پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۴۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
همتی بوشهری در کازرون خبر داد:
همتی‌بوشهری امروز در حاشیه جلسه فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما در این شهرستان اظهار داشت: به دنبال سیاست‌های کلی نظام مبنی بر اهمیت مباحث فرهنگی و هنری که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده این اداره در سال جاری این امر مهم را در رئوس برنامه خود گنجانده و به جد در این راستا برنامه حمایتی خود را آغاز کرده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برنامه حمایتی جدی این اداره کل از انجمن‌های فرهنگی هنری این استان که طرح‌های خوبی در زمینه سبک زندگی مطرح کنند به جد حمایت می‌شود.

احمد همتی‌بوشهری امروز در حاشیه جلسه فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما در این شهرستان اظهار داشت: به دنبال سیاست‌های کلی نظام مبنی بر اهمیت مباحث فرهنگی و هنری که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده این اداره در سال جاری این امر مهم را در رئوس برنامه خود گنجانده و به جد در این راستا برنامه حمایتی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی تلاش گسترده‌ای را در بحث جنگ نرم علیه اهداف نظام اسلامی آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف در تلاش بوده تا آسیب جدی به نقاط قوت فرهنگی و هنری نظام جمهوری اسلامی وارد سازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و سبک زندگی در شهرستان‌های این استان مورد بررسی و از برنامه‌های خوب در این زمینه حمایت می‌شود.

همتی‌بوشهری در ادامه از برگزاری دو کنگره بزرگداشت علامه علی دوانی و ناصر دیوان کازرونی در طول سال جاری در کازرون خبر داد و تصریح کرد: این اداره کل با همکاری مسئولان شهرستان کازرون بنا دارد در راستای ترویج و تبیین اندیشه‌های علمی و فرهنگی علامه دوانی و ابعاد شخصیتی و مبارزاتی ناصر دیوان کازرونی همایشی در خور برگزار کند.

وی ابراز داشت: در راستای ارج گذاری به سابقه مبارزاتی شهید دانشجو و مظلومیت و شهادت آن با زبان روزه توسط منافقان کوردل تندیس این شهید والامقام با همکاری اداره ارشاد اسلامی آماده و در یکی از میادین شهر کازرون نصب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: انجمن‌های فرهنگی و هنری که بتوانند در زمینه‌های اهداف فرهنگی نظام و مقام معظم رهبری و به ویژه در سبک زندگی که مشکل اساسی جامعه بوده قدم خوب و مثبت بردارند مورد حمایت این اداره کل قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان گفت: انجمن‌های هنرهای نمایشی، تجسمی، شعر و موسیقی فاخری که در زمینه سبک زندگی جامعه طرح داشته باشند از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
1
1
مجسمه ناصر ديوان را هم در يك ميدان نصب كنيد اهميت و مبارزات او اگر بيشتر از شهيد دانشجو نباشد كمتر هم نيست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
0
تندیس ناصر دیوان کازرونی را نصب کنید
اوفخرملی ومدهبی ماست.
آیا خدمت او که ازمرز وبوم وناموس وحیثیت این شهر وکشور دفاع کرد کمتر از مردانی و...است.
به خود بیایید در مقابل بوشهری ها وتنگستانی ها شرم کنید اگر کازرونی ها به حساب نمی گیرید!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
بچه شهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
وای که اگر این کازرون ناصر دیوان را نداشت دیگر به چه می نازیدید ؟ هر شهری از این دیوان و دیوان زادگان دارد ولی جنبه اش را هم دارند.. ای بابا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
0
0
آقا یکم فکر کن بعدحرف بزن. اصلا تو اسم اصلی جناب ناصردیوان رو میدونی؟ هر کسی جای خودش، هر کسی در زمینه کاریش فاخر به حساب میاد.
در زمینه دفاع ملی ناصردیوان جز معدود افراد است.
در زمینه دین حضرت سلمان مفاخر ماست.
در ایران باستان شاپوربزرگ جز مفاخر ماست.
در زمینه علمی علامه(های) دوانی، شیخ ابواسحاق و سیدامین الدین و ... جز مفاخر ماست.
در زمینه انقلاب شهید دانشجو(دهقانی) به خاطر ما در عیدفطر جلو در مسجد امام حسین ترور شدند.
در زمینه شعر انقلاب هم استاد مردانی پدر شعرحماسی هستند.
پس هرکدام در زمینه خودشون به کشور خدمت کرده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴