پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۳۵
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷
متن کامل سخنرانی حمیدرضا گرامی در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار کازرون
در یک مقطع دو وزیر را در کابینه داشتند و امروز هم همین توانمندی و استعداد در بعد نیروی انسانی شهرستان وجود دارد، با سلایق و ایده های مختلف. لذا امیدواریم که با به کار گیری همه عزیزان در موضوعات مختلف بتوانیم دین خود را نسبت به این مردم ادا کنیم

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

رب اشرح لی صدری و یسرلی امری واحلل عقده من لسانی یفقهوا قولی

سال جدید را خدمت همه برادران و خواهران محترم تبریک عرض می کنم و عرض تسلیت، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س). تشکر و فدردانی از حضور با صفا، صمیمی و معنوی شما خوبان، برادران و خواهران محترمه، خاصه خانواده محترم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس. مدیران و مسئولان، اعضای محترم شورای اداری و شورای محترم تامین شهرستان، سروران ارزشمند و عزیز روحانی، ائمه جمعه، حاج آقا خرسند، نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدصادقی، از حضور برادر عزیز و ارزشمندمان جناب دکتر فیروزآبادی که بذل محبت کردند و در جلسه شرف حضور دارند، از عزیزانی که از شهرستان های مرودشت، فراشبند، فیرورآباد و شیراز زحمت کشیدند و در جلسه حضور دارند تشکر می کنم. از بذل محبت سردار غیب پرور که به دلیل جلسه ای که داشتند توفیق حضور در جلسه حاصل نشد، حضور برادر عزیز و ارزشمندم جناب سرهنگ کوشکی و هیئت همراه ممنون هستم. مدیرانی که از استان تشریف آوردند، از همه عزیزان تقدیر و تشکر دارم.

خب هر یک از عزیزان از منظرهای مختلف مطالبی را ارائه کردند که استنباط می شود همه یک هدف را دنبال می کنند و آن هم خدمتگزاری صادقانه و بدون منت به این مردم عزیز است. مردمی که به فرموده حضرت امام (ره) ولی نعمت ما هستند و لذا توفیق خدمت به این مردم را یک فرصت می دانیم و همچنان که برادر عزیز و ارزشمندم جناب آقای محمدی که از نیروهای دلسوز و در عرصه های مختلف خدمت کردند و انتهای خدمت سی ساله خود سپری می کنند که در گزارش ارائه کردند، امید است که با تعامل و هم فکری و همراهی و همکاری همه مسئولان و مردم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این مردم در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی باشیم. از طرفی خدا را شاکرم و افتخار می کنم که سی و یک سال در نهاد مقدسی خدمت کرده ام که نگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نگاه جامع نگری است. براساس اقتضائات زمان و فرامین و تدابیر حضرت امام (ره) و مقام معظّم رهبری براساس نیازمندی های جامعه با روحیه جهادی وارد هر عرصه ای که این نهاد مقدس شده به لطف خدا سربلند بیرون آمده و به همین دلیل است که حضرت امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و لذا بعد از دوران دفاع مقدس یکی از اولویت های اصلی این نهاد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بوده است و بر اساس نیروی مقاومت بسیج با این نگاه ماموریت های خود را انجام داده است. و در سال های اخیر که بحث اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظّم رهبری مطرح شد، پیش قدم تر از سایر نهادها و دستگاه ها این نهاد مقدس وارد عرصه شد و خدمات بسیار خوبی را در همه عرصه ها هم با بسترهای فرهنگی که ایجاد کرده و هم خدماتی که داده شد، پیش قدم بوده و هست و خدا را شاکرم که از این تجارب امروز در شهرستانی استفاده می کنیم که میعادگاه شهدای عزیز است. 1100 شهید، جانبازان. گرچه توفیق داشتم از سال 82 تا سال 84 به عنوان خدمتگزار بسیجیان شهرستان انجام وظیفه کنم و لذا امید است که با تعامل و همکاری و همفکری همه دوستان بتوانیم نسبت به مطالباتی که هم دولت تدبیر و امید دارند و هم اینکه سیستم مدیریت استان و با پیگیری های خوبی که نماینده شهرستان و با راهنمایی های خوبی که سروران ارزشمند و محترم روحانی، ائمه جمعه خواهند داشت گام برداریم ان شا الله.

شهرستان کازرون از یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی و نیروی انسانی برخوردار است. به طوری که در یک مقطع دو وزیر را در کابینه داشتند و امروز هم همین توانمندی و استعداد در بعد نیروی انسانی شهرستان وجود دارد، با سلایق و ایده های مختلف. لذا امیدواریم که با به کار گیری همه عزیزان در موضوعات مختلف بتوانیم دین خود را نسبت به این مردم ادا کنیم ان شا الله.

ما یک رسمی هم داریم که یک تجربه و خاطره ای است که در این جلسه بنای آن را می گذاریم. این یادگاری است از مجموعه سپاه و سردار غیب پرور که هر جلسه ما به نام یک شهید نام گذاری می کنیم. همه شهدا عزیز هستنذ، همه شهدا بزرگوار هستند. در سالروز عملیات فتح المبین هستیم. عملیاتی که در منطقه شوش برگزار شد. یادم آمد که قبل از عملیات بدر که آن موقع تیپ المهدی آماده می شد برای انجام عملیات در تپه های شوش. خدا رحمت کند شهید احمد رضوانی را. ایشان معرف حضور همه شما عزیزان هست. در چادری که نشسته بودیم عصری بود احمد سراسیمه وارد شد، رنگش پریده بود. گفتیم احمد چه شده؟ چرا ترسیدی؟ بعد از مقداری که نشست و حالت طبیعی بر آن غالب شد، گفت که برای اولین بار دو رکعت نماز که شش دانگ حواسم با خدا باشد خواندم. حالا چه پرده هایی کنار رفته بود و چه چیزهایی دیده بود که باعث وحشت احمد شده بود من نمی دانم. این شهید بزرگوار شهیدی زاهد بود. صوت بسیار زیبایی داشت، مسلط به قرآن بود.نطق بسیار خوبی داشت. کلامش دلنشین بود و لذا در عملیات بدر موقعی که با دو سه نفر از دوستان دیگر که در حال برگشت بودند، مستقیما مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. احمد به نوعی جسم و بدنش تکه تکه شد مانند سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع). لذا ثواب این جلسه را، برکت این جلسه را تقدیم می کنیم به روح پرفتوح همه شهدا، خاصه 14600 شهید استان فارس و 1100 شهید شهرستان کازرون و به خصوص شهید احمد رضوانی به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
9
اينكه بيان خاطرات بود بگو چه برنامه اي براي شهر ذاري
از سخنراني اولت معلومه ... نيست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
برنامه اول : انتخابات آینده
برنامه دوم : رضایت نماینده محترم
برنامه سوم : نوک زدن به بعضی پروژه ها این سال آخری نماینده
برنامه چهارم : اصلاً به شما چه ربطی داره هرکی ما رو گذاشته حتماً برنامه داشته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
جناب آقاي گرامي ميدونيد براي چي انتخاب شديد؟ آخه ... نزديكه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
8
فرموده بودند انتصاب نيروهاي سياسي از درون وزارت كشور خواهد بود چي شد؟
پاسخ ها
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بهترین گزینه برای مدیریت این کشور نیروی های مومن و خداجوی سپاه هستن که دلشون برای مردم و انقلاب میسوزه نه نیروهای جریان انحرافی که با چاپلوسی خودشون در پست ها نگه می دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
5
1
مهم شایسته سالاری است عزیزم لطفا عجولانه قضاوت نکنید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
23
مسولیت های مختلف نوع نگاههای متفاوت را میطلبد. صحبت های ایشان هنوز از عینک یک فرد نظامی مطرح می شود در صورتی که ایشان در حال حاضر یک مسولیت دولتی دارند. امیدوارم ایشان با تغییر عینک نظامی به عینک دولتی منشا خدمات شوند در غیر اینصورت و بدون شک مشا صدمات میشوند. یک توصیه برادرانه دیگر : فرمانده فعلی شما آقای استاندار است نه سردار غیب پرور ، رئیس جمهور قبلی رفته!!! همراه شوید لطفن.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
احسنت بر شما. موافقم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
18
1
من طرفدار محمد صادقی نیستم و به ایشان رای نمی دهیم ولی انتخاب یک فرد مومن و خدا ترس را برای فرماندار کازرون را بهش تبریک میگم فرماندار بی ادعایی است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
جل الخالق ! اینهمه شناخت از کجا آمده ؟
بامداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
5
امیدوارم فسیل زدایی را سرلوحه کار خود قرار دهند.این زالوهای پیر که در افواه عموم یکلا قبا خوانده می شوند،وقتی به کسی میچسبنند،با خواسته های بی انتهایشان جز به نابودی قربانی تن نمی دهند.هیچکس مثل ... برای این جنین های فسیل شده،خوش رقصی نکرد. آن هم چه رقصی.عربی،بریک،کردی،بندری،تانگو،استرپتیس و........آخرکار عین ....چون:تا جنینی،کار،خون آشامی است.جناب سرهنگ گرامی!مردم از این طیف ،دل خوشی ندارند .به این دلیل که هیچ چیز جز منافع شخصی در ساختار وجودشان،معنا نشده.خطر کن!به خدا نظر کن!از آدمخواران حذر کن.مولا یارت
اهالی خشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
15
با سلام وتبریک خدمت جناب گرامی فرماندار محترم
لطف فرمائید جلوی تخلفات و شک وتردیدهایی که در انتخابات مجلس در این شهرستان و بخصوص بخش خشت به عمل می آید شفاف بفرمائید چه راهکاری دارید؟
فرماندار محترم اولا جمعیت بخش خشت را از آخرین سرشماری بگیرید ثانیا آمار شرکت کتتدگان در انتخابات مجلس سال 90 و شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر وروستا که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حماسه سیاسی محقق شد، مقایسه فرمائید.
چرا باید در انتخابات مجلس در این بخش این قدر آمار رای دهندگان بالا باشه؟
برای رضای خداو احترام به همان شهدایی که ازشان یاد نمودید از همین الان درفکر برگزاری انتخابات سالم در تمام بخش ها ومراکز این شهرستان بخصوص خشت باشید.
خداوند به باطل عزت نخواهد داد.فرماندار محترم منتظر تصمیمات حق و به عدل شما در این مورد خواهیم بود.
میشه گفت امتحانی است که درپیشگاه خداوند متعال و مردم دارید.
توفیق سربلندی در این آزمون برایتان خواستاریم.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
12
0
سردار سرافراز ایران و اسلام از اینکه مسئولیت خدمتگذاری به مردم شریف و مظلوم کازرون را قبول کرده اید تشکر عرض نموده و از خدای بزرگ سربلندی و عزت برای شما و کازرون خواستاریم. امید است در جایگاه مالک اشتر امام علی(ع) دست دشمنان پیشرفت و ترقی کازرون را کوتاه نموده و رانت خورها و ویژه خورها را از شهرستان کازرون بیرون کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
10
0
تا بوده خشت و خشتي به غیرت ومردانگی و شهره بوده تو که نام اهالی خشت. ارا ج ی ف نوشته ای اولا خشتی نبودنت مثل روز روشن است، خشتي اگه سرش بره تعصب و غیرتش نمیره. بعد از خدامیخوام هیچ مسلمانی، شیعه، سنی، سلفی، القاعده الجیش، وهر گروهکی که هست. آخرت شون به دنیای دیگران. و به پول. نفروشه
کد خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
1
تونل بنو چه میشه بیمارستان حرف گو بزن فرموندار طرفه نرو
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
11
متاسفانه مسئولان نظامی که از دوران آقای احمدی نژاد وارد سیستم مدیریتی کشور شدند کارنامه خوبی ندارند امیدواریم آقای گرامی بتونه عینک نظامی شون رو کنار بذاره و همه مخالف و موافق رو به یک چشم ببینه و یادش باشه عملکرد اشتباه امثال ایشان خیلی بیش از من نوعی می تونه به ماهیت نظام ضربه بزنه آقای گرامی تو رو خدا فراموش کنید کی شما رو آورد وامدار کسی نباشید ببینید عموم مردم چی از شما میخان خودتون رو از مردم و با مردم ببینید نه با فلان آقا و حاج آقا ... این سرزمین سالهاست دلش برای یک بسیجی مخلص می تپه اما ....
به یاد روز های جنگ
از یاد نمی برم روزهایی که هر یک از ما یک خورشید بودیم
یارانی که هر یک تکه ای از آسمان بودیم
آیا ستاره هایی که در درون ما می درخشید باز تابیدن خواهد گرفت ...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
2
آقای گرامی پدر من روی شانه ماه مرد تا ستاره روی شانه شما خورد پس توقع ما از شما خیلی بیش از یک فرد معمولی هست امیدواریم همسو با مردم حرکت کنید
دشگاه ازاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
2
4
سلام و عرض تبریک
فراموش نکنید قبل از هر کاری برکناری رییس دانشگاه ازاد اسلامی، ارزری دو ساله بر اساس قول تمامی مسولین شهر و دانشگاه ازاد بوده است...هنه منتظرند ظرف دو هفته اینده این اتفاق. مبارک صورت گیرد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
6
1
خوش اومدی برادر گرامی خیر مقدم . این انتخاب شایسته را به نماینده محترم شهرستان تبریک می گوییم . خدا قوت دکتر.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
4
با سلام
جاب آقای گرامی عزیز
جنابعالی فقط دین خود را به آقای محمد صادقی ادا کنید بقیه ملت و مردم شریف شهرستان کازرون پیشکش !!؟
اهالی خشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
7
در پاسخ به همشهریم ناشناس که با توجه به متنم نوشته خشتی نیستی، تعصب وغیرت خشتی داره، عرض می کنم من نمی خواهم آخرت خود را به دنیاوسیاست حیله ومکر وتظاهروعطش قدرت دیگری بفروشم.بله من تعصب و غیرت دارم خودمو و آخرتم ایمان به دنیای دروغین دیگری نمی فروشم.واون تعصب وغیرتی که گفتی لایق همان گروههای آخری است که یاد کردی.همشهریم مواظب باش.حرف حق بپذیر هر چند تلخ باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳