پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
فرماندار کازرون:
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون با حضور در این مجموعه‌ های صنعتی از نزدیک به بررسی روند تولید کارخانه وموانع پیش روی آن پرداخت. اقدامی که می‌توان آن را گامی در جهت توجه بیشتر به سرمایه گذاران کازرونی ونوید بخش روزهای بهتر عرصه‌ی تولید در سطح شهرستان دانست.


به گزارش دریافتی کازرون نما؛ حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون با حضور در این مجموعه‌ی صنعتی از نزدیک به بررسی روند تولید کارخانه وموانع پیش روی آن پرداخت.

اقدامی که می‌توان آن را گامی در جهت توجه بیشتر به سرمایه گذاران کازرونی ونوید بخش روزهای بهتر عرصه‌ی تولید در سطح شهرستان  دانست.

 فرماندار کازرون در این دیدار با اشاره به اهمیت ویژه‌ی اقتصاد ونام‌گذاری امسال خاطر نشان کرد: بستر سازی مناسب در مورد اشتغال‌زایی وبه وجود آوردن فرصت های شغلی در شهرستان کازرون از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی است وباید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

گرامی خطاب به مسؤولین ادارات ودستگاه‌های ذی ربط گفت: با رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران به خصوص در بخش تولیدبرای شکوفایی ورونق اقتصادی در شهرستان کازرون تلاش کنند.

 وی تصریح کرد:نمی‌خواهیم این توجه به صورت شعاری صورت گیرد ودر عمل این هدف خود را نشان خواهیم داد.

 فرماندار کازرون تلاش برای  فرهنگ سازی سرمایه گذاری وجلوگیری از خروج سرمایه از چرخه‌ی تولید را از نکات مهم در بحث اقتصادی عنوان نمود.

قابل ذکر است   فرماندار کازرون از مجموعه کارخانه‌ی گچ صدف  که با سرمایه‌ی شخصی راه اندازی شده  وتولید گچ را به شکل مکانیزه انجام می‌دهد و شرایط  اشتغال برای 30 نفر یه طور مستقیم و70 نفر غیر مستقیم فراهم نموده است،

هم چنین کارخانه رب گوجه فرنگی وسام که بیش از 50 فرصت شغلی را بوجود اورده است  و سیلوی 50 هزار تنی گندم شهرستان کازرون  بازدید و دستوراتی را به منظور رفع موانع این مجموعه  صنعتی صادر نمود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
azim
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
0
4
فکرکنم بهتراست اول اصل خبروبعدشرح آن درج شود ودراینجا معکوس شده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
3
اميدوارم تو شعار ندي .
از همين الان ميزان اشتغال را پايش كنيد
ممقلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
0
2
چند تا سوال؟
نیروگاه شخصیه یا خصوصیه
شنیدیم ک خصوصی شده و یه شرکت اونو خریده ولی نمیدونم چه نسبتی داره که اهالی محترم روستای نصیرآباد اینقدر دارند ادعا می کنند
اخرین ادعای اونها که حتی با نیروگاه کازرون صورتجلسه شده و قرار ده که تامین نیروهای پیمانکاری نیروگاه از روستای نصیرآباد باشه و اگر اونجا این نیروها را نداشت نیروگاه تازه اجازه پیدا میکنه که از سایر منابع تامین نیرو کند
این بی عدالتی محض است.
اگر کسی لیاقت دارد که در هر پست و مقامی فرقی ندارد پیمانکاری باشد خدماتی و یا رسمی باید در صورت نیاز به کار گرفته شود.
نه اینکه بر حسب قرابت به نیروگاه یا ادعای آلودگی و ... این باج ها گرفته شود و از مسئولین نیز تعجب است که چرا به این سادگی باج می دهند.

آقای فرماندار
این همان اشتغالی است که از آن دم می زنید؟؟؟؟؟
مردم شریف و عزیز کازرون
این همان نیروگاهی است که به ان افتخار می کنید؟؟؟؟؟
:-((
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳