پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۳۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲
استاندار فارس در كازرون – 1
وي با افتتاح ساختمان جدید اداره دارایی كازرون به سمت فرمانداري كازرون حركت كرده تا ضمن رونمايي از تنديس شهيد ديور کلنگ احداث ساختمان جدید فرمانداری کازرون را به زمین بزند.دكتر احمدزاده پس از اين ضمن افتتاح فاز اول کشتارگاه صنعتی كازرون به يازديد از آن پرداخت و در ادامه جهت برگزاري ساير برنامه ها به سمت کنارتخته و خشت حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار كازرون نما صبح امروز دكتر روح الله احمدزاده استاندار فارس پس از مراسم استقبال جهت تجديد پيمان با شهدا به گلزار شهداي سيد محمد نوربخش عزيمت نموده، ضمن قرائت فاتحه مقام شهداي كازرون را گرامي داشت.

وي سپس با افتتاح ساختمان جدید اداره دارایی كازرون به سمت فرمانداري كازرون حركت كرده تا ضمن رونمايي از تنديس شهيد ديور – از كارمندان فرمانداري كازرون -  کلنگ احداث ساختمان جدید فرمانداری کازرون را به زمین بزند.

دكتر احمدزاده پس از اين  ضمن افتتاح فاز اول کشتارگاه صنعتی كازرون به يازديد از آن پرداخت  و در ادامه جهت برگزاري ساير برنامه ها به  سمت کنارتخته و خشت حرکت کرد.

استاندار فارس در ادامه برنامه هاي خود ضمن حضور در روستاي حاجي آباد غوري 12 طرح گاز رساني – شامل روستاهاي حاجي آباد غوري، گنجه اي، آل آباد، امامزاده سيدحسين، عمويي، دهنو انقلاب و ... - را افتتاح نمود كه 995 خانوار را از نعمت گاز شهري بهره مند مي نمايد.

از ديگر برنامه هاي سفر استاندار فارس مي توان به كلنگ پروژه ي گازرساني به رو ستاهاي اياض آيادف احمد آباد، پل آبگينه، حاجي آياد، كرايي و زوالي با 531 خانوار بهره مند، آغاز عمليات گازرساني به روستاي خواجه جمالي از توابع خشت با 73 خانوار بهره مند، افتتاح مجتمع هاي فرهنگي در كنارتخته و خشت و هم چنين بازديد از طرح هاي در دسا اجراي گاز رساني به روستاهاي طالقاني، پنج محلف چمان، شيخي، حاجي آياد، هفت پاره، وفادارآباد، زرين آباد، بهرام آباد، خيرآباد، بنه ي عابد با 1257 خانوار بهره مند اشاره نمود.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي گردد.  


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
0
0
با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت کازرون نما
چگونه می توانم وبلاگم را در فهرست وبلاگ های کازرون نما ثبت کنم؟
با تشکر
-----------------------------------------
با سلام
شما مي توانيد آدرس وبلاگ خود را از طريق قسمت ارسال مطالب براي كازرون نما ارسال كنيد تا پس از بررسي در صورت مطابقت با قوانين كازرون نما در دو بخش پيوندها و وبلاگ هاي به روز شده لينك داده شود.
با تشكر
كازرون نما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
0
0
من نمیدونم چرا سیمای فارس اخبار مربوط به حضور استاندار در کازرون رو اعلام نکرد اگه میشه این مسئله رو بازتاب بدید تا علتش معلوم شود
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
0
0
این همون استانداریه که بعضیا واسه اینکه زیرابش رو بزنن، خودشون رو خفه کردن؟؟؟
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
0
0
استاندار خوبیه ادمهای ماندگار به چیزی جز آرمان نمی اندیشندو
مردان توانمند در میان جشن و بزم نیستند . آنها در هر دم به آرمانی بزرگتر می اندیشند و برای رسیدن به آن در حال پیکارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵