پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
فرماندار کازرون:
فرماندار کازرون با بیان اینکه تا کنون۳۰ درصد سد نرگسی ساخته شده است، گفت: روند ساخت سد نرگسی به دلیل محدودیت های اقتصادی کشور با تاخیر روبروشده است. حمیدرضا گرامی اظهار کرد: سد نرگسی علاوه بر همه محاسنش به افزایش جاذبه‌های گردشگری شهرستان کازرون کمک می‌کند.

فرماندار کازرون با بیان اینکه تا کنون۳۰ درصد سد نرگسی ساخته شده است، گفت: روند ساخت سد نرگسی به دلیل محدودیت های اقتصادی کشور با تاخیر روبروشده است.

حمیدرضا گرامی اظهار کرد: سد نرگسی علاوه بر همه محاسنش به افزایش جاذبه‌های گردشگری شهرستان کازرون کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه  به همت قرارگاه خاتم الانبیا که پیمانکار این طرح است این سد 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته، افزود: قرار است 10 میلیون متر مکعب حق آبه از سد نرگسی به پریشان اختصاص یابد.

گرامی افزود: در صورت تامین حق‌آبه و انتقال آب می توانیم پیش ازبهره برداری از این سد درصدی از آب را به سمت دریاچه پریشان انتقال دهیم تا اهداف کمیته محلی دریاچه پریشان تامین شود.

فرماندار کازرون با بیان این که هزینه احداث سد نرگسی نزدیک به 30 میلیارد تومان است تصریح کرد: 13 میلیارد تومان اعتبار ساخت سد تا کنون  تامین شده است.

توجه به مسائل فرهنگی در تقسیم بودجه کازرون

گرامی گفت: فرماندار هر شهر باید در شورای برنامه ریزی بودجه را تقسیم بندی کند و یکی از مسائلی که نیاز به اختصاص بودجه دارد و بحث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه امسال بخش خوبی از بودجه کازرون به مسائل فرهنگی اختصاص می یابد، خاطر نشان کرد: امسال در کازرون به فرهنگ گردشگری نیز توجه شایان می شود.

فرماندار کازرون تصریح کرد: عمده ترین مشکل توسعه گردشگری کازرون  کم بودن محل اسکان برای گردشگران است.

وی افزود: امکانات و تسهیلات  لازم در اختیار سرمایه گذاران  بخش خصوصی شهرستان کازرون برای توسعه گردشگری قرار می گیرد.

گرامی تصریح کرد: یکی از مسائل ضروری برای جلب گردشگران به شهرستان کازرون معرفی بیش تر این شهرستان در فضای واقعی، مجازی و مطبوعات و صدا وسیما است.

وی با بیان این‌که در کنار جاذبه‌های گردشگری کازرون بازارچه‌ صنایع دستی وتوانمندی‌های شهرستان باید راه اندازی شود، خاطر نشان کرد: باید در شهرستان کازرون با تقویت کارگروه گردشگری زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

فرماندار کازرون با بیان این‌که شهرستان کازرون پس از شیراز و مرودشت در زمینه گردشگری مطرح است، افزود:این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی  و قرار گرفتن در مسیر استان های خوزستان و بوشهر سبب جذب گردشگران فراوانی که قصد عزیمت به این استان ها را دارند می شود.

وی با اشاره به مطرح بودن شهرستان کازرون در سطح فراملی خاطرنشان کرد: با وجود این که شهر بیشابور تا کنون  کمتر از 5 درصد حفاری شده اما سالانه سبب جذب گردشگران فراوانی از سراسر دنیا به شهرستان کازرون شده است.

گرامی  با بیان این‌که جاذبه‌های گردشگری شهرستان کازرون در تمام طول سال نمود دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان کازرون به دلیل وجود جنگل‌ها و دشت های سرسبز و زیبای آن به نام شهرستان سبز نیز خوانده شده است.

کازرون میزبان مسابقات قرآن سراسری

گرامی  با بیان این که مسابقات سراسری قرآن کریم در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به مدت دو روز برگزار می شود، افزود: باید امسال که بر اساس توجه مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده فعالیت های فرهنگی با رویکرد قرآنی افزایش یابد.

فرماندار کازرون افزود: میزبان مسابقات قرآن دانشجویی جنوب کشور  از استان های  جنوبی است.

وی با بیان اینکه کازرون جاذبه‌های زیارتی فراوانی دارد، گفت: دعوت از قاریان قرآن توسط دبیرخانه برگزاری مسابقات صورت گرفته  و از داوران نیز برای حضور در این مسابقات دعوت شده است.

گرامی از آمادگی کازرون برای  برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: پشتیبانی‌های عمومی که از طرف ستاد برگزاری مسابقات از فرمانداری مطالبه شده،  تهیه شده است.

گرامی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: با توجه به  نام گذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری باید در مسائل فرهنگی و اقتصادی زیرساخت ها را مهیا کرده تا بتوانیم به پیشرفت های قابل توجهی دست یابیم.

وی با بیان اینکه آنچه سبب توسعه و گسترش همه جانبه یک شهرستان می شود همدلی و فکر تعاملی است، اظهار کرد :فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری در زمینه های توریستی، گردشگری و مذهبی  برای سرمایه گذاران سبب توسعه صنایع تبدیلی و گردشگری می شود.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
0
0
جناب سرهنگ بهتر جای این بحث های بیهوده فکری به حال کشاورزان بدبخت بیچاره این شهر بکنین که بدبخت شدن توی این دولت تدبیر امید تو را به خدا وژدانتون بیدار بکنید و بگویید شما که همه چیز می بینید به بالا دستیها که چطور دارن اب میشون این کشا ورزان وشما ها حالشو می برید این پست ومقامها امروز و فردای بیش نیست سرهنگ به جای بحث فرهنگی پاشو برو تهران پیش وزیر کشاورزی بگو ما باید چیکار کنیم با گرجه و هندوانه طالبی و...کیلو400تومان تا خدا اجر این کاها را بهت بده
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
0
0
یک قسمت از بودجه را بزارید تا فرهنگ زورگوئی و فرماندار اجباری در این شهرستان درست بشه
پاسخ ها
دوست آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
آقا يا خانم ناشناس ساكن ناكجا آباد جهت اطلاع جنابعالي عرض مي شود كه: طبق قانون جمهوري اسلامي ايران ( كه شما از اآن بي خبريد) فرماندار با پيشنهاد استاندار و حكم وزير كشور منصوب مي شود و فرماندار گرامي هم از اين طريق انتصاب شده حالا شما چرا ناراحتي من مي دونم و خودت. ياحق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹