پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
در جلسه شورای فرهنگ عمومی کازرون مطرح گردید :
به گزارش دریافتی کازرون نما، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 93 در محل دفتر امام جمعه کازرون برگزار گردید و مواردی از قبیل نامگذاری خیابان و میدانی به نام شهید دانشجو، برگزاری مراسم تجلیلی از ناصردیوان و محمدرضا سرشار و ... مورد بررسی قرار گرفت


به گزارش دریافتی کازرون نما، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 93  در روز شنبه مورخ 21/2/92 راس ساعت 18 با حضور حجت الاسلام والمسلمین خرسند  امام جعه  محترم و رئیس شورای فرهنگ عمومی ،حمید رضا گرامی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی ، محمد رضا خنشا رئیس اداره و دبیر شورا و سایر اعضاء در محل دفتر امام جمعه کازرون برگزار گردید . در این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان سخنلی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و اهمیت به مسائل فرهنگی خواستار پیگیری مصوبات قبلی شورا  هم چون نامگذاری خیابان و فلکه بنام شهید دانشجو و توجه به احداث سالن چند منظوره فرهنگی و هنری شهرستان شد در ادامه پس از بحث و بررسی موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت :

1-      مقرر گردید شورای اسلامی و شهرداری کازرون هر چه سریعتر نسبت به نامگذاری خیابان و فلکه به نام شهید دانشجو و نصب تندیس ایشان  اقدام  نموده و گزارش عملکرد خود را در جلسه آتی شورا اعلام نمایند 

2-      برگزاری مراسم تجلیل از چهره برجسته کشوری و  رئیس انجمن قلم ایران و قصه گوی ارزشمند  استاد محمد رضا سرشار و راه اندازی کمیته اجرایی با حضور ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش  بسیج و دانشگاه ها  هم چنین  مقرر گردید این مراسم در تاریخ 24 خرداد در تالار نصراله مردانی ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار گردد .

3-      مقرر گردید   از سوی اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری دفترامام جمعه محترم کازرون اقداماتی جهت ترویج مسائل فرهنگی و رفع شبهات و استقرار روحانی در روستای سیف آباد صورت پذیرد

4-      برخورد با افرادی که با ترویج فرقه های ضاله سعی در ایجاد تفرقه و آسیب جدی به بدنه اجتماع را دارند  بخصوص در سطح روستاهای مورد گزارش شده اداره اطلاعات .

5-      مقررگردید همایش یادمان ناصردیوان کازرونی در نیمه دوم سال 93 با همکاری  دانشگاه ها و ادارات شهرستان برگزار گردد.

6-       مقرر گردید در خصوص فضای فرهنگی موجود در پارک طالقانی توسط  شهرداری و شورای شهر،  اداره میراث فرهنگی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقدامات  لازم صورت پذیرد .ضمناً گزارش عملکرد خود را در جلسه آتی شورا اعلام نمایند .

جلسه پس از یک ساعت  و نیم بحث و تبادل نظر راس ساعت  20  با ختم صلوات به  پایان رسید

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جوكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
0
4
مسئولين هر شهرستان كه براي بزرگداشت مفاخر خود مراسم برگزار مي كنند تمبر يادبود او را نيز چاپ مي كنند ولي متاسفانه در كازرون اين امر صورت نمي پذيرد علتش را نمي دانم ولي واقعا اين شخصيت ها ارزش مبلغ كمي پول ندارند كه هزينه چاپ تمبر شود ؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
0
1
با سلام. ضمن تشکر از نیات برگزار کنندگان جلسه شورای فرهنگی عمومی تاکنون مرسوم نبوده که مصوبات جلسات رسمی و غیر رسمی به اینصورت در رسانه عمومی به معرض نمایش در بیاد. در ذهن خواننده این سوال مطرح میشه که منظور از این حرکت چه بوده و قرار است با ارایه مصوبات به معرض دید مردم چه نتیجه ای عاید مردم گردد. انگار با ارائه مصوبات در رسانه کار اجرا خواهد گردید. و از سایت کازرون نما بعیده که این کار غیر حرفه ای و حتی غیر اداری را در معرض دید افرادی قرار دهد که هیچگونه مسیولیت اجرایی در رابطه با موضوع ندارند. لذا ضمن پوزش از متولیان امر قصد فضولی و ارایه طریق نیست.لیکن به نظر حقیر اینگونه تاکنون رسم و طریق قابل قبول نبوده است.
مدیر پایگاه
برادر عزيز
سلام
به اخبار مرتبط همين خبر مراجعه كنيد
موفق باشيد
كازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲