پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۵۵
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۶
+ ويرايش ششم

عليرضا يوسفي، متولد 1348، شيراز

تحصيلات ابتدايي و متوسطه در شيراز

سال 1368: قبولي در دانشگاه آزاد اسلامي كازرون رشته‌ي دامپزشكي

اسفند 1374: پايان تحصيلات دكتراي حرفه‌اي دامپزشكي

ارديبهشت 1375: رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد آباده

آبان 1375: رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد داراب

آذر 1376: معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت

آبان 1377 تا پايان دي ماه 1382:معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزآباد

مهر 1382: قبولي در دكتراي علوم تخصصي پاتولوژي دامپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران و بورسيه‌ي هيأت علمي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون از بهمن 1382

از دي‌ ماه 1383 تا كنون: رييس كانون فارغ التحصيلان منطقه‌ي يك دانشگاه آزاد اسلامي (استان‌هاي فارس، بوشهر و كهكيلويه و بوير احمد)

تير ماه 1386 تا مهرماه 1387: رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد آباده

از مهر 1387: رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون

 

توجه:
1.چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سئوال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سئوال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).
2. دكتر يوسفي تنها تا هشتم آبان ماه ميهمان كازرون نماست. بديهي است سئوالاتي كه بعد از تاريخ مذكور براي سايت ارسال مي‌شوند تنها به رؤيت ميهمان كازرون‌نما مي‌رسد اما در سايت نمايش داده نخواهد شد.
3. سئوالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با ميهمان كازرون‌نما بوده و يا حاوي توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آنها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.
 
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------
پاسخ 45 سئوال اول
(تذكر: تعارفات موجود در سئوال و جواب‌ها حذف شده است)
---------------------------------------------------------------------------------

1. می خواستم بدانم بیمارستان دانشگاه چه تاریخی آماده بهره برداری می شود؟

قرار بر این بوده که 40 ماهه به اتمام برسد و ما انشاءالله با یاری خداوند متعال و کمک و مساعدت دوستان و عزیزان همشهری تلاش می کنیم در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، قبل از تاریخ مقرر تحویل دهیم.

 

2. آقاي دكتر چرا در مراسم معارفه شما دانشجويان و اساتيد حضور نداشتند؟

در رابطه با عدم حضور دانشجویان و اساتید ظاهراً برای این که تنش بوجود نیاید و جو آرامی حاکم باشد مسئولین سازمان مرکزی صلاح دیده بودند که مراسم تودیع و معارفه محرمانه و آرام برگزار شود.

 

3. ارزيابي شما از عملكرد رييس سابق دانشگاه آزاد كازرون چيست؟

همه همکاران قبل بنده در انجام مسئوليت خود زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند، انشاءالله از خداوند متعال خواستارم که به بنده حقیر نیز توان توسعه و پیشرفت در حد عالی به این مجموعه بدهد.

 

4. اگر کارمندانی در دانشگاه بی کفایت باشند و اکثریت بر این واقف باشند چگونه می شود این مساله را به شما منعکس کنیم؟

شما چه ملاکی برای چینش مسئولان دانشگاه قائل هستید؟

1. در مورد گرفتن اطلاعات از همکاران، در آباده هم صندوق پیشنهاد و انتقاد پشت دفتر اینجانب بود که کلید آن صرفاً نزد خودم بود و به صورت هفتگی نامه‌ها را پاسخگو بودم. انشاالله در آینده نزدیک این عمل انجام خواهد شد ولی لطفاً با ذکر نام نوشته شود تا در صورت لزوم دعوت به دفتر شوید و مطمئن باشید که مطلب نزد من محفوظ خواهد بود.
2.  ملاک بنده فعلاً تا مدتی شناخت و آگاهی یافتن دقیق از همکاران عزیزم است. انشاالله پس از شناخت کافی بررسی انجام خواهم داد
 

 5. تعامل شما با تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد چگونه خواهد بود و اساساً اجازه راه‌اندازی تشکل هایی جدید و دارای مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم را خواهید داد ؟

اعتقاد خاصی برای تقویت و پیشبرد تشکل‌ها دارم و نهایت تلاش خویش را در جهت توسعه و همکاری با آنها خواهم داشت.
 

6. نمی دانم واقعا خودتان پاسخ می دهید یا کسی دیگر در هر صورت بگذرد .

من یکی از دانشجویان دانشگاه می باشم و شما یک هفته است رئیس شده اید ولی متاسفانه اصلاً به کسی اجازه ملاقات نمی‌دهید و این رسمش نیست لطف کنید جلسه‌ای عمومی در سالن ترتیب دهید تا شما را زیارت کنیم .

دوستان عزیزم خواهش می‌کنم کمی انصاف داشته باشید. مراجعات را نشده که جوابگو نباشیم. در همین ابتدا همکاران، پرسنل، اساتید، مسئولین شهرستان و حتی برادران و خواهران دانشجو را تا حد امکان ملاقات نموده‌ام. انشاالله در آینده نزدیک با تک تک اساتید و دانشجویان گروه‌های آموزشی به صورت مجزا در سالن آمفی تئاتر جلسه خواهم داشت.

 

7. آیا شما با دکتر شفیعی مشکلی داشتید یا دارید ؟ و نظرتون در مورد مدیر گروه شیمی چیست ؟ آیا این حقیقت دارد که قرار است مدیر گروه شیمی تغییر کند؟ 

خدا شاهد است با هیچ کس مشکلی ندارم. امیدوارم خداوند کمکم نماید. عزیزان! هنوز قصدی برای تغییر و تحول ندارم. گذشت زمان شرط لازم است.

 

8. می‌خواستم بدانم که چرا دوره مدیریت شما در دانشگاههای آباده و داراب این قدر کوتاه بوده است؟مثلا در بار اول مدیریت بر دانشگاه آباده ۶ ماه خدمت کرده و سپس جابجا شده ايد؟

فکر می کنم رفتن از آباده که یک واحد کوچک در آن زمان با 400 دانشجو و یک ساختمان استیجاری و قدیمی در مرکز شهر بود به دانشگاه داراب با 1500 دانشجو و ساختمان‌ها و زمین‌های فراوان در آن زمان یک نوع ارتقا برای این جانب بود.

 

9. می‌خواستم بدانم چرا دانشگاه آزاد کازرون که از پیشتازان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور است نسبت به متاخرین خود پیشرفت زیادی نکرده ودر رشته های مهندسی از دانشگاهایی مانند نیریز و بوشهر و یاسوج عقبتر است.

با عرض پوزش! پاسخی برای این سوال شما ندارم. دعا کنید خداوند متعال من و شما را همواره یاری کند. انشاالله از قافله سالار سایر واحدها عقب نمانده و حتی جلوتر هم بزنیم. در سال‌های 1383 که یک هیأت علمی ساده در واحد کازرون بودم 4 رشته را مشخصاً برای این واحد تصویب کردم. دریغ از یک تشکر خالی از سوی مسئولان وقت!

 

10. آقای دکتر! من یک سوال دارم خدایش و ترا به جان عزیزترین کسانت راست بگو! آیا شما توسط رابطه رئیس نشدید فکر نمیکنید ... شايسته [سالاري] رعايت نشده باشد....؟؟؟

چه رابطه‌ای؟؟؟ با نماینده یا مسئولان شهر؟؟؟ اگر این سوال شماست که پاسخش خیر است. من فقط با یک مورد رابطه داشته ام و دارم و خواهم داشت و آن هم ذات اقدس و یکتای خداوند متعال است.

 

11. من كتابي با عنوان پيامبر (ص) الگويي براي هميشه چاپ كردم اما دانشگاه آزاد هيچ گونه از من حمايت نكردند...اميدوار هستم شما از اهل قلم ها حمايت كنيد.منتظر پاسخ شما هستم.

انشاالله اگر کتابتان بدست بنده برسد و از نزدیک نیز زیارتتان کنم در صورت عدم منع ضوابط بخشنامه‌ای مطمئن باشید حمایتتان خواهم کرد.

 

12. معضلات دانشگاه کازرون به عنوان یک نهاد شاخص در سطح شهرستان بر کسی پوشیده نیشت از معضلات فرهنگی گرفته تا معضلات درون سازمانی از روحیات و منش مدیرتی شما بی خبرم هرچند معتقدم یک دکترای شیمی (روسای اسبق) و حتی یک مهندس و حتی یک دکتر دامپزشکی در ازای خواستنشان هم نمی‌توانند مدیران خوبی باشند چون نگاه مدیریتی را کسی خوب درک می کند که دانش مدیریت را داشته باشد ... گفتم قبل از هر حرفی نظر خودم را در باب مدیریت شما گفته باشم و در انتها بخواهم اگر طرحی دارید ... بیان کنید و بگویید در پایان دوره فعالیتتتان دانگشاه کازرون با امروزش چه فرقی خواهد داشت.

ضمن احترام به عقاید شما دوست گرامی! نظر من اینست که عمل مدیریت با خواندن علم مدیریت الزاماً تحقق نمی‌یابد. بنده چندین نفر با این مشخصه سراغ دارم که به صورت آکادمیک مدیریت خوانده‌اند ولی اگر یک مسئولیت بسیار جزیی به ایشان بدهیم این بار را سریعاً به زمین خواهند زد. اصولاً اهل این که وعده و وعید بدهم نیستم. ولی قول تلاش و سعی را با کمک خداوند متعال می‌دهم. برایم دعا کنید که خداوند کمکم نماید و لیکن ساخت بیمارستان، مسجد دانشگاه، خوابگاه دانشجویی و توسعه کیفی و علمی دانشگاه بخصوص در بخش علوم پزشکی را در سرلوحه برنامه های خود دارم.


13. بعداز جلسه معارفه بارقه امید در دلهای کارمندان ایجاد شد . اما پس از رفت و آمد آقایانی که رييس قبل دانشگاه را دور زدند نیز، یواش یواش دارند خود را با شما نزدیک می کنند بطوری که تماما با شما هستند. در بین کارمندان شایع شده که دوباره همان آش است و همان کاسه. لذا شده مثل همان مثلی که در زمان انقلاب هم بسیار استفاده می شد .

اگر بخواهید دوباره با همانها کار کنید و همانها مشاور شما باشند که از همین حالا بدانین که سرانجامتان مانند رييس سابق می شود.از آنجایی که به شما علاقه داریم امیدواریم در مجالستها و مشاورتهایتان احتیاط لازم داشته باشید.

ممنون از لطف و عنایت شما هستم. ولی دوست عزیزم مطمئن باشید اگر کسی به دفتر من وارد می‌شود تا دقیقاً شناختی از ایشان نداشته باشم، مشورت نخواهم کرد و تا کنون نیز نداشته‌ام. درب دفترم به روی همه عزیزان باز است مطمئن باشید سعی می‌کنم معقولانه تصمیم بگیرم.

لطفاً اگر ممکن است شما را ملاقات کنم و یادآوری کنید که طراح این پرسش بودید تا بیشتر و راحت‌تر صحبت کنیم. با تشکر

 

14. سئوال من اين است كه آيا شما نسبت به وضعيت فرهنگ ديني در دانشگاه هم حساسيتي داريد؟

جايگاه امر به معروف و نهي از منكر در مديريت شما كجاست؟

آيا با دانشجوياني كه هنجارهاي ديني را در محيط شهرستان و دانشگاه زير پا مي‌گذارند برخوردي صورت خواهد گرفت يا مثل بعضي از مسئولين گذشته دانشگاه با بي‌تفاوتي از كنار اين مسايل خواهيد گذشت؟

ممنون از اظهار لطف شما دوست گرامی. بله بسیار حساس هستم (بسیجی هستم).

امر به معروف و نهی از منکر ربطی به جایگاه مدیریت ندارد و وظیفه شرعی هر مسلمانی است. بسیار با آن موافقم.

خیر بی تفاوت نخواهم بود و قطعاً پیگیری خواهم داشت ولی با ظرافت خاص خود.
 

15. آیا من با مدرک دیپلم مکانیک سال 68 میتوانم در کنکور دانشگاه آزاد برای مدرک کاردانی رشته برق اقدام کنم؟

بله! می توانید. منعی ندارد.

 

16. آقای رئیس جدید فارغ التحصیل همین دانشگاه! اگر می‌خواهید موفق باشید می‌بایست چند کار اساسی داشته باشید: 1- تشکیل هیآت امناء فعال و واقعی 2- استفاده از نیروهای متعهد ومتخصص بومی و صاحب نظر 3- پاکسازی و اصلاح کارکنانی که شآ نیت دانشگاه را ندارند 4- نظارت مستمر بر کار کارکنان 5- شکستن جو باند بازی در بین کارکنان که اصلا در خور محیط علمی نیست 6- هماهنگی با امام جمعه و مسئولین شهرستان

از بابت پیشنهادات شما ممنون هستم. انشاالله استفاده خواهد شد.

 

17. خواهشمند است اهم برنامه های دوره ریاست خود را در دانشگاه بیان کنید.

مسجد، بیمارستان، خوابگاه دانشجویی خواهران، رشد کیفی در خصوص آموزش و پژوهش، تعامل فرهنگی و هر تغییر و پیشرفت فرهنگی و تأثیرگذاری مثبت آن در سطح شهرستان.

 

18. چرا تعداد كاركنان دانشگاه اين قدر زياد است مسلماً حقوق آنها با هزينه‌هاي دانشجويان فراهم مي‌شود.
2- چرا با وجود نالايقي بعضي افراد روز به روز بر پست و مقام آنها افزوده مي‌شود؟

3- چرا تعداد اساتيد غير كازروني اينقدر زياد است در حالي كه در خود كازرون اساتيد لايق‌تري وجود دارند.
4- آيا با توجه به ناامني جلو در دانشگاه نسبت به ايجاد پاركينگ براي دانشجويان (نه كارمندان) برنامه‌اي داريد؟

5- با توجه به صعودي بودن پذيرش دانشجو در هر سال آيا نسبت به افزايش امكانات (مركز اينترنت، اتوبوس دانشجو‌ها، كتابخانه و... ) كاري انجام خواهيد داد؟

6- آيا در هنگام پذيرش اساتيد علاوه بر تصحيلات عالي به قدرت بيان و رابطه او با دانشجويان هم توجه مي‌شود ؟

7- آيا براي مخترعان، پژوهش‌گران، مقاله‌نويسان و... دانشجو جهت تشويق و افزايش علايق عموم برنامه‌اي داريد؟

8- چرا هزينه‌ي ساخت و سازهايي كه هيچ ربطي به دانشجويان كنوني ندارد را بايد آنها بپردازند؟

9- و آخر اينكه مانند رئيس قبل پشت درهاي بسته خواهيد بود و اين آخرين مصاحبه‌ي دانشجويان با شما خواهد بود يا....!؟

1. نمی‌دانم، ظاهراً این کارکنان در زمان بنده استخدام نشده‌اند. در زمان مدیریت اینجانب استخدامی انشاالله نخواهد بود یا اگر لازم شد بر اساس ضوابط می‌باشد.

2. برمقام و پست کسی افزوده نشده است. دوست عزیزم! ظاهراً برای شما سوء تفاهم شده است.

3. این سئوال نیز جوابش مربوط به مدیران عزیز قبل از من بوده است.

4 و 5 و 6 و 7 . انشاالله تغییراتی را بر اساس بررسی دقیقتر انجام خواهیم داد.

8. دوست عزیز! این پرسش شما برای بنده نامفهوم است، فکر می‌کنم پاسخی برای آن نداشته باشم.

9. خیر. اینطور نیست. به فراخور تنگنای وقت در فرصت‌هایی در خدمت دانشجویان و انشاالله در آینده نزدیک بصورت پرسش و پاسخ در خدمت دوستان خواهم بود.

 

19- سؤالي از محضرتان دارم و آن اين است كه آيا شما فكري به حال وضعيت تأسف‌بار دانشگاه از جمله وضعيت بي‌بند و باري دانشجويان، بي‌حجابي و رابطه‌ي واقعاً زشت دختران و پسران در محيط دانشگاه و اينكه اين اعمال زشت را جلو حراست دانشگاه آقاي ... انجام مي‌دهند اما اين آقا انگار نه انگار كه دارد كار زشتي در حضورش انجام مي‌پذيرد! ما كه نديديم رييس قبلي نسبت به حجاب دختران و پسران عكس العملي نشان بدهند. واقعاً اين دانشجويان دختر با آن چادر سر گرفتنشان دارند به چادر توهين مي‌كنند متأسفانه آن حراست جلو در واقعاً مثل يك مترسك است و اصلاً كنترلي ندارد و فقط اگر كسي چادر نپوشيد ايراد مي‌گيرد و اصلاً بر نحوه‌ي درست چادر به سر كردن نظارتي ندارد. من از اين بابت خيلي متاسفم كه دانشگاهي به اين بزرگي هيچ‌گونه برخوردي با دانشجويان نمي‌كنند. مثلاً شما موقع ثبت‌نام درون فرم‌هايتان حداقل رعايت شئونات اسلامي را خواسته‌ايد پس حداقل به آن عمل كنيد يا حداقل از درون اين فرم‌ها حذف كنيد! تا كي بايد بي‌حجابي و فحشا دانشگاه‌هاي ما را در بر بگيرد و به درون آن شهر هم نفوذ كند آن هم شهري كه از مذهبي بودن مشهور بود در كل كشور اما الآن ..... .

و عرض ديگرم اينكه اميدوارم حداقل با رياست شما حداقل اردوهاي زيارتي و سياحتي و مناطق محروم افزايش پيدا كند و برنامه‌هاي مذهبي بيشتر از گذشته اجرا شود. و ديگر اينكه مكاني كه در حال حاضر كتابخانه است ظرفيت اين هممه دانشجو را ندارد و سيستم خنك كننده آن خيلي ضعيف است.

اميدوارم نسبت به نظرات ارائه شده تمهيدات لازم را به عمل آوريد و اميدوارم كه همه صحبت‌هاي مرا خودتان شخصاً بخوانيد و مشكلات راحل كنيد.

ضمن تشکر از ابراز محبت شما. انشاالله اگر به من فرصتی بدهید به مرور زمان مشکلاتی مثل معضلات حجاب، کتابخانه، اردوها و ... را با کمک دوستان و همکاران حل خواهم نمود.

 

20.  آيا شما همان گونه كه نسبت به پذيزش اساتيد شهامت داريد نسبت به انفصال اساتيد نا كار آمد هم شهامت داريد؟

مطمئن باشید اجازه نخواهم داد که استادی که شأن معلم بودن را زیر سوال ببرد به هرکاری که دلش بخواهد بپردازد.(حضرت امام خمینی - قدس سره الشریف – می‌فرماید: معلمی شغل انبیاست) به دفترم مراجعه کنید و اگر موردی هست حتماً مرا مطلع فرمایید.

 

21. من کارمندی هستم که در طرح اقماری شرکت نفت مشغول به کار می باشم (14روز کار -14روزاستراحت) با اینکه زیاد به تحصیل علاقمندم آیا امکان شرکت در کلاس‌های مقطع کاردانی برق برای من امکان دارد لطفا من را راهنمایی کنید.

ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی. به نظرم می رسد فقط به این نکته بسنده کنم که غیبت بیش از سه جلسه در یک ترم می‌تواند منجر به حذف آن درس در ترم تحصیلی شود.


23. از دكتر سئوال شود با توجه به اينكه دانشگاه اعلام مي‌كند همه شهريه صرف خود دانشگاه مي‌شود و كسي ذي‌نفع نيست آيا درست نيست دانشجو كه نيروي محركه اصلي دانشگاه است از دانشجو براي طرح‌هاي جديد و مثلاً عمراني با آن هم مشورتي شود كه به صلاح آنست يا نه؟ نه اينكه مسئول براي ارتقا خود اين كارها و طرح‌ها را بكند؟

سئوال ديگر اينكه راجع به تخفيف شهريه‌ها چه اقدامي مي‌كنيد؟

با توجه به دوازده سالی که در دانشگاه آزاد اسلامی خدمت می‌کنم، اولین باری است که شخصی این سئوال را می‌پرسد و تا آنجا که سراغ دارم که سایر همکارانم در سایر واحدهای دانشگاهی نیز سئوال مشابهی پرسیده نشده است. در هیات امنای این دانشگاه این قضیه تصویب نشده است. توصیه می‌کنم اگر قانع نشدید شخصاً به دفتر اینجانب مراجعه نمایید.


24. آموزشگاه سما وابسته به دانشگاه آزاد است. مدیران این آموزشگاه از روی روابط، سکان این آموزشگاه را بدست گرفته‌اند. نیروهای بازنشسته آموزش وپرورش هستند. آیا جنابعالی برنامه‌ای دارید که تغیير و تحولی در جهت بهتر امور در این آموزشگاه انجام دهید؟

انشاالله پس از بررسی دقیق تر اقداماتی خواهم نمود ولیکن نیاز به گذشت زمان دارد.


25. تو را به خدا یه فکری به حال سیستم..... امور دانشجویی بیاندازید. ما دانشجویان مستقیماً با این معاونت ارتباط داریم و تمامی مشکلات صنفی ما برمی‌گردد به همین معاونت.

انشاالله اگر دوماه دیگر صبر داشته باشید حل خواهد شد.

 

26. من یک سئوال و در واقع خواهش دارم که در خواست کل بچه‌های مهندسی برق هستش و کل دانشجویانی که فنی مهندسی کلاسشان برگزار می‌شود.

اولا: می‌خواستیم بدونیم که ساختمان فنی مهندسی چرا آنقدر دور ساخته شده؟

و اینکه حالا که آنقدر دور ساخته شده یک سایه‌بان برای آن تهیه کنند, چون با هوای گرم و شرجی و آفتاب سوزناک که کازرون دارد مخصوصاً از اردیبهشت تا آخر شهریور, طی کردن چنین مسیری برای بچه‌های فنی مهندسی واقعاً طاقت فرساست.

دوست عزیز اگر به نظرتان می‌رسد که در زمان بنده ساخته شده است تا پاسخ دهم. در خصوص سئوال دوم شما بایستی با مسوولین عمرانی و تأسیساتی دانشگاه جلسه مشورتی داشته باشم.


27. سوالی که همواره در ذهن بنده می‌باشد این است که چرا این همه دیکتاتوری در بخش برق حاکم است؟ چرا همواره دکتر .... نظر خود را بر همه دیکته می‌کنند و ظاهراً هم دموکراسی رعایت شده است؟ چرا هر کسی نظری مخالف با دکتر ر.... داشته باشد (ولو نظر حق) محکوم به فنا است؟

چرا با مهندس آزادیان اینگونه برخورد می‌شود؟ (شنیدن حرفهای مهندس آزادیان و عکس العمل گروه برق خود شنیدنی است. البته همواره گروه برق را هم دکتر ر.... تحریک می‌کند) بد نیست سری به وضعیت پروژهای بخش برق بزنید. البته برای حرف خودم سند هم دارم. می‌توانید به قراداد پروژهای بخش برق که همین امروز و ساعت در بخش مالی است مراجعه کنید و فقط لیست دانشجویان اساتید محترم را چک کنید به راحتی خواهید دید که چه ...هایي توسط اعضای محترم گروه و در رأس گروه آقای دکتر ر.... رخ می دهد؟ با تشکر فراوان از شما استاد عزیز از جهت امکان برقراری این ارتباط. باز هم تاکید می‌کنم همین امروز سری به قرداد پروژهای برق بزنید، به نتایج جالبی خواهید رسید. البته اگر دکتر ر..... با زبان....

فرصت بدهید تا با تعمق بیشتری قضیه را بررسی و در صورت امکان حل نمایم.


28. برنامه شما در رابطه با تبديل گروه دامپزشكي به دانشكده چيست؟

پيگيري هاي مربوط به جذب رشته جديد در چه مرحله اي است؟

انشاالله انجام خواهد شد. یکی از علایق بنده پیگیری و تصویب رشته هاست . قطعاً پیگیری می‌نمایم.

 

29. رشته حقوق دانشگاه واحد شما هستم و تمایل به امتحان قضاوت دارم خبری از برگزاری این آزمون دارید؟ برگزار کنندگان آزمون چه کسانی هستند؟ سازمان سنجش یا خود قوه قضاییه؟

این سوال به نظرم تخصصی است. دوست عزیزم بهتر است از اساتید گروه خودتان یعنی حقوق بپرسید.


30. شنیده می‌شود شما در انتصاب‌هایتان قصد دارید از کازرونی‌ها استفاده نکنید؟ اگر اینجور باشد که از شیفیعی بدتر عمل خواهید کرد؟ خدا رحمت کند دکتر وادی که همه معاونینش کازرونی بودند؟

اگر نیروهای دکترای تخصصی می‌شناسید که تجربه کار مدیریتی نیز داشته باشند و کازرونی باشند بسیار خوشحال خواهم شد که معرفی نمایید (در عین حال بهتر است از گروه دامپزشکی نیز نباشند) توصیه می‌کنم گوشتان را به حرف‌های مهمل و بیهوده خسته نکنید.


31. مدتها بود آرزو داشتيم مديري لايق و كار آمد دانشگاه و دانشجويان كازرون را مديريت كند و در كنار آن گوشه چشمي هم به جو فرهنگي شهرستان داشته باشد خواسته يا ناخواسنه حضور دانشجويان غير بومي در كنار منافع علمي ضررها و مشكلات فرهنگي جبران ناپذيري را به دنبال داشته كه لازمه آن توجه دانشگاه و دانشگاهيان به اين معضلات است و به صورت واقع بينانه اي علاوه بر رفع و جلوگيري از اين مشكلات به فكر تاثيرات ناخواسنه باشند و در راستاي فرهنگ شهرستان هم دقت بازسازي و حمايت داشته باشند ن‌ميدانم حضرتعالي در اين راستا چه برنامه اي داريد ولي علاقه مندم هر چه سريعتر فرصتي بيابيد تا در اين زمينه رو در رو با حضور جمعي از بسيجيان و دلسوختگان فرهنگ شهرستان صحبتي با هم داشته باشيم و دست در دست هم تصميمات سازنده اتخاذ نماييم. مطمئن باشيد اگر شما در صحنه باشيد ما هم تا آخر در كنارتان مي‌مانيم

سلام دوست عزیز بسیجی. افتخار می کنم که چندین سال سابقه بسیجی بودن را به همراه خود دارم. البته اگر خداوند متعال از بنده حقیر قبول کند. مطمئن باشید در رابطه با این قضیه حتماً اقدام جدی خواهم نمود. کما اینکه جلسه‌ای با فرماندهی محترم بسیج سپاه شهرستان و مسئول بسیج دانشجویی کازرون داشته‌ام و با همکاری دوستان عزیز بسیجی در واحد دانشگاهی با حول و قوه الهی به سوی رفع مشکلات و معضلات قدم برخواهم داشت.


32. اولاً تبريك ميگم و اميدوارم كه در پايان اثرات مثبت و بنيانگذار طرحها و پروژه‌هاي مؤثري باشيد انشاالله. مي‌خواستم بگم با توجه به داشتن امكانات و بودن اساتيد در سطح شهر برخي از رشته‌ها را مصوب و راه‌اندازي كنيد مثلاً: رشته زبان فرانسه كه هم لابراتور و هم ابزار آموزشي آن موجود است و طبعاً استقبال خوبي مي‌شود.

 ممنون از ابراز لطف شما. دوست عزیز تا آنجا که اطلاع دارم رشته زبان فرانسه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با افت شدید دانشجوی جدیدالورود در حد 4 الی 5 نفر در کلاس رسیده است و متأسفانه علی‌رغم این که در پایتخت و در یکی از بزرگترین و جامع‌ترین دانشگاه‌ها نیز هست این مشکل را دارد، لذا لطفاً اجازه بفرمایید به دوستان گروه زبان فرصت بررسی دهیم اگر که امکان پذیر بود حتماً اقدام خواهیم نمود.

 
33. من فارغ التحصيل مهندسي برقم مي‌خواستم پيشنهاد بدم كه بر روي مهندس اميرعضدي كمي تأمل كنيد ايشان واقعاً شايته معاونت آموزشي هستند.
انشاالله بررسی خواهدشد.

34. فقط مي‌خواستم راجع به تخفيف شهريه سئوال كرده باشم چون رييس جمهور محترم وقت وعده‌هايي داد ولي نتوانست كاري كند!

سلام دوست عزیز! چرا ناحق می گویید؟؟؟ فشارهای جناب آقای دکتر احمدی نژاد باعث شد سه سال متوالی شهریه های دانشگاه آزاد اسلامی افزایش نیابد. در ثانی با این همه تورم و افزایش هزینه های مختلف آب و برق و... ، حتی افزایش حقوق کارمندان و اساتید ، آیا واحد دانشگاهی باید بتواند امور روزمره خود را بگرداند یا نه؟ آیا تا کنون تحقیق کرده اید به طور متوسط سرانه آموزشی دوره کارشناسی در دانشگاه های سراسری تا آزاد چقدر فاصله دارد؟جهت استحضار حضرتعالی متوسط سرانه دوره کارشناسی در دانشگاه های سراسری بیش از شش میلیون تومان است!


35. میدانی آقای س.. و ش... هر ترم 6تا7 جلسه کلاس می‌رفتند و غیبت هم رد نمی‌شد. آیا س... دکتر است یا دکتر کردان کازرونی‌ها؟ چرا در مکاتبات اداری دکتر س... می‌نویسند؟ این ترم تاکنون یک جلسه هم کلاس نرفته! مشاور دانشجویان شاهد است چون نه وقت مشاوره دارد نه اعتقاد به .....
دوست عزیز این آقای س و ش که ذکر نموده اید نمی‌شناسم. لطفاً به دفتر اینجانب مراجعه نموده تا در این رابطه صحبت بیشتری داشته باشیم.
 
36. آیا این درست است که سیاست‌های ایراددار فرهنگی ریس جمهور سابق تأثیر منفی بر جامعه علی‌الخصوص دانشگاه آزاد گذاشته؟ در این مورد چه تدابیری دارید؟ و دیگر اینکه با عرض معذرت با روابط ناصحیح و خدای ناکرده نامشروع دختران و اساتید برخورد خواهيد کرد یا تعارفی رد خواهید شد؟ و دیگر اینکه درجهت سر و سامان دادن شهریه‌ها تلاش خواهی کرد؟
انشاالله با معضلات فرهنگی در حد توان مقابله خواهم کرد. مطمئن باشید اگر استادی شأن و منزلت استاد بودن را با هر نوع رابطه‌ای که نمی‌خواهد باشد زیر سئوال ببرد حتی اگر از بستگان درجه اول خودم هم می‌بود مورد برخورد قانونی اینجانب قرار می‌گرفت. اگر موردی سراغ دارید شخصاً شما را ملاقات خواهم نمود. درنگ نکنید.
 

37. آیا نظر دارید مانند برخی واحدها به فکر خرید زمین برای اعضای هییات علمی باشید؟ سال گذشته تعاونی مسکن تشکیل شد و حداقلی هم گرفتند. اما تعطیل شد و حداقل هم در حساب ماند که ظاهراً برنمی‌گردد. چطور می‌شود؟

اطلاع خاصی در این رابطه ندارم. فردی را مسئول پیگیری آن خواهم نمود.


38. آیا برنامه ای برای راه اندازی کارشناسی ارشد حقوق دارید؟

دوست گرامی برای راه اندازی رشته کارشناسی ارشد حقوق بایستی حتما سه استاد (دونفر استادیار و یک نفر دانشیار) در دفتر هیات علمی واحد کازرون پرونده داشته باشند. اما دریغ از حتی یک نفر با مدرک استادیار. در بیرون از دانشگاه نیز کسی با این درجات علمی برای جذب شدن یافت نمی شود. اگر واحد کازرون را یاری بفرمایید ما منتظر همکاری شما هستیم.


 41و40. ما انتظار داريم درصورت امكان به كيفيت غذاي دانشجو اهميت دهيد و ديگر اينكه حس ناسيوناليستي را كنار گذاشته و عدالت محور و با همه برخورد يكسان داشته باشيد.

در رابطه با کیفیت غذای دانشجو ذکر این نکته مهم است که پخت روزانه یکهزار و چهارصد پرس غذا برای چند آشپز و در هر دیگ حدود 200 پرس، با پخت در منزل برای چند نفر محدود، قائدتاً فرق می‌کند. آنهم با گوشت و روغنی که اداره بازرگانی به دانشگاه تحویل می دهد و قطعاً کیفیت پایینی دارد ولی با این حال سعی می‌کنم بررسی کنم و با مسئولین ذیربط جلسه‌ای داشته باشم تا اگر شد اقدامات مقتضی انجام دهیم. سئوال شما در خصوص حس ناسیونالیستی و عدالت محوری نامفهوم است پیشنهاد می‌کنم حضوراً شما را ملاقات کنم.
 

42. جناب آقاي دكتر شما در پاسخ به پرسشي درباره استفاده از متخصصين كازروني گفته ايد: «اگر نیروهای دکترای تخصصی می‌شناسید که تجربه کار مدیریتی نیز داشته باشند و کازرونی باشند بسیار خوشحال خواهم شد که معرفی نمایید (در عین حال بهتر است از گروه دامپزشکی نیز نباشند) » حالا حرف من اين است كه نكند بخاطر اينكه تخصص خودتان دامپزشكي است از شايعه پراكني بعضي افراد مغرض بترسيد و اگر متخصصين خوبي در رشته دامپزشكي وجود دارد كه اهل كازرون هم هستند صرفا بخاطر هم رشته بودن با خودتان و ترس از شايعات ديگران از آنها استفاده نكنيد! ملاك شما فقط بايد تعهد و تخصص باشد و از حرف كسي هم نترسيد.

تصور می‌کنم اگر اندکی صبر و تحمل داشته باشید، بهتر می‌توانید قضاوت کنید.


43. دکتر جان .قبلا با شما در میان گذاشتم و ممنونم از جواب و همکاریتان. اما شما میتوانید حتی اگه شده برای یک دوره آزمایشی رشته زبان فرانسه راه اندازی کنید من مطمئنم از طرحهای است که نتیجه میدهد و رشته های زبان گسترش می‌یابد .چرا که واحد زرقان بدنبال آن بود ولی چون فضای آموزشی مناسب نداشتند تصویب نشد.

انشاالله بررسی می‌کنم.


44. اینجانب فرغ التحصیل کاردانی رشته کامپیوتر هستم چرا رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی را نمی‌آورید؟

انشاالله در خصوص کارشناسی کامپیوتر تلاش خواهیم کرد.


45. شما قبل از رياست دانشگاه كازرون رياست چند دانشگاه ديگر را هم بر عهده داشته‌ايد لطفاً توضيح بدهيد كه چه تأثيراتي بر جو فرهنگي آن دانشگاه‌ها گذاشته‌ايد؟

بهتر است که از خود من نپرسید یعنی وجدانم به من اجازه پاسخ نمی‌دهد. می‌توانید از نظر امام جمعه، بسیج و سایر نهادهای فرهنگی آن شهرستان‌ها جویا شوید.

  

 پايان
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
34
0
سئوال شماره يك:
باسلام خدمت جناب آقای دکتر
می خواستم بدانم بیمارستان دانشگاه چه تاریخی آماده بهره برداری می شود
ممنون
1387/07/29
11:30
عسلویه
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
28
0
با سلام و عرض ادب
انتصاب شايسته جناب عالي را به سمت رياست دانشگاه آزاد كازرون تبريك عرض نموده توفيق الهي در سمت جديد و سلامت و سعادت براي شما آرزومندم.
اميرخسرو شجاعي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
30
0
سئوال 2:
آقاي دكتر چرا در مراسم معارفه شما دانشجويان و اساتيد حضور نداشتند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
25
0
سئوال 3:
ارزيابي شما از عملكرد رييس سابق دانشگاه آزاد كازرون چيست؟
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
24
0
سئوال 4 :
باسلام و تبریک خدمت شما
1. اگر کارمندانی در دانشگاه بی کفایت باشند و اکثریت بر این واقف باشند چگونه می شود این مساله را به شما منعکس کنیم؟
2.شما چه ملاکی برای چینش مسئولان دانشگاه قائل هستید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
35
0
سئوال 5:
سلام
تعامل شما با تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد چگونهخواهد بود و اساسا اجازه راه اندازی تشکل هایی جدید و دارای مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم را خواهید داد ؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
38
0
سوال 6 :
نمی دانم واقعا خودتان پاسخ می دهید یا کسی دیگر در هر صورت بگذرد .
من یکی از دانشجویان دانشگاه می باشم و شما یک هفته است رئیس شده اید ولی متاسفانه اصلا به کسی اجازه ملاقات نمی دهید واین رسمش نیست لطف کنید جلسه ای عمومی در سالن ترتیب دهید تا شما را زیارت کنیم .
ممنون
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
31
0
سوال 7 :
با عرض سلام
آیا شما با دکتر شفیعی مشکلی داشتید یا دارید ؟
و نظرتون در مورد مدیر گروه شیمی چیست ؟ آیا این حقیقت دارد که قرار است مدیر گروه شیمی تغییر کند ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
30
0
سوال 8 :
با سلام
می خواستم بدانم که چرا دوره مدیریت شما در دانشگاههای آباده و داراب این قدر کوتاه بوده است؟مثلا در بار اول مدیریت بر دانشگاه آباده ۶ ماه خدمت کرده و سپس جابجا شده ايد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
31
0
سوال 9 :
با سلام, میخواستم بدانم چرادانشگاه آزاد کازرون که از پیشتازان دانشگاههای آزاد سراسر کشور است نسبت به متاخرین خود پیشرفت زیادی نکرده ودر رشته های مهندسی از دانشگاهایی مانند نیریز و بوشهر و یاسوج عقبتر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
34
0
سوال 10 :
باسلام
اقای دکترمن یک سوال دارم خدایش وترابه جان عزیزترین کسانت راست بگو
آیا شما توسط رابطه رئیس نشدید فکر نمیکنید ... شايسته [سالاري] رعايت نشده باشد....؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
28
0
سوال 11 :
با عرض سلام خدمت شما و تبريك
من كتابي با عنوان پيامبر (ص)الگويي براي هميشه چاپ كردم اما دانشگاه آزاد هيچ گونه از من حمايت نكردند...اميدوار هستم شما از اهل قلم ها حمايت كنيد.منتظر پاسخ شما هستم.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
22
0
سوال 13:
آقای دکتر یوسفی خیر مقدم
بعداز جلسه معارفه بارقه امید در دلهای کارمندان ایجاد شد . اما پس از رفت و آمد آقایانی که رييس قبل دانشگاه را دور زدند نیز، یواش یواش دارند خود را با شما نزدیک می کنند بطوری که تماما با شما هستند. در بین کارمندان شایع شده که دوباره همان آش است و همان کاسه. لذا شده مثل همان مثلی که در زمان انقلاب هم بسیار استفاده می شد .
اگر بخواهید دوباره با همانها کار کنید و همانها مشاور شما باشند که از همین حالا بدانین که سرانجامتان مانند رييس سابق می شود.از آنجایی که به شما علاقه داریم امیدواریم در مجالستها و مشاورتهایتان احتیاط لازم داشته باشید.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
34
0
سئوال 12:
دکتر یوسفی
سلام علیکم
ابتدا عرض تبریک
معضلات دانشگاه کازرون به عنوان یک نهاد شاخص در سطح شهرستان بر کسی پوشیده نیشت از معضلات فرهنگی گرفته تا معضلات درون سازمانی از روحیات و منش مدیرتی شما بی خبرم هرچند معتقدم یک دکترای شیمی (روسای اسبق) و حتی یک مهندس و حتی یک دکتر دامپزشکی در ازای خواستنشان هم نمیتوانند مدیران خوبی باشند چون نگاه مدیریتی را کسی خوب درک می کند که دانش مدیریت را داشته باشد ... گفتم قبل از هر حرفی نظر خودم را در باب مدیریت شما گفته باشم و در انتها بخواهم اگر طرحی دارید ... بیان کنید و بگویید در پایان دوره فعالیتتتان دانگشاه کازرون با امروزش چه فرقی خواهد داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۳۰
32
0
سئوال 14:
آقاي دكتر مسئوليت جديد شما را تبريك مي‌گويم
سئوال من اين است كه آيا شما نسبت به وضعيت فرهنگ ديني در دانشگاه هم حساسيتي داريد؟
جايگاه امر به معروف و نهي از منكر در مديريت شما كجاست؟
آيا با دانشجوياني كه هنجارهاي ديني را در محيط شهرستان و دانشگاه زير پا مي‌گذارند برخوردي صورت خواهد گرفت يا مثل بعضي از مسئولين گذشته دانشگاه با بي‌تفاوتي از كنار اين مسايل خواهيد گذشت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
32
0
سوال 15 :
با سلام
ایا من با مدرک دیپلم مکانیک سال 68 میتوانم در کنکور دانشگاه ازاد برای مدرک کاردانی رشته برق اقدام کنم با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
27
0
سوال 16 :
بنام خدا
آقای رئیس جدید فارغ التحصیل همین دانشگاه اگر می خواهید موفق باشید می بایست چند کار اساسی داشته باشید: 1- تشکیل هیآت امناء فعال و واقعی 2- استفاده از نیروهای متعهد ومتخصص بومی و صاحب نظر 3- پاکسازی و اصلاح کارکنانی که شآ نیت دانشگاه را ندارند 4- نظارت مستمر بر کار کارکنان 5- شکستن جو باند بازی در بین کارکنان که اصلا در خور محیط علمی نیست 6- هماهنگی با امام جمعه و مسئولین شهرستان
ومن ا... التوفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
1
0
سوال 17 :
سلام :خواهشمند است اهم برنامه های دوره ریاست خود را در دانشگاه بیان کنید .با تشکر
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
23
0
سئوال 18:
با سلام
ابتدا عرض تبریک و بعد سؤالات اين جانب:
1-چرا تعداد كاركنان دانشگاه اين قدر زياد است مسلماً حقوق آنها با هزينه هاي دانشجويان فراهم مي شود.
2-چرا با وجود نالايقي بعضي افراد روز به روز بر پست و مقام آنها افزوده ميشود؟
3-چرا تعداد اساتيد غير كازروني اينقدر زياد است در حالي كه در خود كازرون اساتيد لايق تري وجود دارند.
4-آيا با توجه به ناامني جلو در دانشگاه نسبت به ايجاد پاركينگ براي دانشجويان ( نه كارمندان ) برنامه اي داريد؟
5-با توجه به صعودي بودن پذيرش دانشجو در هر سال آيا نسبت به افزايش امكانات ( مركز اينترنت ، اتوبوس دانشجو ها ، كتابخانه و... ) كاري انجام خواهيد داد؟
6-آيا در هنگام پذيرش اساتيد علاوه بر تصحيلات عالي به قدرت بيان و رابطه او با دانشجويان هم توجه مي شود ؟
7-آيا براي مخترعان ، پژوهش گران ، مقاله نويسان و... دانشجو جهت تشويق و افزايش علايق عموم برنامه اي داريد؟
8-چرا هزينه ي ساخت و سازهايي كه هيچ ربطي به دانشجويان كنوني ندارد را بايد آنها بپردازند؟
9-و آخر اينكه مانند رئيس قبل پشت درهاي بسته خواهيد بود واين آخرين مصاحبه ي دانشجويان با شما خواهد بود يا....!؟
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
18
0
سئوال 19:
باعرض سلام و تبريك
من سؤالي از محضرتان دارم و آن اين است كه آيا شما فكري به حال وضعيت تاسف بار دانشگاه از جمله وضعيت : بي بندو باري دانشجويان ، بي حجابي و رابطه واقعا زشت دختران و پسران در محيط دانشگاه و اينكه اين اعمال زشت را جلو حراست دانشگاه آقاي ... انجام مي دهندامااين آقا انگار نه انگار
كه دارد كار زشتي درحضورش انجام مي پذيرد.ما كه نديديم رييس قبلي نسبت به حجاب دختران و پسران عكس العملي نشان بدهند. واقعا اين دانشجويان دختر با آن چادرسر گرفتنشان دارند به چادر توهين مي كنند متاسفانه آن حراست جلو در واقعا
مثل يك مترسك است و اصلا كنترلي ندارد و فقط اگر كسي چادر نپوشيد ايراد مي گيرد و اصلا بر نحوه درست چادر به سر كردن نظارتي ندارد . من از اين بابت خيلي متاسفم كه دانشگاهي به اين بزرگي هيچ گونه برخوردي با دانشجويان نمي كنند .مثلا شما موقع
ثبت نام درون فرم هايتان حداقل رعايت شئونات اسلامي را خواسته ايد پس حداقل به آن عمل كنيد يا حداقل از درون اين فرمها حذف كنيد . تا كي بايد بي حجابي و فحشا دانشگاههاي ما را در بر بگيرد و به درون آن شهر هم نفوظ كند آن هم شهري كه از مذهبي بودن مشهور بود در كل كشور اما الان ..... .
وعرض ديگرم اينكه اميدوارم حداقل با رياست شما حداقل اردوهاي زيارتي و سياحتي ومناطق محروم افزايش پيدا كندوبر نامه هاي مذهبي بيشتر از گذشته اجرا شود . و ديگر اينكه مكاني كه در حال حاضر كتابخانه است ظرفيت اين هممه دانشجو راندارد و سيستم خنك كننده آن خيلي ضعيف است.اميد وارم نسبت به نظرات ارائه شده تمهيدات لازم را به عمل آوريد و اميدوارم
كه همه صحبتهاي مرا خودتان شخصا بخوانيد ومشكلات راحل كنيد. با اميد به موفقيت روز افزون شما درتمام مراحل زندگيتان .
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۱
31
0
سئوال 20:
باسلام خدمت جناب آقای دکتر آيا شما همان گونه كه نسبت به پذيزش اساتيد شهامت داريد نسبت به انفصال اساتيد نا كار آمد هم شهامت داريد؟
برق-قدرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۲
21
0
سوال 21 : با سلام
من کارمندی هستم که در طرح اقماری شرکت نفت مشغول به کار می باشم(14روز کا ر-14روزاستراحت)با اینکه زیاد به تحصیل علاقه مندم ایا امکان شرکت در کلاسهای مقطع کاردانی برق برای من امکان دارد لطفا من را راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۲
30
0
سوال 23 : ازدكترسوال شود با توجه به اينكه دانشگاه اعلام ميكند همه شهريه صرف خود دانشگاه ميشود و كسي ذينفع نيست ايا درست نيست دانشجو كه نيروي محركه اصلي دانشگاه است ازدانشجوب راي طرح هاي جديد و مثلا عمراني با ان هم مشورتي شودكه به صلاح انست يا نه نه اينكه مسول براي ارتقا خود اين كارها و طرح ها را بكند و ديگر راجع به تخفيف شهريه ها چه اقدامي ميكنيد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۲
16
0
سوال 24 : برادر بزرگوار خودم استاد ارجمند دکتر یوسفی :آموزشگاه سما وابسته به دانشگاه ازاد است .مدیران این اموزشگاه از روی روابط سکان این اموزشگاه را بدست گرفته اند نیروهای بازنشسته اموزش وپرورش هستند .ایا جنابعالی برنامه ای دارید که تغیر وتحولی در جهت بهتر امور در این امو زشگاه انجام دهید ؟با سپاس
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۲
27
0
سوال 25: آقای دکتر یوسفی
تو را به خدا یه فکری به حال سیستم..... امور دانشجویی بیاندازید. ما دانشجویان مستقیما با این معاونت ارتباط داریم و تمامی مشکلات صنفی ما برمی گردد به همین معاونت.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
35
0
سئوال 26. با عرض سلام و تبریک خدمت اقای دکتر یوسفی
من یک سوال و در واقع خواهش دارم که در خواست کل بچه های مهندسی برق هستش وکل دانشجویانی که فنی مهندسی کلاسشان برگزار می شود.
اولا می خواستیم بدونیم که ساختمان فنی مهندسی چرا انقدر دور ساخته شده؟
واینکه حالا که انقدر دور ساخته شده یک سایه بان برای ان تهیه کنند,چون با هوای گرم و شرجی وافتاب سوزناک که کازرون دارد مخصوصا از اردیبهشت تا اخر شهریور ,طی کردن چنین مسیری برای بچه های فنی مهندسی واقعا طاقت فرساست.
با تشکر فراوان
از طرف کل دانشجویان فنی مهندسی
منتظر پاسخ شما هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
32
0
سئوال 27:
با عرض سلام حدمت استاد محترم:
ضمن تشکر از شما استاد عزیز جهت امکان برقراری این ارتباط، سوالی که همواره در ذهن بنده می باشد این است که چرا این همه دیکتاتوری در بخش برق حاکم است؟
چرا همواره دکتر .... نظر خود را بر همه دیکته می کنند و ظاهرا هم دموکراسی رعایت شده است؟
چرا هر کسی نظری مخالف با دکتر ر.... داشته باشد (ولو نظر حق) محکوم به فنا است؟
چرا با مهندس آزادیان اینگونه برخورد می شود؟ (شنیدن حرفهای مهندس آزادیان و عکس العمل گروه برق خود شنیدنی است. البته همواره گروه برق را هم دکتر ر.... تحریک می کند)
بد نیست سری به وضعیت پروژهای بخش برق بزنید. البته برای حرف خودم سند هم دارم. می توانید به قراداد پروژهای بخش برق که همین امروز و ساعت در بخش مالی است مراجعه کنید و فقط لیست دانشجویان اساتید محترم را چک کنید به راحتی خواهید دید که چه ...هایي توسط اعضای محترم گروه و در راس گروه آقای دکتر ر.... رخ می دهد؟
با تشکر فراوان از شما استاد عزیز از جهت امکان برقراری این ارتباط.
باز هم تاکید می کنم همین امروز سری به قرداد پروژهای برق بزنید، به نتایج جالبی خواهید رسید. البته اگر دکتر ر..... با زبان....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
36
0
سئوال 28:
با سلام و عرض تبريك مجدد .
برنامه شما در رابطه با تبديل گروه دامپزشكي به دانشكده چيست؟
پيگيري هاي مربوط به جذب رشته جديد در چه مرحله اي است؟
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۳
58
0
سئوال 29:
سلام :رشته حقوق دانشگاه واحد شما هستم وتمایل به امتحان قضاوت دارم خبری از برگزاری این ازمون دارید؟برگزار کنندگان ازمون چه کسانی هستند سازمان سنجش یا خود قوه قضاییه ؟سپاس بی کران
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
63
0
سئوال 30:
شنیده می شود شما در انتصابهایتان قصد دارید از کازرونیها استفاده نکنید؟
اگر اینجور باشد که از شیفیعی بدتر عمل خواهید کرد؟خدا رحمت کند دکتر وادی که همه معاونینش کازرونی بودند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
69
0
سوال 31 : جناب آقاي دكتر يوسفي
با سلام
مدتها بود آرزو داشتم مديري لايق و كار آمد دانشگاه و دانشجويان كازرون را مديريت كند و در كنار آن گوشه چشمي هم به جو فرهنگي شهرستان داشته باشد
خواسته يا ناخواسنه حضور دانشجويان غير بومي در كنار منافع علمي ضررها و مشكلات فرهنگي جبران ناپذيري را به دنبال داشته كه لازمه آن توجه دانشگاه و دانشگاهيان به اين معضلات است و به صورت واقع بينانه اي علاوه بر رفع و جلوگيري از اين مشكلات به فكر تاثيرات ناخواسنه باشند و در راستاي فرهنگ شهرستان هم دقت بازسازي و حمايت داشته باشند
نميدانم حضرتعالي در اين راستا چه برنامه اي داريد ولي علاقه مندم هر چه سريعتر فرصتي بيابيد تا در اين زمينه رودر رو با حضور جمعي از بسيجيان و دلسوختگان فرهنگ شهرستان صحبتي با هم داشته باشيم و دست در دست هم تصميمات سازنده اتخاذ نماييم
مطمئن باشيد اگر شما در صحنه باشيد ما هم تا آخر در كنارتان مي مانيم
به اميد ديدار
جمعي از بسيجيان كازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
16
0
سوال 32 : با سلام
آقاي دكتر من كوتاه مينويسم:اولا تبريك ميگم واميدوارم كه در پايان اثرات مثبت و بنيانگذارطرحها و پروژه هاي موثري باشيد انشاالله.
ميخواستم بگم با توجه به داشتن امكانات و بودن اساتيددر سطح شهر برخي از رشته ها را مصوب وراه اندازي كنيد مثلا:رشته زبان فرانسه كه هم لابراتور و هم ابزار آموزشي آن موجود است.وطبعا استقبال خوبي ميشود.با تشكر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
32
0
سئوال 33:
باسلام.من فارغ التحصيل مهندسي برقم ميخواستم پيشنهاد بدم كه بر روي مهندس اميرعضدي كمي تامل كنيد ايشان واقعا شايته معاونت آموزشي هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
22
0
با سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر یوسفی
انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض می کنم و موفقیتهای روزافزون شما را از درگاه ایزد منان آرزو می کنم.
لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم غافل از آنکه خوشبختی همان لحظه هایی بودند که گذراندیم.بیادتیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
25
0
انتخاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی روز افزون را برایتان از خداوند منان خواهانم . به امید دیدار دکتر محسن نجف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
23
0
باسلام مهم-مهم-مهم
چرا بقیه سولات را جواب نمیدهید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
30
0
سئوال 35:
سلام. میدانی اقای س.. و ش... هر ترم 6تا7 جلسه کلاس میرفتند وغیبت هم رد نمیشد.ایا س... دکتر است یا دکتر کردان کزرونیها/چرا در مکاتبات اداری دکتر س... مینویسند/این ترم تاکنون یک جلسه هم کلاس نرفته/مشاور دانشجویان شاهد است چون نه وقت مشاوره دارد نه اعتقاد به .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
32
0
سئوال 36:
باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت دکتر ایا این درست است که سیاستهای ایراددار فرهنگی ریس جمهور سابق تاثیر منفی بر جامعه علی الخصوص دانشگاه ازاد گذاشته در این مورد چه تدابیری دارید و دیگر اینکه باعرض معذرت با روابط ناصحیح و خدای ناکرده نامشروع دختران و اساتید برخورد خواهيد کرد یا تعارفی رد خواهید شد و دیگر اینکه درجهت سر و سامان دادن شهریها تلاش خواهی کرد و از ما من الاه توفیق برشماباد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
32
0
سئوال 34:
باسلام خدمت دكتر وباتشكرفراوان از شركت در اين پرسش وپاسخ فقط ميخواستم راجع به تخفيف شهريه سوال كرده باشم چون رييس جمهورمحترم وقت وعدهايي دادولي نتوانست كاري كند باتشكر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
34
0
سوال 37 :
سلام.خسثه نباشید .ایا نظر دارید مانند برخی واحدها به فک خرید زمین برای اعضای هییات علمی باشی/سال گذشته تعاونی مسکن تشکیل شد وحداقلی هم گرفتند.اماتعطیل شدوحداقل هم در حساب ماندکه ظاهرا برنمیگردد.چطور میشود.ممنون
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
31
0
سئوال 38:
دکتر عرض احترام وادب:ایا برنامه ای برای راه اندازی کارشناسی ارشد حقوق دارید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
31
0
سوال 40:
باسلام ماانتظارداريم درصورت امكان به كيفيت غذاي دانشجو اهميت دهيد وديگراينكه حس ناسيوناليستي را كنارگذاشته وعدالت محوروباهمه برخورديكسان داشته باشيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۶
36
0
سوال 41:
باسلام ماانتظارداريم درصورت امكان به كيفيت غذاي دانشجو اهميت دهيد وديگراينكه حس ناسيوناليستي را كنارگذاشته وعدالت محوروباهمه برخورديكسان داشته باشيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
30
0
سئوال 42:
جناب آقاي دكتر شما در پاسخ به پرسشي درباره استفاده از متخصصين كازروني گفته ايد: «اگر نیروهای دکترای تخصصی می‌شناسید که تجربه کار مدیریتی نیز داشته باشند و کازرونی باشند بسیار خوشحال خواهم شد که معرفی نمایید (در عین حال بهتر است از گروه دامپزشکی نیز نباشند) » حالا حرف من اين است كه نكند بخاطر اينكه تخصص خودتان دامپزشكي است از شايعه پراكني بعضي افراد مغرض بترسيد و اگر متخصصين خوبي در رشته دامپزشكي وجود دارد كه اهل كازرون هم هستند صرفا بخاطر هم رشته بودن با خودتان و ترس از شايعات ديگران از آنها استفاده نكنيد! ملاك شما فقط بايد تعهد و تخصص باشد و از حرف كسي هم نترسيد.
موفق باشيد
برايتان دعا مي كنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
16
0
سئوال 43:
با سلام
دکتر جان .قبلا با شما در میان گذاشتم و ممنونم از جواب و همکاریتان. اما شما میتوانید حتی اگه شده برای یک دوره آزمایشی رشته زبان فرانسه راه اندازی کنید من مطمئنم از طرحهای است که نتیجه میدهد و رشته های زبان گسترش مییابد .چرا که واحد زرقان بدنبال آن بود ولی چون فضای آموزشی مناسب نداشتند تصویب نشد.خدا خیرتان دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
29
0
سئوال 44:
جناب آقای یوسفی ضمن عرض سلام و خسته نباشید
اینجانب فرغ التحصیل کاردانی رشته کامپیوتر هستم چرا رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی را نمی آورید ؟
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
22
0
ba arz salam khastam tabric bigam
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
32
0
خواستم فقط تشکر کنم از حضورتان در سلف سرویس دانشجویان و اطلاع یافتن از وضعیت آن.
حضور شما در جمع دانشجویان باعث افتخار ماست.دوستتان داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۸
41
0
سئوال 45:
با سلام. شما قبل از رياست دانشگاه كازرون رياست چند دانشگاه ديگر را هم بر عهده داشته ايد لطفا توضيح بدهيد كه چه تأثيراتي بر جو فرهنگي آن دانشگاه‌ها گذاشته ايد؟
ناشناس
|
Turkey
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۸
36
0
با سلام حضور استاد ارجمن اقای دکتر یوسفی
انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون تبریک عرض می نمایم
ناشناس
|
Turkey
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۸
25
0
سوال 46: با عرض سلام خدمت آقای دکتر
آقای دکتر آیا برای اینکه دانشجویان بتوانند با شما در ارتباط باشند و آیا در سایت اینترنتی دانشگاه صفحه ای که مختص شما است وجود دارد ؟ آیا دانشجویان می توانند در آن صفحه با شما مطالبی که بهتر است اول خود شما ببینید را بیان کنند؟ اگر هست لطفا آن را در سایت دانشگاه بنویسید تا بتوانیم ارتباطمان را با شما بیشتر کنیم
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۱
30
0
باسلا م وخسته نباشيد وتشكر فروان از حضور در اين پرسش وپاسخ كه ناشي ازاعتماد به نفس جنابعالي است درخواستي كه مادانشجويان داريم اينستكه به صورتي اين ارتباط را مستمرامحفوظ داريد-به صورت اينترنتي-
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۷/۰۹/۰۱
34
0
سلام من دانشجوی حقوق هستم در سالهای گذشته نسبت یه جذب اساتید خوب در این بخش اقدام نشده و اکثر اساتید تمام وقت ما ضعیف هستند و اگر اساتیدی چون استاد اسداللهی و استاد بوشهریان یا استاد اشرافی که حق التدریس هستند نباشند بخش حقوق باید تعطیل شود قبول دارم کسی با مدرک دکتری حاضر به آمدن نیست اما با توجه به اینکه 250 نفر ورودی حقوق داریم در جذب استاد تلاش کنید آقای اشرافی که رفت سعی کنید استاد اسداللهی را جذب کنید
-------------------------------------------------------------------------------
كازرون نما: كاربران محترم! مهلت طرح پرسش از ميهمان كازرون نما به پايان رسيده است. لطفا پرسش‌ها و تقاضاهاي خود را از طريق دفتر رياست دانشگاه پي‌گيري كنيد.
با تشكر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۷
38
0
ايا نبايستي روابط و ضوابط جا بجا بشه,جرا مدير بخش صنايع غلاايي عوض نميشه
-----------------------------------------------
كازرون نما: كاربر محترم! فرصت طرح سئوال از طريق اين مطلب به پايان رسيده است جهت طرح اين موضوع مي‌توانيد از طريق دفتر رياست دانشگاه اقدام كنيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۱
38
0
چرا در دانشگاه آزاد کازرون با این بزرگی رشته های دیگر مهندسی مانند عمران یا کامپیوتر نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۴/۳۰
0
0
ایا به دانشجویان جدید امسال رشته پزشکی پسر خوابگاه می دهید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۴
0
0
با سلام بر دكتر
مطالبتون رو تو وب سايت خيلي تصادفي خوندم.
پاسخ هايتان قابل توجه بود.خسته نباشيد به اميد موفقيت
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۳
0
0
متاسفانه برعکس سابق، وضع خوبی ندارید درست است که کوتوله های سراغ کوتوله میروند ولی این درس مدیریتی را هرگز فراموش نکنید سعی کنید هنگام مدیریت اطرافیانتان به شما شخصیت بدهند و نه از شما شخصیتشان را کسب کنند زیرا اشتباهاتشان بالاخره شما را از پا در میاورد.
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۸
0
0
با تشکر از کازرون نما که در نشر مطالب این گونه بیطرف عمل میکند
به شما تبریک میگویم
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۹
0
0
سلام
حدس میزدم تا این مرحله کازرون نما نتواند مطالب را منتشر کند بهمین خاطر یک موضوع کمتر جنجالی رو ارسال کردم ولی مطمئن باشید مطالب بسیار جالبی رو ظرف روزهای آینده براتون ارسال میکردم .
خوب البته اگر ادرس سایت راهم ذکر کنید، ممنون میشم و کار ارائه را خودم انجام میدهم هر چند دکر هم نکنید دو سه روز دیرتر همه خواهند فهمید
آدرس: http://kazeroonuniversity.mp
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۳
0
0
سلام
بخاطر مسائلی هنوز وقت طرح مسائل اخلاقی و مالی در دانشگاه نرسیده است ولی بزودی مطالب در سایت زیر منتشر میشود. http://www.kazeroonuniversity.bizhosting.com
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۵
0
0
سلام
راستی یادم رفت بگم سری هم به سایت زیر بزنید.
http://www.kazeroonuniversity.webs.com
یه چند تا وبلاگ هم بعدا بهتون معرفی میکنم قول میدم مطالبش تکراری نباشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۹
0
0
لطفا مطلب افتضاح برگزاری همايش راهكارهاي مبارزه با فساد اداري در دانشگاه آزاد كازرون را در صفحه تارنمای زیر بخوانید.
http://www.kazeroonuniversity.webs.com/apps/blog/
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
سلام
اگر به جناب یوسفی دسترسی دارید میخواستم موضوعی را به ایشان بگوئید
پیگیر مشکلاتش نزد مسئولین بودم یکی از بزرگواران گفت ماندن یک مسئول جهت پاسخگوئی و بازخواست ادعاهایش در زمان انتصاب، بمراتب دردناک تر از عزل اوست ایشان باید پاسخگوی علت تمام نشدن ساختمان مسجد، وضعیت بیمارستان، مشکلات بیمه دانشگاه، انتصابات خارج از اخلاق و ضوابط و برخورد شخصی با نیروهای ازشی دانشگاه و ...باشند و با عزل ایشان، این امکان منتفی است.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
کدام فساد در دانشگاه آزاد کازرون پر رنگ تر است؟
اصلاح ساختاری اساسنامه دانشگاه آزاد در دستور كار شوراي عالي انقلاب فرهنگي قرار گرفته است. انتقادات مطروحه در دانشگاه آزاد از اساتید و یا دانشجویان آزاد نيست بلكه مشكل و انتقاد ما به ساختار و مديريت دانشگاه آزاد است و اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد همانند ساير دانشگاه‌هاي كشور براي ما قابل احترام هستند. اين نوع مديريت بر كيفيت آموزشي اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد نيز ضربه وارد كرده است، مخالفت و انتقاد ما با مظاهر فساد و بي‌عدالتي است كه در دانشگاه آزاد اتفاق مي‌افتد، چون معتقديم كه تمامي مظاهر فساد و بي‌‌عدالتي در نوع مديريت و ساختار دانشگاه آزاد قابل مشاهده است.
مظاهر فساد و بي‌عدالتي دانشگاه آزاد را به 4 دسته تقسيم میشود و بي‌عدالتي‌هاي علمي از اولين مظاهر فساد و بي‌عدالتي اين دانشگاه است. دومين دسته از مظاهر فساد مديريتي دانشگاه آزاد مدرك‌گرايي است و از سال 72 و 73 به بعد مدرك‌گرايي و مد مدرك‌گرايي در بين مديران وقت شكل گرفت و همه مديران به اين سمت رفتند كه براي ارتقا سطح مديريتي خود مدرك بگيرند كه دانشگاه آزاد به اين ندا پاسخ مثبت داد و سعي كرد در اين وضعيت بيشترين مريد را براي خود جمع كند و با ارائه مدارك كارشناسي ارشد و بخصوص دكترا به مديران وقت آنان را مديون خود كرده و بر روي آنها سرمايه‌گذاري كند تا بعداً از آنها نهايت استفاده را ببرد. نمونه كوچك اين مورد كردان بود و مطمئنا اگر سوابق و نتايج طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد منتشر شود (ر.ک. به تارنمای http://www.kazeroonuniversity.webs.com قسمت ارائه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد کازرون) خواهيم ديد كه مديران بيشماري از اين مدارك استفاده كرده‌اند. سومين مظهر بي‌عدالتي مديريتي دانشگاه آزاد ، بي‌‌عدالتي فرهنگي و يا فساد فرهنگي از ديگر مظاهر فساد در دانشگاه آزاد است، يعني زماني كه دانشگاه آزاد وارد شهرستان‌ها و حتي روستاها مي‌شود تاثيرات فرهنگي مناسبي را براي اين مناطق نداشته است. چهارمین دسته از مظاهر فساد مديريتي دانشگاه آزاد را مربوط به مسائل اقتصادي است. فساد اقتصادي از مهمترين مظاهر فساد در دانشگاه آزاد است به گونه‌اي كه تملك زمين‌ها براي ساخت واحدهاي دانشگاه آزاد بر همگان مشخص و روشن شده كه نمونه بارز آن پرونده مربوط به هادوي بود و نمونه ديگر در اين زمينه به ملكيت شخصي در آوردن املاك و دارايي‌هاي دانشگاه آزاد و به ملكيت خصوصي درآوردن مدرسه هاجر و همینطور زمینهای موقوفه خواجه ح الدینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون میباشد.
درخصوص ورود دانشگاه آزاد در مسائل سياسي كشور نيز در تمامي انتخابات‌هاي برگزار شده بعد از شكل‌گيري دانشگاه آزاد، اين دانشگاه با بودجه‌‌ها، نيروها و امكانات خود به نفع يك طيف يا نماينده خاص وارد عمل شده است بعنوان مثال از بسیاری از معاونین و مدیران جاسبی میتوان نام برد که کسب بیشترین پستها براساس میزان دخالت در فعالیتهای انتخاباتی میباشد بعنوان مثال میتوان به یکی از معاونین ایشان که هنگام بالا رفتن از ستون برق جهت نصب پلاکارد، سقوط نموده و استخوان لگن ایشان شکست و به واسطه همین امر به بالاترین مدارج در دانشگاه آزاد رسید و یا ... همانند یک پادو در هنگام انتخابات با پخش پوستر و چسباندن پلاکارد از یک جوان بیکار تبدیل به دانشجوی دامپزشکی در دانشگاه آزاد کازرون و سپس رئیس همان واحد گردید همچنین نمونه بارز آن در انتخابات اخير و حضور حداقل 300 واحد دانشگاه آزاد در اغتشاشات پس از انتخابات بود كه البته در شهرستان‌ها بسياري از مديران و مسئولان اين واحدهاي دانشگاهي دستگير و به دادگاه معرفي شدند.
درخصوص خرج كردن پول بيت‌المال در دانشگاه آزاد براي مقاصد شخصي و جناحي نيز اظهار داشت: درآمد‌هاي دانشگاه آزاد با توجه به اينكه اين نهاد از ابتدا بودجه خود را از بيت‌المال دريافت كرده و با حمايت‌ نهادهاي دولتي شكل گرفته، نبايد در راه‌هاي غيراصولي و خصوصي خرج شود. ر.ک. به صفحه تارنمای http://kazeroonuniversity.mp/blog/4fed63ff3906001b05120bfdfb9f697f6a190abc.
از مظاهر دیگر فساد اداري موجود در دانشگاه آزاد میتوان به مديرپروري بروكراتيك يا نوچه‌پروري بروكراتيك مدنظر مسئولان دانشگاه آزاد اشاره کرد و دانشگاه آزاد برخي از دانشجويان را بعد از فارغ‌التحصيل شدن به صورت‌هاي مختلف مريد خود مي‌كند كه اين مريدان جاسبي در تمامي زمينه‌ها از وي دفاع مي‌كنند و همین عمل را مدیران بعدی در سطوح پائینتر انجام میدهند و در نهایت زنجیره ای از نوکر من نوکری داشت که .... شکل میگیرد. نمونه‌اي از اين دفاعيات مريدان ... در برنامه‌ها و تحصن‌هايي است كه كارمندان ... و دانشجويان حامي وي با وجهه دانشجو چماق به دست بدون هيچ منطق خاصي برنامه‌ها را بهم ريخته و سعي دارند جو برنامه را به نفع ... تغيير دهند ویا تجمع مضحک دانشجویان دست نشانده ... در دانشگاه کازرون در هنگام بازدید دکتر احدی (ر.ک به تارنمای http://www.kazeroonuniversity.webs.com با عنوان پشت پرده مضحکه تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد کازرون در اعتراض به تصمیمات مقطعی دانشگاه آزاد).
چرا اين نظارت‌ها تاكنون بر روي دانشگاه آزاد وجود نداشته و بعد از 27 سال اين مرحله رسيده‌ايم كه شورايعالي انقلاب فرهنگي به مطالبه‌گري درخصوص آن پرداخته است؟ پاسخ اینکه سال گذشته 200 نفر از نمايندگان مجلس طي نامه‌اي از كارآيي و مديريت دانشگاه آزاد حمايت كردند كه اين مساله به خوبي نشان مي دهد علي‌رغم ورود افرادي نظير زاكاني و سليمي‌نمين به بحث تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد، عملاً بحث نظارت‌پذيري دانشگاه آزاد دچار مشكل است، يعني قرار است بر ساختاري نظارت شود كه بسياري از مسئولان كشور، خود را مديون آن ساختار مي‌دانند و علت هم مشخص است وقتی نماینده محترم ...قول گرفتن دکتری حقوق را گرفته و این در حالی است که تا دیروز دانشجوی کارشناسی رشته حقوق دانشگاه آزاد بوده، تکلیف کاملا روشن است (ر.ک به صفحه تارنمای http://kazeroonuniversity.mp/blog/9d27185857e6af35d4974fa8c5b011c0e6b777a6) در حال حاضر مطالبه و انتقاد از دانشگاه آزاد دغدغه تمامي دانشجويان كشور شده است، تا جايي كه دانشجويان در ديدار با مقام معظم رهبري در ماه مبارك رمضان در انتقاد از ساختار و مديريت دانشگاه آزاد مطالبي را بيان كردند و حتي منتظري نماينده دانشجويان دانشگاه آزاد نيز به اين امر اشاره و اعلام كرد كه زيان و ضرر مديريت غلط و نامطلوب دانشگاه آزاد را دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه مي‌پردازند. خلاصه مطالبات تشكل‌هاي دانشجويي از شورايعالي انقلاب فرهنگي اين است كه دانشگاه آزاد، ملك شخصي افراد نبوده و به تعداد معدودي از خواص تعلق ندارد بلكه اين دانشگاه با اهداف ملي و با بودجه عمومي تاسيس شده و ساختار نظارت در دانشگاه آزاد بايد مشخص شود. در خصوص شيوه تصميم‌گيري در شورايعالي انقلاب فرهنگي در خصوص اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد نيز مشكلات پيش آمده از سوي دانشگاه آزاد مطمئنا كم و بيش به سمع و نظر اعضاي شورايعالي انقلاب فرهنگي رسيده است و در بازرسی اخیر گروه بازرسی و تحقیق و تفحص آموزش عالی از دانشگاه آزاد کازرون (ر.ک به تارنمای http://www.kazeroonuniversity.bizhosting.com قسمت گزارش تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد کازرون) و چيزي كه ما را نگران مي‌كند اين است كه احتمال دارد بخشي از اعضاي شورايعالي انقلاب فرهنگي بگونه‌اي با دانشگاه آزاد در تعامل باشند و سعي كنند اين اصلاحات و اقدامات اساسي و چالشي انجام نشود و هنوز نحوي تعامل وزارت و شخص وزير علوم با دانشگاه آزاد براي ما روشن و مشخص نشده است و در صحبتي كه تشكل‌هاي دانشجويي 2 ماه پيش با وزير علوم داشتند وي تاكيد داشت كه دانشگاه آزاد هم براي ما محترم است ولي بايد قانونمند و نظام‌مند باشد، اما وزير علوم بايد توجه داشته باشد كه همانطور كه رئيس جمهور هم به اصلاح اين اساسنامه تاكيد دارد، اين كار بايد هرچه سريعتر انجام شود. اصلاح اساسنامه بايد فراتر از بحث الفاظ و ظاهر اساسنامه باشد و هيات امناي دانشگاه بايد از شخصيت‌هاي حقيقي به حقوقي تبديل شوند و اصلاح در هيات امناي دانشگاه آزاد و گنجاندن حيطه نظارت در اين دانشگاه از مهمترين انتظارات تشكل‌هاي دانشجويي است.
محمدرضا صادقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
0
0
با سلام وعرض خسته نباشي
جناب دكتر من كارداني دامپزشي دارم آيا مي توانم دكترا حرفه اي كازرون شركت كنم اگر مي توانم ايا واحدهاي كاردانيم قبول مي شوند يا نه
با تشكر
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۸
0
0
سلام. میخواستم بدونم شما به چه دلیل میهمانی تمام دانجویان دانشگاه را منفی اعلام کردید . منظورم ترم اول 88-89 هست . حتی سازمان مرکزی جواب میهمانی من رو مثبت اعلام کرد ولی شما با همکاری گروه مافیایی خودتون تمام جواب میهمانی ها را منفی اعلام کردید .
واقعا که حقوق دانشجوبان رو نادیده گرفتید . امیدوارم به سر فرزندتان هم همین بلا بیاید .
خیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۳
0
0
شهریه دکترای حرفه ای چقدر در میاد؟؟؟؟؟
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
با عرض سلام خسته نباشید به شما وهمکاران گرامی می خواستم بپرسم که شهریه دانشگاه سما چقدراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
0
0
با عرض سلا و خسته نباشید خدمت شما.قراره روز جمعه آزمون ورود به دانشگاه سما برگزار بشه اما هنوز هیچ صحبتی از اینکه حوزه ها کجا هستند یا کارت ورود به جلسه نشده میشه لطف کنید یه توضیحی در این باره بدید؟؟؟؟و در ضمن اینکه فکر نمیکنید شهره ها یه کم بالا هستند و باید کمتر بشن؟به خصوص در رشته کامپیوتر؟
ایمان
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
0
سلام اقای دکتر,اخیرا یک بنرجلوی سردرب دانشگاه درخصوص پذیرش دانشجو بدون کنکوردربعضی رشته ها نصب شده ,امکان اضافه کردن رشته های دیگر مثل حقوق هم هست یانه -ایمان
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
با عرض سلام.ببخشید دانشگاه کازرون خوابگاه پسرانه داره؟
ببخشید رشته ی مهندسی پزشکی در دانشگاه کازرون درچه سطح هست؟ من این رشته رو یکی از دانشگاهای ازاد میخونم اما سطح اساتید پایینه .البته اینو هم باید ذکر کنم که تو این رشته سه نفر بیشتر نیستیم و کلاس ما با بچه های پرتو پزشکی و....برگذار میشه آیا دانشگاه کازرون اینگونس؟آیا دانشگاه کازرون در رشته ی مهندسی پزشکی اونقدر دانشجو داره که کلاس هایی که برگذارمیکنهمختص دانشجوهای مهندسی پزشکی باشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
باسلام و عرض خسته نباشید جهت اساتید گرامی دانشگاه
ازشما سرور گرامی خواستارم کمی هم توجه به رشته علوم آزمایشگاهی پزشکی هم داشته باشید و لطفآ جهت تشویق فرزندان ما به تحصیل چرا اسم دانشجویان رتبه اول تا سوم این رشته را در سایت وارد نکرده اید از طرف شما سپاسگزاریم اگر به نقطه نظرات دانشجویان توجه بیشتری داشته باشید همین امر باعث بهتر شدن و شناخته شدن بیشتر دانشگاه شما می گردد 0
باتشکر فراوان ازدست اندرکاران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳