده بوشهر) را چراغ بزنید تا در شب روشن شود و این برای رانندگان بهتر است.
رضا
|
-
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
با سلام خدمت دست اندر کاران سایت وزین کازرون نما و فرماندار محترم کازرون
بنظر میرسد در جریان اعتراض به تدرس فرماندار محترم ، لازم است مطالبی را جهت روشن شدن اذهان عمومی به اطلاع برسانم
بر اساس برخی شواهد، بنظر میرسد، تحریک دانشجویان با هدایت یکی از دانشجویان سابق همان دانشگاه صورت گرفته که ایشان الان ... و زمانی که من در آن دانشگاه تدریس میکردم، ایشان دانشجوی همان واحد بود.
من به عنوان یکی از مدرسین رشته مدیریت دولتی با بیش از ده سال تدریس در دانشگاه های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و ... در دانشکده ها و رشته های مدیریت، معماری، صنایع ، حقوق، روانشناسی، آموزش ابتدائی و ... بیست سال سابقه احرائی، ارزو دارم روزی یک فرماندار، درس شهرداریها و سازمانهای محلی، مبانی مدیریت دولتی و ... را به من بیاموزد تا بتوانم ضعفهای علمی خود را در این زمینه جبران کنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
0
0
واقعا بعضی ازسوالهابچه گانه است آبروی شهرستان کازرون رابردید
یک مثل معروف(ازکوزه همان تراود که دراوست)حجم فکری بعضی بیشترازاین نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷