پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۸

بنا به گزارش هفته ناهمه سلمان به نقل از روابط عمومی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون جلسه‌ي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان با حضور اكثريت اعضا و به رياست امام جمعه رأس ساعت 7:30 بعدازظهر 29 مهرماه در دفتر امام جمعه و با تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد آغاز گرديد. در اين جلسه ابتدا مرحمتي دبير شورا ضمن تشكر از امام جمعه و مسؤولان دستور جلسه را قرائت كرد. آن‌گاه امام جمعه با ايراد سخنان مبسوطي و اين‌كه در سفر اخير به تهران و ديدار با مقام معظم رهبري رهنمودهايي سازنده ارائه فرمودند كه مي‌تواند دستور كار مناسبي جهت برنامه‌ريزي در شوراي فرهنگ عمومی باشد. پس از آن حضار درباره‌ی مسایل مطروحه و دستور کار نقطه نظریات و پیشنهادهایی ارائه کرد و در خاتمه موارد ذیل به تصویب رسید:

1- مقرر گردید بنیاد شهید، راه کارهای مناسب جهت نصب تمثال مبارک شهدای والا مقام به تعداد 1100 شهید بررسی و اقدام مقتضی در این خصوص به عمل آورد ضمن این که با تشکیل جلسه‌ای و دعوت از مسؤولان شهرداری، شورای شهر، سپاه، تیپ دوم امام سجاد(ع) و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص چاپ آثار فرهنگی و هنری شهدا هماهنگی لازم به عمل آید.

2- مقرر گردید نصب هر گونه یادمان والمان و تصویر اشخاص حقیقی ویا حقوقی که ممکن است باعث بروز تنش‌هایی در سطح شهر شود با همکاری و هماهنگی شهرداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان که عالی‌ترین مقام تصمیم گیری، خاصه در مسایل فرهنگی است انجام شود.

3- مقرر گردید از سوی اداره‌ی تربیت بدنی تذکر لازم به هیأت امنای باشگاه فرهنگی ورزشی ارائه تا از برگزاری هر گونه مراسم ترحیم و ختم و بزرگداشت خودداری نماید.

4- مقرر گردید توسط دستگاه‌های ذی ربط خاصه كميسيون امور بانوان و هر گونه تشكلي مربوط به بانوان فرهنگسازي لازم در خصوص عدم مراجعه بانوان به دعانويس‌ها و رمال اقدام مقتضي به عمل آيد در صورت نياز به قوه‌ي قهريه دستگاه‌هاي قضايي و انتظامي قول مساعد هرگونه همكاري در اين زمينه داد.

در خاتمه مقرر گرديد توسط دستگاه‌هاي ذيربط برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت بسط و گسترش فرهنگ ناب و اصیل اسلامی به عمل آمده و بنابه پیشنهاد امام جمعه هر سال از شخصیت یک نفر روحانی جلیل القدر که از هر جهت الگو و اسوه‌ي ساده زیستی، مردم داری ودین مداری بود در سطح شهرستان تجلیل به عمل آید.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳