پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۶۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
فرماندار كازرون خبر داد:
حميد رضا گرامي با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی است اظهار كرد:انقلاب اسلامی ایران برای رشد و توسعه در اقتصاد و فرهنگ، دارای آرمان های ارزشمند مشخص و تعریف شده بر اساس ارزش های الهی و انسانی است و ملت ایران با عزم ملی و مدیریت جهادی می تواند به این آرمان ها دست پیدا کند .

فرماندار كازرون گفت:مراسم تجليل از  محمدرضا سرشار نويسنده وقصه گوي برجسته كشور 24 خرداد ماه در تالار نصرالله مرداني اداره فرهنگ وارشاد كازرون برگزار مي گردد.

حميد رضا گرامي  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی است اظهار كرد:انقلاب اسلامی ایران برای رشد و توسعه در اقتصاد و فرهنگ، دارای آرمان های ارزشمند مشخص و تعریف شده بر اساس ارزش های الهی و انسانی است و ملت ایران با عزم ملی و مدیریت جهادی می تواند به این آرمان ها دست پیدا کند .

فرماندار كازرون  با اشاره به اینکه شهرستان كازرون  در عرصه فرهنگ در بخش های مختلف هنری دارای ظرفیت های ارزشمندی است، گفت : برای تحقق اهداف شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در سال جدید ، باید همه دستگاههای اجرایی ذی ربط حمایت ها خود را از تلاش ها و فعالیت های فرهنگی و هنری این شهرستان عملی کنند.

وی بیان کرد : برنامه ریزی در استفاده از سرمایه های کشور در بحث نیروی انسانی متخصص در مباحث اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد .

گرامي از برگزاري مراسم تجليل از محمد رضا سرشار  نويسنده وقصه گوي برجسته كازروني خبر داد وگفت:این مراسم 24 خرداد ماه  در تالار نصرالله مرداني اداره فرهنگ وارشاد اسلامي كازرون برگزار مي گردد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هویت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
1
اگر از این اقایان سوال کنند که بچه کجاست سریعا می گویند بچه شیراز حالا ما چرا سنگ انها را به سینه می زنیم ....
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
1
اگر به سایت جناب اقای سرشار مراجعه کنید ایشان خود را از یک خانوداه ی در اصل شیرازی معرفی میکنند که به خاطر شغل پدرشان سال های مدرسه را در تبریز و بوشهر و اصفهان گذرانده اند و اصلا نامی از کازرون در زندگینامه ایشان به چشم نمیخورد حال نمیدانم ما چه اصراری داریم که ایشان را کازرونی بدانیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳