پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۶۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۸
در جلسه شورای فرهنگ عمومی صورت گرفت
در جلسه شورای فرهنگ عمومی کازرون طی مراسمی از خبرنگاران فعال در این شهرستان تجلیل شد.به گزارش خبرنگار کازرون نما، امام جمعه کازرون در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کازرون که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر کار وی برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت:

به گزارش خبرنگار کازرون نما، امام جمعه کازرون در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کازرون که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر کار وی برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: حرفه خبرنگاری یکی از عرصه‌های مهم و حساس جامعه به شمار می‌رود که بدون چشمداشتی به کار اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند، التزام به عدالت و انصاف و بیان حقیقت را مهم‌ترین رسالت یک خبرنگار در تهیه گزارش و ارائه خبر عنوان کرد و افزود: خبرنگاران رسانه‌ها باید بسیار مراقب باشند و به جای انتقاد منصفانه دست به تخریب و سیاه‌نمایی نزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه هرگونه حب و بغض در حرفه خبرنگاری فقط باید در راه خدا و مصالح مردم باشد، اذعان داشت: انتشار و چاپ هرگونه مطالب غیرمنصفانه و تخریب از رسالت و امانت‌داری یک خبرنگار به دور است.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: وجود چهار نشریه هفته‌نامه، سایت خبری و خبرگزاری‌های فعال در کازرون نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی بالای این شهرستان در تمام عرصه‌ها است.

خرسند از مسئولان ادارات و دستگاه‌ها به ویژه فرماندار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون خواست از رسانه‌ها و خبرنگاران این شهرستان که بدون در اختیار داشتن هیچ‌گونه منابع مالی زحمت می‌کشند به نحوی تقدیر کنند.

وی ابراز داشت: ادارات و دستگاه‌ها در کمک و تقدیر از خبرنگاران و نشریات این شهرستان باید پیش‌قدم باشند و در این راستا سلیقه‌ای برخورد نکنند.

در این آیین توسط امام جمعه، فرماندار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری این شهر و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون از خبرنگاران تجلیل شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
0
1
ازاداره راه وتربری کازرون هم تشکرکنیدچن غیرازدست اندازدرست کردن کاردیگری بلد نیستند
عباسی
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
0
0
جناب آقای خرسند
با سلام

زمانی که جنابعالی و آقای نماینده به دنبال ... بودید و سعی داشتید کاندیدای مورد نظرتان رئیس جمهور شود نمایندگان فسا و جهرم در تلاشی ستودنی برای منافع شهرستان خود تلاش و پایمردی نموده و یکی از ثمرات تلاششان همین فرمانداری ویژه بود.

با احترام
gol chin chin chin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
1
مام جایزه میخوام! یاله یاله باید ا مام تقدیر بشه مام جایزه سکه میخوام.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
0
کدام جایزه؟ کدام سکه؟ اگر هم بوده علنی نبوده ودر خفا دادن ما که چیزی ندیدیم یه لوح تقدیر بود با یه معرفی نامه از میراث فرهنگی جهت بازدید از موزه های فارس با یه کارت هدیه که میگن 100 هزارتومن ارزش داشته که اونم به ما نرسید اصلا من تو لیست هم نبودم واگه رودربایستی نبود همون لوح تقدیرهم گیرمون نمیومد . جالب اینکه یه کسانی را بعنوان خبرنگار معرفی کردن که در دوسال گذشته یا مطلبی ازشون در مطبوعات چاپ نشده بود یا اینکه فقط زحمت کپی کردن از اینترنت رو فقط کشیده بودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳