پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
فرماندار کازرون مطرح کرد
فرماندار کازرون با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های توسعه از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی کازرون است، گفت: در کمیته فرهنگی و اقتصادی شهرستان کازرون برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای از نظرات کارشناسان و نخبگان استقبال می‌شود.

فرماندار کازرون با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های توسعه از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی کازرون است، گفت: در کمیته فرهنگی و اقتصادی شهرستان کازرون برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای از نظرات کارشناسان و نخبگان استقبال می‌شود.

حمیدرضا گرامی با بیان این که تلاش برای تقویت زیرساخت‌های توسعه در شهرستان کازرون از اولویت‌های ‌دستگاه‌های اجرایی کازرون است، اظهار کرد: با فعال کردن دو کمیته فرهنگی و اقتصادی و استفاده از نظرات نخبگان و کارشناسان تلاش می‌کنیم با روحیه جهادی در انتهای سال دستاورد خوبی در مسیر تحقق شعار سال و رهنمودهای رهبری داشته باشیم.

فرماندار کازرون گفت: با توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی، بحث کوچک‌سازی دولت و بهره‌مندی از ثمرات اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت مردم در عرصه اقتصادی هستیم.

وی مشارکت مردم در توسعه اقتصادی را لازمه اشتغال پایدار عنوان کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم ارکان اساسی نظام را تشکیل می دهند و مدیران ما باید این اصل را باورکنند که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بدون نیاز به عناصر بیگانه می‌توان به رشد و توسعه رسید.

گرامی کاغذ بازی و بروکراسی موجود در ادارات را مانع بزرگ جذب سرمایه‌گذار دانست و تصریح کرد: با ایجاد امنیت خاطر برای سرمایه‌گذار باید به توسعه شهرستان کمک کنیم و مانع خروج سرمایه از شهرستان شویم.

فرماندار کازرون با اشاره به سفر دو روزه استاندار فارس و هیئت همراه به شهرستان کازرون ارتباط میان مسئولان و مردم را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: استاندار فارس و دیگر مسئولان استانی  با حضور در جمع مردم شهرستان کازرون  از نزدیک با مسائل و مشکلات پیش‌روی مردم شهرستان کازرون آشنا شدند که این حضور مایه دلگرمی مردم شد.

وی با اشاره به تصویب 50 مصوبه اجرایی در سفر استاندار به کازرون، خاطر نشان کرد: در مصوبات این سفر توسعه عادلانه شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

گرامی از همه مسئولان شهرستان پیگیری مصوبات شورای اداری شهرستان  و اجرایی شدن آن را خواستار شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
1
جناب فرماندار محترم
اولویت حذف روسای نالایق است که سرسبد همه رییس ... است که هم جناب نماینده و هم امام جمعه محترم بالای یکسال است قول داده اند
علی نقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
2
گرامی واقعا فرمانداری دلسوز هست که افتخار ما هستی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
0
1
احسنت بر فرماندار متین و ارزشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
0
0
كازرون بيچاره !
باز هم فداي انتخابات و مصلحت آقايان شد .
كدوم شاعر بي ذوقي گفته : هرچه پيش آيد خوش آيد ؟
كازرونيهابارو بنديل ببندين كه بايد بريم شيراز و بوشهر و خشت
پاسخ ها
جوان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
آقا يا خانم ناشناس! كجا مي خواي بري همين رفتناي تو او امثال تو باعث شده شهرستان عقب بمانه. بمون عزيزم بمون نرو كه من دق مي كنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳