پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
استاندار فارس در كازرون - 4
به گزارش كازرون نما، روح‌الله احمدزاده در مراسم بهره‌برداري از كشتارگاه صنعتي دام كازرون اين شهر را يكي از شهرهاي استراتژيك استان فارس دانست و ابراز داشت: بايد راه را براي نخبگان و جوانان باز و از بازي‌هاي سياسي پرهيز كرد از اين رو از افراد بين مردم حمايت و دست كساني كه بازي‌هاي سياسي مي‌كنند را قطع مي‌كنيم

استاندار فارس گفت: استان فارس به باشگاه خودروسازي كشور مي‌پيوندد.


به گزارش كازرون نما، روح‌الله احمدزاده در مراسم بهره‌برداري از كشتارگاه صنعتي دام كازرون با گرامي‌داشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب‌هايي در عالم شكل گرفت كه در چرخش‌هاي متنوع از آرمان‌هاي خود دست كشيدند اما انقلاب اسلامي و با عظمت ملت ايران پر فروغ‌تر از گذشته در حال رشد و بالندگي است. 

وي با بيان اينكه شاهد تبديل كشور به كارگاه سازندگي هستيم، افزود: از دهه فجر سال گذشته تا كنون در استان فارس بالغ بر 18 هزار ميليارد ريال افتتاح پروژه‌ داشته‌ايم. 

احمدزاده كرماني از پيوستن استان فارس به باشگاه خودروسازي كشور و بهره‌برداري از كارخانه فولاد در اين استان خبر داد و تصريح كرد: پيش‌بيني شده است كه بالغ بر 5 ميليون تن فولاد در سال در اين كارخانه توليد شود. 

وي با تاكيد بر رشد توريسم، صنعت و خدمات در كنار كشاورزي، خواستار حركت به سمت كشاورزي صنعتي شد و بيان داشت: بايد به دنبال تبديل شدن به قطب توليد صنايع تبديلي باشيم و تمام نقاط استان فارس نيز بايد توسعه پيدا كند. 

نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اينكه مدير بايد به روستاه‌ها، شهرها و بخش‌هاي مختلف زيرمجموعه‌اش سفر و از نزديك عمليات را مشاهده كند و صداي ملت را بشنود، خاطرنشان كرد: انقلاب كرديم تا مناسبات ارباب و رعيتي از بين برود از اين رو بازي‌هاي صهيونستي چپ و راست را بايد دور ريخت. 

احمدزاده كرماني، رئيس جمهور را ياور مستضعفان، محرومان، ضد فساد و جريان انحصار‌طلب برشمرد و اضافه كرد: ارتباط دولت با مردم بسيار قوي است و بايد رفاه را به كشور بياوريم اما در اين راستا عده‌اي كه جيبشان به خطر مي‌افتد، سر و صدا مي‌كنند. 

وي كازرون را يكي از شهرهاي استراتژيك استان فارس دانست و ابراز داشت: بايد راه را براي نخبگان و جوانان باز و از بازي‌هاي سياسي پرهيز كرد از اين رو از افراد بين مردم حمايت و دست كساني كه بازي‌هاي سياسي مي‌كنند را قطع مي‌كنيم. 

استاندار فارس با بيان اينكه كازرون بايد ظرفيت والاي خود را پيدا و با همدلي و انسجام نيز در استان فارس نمونه شود، ادامه داد: فلسفه حضور ما برقراري عدالت است و كسي امكان ندارد از دولت احمدي نژاد رانت بخورد. 

احمد زاده بيان داشت: نسل جديد در مسير ولايت حركت مي‌كند و هركس خادم‌تر و نوكرتر باشد در اين كشور محبوب‌تر است. 

در اين مراسم كدخدايي مدير عامل كشتارگاه صنعتي دام كازرون با ارائه مشخصات اين كشتارگاه گفت: كشتارگاه صنعتي دام كازرون در زميني به مساحت 2 هكتار و زيربناي 4 هزار متر مربع، با ظرفيت كشتار روزانه 500 راس گوسفند و بز و 50 راس گاو و گوساله ساخته شده است. 

وي افزود: با افتتاح و راه‌اندازي كشتارگاه دام، براي50 نفر به طور مستقيم و 120 نفر نيز به طور غيرمستقيم اشتغال‌زايي و تامين گوشت شهر كازرون، قائميه، خشت، كنارتخته و بالاده با همكاري بخشداران و شهرداري‌ها ميسر مي‌شود. 

كدخدايي اضافه كرد: فاز دوم را نيز در صورت واگذاري زمين، شامل بسته‌بندي گوشت، توليد پودر گوشت، پود خون، چيپس استخوان و گرانول صابون راه‌اندازي مي‌كنيم. 
 
 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
0
0
از استاندار و فرماندار بايد راحع راه شيراز -بوشهر و نقش كازرون سوال كرد!!!! چرا ساكت نشسته ايم؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵