پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۵۵
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۱
+ ويرايش يازدهم
 
نام و نام خانوادگي:
محسن توحيديان 
 
متولد:
1339 – شهر كازرون

مدرك تحصيلي:
فوق ليسانس مديريت آموزشي / 1378

مسئوليت‌ها:

مدیر دبیرستان‌هاي كازرون / از سال 1369 تا 1379 (10 سال)
تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی / از سال 1381
تدریس در مرکز تربیت معلم / از سال 1377
تدریس در ضمن خدمت فرهنگیان / از سال 1380
تدریس در دانشگاه پیام نور / 87- 1386
تدریس در دانشگاه علمی کاربردی / از سال 1388
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش / 1384 تا اسفند 1388
عضو و معاون شورای اسلامی شهر کازرون / از 1382 تا 1384
رئیس شورای اسلامی شهر کازرون / از 1384 تا 1386
سرپرست و مدیر آموزش و پرورش کازرون / از اسفند 1388 تا کنون
 

توجه:
 
1.چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سئوال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر؛ نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سئوال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).
2. آقاي توحيديان تنها تا 22 ارديبهشت‌ماه 1389 ميهمان «كازرون نما»ست. بديهي است (در صورت پاسخگويي به موقع به پرسش‌هاي مطرح شده توسط ميهمان كازرون نما) الزامي براي پاسخ به سئوالاتي كه بعد از تاريخ مذكور براي سايت ارسال مي‌شوند وجود نخواهد داشت.
3. سئوالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با ميهمان كازرون‌نما بوده و يا حاوي توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آنها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.
4. مطالعه‌ي قوانين بخش ميهمان كازرون نما را به ميهمان عزيز و كاربران محترم توصيه مي‌كنيم.

----------------------------------------------------------------------------------

تعداد كامنت‌ها: 25

تعداد پرسش‌هاي استخراج شده: 23
تداد پرسش‌هاي ويرايش شده: 2

تعداد مطالب غير قابل نمايش: 0

تعداد پاسخ‌ها: 23
تعداد پرسش‌هاي باقي‌مانده: 0
 
(تذكر: تعارفات موجود در سئوال و جواب‌ها حذف شده است)
---------------------------------------------------------------------------------

1. در اين آزمون استخدامي كه قرار بر استخدام 40هزار نيرو هست رشته هاي علوم پايه مثل زبان و فيزيك هم براي استان فارس شامل ميشود؟ يعني ما كه رشته پايه هستيم ميتوانيم در آزمون شركت كنيم؟
 
شرایط و ضوابط آزمون استخدامی از طرف وزارت متبوع تدوین و اعلام گردیده است. در این آگهی رشته زبان انگلیسی و فیزیک اعلام نشده است. در ضمن رشته هایی مثل شیمی کاربردی و مهندسی شیمی برای رشته شغلی صنایع شیمیایی می‌توانند نام نویسی نمایند. علاقه مندان می توانند به ادارات آموزش و پرورش یا سایت مربوطه مراجعه نمایند.

 
2. شما که قبلاً ریاست شورا داشته اید عملکرد شوراي کنونی را چگونه ارزیابی می کنید؟ در رابطه با صحبت‌های فرماندار و رضازاده چه نظری دارید؟
 
مصوبات شورای اسلامی شهر بر اساس قانون رسمآ برای فرمانداری ارسال می گردد و نظارت بر عملکرد شورا هم بر عهده فرمانداری است. پس قضاوت درباره‌ي عملکرد شورا از طرف فرمانداری بایستی صورت بپذیرد. خدمت به مردم فهیم باید دغدغه همه مسئولان باشد.
 
3. احکام افزایش حقوق فرهنگیان کی صادرخواهد شد؟ و باقیمانده پاداش بازنشستگان پیش از موعد جه زمانی پرداخت مي‌گردد؟
 
احكام در خرداد ماه صادر خواهد شد. سند پاداش نيز براى پرداخت به اداره‌ي كل ارسال شده است.
 
 
4. روز 12 ارديبهشت گروهي از آموزش و پرورش شيراز جهت بازيد از مدارس كازرون به كازرون سر زده بودند كه شما و معاونتان بسيار توهين آميز با آنها بر خورد داشتيد و آبروي كازروني‌ها را در مهمان نوازي برديد. لطفا توضيح بدهيد.
 
اکثر ایراداتی که توسط سرگروه های آموزشی در رشته های گوناگون در جلسه پایانی مطرح گردید به دلایل قانونی از جمله کمبود امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز قابل اجرا نبوده است و این جانب از عملکرد مثبت آموزش و پرورش با توجه به توانایی های موجود دفاع کرده ام و هرگز قصد توهین به هیچ کس از جمله مهمانان عزیز نداشته ام و در جلسه نیز هیچ کدام از معاونان اداره حضور نداشته اند که به کسی توهین نمایند ;
 
 
5. چه اقداماتي در جهت ترويج فرهنگ ديني در بين دانش آموزان انجام داده ايد؟ فكر نمي كنيد در اين رابطه ضعيف عمل كرده ‌ايد؟
 
هدف نهایی تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت عبد صالح است و تمام تلاش نظام تعیلم و تربیت این است که دانش آموزان را به اهداف هشتگانه تعلیم و تربیت که برگرفته از احکام اسلام است برساند .
 
در این راستا علاوه بر فعالیت های علمی و آموزشی ، فعالیت های تربیتی و پرورشی در سه حوزه تربیت بدنی، معارف اسلامی و فرهنگی و هنری در سطح گسترده ای در مدارس انجام می پذیرد تا دانش آموزان عزیز استعدادهای خویش را بشناسند و با کمک مربیان در بارور نمودن آن تلاش و کوشش نمایند .

خلاصه فعالیت های انجام شده در بخش امور تربیتی به شرح زیر است :

1- برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف
2- برگزار ی مسابقات معارف اسلامی ( قرآن – نهج البلاغه – حدیث – احکام – نماز و ...
3- برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ( هنرهای تجسمی - نقاشی – سرود – نمایش - شعر – داستان و.. )
4- تهیه کتاب های تربیتی جهت مدارس و جهت دهی به همکاران جهت تدریس آن ها مثل کتاب اصول شهروندی و احکام بلوغ دختران
5- برگزاری مسابقات قرآن و احکام کلاس اول و دوم ابتدایی به ابتکار آموزش و پرورش کازرون
6- نواختن زنگ نماز در مدارس جهت ترویج نماز و آموزش آن
7- استفاده از روحانیون شهرستان جهت حضور در نماز جماعت مدارس
8- اجرای طرح کرامت و طرح آموزش نماز در پایه اول ابتدایی
9- اجرای طرح زمزم نور در پایه پنجم ابتدایی جهت آشنایی با قرایت نماز
10- اجرای طرح قرایت زیبای نماز در پایه اول راهنمایی دخترانه و اول متوسطه پسرانه
11- اجرای طرح عفاف و حجاب در دوره های راهنمایی و متوسطه
12- تشکیل هیات های مذهبی در مدارس
13- فعال نمودن دارالقرآن ها
14- دعوت از روحانیون در ایام ماه های محرم و صفر و رمضان جهت حضور در مدارس و پاسخ به سوالات شرعی دانش آموزان
15- حضور مرتب امام جمعه محترم در نماز جماعت مدارس بر اساس برنامه تنظیمی
16- برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس به منظور رفع شبهات دانش آموزان با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه

امور فوق گوشه ای از از فعالیت هایی است که در جهت اهداف تربیتی انجام شده است . امید است با همکاری خانواده ها بتوانیم در جهت تقویت روحیه مذهبی گام های بلند تری برداریم .
 
6. من پيشنهاد مي‌دهم كه بجز زبان انگليسي در مدارس زبان فرانسه هم راه اندازي شود و از دوران نوجواني به فرزندانمان با اين زبان دوم دنيا آشمايي بدهيم (در ديگر شهرها جديداً راه اندازي شده است)
 
مواد آموزشی که در مدارس تدریس می شود بر اساس آیین نامه های وزارت آموزش و پرورش می باشد . لذا ادارات و یا مدارس نمی توانند به طور رسمی اقدام به تشکیل این گونه کلاس ها نمایند . برگزاری کلاس های غیر رسمی در کانون ها و یا آموزشگاه های آزاد مستلزم وجود مدرس این درس و حد نصاب متقاضی است که در صورت ایجاد شرایط این مدیریت بر برگزاری کلاس همکاری لازم خواهد نمود .  
 
 
7. الان برخي از معلمان كازروني كه بعضا خانم هم هستند در حالي كه منزلشان در كازرون است در شهرهاي ديگر در حال تدريس هستند. چرا اقدامي صورت نمي گيرد تا اينها در شهر خودشان خدمت كنند؟
 
نقل و انتقال فرهنگیان تابع ضوابط و مقررات خاص خود می باشد و انتقال از یک منطقه آموزشی به منطقه دیگر باید بر اساس نیاز مقصد و مازاد نیرو در مبدا و بر اساس امتیاز انجام می شود
 

8. در گفت و گوي قبلي با مدير نشر کازرونيه ايشان نکته اي را در باره کتابهاي مربوط به کازرون مطرح کردند که اي کاش اداره آموزش و پرورش دست کم براي کتابخانه هاي مدارس شهر و روستا مي توانست اين کتابها را تهيه کند تا هم دانش آموزان بتوانند با فرهنگ بومي آشنا شوند و هم معلمان گرامي هر مدرسه با مطالعه اين کتابها بتوانند اطلاعات دانش آموزان در باره هويت خود را به آنان يادآوري کنند شما اين نظر را چقدر درست مي دانيد و در اين راستا تا کنون اقدامي کرده ايد؟

 
این نظر خوبی است. اشاعه فرهنگ بومی از رسالت نهادهای فرهنگی است. در آموزش و پرورش هم از سال‌های گذشته این اقدام نیکو صورت گرفته است یعنی کتب مختلفی که در نشر کازرونیه منتشر شده است به تعداد قابل توجهی خریداری شده و بین مدارس و حتی همکاران و دانش آموزان به صورت هدیه اهدا شده است.
 
در حال حاضر هم می توان در حد توان آموزش و پرورش ، کتب جدیدی که توسط نشر کازرونیه چاپ می شود برای کتابخانه های مدارس تهیه کرد . این کار به امید خدا با همکاری مدیر نشریه کازرونیه انجام خواهد شد .

 

9. در سال جاری گروه تشویقی برای همکاران واجد شرایط صادر نشده است ، دلیل آن چیست ؟ آیا لازم نیست از طریق آن مدیریت پیگیری شود ؟
 
با توجه به تغییراتی که در قانون خدمات کشوری بوجو آمده است، اعطای گروه تشویقی جنبه قانونی ندارد . ان‌شاء ا.. در صورت تصویب قانون، نحوه‌ي اعطا گروه تشویقی توسط هیات دولت، دستورالعمل آن جهت اجرا به مناطق آموزشی ابلاغ می‌گردد.
 
 
10. بنده اولیاء یکی از دانش آموزان مدرسه ی راهنمایی دخترانه حجاب هستم و دخترم می گوید که رئیس این مدرسه خانم ز شخصی بد دهن است که کلمات رکیک و حرف های چرندی به دانش آموزان می زند که در شان و جایگاه یک معلم و یا یک مدیر نیست خصوصاً مدرسه ای که سال های قبل مدیری توانمند و مهربان و کارکشته و با ادب بنام خانم م داشته دخترم می گوید که مدیر مدرسه ی حجاب به دانش آموزان توهین می کند و الفاظ رکیک بکار می برد که بنده شرم دارم بیان کنم البته می خواستم خصوصی با شما در میان بگذارم اما سعادت اینکه خدمت شما برسم نداشتم لطف بفرمایید بررسی شود و با ایشان برخورد کنید و سفارشات لازم را بفرمایید البته هیچ گونه توهینی به دختر بنده نکرده ولی بعضی اوقات به جمع دانش آموزان توهین می کند که همه ی آنها مورد این خطاب قرار می گیرند و تعجب از اینکه فرهنگ اسلامی ما خصوصاً از بعد از انقلاب چنین اجازه ای زا به هیچکس نمی دهد که در مقام معلم یا مدیر بخواهد به دانش آموز و آنهم دختر توهین کند و حرف رکیک بزند البته بنده جواب این بد زبانی و بی ادبی و بی فرهنگی و توهین به فرزندان این شهر را بخوبی بلد هستم اما اول اینکه ایشان خانم هستند و دلم نمی آید برخورد کنم و دوم اینکه حضور جناب عالی در راس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان که از ارادتمندان شما هستم به بنده چنین اجازه ای را نمی دهد وتقاضا می کنم که برخورد بفرمایید
 
پیگیری لازم انجام شده است.
 
توضح مدير آموزشگاه حجاب: دوست عزیز فکر نمی‌کنید کم لطفی نموده اید؟ اگر به صحبت‌های فرزندتان اعتماد کامل دارید من آماده و پذیرای انتقاد و یشنهاد شما هستم و از راهنمايی شما نه تنها ناراحت نمی‌شوم بلکه استقبال می نماییم. اگرصفاتی را که شما فرمودید دارا هستم از خدا می‌خواهم مرا ببخشد و بیامرزد در غیر این صورت طلب بخشش برای شما ولی گرامی را دارم (البته اگر ولی دانش آموزهستید) با کمی تأمل و برسی پیرامون کسب مقامات قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری و... در سطح شهرستان و استان و کارهای انجام شده در این آموزشگاه، فکر می‌کنم جواب بسیاری از سئوالات خود را بگیرید. شهروند محترم و با فرهنگ! من در آخر اعمال خوب و بد خودم و شما را به بهترین قاضی عالم می‌سپارم او خود بهترین داور است / مدیریت آموزشگاه حجاب ز

 
11. چرا در سال تحصیلی جاری در مقطع ابتدایی از نیروهای غیر تخصص مثل دبیر معارف و زیست و روان شناسی و غیره در اداره کلاس های ابتدایی استفاده نمودید آیا این ظلم به بچه های معصوم نیست؟
 
بر اساس شیوه نامه‌ي ساماندهی نیروی انسانی سال 89-88 لازم بود که مربیان پرورشی و مشاوران تحصیلی از بین نیروهای موظف و رسمی تامین شوند لذا نیروهایی که سال ها در این سمت ها به کار مشغول بودند و
در رشته های خود مازاد ، در دوره ابتدایی که کمبود نیرو داشت سازماندهی شدند و در ابتدای سال به منظور آمادگی آنان کلاس های بررسی کتاب توسط معلمان راهنما نیز برگزار گردید . 

 
12. چرا ما هر سال شاهد هستیم حدود یک ماه از سال گذشته بعضی از مدارس معلم در همه مقاطع مخصوصاً در ابتدایی ندارند آیا این ناشی از عدم برنامه ریزی به موقع نیست؟
 
همانطور که جناب عالی مطرح نموده اید بعضی از مدارس این مشکل داشته اند (به خصوص
دوره ابتدایی) که آن هم به دلیل کمبود نیروی مورد نیاز آموزش ابتدایی بوده است. در ضمن با توجه به تاخیر دریافت شیوه نامه بکار گیری نیروهای خدمات آموزشی این مشکل بیشتر شد
.
 

13. چرا امسال از دبیران غیر متخصص مانند دبیر زبان و غیره برای درس پرورشی استفاده نمودید؟
 
در سال 89-88 با توجه به کمبود نیرو در حوزه پرورشی و با دستور وزارت آموزش و پرورش و اداره کل، ادارات موظف به استفاده از نیروهای مازاد آموزشی در امور پرورشی شده اند. در همین راستا در ابتدای سال به نیروها آموزش لازم داده شد و الحمدالله اکثر آنان در انجام امور پرورشی موفق بوده اند .
 
 
14. اگر امكان دارد تجليلي از دانش آموزاني كه در شهرستان مقام آورده اند با مراسم خاصي برگزار كنيد . لطفا نظرتان را در اين مورد بنويسيد.
 
ان شا ء الله - نظر ما نیز مثبت است.
 
 
15. چون ديدم در پاسخ پرسشي درباره‌ي کتاب‌هاي کازرونيه مرقوم فرموده بوديد که "تعداد قابل توجهي از کتابهاي نشر کازرونيه خريداري و توزيع شده است" و ممکن است اين سخن شبهه اي در باب سخنان پيشين بنده مبني بر عدم حمايت مسوولين شهر از اين مجموعه ايجاد کند، يادآور مي شوم: که از چهار جلد نخست مجموعه، در دوره‌ي رياست آقاي مختاري به گمانم حدود چهارصد نسخه از هر کتاب خريداري شد و بنده بارها بدان اشاره کرده ام، اما پس از ايشان، آقاي بهرام زاده به گمانم تنها دو عنوان و از هر کدام 100 نسخه و مديران پس از ايشان نيز هيچ نسخه اي از کتابهاي جديد نشر کازرونيه را براي مدارس تهيه نکرده اند
آرزومند موفقيت شما / عمادالدين شيخ‌الحكمايي
 
ان شا ءالله به زودی با برادر محترم جناب آقای شیخ الحکمایی جهت تهیه کتاب‌های جدید نشر کازرونیه در حد بضاعت تماس خواهیم گرفت .
 
16. چرا در كلاس هاي آموزش ضمن خدمت فرهنگيان مسايل جناحي مطرح مي شد و به شخصيت هاي جناح مقابل شما تهمتهايي زده شد كه اثبات نشده بود؟
 
تنها در دوره ضمن خدمتی که به بحث سیاسی اختصاص داشته دوره توسعه و فرهنگ بوده است که هدف از برگزاری آن گسترش بصیرت در همکاران فرهنگی بوده است. در این کلاس ها به فردی توهین نشده است و آنچه مطرح گردید بررسی توطئه های دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی و طرح مسایل قبل، حین و بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری بوده است.
 

17. بازنشستگی پیش از موعد امسال چگونه است؟
 
هنوز شیوه نامه‌ي خاصی به صورت مکتوب وصول نشده است.

 
18. آیا آنهایی که سال‌های گذشته بازنشسته شده‌اند می‌توانند به خدمت مجدد برگردند؟
 
خیر! چون حکم بازنشستگی صادر شده است . چنانچه از طرف وزارت آموزش و پرورش مجوز بکارگیری به صورت حق التدریس در رشته های مورد نیاز صادر شود ، امکان دارد
 
 
19. آیا در تابستان امسال کاروان زیارتی مشهد مقدس برای فرهنگیان کازرون برقرار می‌شود؟
 
در حال پیگیری هستیم امید است بتوانیم زمینه‌ي حضور همکاران در مشهد مقدس و زیارت امام را فراهم آوریم.

 
20. برخي از معلمان بر سر كلاس ها درس مسايل غيرمذهبي يا بحث هايي عليه نظام را مطرح مي كنند! آيا نبايد با اين افراد برخورد مناسبي صورت بگيرد؟
 
چرا ، باید برخورد مناسب انجام شود و با مواردی که گزارش شده است بر اساس مقررات برخورد شده است.
 

21. به استحضار مي رساند كه آن مديريت در شهريور ماه امسال با درج اطلاعيه اقدام به جذب تعدادي از جوانان تحصيل‌كرده كازرون پس گذراندن مراحل مصاحبه و گزينش به عنوان معلم شركتي نمودند و با ابلاغ انها را به محل خدمت معرفي كردند. پس از گذشت حدوداً يك ماه با پيگيري‌هاي متعدد از سوي ما جهت مشخص شدن نحوه همكاري و تعاملات و ميزان حقوق و دستمزد جلسه‌اي با حضور معلمان شركتي و آقاي ب... و شخصي به نام آقاي م... از نورآباد ممسني به عنوان نماينده شركت در محل نمازخانه آموزش و پرورش تشكيل شد كه البته به بسياري از سوالاتمان به علت عدم آگاهي آقايان (به گفته خودشان) پاسخ داده نشد ولي مقرر گرديد كه ماهيانه مبلغ 270000 تومان دستمزد به ازاي 24 ساعت تدريس در هفته به ما پرداخت شود و بيمه ماهيانه نيز به طور كامل پرداخت شود. پس از آن نه ما ديگر نماينده شركت را ديديم و نه از طرف شركت با ما تماس گرفته شد و هر گاه كه مي خواستيم به هر دليلي با شركت ارتباط برقرار كنيم بايد به شهرستان نورآباد به يك مغازه لباس فروشي مي رفتيم كه در بيشتر اوقات علي رغم طي اين مسير طولاني كارمان نيز انجام نمي گرفت و دست خالي بر مي گشتيم. با توجه به اين مسائل و همچنين بي كفايتي شركت مذكور و رفتارهاي ناشايست فرد مذكور با بچه ها جهت اعتراض به اداره مراجعه كرديم كه مسئولان اداره نيز با توجه به برخورد ها و مشاهدات خودشان حرف ما را تاييد كردند و گفتند كه شما درخواست دهيد تا ما پيگيري كنيم. ما نيز با اين وعده ها مشغول به خدمت شديم و خالصانه و صادقانه به مدت چهار ماه (يك ترم) تدريس كرديم ولي متاسفانه نه تنها پس از گذشت اين مدت رفتار شركت عوض نشد و مبلغي نيز به ما پرداخت نشد بلكه اعلام شد كه اگر قرار است مبلغي پرداخت شود ماهيانه 150000 تومان بيشتر نخواهد بود. همچنين وزير محترم آموزش و پرورش اعلام كردند كه اگر معلمان شركتي بخواهند با آنان تصفيه مي‌كنيم. حال كه ما جهت دريافت حق و حقوقمان به اداره مراجعه كرديم نه تنها به ما حقي ندادند بلكه بدهكار نيز شديم و با رفتار هاي بسيار زشت و زننده برخي از مديران و معاونان اداره مواجه شديم كه من از بيان انها شرم‌سارم. عليهذا خواهشمند است راهي جهت دستيابي ما به حقوقمان پيدا كنيد.
 
سئوال کننده‌ي محترم می دانند که طرف قرارداد آنان شرکت خدمات آموزشی است که با اداره‌ي کل آموزش و پرورش قرارداد بسته اند نه اداره آموزش و پرورش کازرون ، ولی باز هم این مدیریت آمادگی دارد در صورتی که حقی از نیرو های شرکتی ضایع شده است از طریق اداره کل پیگیری نماید .
 

22. وضعيت حجاب، پوشش و آرايش برخي از دبيران زن بسيار زننده است. لطفا در اين رابطه رسيدگي كنيد. 
 
در موارد خاص تذکر داده شده است و ان شاء الله با برنامه ریزی لازم رسیدگی بیشتری خواهد شد و از مهر آینده طرح حجاب و عفاف با تاکید بیشتری در مدارس اجرا خواهد گردید .
 
 
23. نبود مدرسه سمپاد بسیار عجیب است. اگر نگاه کنید می بینید که حتّی شهری مثل بوشهر از این مدرسه برخوردار است . 

تأسیس مدارس سمپاد در شهرستان ها تابع شرایط خاص با امکانات ویژه از جمله فضای خوابگاهی و کلاسی با
استانداردهای لازم است که در حال حال چنین شرایطی در کازرون مهیا نیست و بوشهر مرکز استان می باشد که معمولا در همه‌ی مراکز استان ها مدارس پرورش استعدادهای درخشان وجود دارد همچنین درحال حاضر سیاست وزارت آموزش و پرورش محدود کردن مدارس خاص می باشد نه گسترش آن ها .
 
 
سخن پاياني: ضمن تشکر از برادران و خواهرانی که نظرات خود را بیان نموده اند، اینجانب از همه‌ی همکاران محترم شاغل و بازنشسته، اولیا و دانش آموزان عزیر تقاضا دارم که نظرات پیشنهادی خود را به این مدیریت اعلام نمایند تا بتوانیم با همفکری و تعامل بیشتر، در جهت شکوفایی استعداده های دانش آموزان و نیل به اهداف عالی آموزش و پرورش و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلندتری برداریم . اجرکم الی الله
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸
ت- م
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۲
2
0
به نام خدا
از شما و برادر دلسوز و بسیجی با صداقت جناب توحیدیان به خاطر زحمات بی دریغشان کمال تشکر وسپاس دارم.
آموزش و پرورش کازرون با حضور ایشان واقعآ رنگ معنویت و تلاش به خود گرفته و اکثر همکاران از ایشان رضایت دارند.
روز معلم بر مدیر با کفایت و همکاران خدومشان مبارک باد.
با تشکر- فرهنگی دلسوخته انقلاب
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۲
0
1
با توجه به عملکرد بسیارضعیف مدیریتی جنابعالی در اداره اموزش و پرورش که شاید مورد قبول خود شما هم باشد چرا از این مسئولیت کناره گیری نکرده و بیش از این موجبات خیانت در بیت المال را که به سبب بی کفایتی شما در امر مدیرت می باشد توسط عده ای سود جو فراهم نفرمایید.لطفا به طور صریح پاسخ دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
در اين آزمون استخدامي كه قرار بر استخدام 40هزار نيرو هست رشته هاي علوم پايه مثل زبان و فيزيك هم براي استان فارس شامل ميشود؟ يعني ما كه رشته پايه هستيم ميتوانيم در آزمون شركت كنيم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
0
0
شما که قبلا ریاست شورا داشته اید عملکرد شورا کنونی چگونه ارزیابی می کنید
در رابطه با صحبتهای فرماندار ورضازاده چه نظری دارید
H -N
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
2
0
واقعآ بی انصافی است .چرا با اظهارات موهن ؛بعضی ها در باره چهره های خدوم و هم شهری زحمت کش و انقلابی مثل برادر توحیدیان که سابقه وعملکردش برای خیلی ها مشخص است اینگونه اظهار نظر می کنند؟؟؟؟
ع - دهقان
|
-
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
2
0
بنام خدا
با سلام و خدا قوت به آقای توحیدیان که نمونه انسان وارسته و صبور هستند و آموزش و پرورش کازرون در زمان ایشان بالنده و سرفراز از بوته آزمایش بیرون آمده ؛ می پرسم که : احکام افزایش حقوق فرهنگیان کی صادرخواهد شد؟ و باقیمانده پاداش بازنشستگان پیش از موعد جه زمانی پرداخت مگردد؟
با تشکر و سپاس
احد احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
روز 12 ارديبهشت گروهي از اموزش و پرورش شيراز جهت بازيد از مدارس كازرون به كازرون سر زده بودند كه شما و معاونتتان بسيار توهين اميز با انها بر خورد داشتيد و ابروي كازروني ها را در مهمان نوازي برديد در رفتار خود تجدبد نظر كنيد
علی
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
همشهری عزیز در اظهار نظرهایتان خدا را ناظر بدانید .باید بدانید هیچ کس معصوم نیست .آیا فکر کرده اید چرا نخبگان این شهر باید به خاطر همین حب و بغض ها به شهر های دیگر مهاجرت نمایند ودر آنجا منشا پیشرفت شوند ؟بیائید برای رضای خدا کینه ها را کنار بگذاریم و به فکر عمران و آبادی شهرمان باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
چه اقداماتي در جهت ترويج فرهنگ ديني در بين دانش آموزان انجام داده ايد؟ فكر نمي كنيد در اين رابطه ضعيف عمل كرده ‌ايد؟
حسين دهدشتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
0
0
باسلام
ضمن آرزوي موفقيت بيش ازپيش براي اين مدير بالياقت .من پيشنهاد ميدهم كه بجز زبان انگليسي در مدارس زبان فرانسه هم راه اندازي شود و از دوران نوجواني به فرزندانمان با اين زبان دوم دنيا آشمائي بدهيم(در ديگر شهر ها جديدأ راه اندازي شده است)اينو از لحاظ پيشنهاد گفتم.ممنونم.ح-د-تهران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
الان برخي از معلمان كازروني كه بعضا خانم هم هستند در حالي كه منزلشان در كازرون است در شهرهاي ديگر در حال تدريس هستند. چرا اقدامي صورت نمي گيرد تا اينها در شهر خودشان خدمت كنند؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
سلام علیکم ، جناب آقای توحیدیان در سال جاری گروه تشویقی برای همکاران واجد شرایط صادر نشده است ، دلیل آن چیست ؟ آیا لازم نیست از طریق آن مدیریت پیگیری شود ؟ با تشکر
فرهنگي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
0
0
در گفت و گوي قبلي با مدير نشر کازرونيه ايشان نکته اي را در باره کتابهاي مربوط به کازرون مطرح کردند که اي کاش اداره آموزش و پرورش دست کم براي کتابخانه هاي مدارس شهر و روستا مي توانست اين کتابها را تهيه کند تا هم دانش آموزان بتوانند با فرهنگ بومي آشنا شوند و هم معلمان گرامي هر مدرسه با مطالعه اين کتابها بتوانند اطلاعات دانش آموزان در باره هويت خود را به آنان يادآوري کنند شما اين نظر را چقدر درست مي دانيد و در اين راستا تا کنون اقدامي کرده ايد؟
بها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت آقای حاج توحیدیان
قبل از هر چیز برای شما آروزی توفیق و سلامتی را دارم و به نظر بنده تا حالا آموزش و پرورش کازرون از مدیران خوب و لایقی سود می برده و شما نیز در این سمت توانمندی و لیاقت خویش را نشان داده اید
بنده اولیاء یکی از دانش آموزان مدرسه ی راهنمایی دخترانه حجاب هستم و دخترم می گوید که رئیس این مدرسه خانم ز شخصی بد دهن است که کلمات رکیک و حرف های چرندی به دانش آموزان می زند که در شان و جایگاه یک معلم و یا یک مدیر نیست خصوصاً مدرسه ای که سال های قبل مدیری توانمند و مهربان و کارکشته و با ادب بنام خانم م داشته
دخترم می گوید که مدیر مدرسه ی حجاب به دانش آموزان توهین می کند و الفاظ رکیک بکار می برد که بنده شرم دارم بیان کنم البته می خواستم خصوصی با شما در میان بگذارم اما سعادت اینکه خدمت شما برسم نداشتم لطف بفرمایید بررسی شود و با ایشان برخورد کنید و سفارشات لازم را بفرمایید البته هیچ گونه توهینی به دختر بنده نکرده ولی بعضی اوقات به جمع دانش آموزان توهین می کند که همه ی آنها مورد این خطاب قرار می گیرند و تعجب از اینکه فرهنگ اسلامی ما خصوصاً از بعد از انقلاب چنین اجازه ای زا به هیچکس نمی دهد که در مقام معلم یا مدیر بخواهد به دانش آموز و آنهم دختر توهین کند و حرف رکیک بزند البته بنده جواب این بد زبانی و بی ادبی و بی فرهنگی و توهین به فرزندان این شهر را بخوبی بلد هستم اما اول اینکه ایشان خانم هستند و دلم نمی آید برخورد کنم و دوم اینکه حضور جناب عالی در راس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان که از ارادتمندان شما هستم به بنده چنین اجازه ای را نمی دهد وتقاضا می کنم که برخورد بفرمایید
با کمال تشکر و تقدیر از مدیریت خوب حضرتعالی
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
1
0
جناب آقای توحیدیان
با سلام وعرض تشکر از تلاش شما در عرصه تعلیم و تربیت
-چرا در سال تحصیلی جاری در مقطع ابتدایی از نیروهای غیر تخصص مثل دبیر معارف و زیست و روان شناسی و غیره در اداره کلاس های ابتدایی استفاده نمودید آیا این ظلم به بچه های معصوم نیست ؟
چرا ما هر سال شاهد هستیم حدود یک ماه از سال گذشته بعضی از مدارس معلم در همه مقاطع مخصوصا در ابتدایی ندارند آیا این ناشی از عدم برنامه ریزی به موقع نیست ؟
-چرا امسال از دبیران غیر متخصص مانند دبیر زبان و غیره برای درس پرورشی استفاده نمودید ؟
سيد محمد قاسمي
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
0
0
باسلام
اگر امكان دارد تجليلي از دانش آموزاني كه در شهرستان مقام آورده اند با مراسم خاصي برگزار كنيد . لطفا نظرتان را در اين مورد بنويسيد
شيخ الحکمايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۰
0
0
جناب آقاي توحيديان دام توفيقاته
با سلام و آرزوي موفقيت روزافزون
چون ديدم در پاسخ پرسشي در باره کتابهاي کازرونيه مرقوم فرموده بوديد که "تعداد قابل توجهي از کتابهاي نشر کازرونيه خريداري و توزيع شده است" و ممکن است اين سخن شبهه اي در باب سخنان پيشين بنده مبني بر عدم حمايت مسوولين شهر از اين مجموعه ايجاد کند، يادآور مي شوم: که از چهار جلد نخست مجموعه، در دوره رياست آقاي مختاري به گمانم حدود چهارصد نسخه از هر کتاب خريداري شد و بنده بارها بدان اشاره کرده ام، اما پس از ايشان، آقاي بهرام زاده به گمانم تنها دو عنوان و از هر کدام 100 نسخه و مديران پس از ايشان نيز هيچ نسخه اي از کتابهاي جديد نشر کازرونيه را براي مدارس تهيه نکرده اند
آرزومند موفقيت شما
ع شيخ الحکمايي
ممقلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۰
0
0
چرا در كلاس هاي آموزش ضمن خدمت فرهنگيان مسايل جناحي مطرح مي شد و به شخصيت هاي جناح مقابل شما تهمتهايي زده شد كه اثبات نشده بود؟
س - دهقان
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
1
0
با سلام
من که 23 سال سابقه خدمت در آموزش وپرورش دارم تا حالا چنین رییس صبور - با حوصله و خوش برخوردی را ندیده ام ، خدا می داند که بدون حب و بغض می گویم ، انشاءالله که موفقیت ایشان و همکارانشان روز به روز بیشتر شود.
بازنشستگی پیش از موعد امسال چگونه است ؟ آیا آنهایی که سالهای گذشته بازنشسته شده اند می توانند به خدمت مجدد برگردند؟
باتشکر
حسینی
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۲
0
0
به نام او که زیباست و زیبایها را دوست دارد
با تشکر از مدیر با لیاقت و مردم دار برادر توحیدیان ، آیا در تابستان امسال کاروان زیارتی مشهد مقدس برای فرهنگیان کازرون برقرار می شود؟
و من الله التوفیق
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۲
0
0
برخي از معلمان بر سر كلاس ها درس مسايل غيرمذهبي يا بحث هايي عليه نظام را مطرح مي كنند! آيا نبايد با اين افراد برخورد مناسبي صورت بگيرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۲
0
0
به استحضار مي رساند كه آن مديريت در شهريور ماه امسال با درج اطلاعيه اقدام به جذب تعدادي از جوانان تحصيل‌كرده كازرون پس گذراندن مراحل مصاحبه و گزينش به عنوان معلم شركتي نمودند و با ابلاغ انها را به محل خدمت معرفي كردند.

پس از گذشت حدوداً يك ماه با پيگيري‌هاي متعدد از سوي ما جهت مشخص شدن نحوه همكاري و تعاملات و ميزان حقوق و دستمزد جلسه اي با حضور معلمان شركتي و آقاي ب... و شخصي به نام آقاي م... از نورآباد ممسني به عنوان نماينده شركت در محل نمازخانه آموزش و پرورش تشكيل شد كه البته به بسياري از سوالاتمان به علت عدم آگاهي آقايان (به گفته خودشان) پاسخ داده نشد ولي مقرر گرديد كه ماهيانه مبلغ 270000 تومان دستمزد به ازاي 24 ساعت تدريس در هفته به ما پرداخت شود و بيمه ماهيانه نيز به طور كامل پرداخت شود.

پس از آن نه ما ديگر نماينده شركت را ديديم و نه از طرف شركت با ما تماس گرفته شد و هر گاه كه مي خواستيم به هر دليلي با شركت ارتباط برقرار كنيم بايد به شهرستان نورآباد به يك مغازه لباس فروشي مي رفتيم كه در بيشتر اوقات علي رغم طي اين مسير طولاني كارمان نيز انجام نمي گرفت و دست خالي بر مي گشتيم.

با توجه به اين مسائل و همچنين بي كفايتي شركت مذكور و رفتارهاي ناشايست فرد مذكور با بچه ها جهت اعتراض به اداره مراجعه كرديم كه مسئولان اداره نيز با توجه به برخورد ها و مشاهدات خودشان حرف ما را تاييد كردند و گفتند كه شما درخواست دهيد تا ما پيگيري كنيم.

ما نيز با اين وعده ها مشغول به خدمت شديم و خالصانه و صادقانه به مدت چهار ماه (يك ترم) تدريس كرديم ولي متاسفانه نه تنها پس از گذشت اين مدت رفتار شركت عوض نشد و مبلغي نيز به ما پرداخت نشد بلكه اعلام شد كه اگر قرار است مبلغي پرداخت شود ماهيانه 150000 تومان بيشتر نخواهد بود.

همچنين وزير محترم آموزش و پرورش اعلام كردند كه اگر معلمان شركتي بخواهند با آنان تصفيه مي‌كنيم.

حال كه ما جهت دريافت حق و حقوقمان به اداره مراجعه كرديم نه تنها به ما حقي ندادند بلكه بدهكار نيز شديم و با رفتار هاي بسيار زشت و زننده برخي از مديران و معاونان اداره مواجه شديم كه من از بيان انها شرم‌سارم.

عليهذا خواهشمند است با انعكاس اين مسئله راهي جهت دستيابي ما به حقوقمان پيدا كنيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۲
0
0
وضعيت حجاب، پوشش و آرايش برخي از دبيران زن بسيار زننده است. لطفا در اين رابطه رسيدگي كنيد.
مدیر آمزشگاه حجاب
|
-
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۲
0
0
به نام خدا
دوست عزیزفکر نمیکنید کم لطفی نموده اید،اگر به صحبتهای فرزندتان اعتماد کامل دارید من آماده وپذیرای انتقادو یشنهاد شما هستم وازراهنمای شما نتنها ناراحت نمیشوم بلکه استقبال می نماییم. اگرصفاتی راکه شما فرمودید دارا هستم ازخدامیخواهم مراببخشد وبیامرزد در غیراین صورت طلب بخشش برای شما ولی گرامی را دارم (البته اگر ولی دانش آموزهستید)
با کمی تأمل وبرسی پیرامون کسب مقامات قرآنی- علمی –ورزشی -فرهنگی وهنری و...درسطح شهرستان و استان وکارهای انجام شده دراین آموزشگاه، فکر میکنم جواب بسیاری از سوالات خود رابگیرید.شهروند محترم وبا فرهنگ، من در آخر اعمال خوب وبد خودم وشمارابه بهترین قاضی عالم میسپارم او خود بهترین داور است.
مدیریت آموزشگاه حجاب ز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۴
0
0
نبود مدرسه سمپاد بسیار عجیب است .
اگر نگاه کنید می بینید که حتّی شهری مثل بوشهر که از نظر ضریب هوشی در سطح پایینی است از این مدرسه برخوردار است .
خواهش می کنم به مسئولان منتقل کنید
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
2
باسلام
چراانتقادات سازنده راحذف میکنید
------------------------------------------
با سلام
همانطور كه در متن نوشته شده است، مهلت طرح پرسش از رياست آموزش و پرورش شهرستان به پايان رسيده است.
با تشكر
كازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
0
0
سلام از اینکه نقطه نظر های تان روی این سایت گذاشته اید قابل تحسین است اما دوره ایشان به پایان رسیده وما از زحمات ایشان نهایت تشکر وقدر دانی را داریم. اکنون باید از مدیر جدید بگوییدایا ایشان هم موفقیتی کسب کرده اند که در پرونده کاری ایشان ثبت شده باشد به عنوان باقیات و صالحات
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
0
با سلام الان چند سالی است که تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع شده ولی چرا در بعضی مدارس ابتدایی هنوز این وضعیت ادامه دارد نمونه اش مدیر دبستان پسرانه بازیار که در تنبیه بدنی از هیچ فوت وفنی غافل نمی شود خودم به شخصه بارها این موضوع را با مدرک به حراست وحتی مدیریت اطلاع دادم ولی هیچ پیگیری از شما ندیدم ودر پاسخ من گفتید خیلی ناراحت حستید فرزندتان را به مدرسه ی دیگر ببرید .چرا مدیری که نحوهی مدیریت بلد نیست. را به همان جایی که آمده نمی فرستید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸