پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرنگار کازرون نما یادمان مرحوم آیت اله نمازی در مهرماه برگزار می گردد .کنگره مرحوم آیت اله جعفری ( نمازی) در مهرماه امسال در محل حوزه علمیه شهرستان برگزار می گردد .دبیر خانه ستاد کنگره آیت اله نمازی چند ماهی است که در اداره ارشاد اسلامی راه اندازی شده و برنامه ریزی های لازم در دستور کار است

 

به گزارش خبرنگار کازرون نما یادمان مرحوم آیت اله نمازی در مهرماه برگزار می گردد . مرحمتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور اما جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام خورسند ، مهندس صالح پور فرماندار ومسئولین ادارات برگزار شد افزود : کنگره مرحوم آیت اله جعفری ( نمازی) در مهرماه امسال در محل حوزه علمیه شهرستان برگزار می گردد . ایشان افزودند : دبیر خانه ستاد کنگره آیت اله نمازی چند ماهی است که در اداره ارشاد اسلامی راه اندازی کرده ایم و برنامه ریزی های لازم در دستور کار است . مرحمتی در ادامه خاطر نشان کرد برگزاری کنگره سلمان فارسی با جدیت هر چه ببیشتر برنامه ها در دست اقدام است و ان شاءالله امسال شاهد برگزاری با شکوه آن خواهیم بود .

 

آیت الله نمازی تحصيلات اوليه را در کازرون نزد اساتيد آنزمان فرا گرفتند و در سال 1291 عازم نجف اشرف شده در محضر درس آيات عظام: اقا سيد ابوالحسن اصفهاني، نائيني، ضياء عراقي حسيني شيرازي، حسيني نجفي دروس عاليه را طي و به درجه اجتهاد نائل آمده که اجازه اجتهاد را از آيات فوق دريافت داشتند: بعد از پانزده سال کسب فيض از علوم حوزوي به سال 1306 بکازرون بازگشتند و در مساجد گنج آباد حاج اسماعيل و حاج رضا اقامه جماعت نموده و مردم را بمدت 56 سال ارشاد فرمودند

 

پس از 87 سال عمري پربرکت سرانجام در مورخه 18/9/60 به لقاء الله پيوستند و روحش در کنار ارواح طيبه اجداد طاهر منيره قرار گرفت. روحش شاد باد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳