پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۴۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
در دیدار مدیر آموزش و پرورش کازرون با فرماندار جدید شهرستان مطرح شد
به گزارش دریافتی کازرون نما، در اولین هفته کاری فرماندار جدید کازرون ، مرتضی دیانتی­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، به اتفاق جمعی از معاونان و کارشناسان با حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان دیدار کردند .

به گزارش دریافتی کازرون نما، در اولین هفته کاری فرماندار جدید کازرون ، مرتضی دیانتی­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، به اتفاق جمعی از معاونان و کارشناسان با حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان دیدار کردند .

دیانتی­نسب در این دیدار انتصاب گرامی را بعنوان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش تبریک گفت و ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد تاریخچه آموزش و پرورش کازرون، گزارشی از فعالیتها و برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را به اطلاع رئیس شورای آموزش و پرورش رساند.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین، گفت: روح این سند روح تربیتی و فرهنگی است، یعنی همان چیزی که مورد نظر مقام معظم رهبری است. و نیز اضافه کرد این سند معلم محور است، یعنی تکریم معلم در رأس آن است.

دیانتی­نسب همچنین گزارشی هم از طرح اعتکاف علمی دانش­آموزان که باعث مدیریت ساعت مطالعه دانش آموزان و افزایش درصد قبولی دانش­آموزان در کنکور شده ارائه نمود و اظهار امیدواری نمود با مساعدت فرماندار و دیگر بخش­ها این طرح تدوام یابد.   

سپس معاونان آموزشی و پرورشی هر کدام در مورد حوزه خود و فعالیت­ها و انتظاراتشان مطالبی را بیان کردند.

در ادامه این دیدار گرامی، فرماندار کازرون، از آموزش و پرورش بعنوان یکی از دستگاههای مهم و تاثیر گذار یاد کرد و یاد آور شد ریشه­ی توسعه یافتگی کشور از آموزش و پرورش است و باید به قشر فرهنگی که پر تلاش ترین قشر جامعه است بیشتر توجه شود .

رئیس شورای آموزش و پرورش تصریح نمود: ما درسی از مقام معظم رهبری داریم که مضیقه­های مالی را در کارهای خود راه ندهید و باید تلاش کنیم که از این گذر عبور کنیم.

گرامی افزود: پایه فرهنگ را در خانه، مسجد و مدرسه باید جستجو کرد و اگر این سه با هم عجین و هماهنگ شوند در مسائل فرهنگی و اقتصادی مصونیت ایجاد می شود ولی بعضی مواقع چون جزیره ای عمل می شود رخنه ایجاد شده و زمینه سوء استفاده دشمنان فراهم می شود.

فرماندار گفت: ما با مجموعه آموزش و پرورش جدایی نمی بینیم و حتماً از پتانسیل بسیج دانش آموزی و ظرفیت های بسیج با هماهنگی و تعامل می توان استفاده های زیادی کرد و انصافاً باید تلاش کنیم.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
4
انشا الله قدم برادر ارزشی جنات گرامی برای
.اموزش وبرورش خیر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
5
1
تملق گوئیهای اطرافیان نماینده شروع شد . انشاء الله بزودی همه با هم می روید . صبر کنید و غیرت و تعصب کازرونیها را ببینید .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
4
اقای ناشناس این فکری که تو داری به هیج جا نمیرسی چون مشخصه که ضربه بدی خوردی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
نه حالا این 3 سال کازرون با فکر شما و نمایندتون به کجا رسیده ؟ برادر خودت رو به خواب نزن هر کسی رو تو گور خودش می خوابونند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
2
3
اقای ناشناس تعصب مردم فهیم کازرون در روز معارفه ستودنی بود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
1
1
اقای ناشناس حالا چرا گریه میکنی
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
1
با سلام
خدا كند كه ايشان بتواند براي شهرمان كاري بكند حالا از كدام جناح است و كجايي هست مهم نيست اين بحث ها كه متاسفانه در شهر ما از همه جا بيشتر است و هميشه موجب شده كه شهرمان
به آن شايستگي هايي كه دارد دست پيدا نكند.
محسن زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
1
مهم کارایی افراد است.چپ و راست فقط اتلاف وقت و سرمایه های مادی و معنوی شهرمان است.وقت نداریم! شما را به خدا بیایید به جای تخریب، طرح و نقشه بدهیم.آنقدر نقشه و طرح و فکر بدهیم تا شهرمان پر از فکر شود و همه فکور شویم.به فکر خودمان نباشیم.به فکر شهرمان باشیم تا ان شا الله از آتشی که خشک و تر با هم می سوزند در امان باشیم. به خدا وقت نداریم.شاید فردایی نباشد و در حسرت آباد لحد حسرت بخوریم.یا علی بگوییم و دست به دست هم دهیم و از باتقوایان حمایت کنیم از هر جناحی باشد.جوانان بیکار را که مهمترین مشکل است و سرشار از استعداد و فکر هستند و ما شا الله همه باسوادند، اشتغال دهیم.در گزینش عدالت را رعایت کنیم و خط اعتدال پیش گیریم و به فکر احکام فراموش شده دینمان باشیم.جای امر به معروف و نهی از منکر در بازار و کوی برزن خالی است.فساد اخلاقی بیداد می کند. یاد مرگ باشیم و بدانیم تکلیف عمر ابدی مان را در این چند روزه عمر فانی دنیا رقم می زنیم. نکند حسرت ابدی را بخریم و قرب الهی و جنات عدن را با مرداب دنیا عوض کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
0
نماینده شهرستان قول منطقه ویژه اقتصادی را دادند فرماندار پیگیر شود به داد چاههای غیر مجاز برسید به داد دریاچه پریشان برسید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸