پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶
استاندار فارس در كازرون - 3
به گزارش كازرون نما، احمدزاده در مراسم آغاز بهره‌برداري از گاز مجموعه روستاهاي حاجي آباد غوري، گنجه‌اي، آل آباد، امامزاده سيد حسين، عمويي، دهنو انقلاب، پل آبگينه، زوالي، كرايي، احمد آباد، حاجي آباد و اياز آباد شهرستان كازرون اظهار داشت: در آغاز دولت نهم به 14 روستا در كازرون گازرساني شده بود اما تا امروز به بيش از 90 روستا گازرساني شده است.

 استاندار فارس با بيان اينكه مديري كه فقط در اتاقش مي‌نشيند سلوكش علوي نيست گفت: لازمه رشد و تعالي حضور مديران بين مردم است.


به گزارش كازرون نما، روح‌الله احمدزاده كرماني در مراسم آغاز بهره‌برداري از گاز مجموعه روستاهاي حاجي آباد غوري، گنجه‌اي، آل آباد، امامزاده سيد حسين، عمويي، دهنو انقلاب، پل آبگينه، زوالي، كرايي، احمد آباد، حاجي آباد و اياز آباد شهرستان كازرون با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در زمينه گازرساني اظهار داشت: در آغاز دولت نهم به 14 روستا در كازرون گازرساني شده بود اما تا امروز به بيش از 90 روستا گازرساني شده است. 

وي از گازرساني به 640 روستا در دولت احمدي نژاد خبر داد و افزود: در بخش راهاي روستايي نيز بالغ بر 2 هزار كيلومتر راه روستايي ايجاد كرديم و در زمينه آبرساني روستايي اتفاقات خوبي افتاد اما بايد تلاش بيشتري را كرد. 
احمدزاده كرماني، با تاكيد بر هزينه بودجه‌ها به طور منطقي گفت: در اين راستا مديران بايد به روستاها به ويژه نقاط محروم بروند چرا كه ما طاغوت را ذليل كرديم تا مستضعفان وارثان باشند. 

وي با بيان اينكه مديري كه فقط در اتاقش مي‌نشيند سلوكش علوي نيست گفت: لازمه رشد و تعالي حضور مديران بين مردم است. 

مديريت ارشد استان فارس با بيان اينكه انقلاب اسلامي حقوق بشر واقعي را عرضه كرد ادامه داد: بايد پاي مبارزه با مفاسد و به عنوان سفيران ولايت جلوي رانت‌خواران و زورگويان بايستيم. 

احمدزاده، روحانيت را مرجع، راهنما و سرالاسرار مردم دانست و خاطرنشان كرد: هركس بخواهد روحانيت را به هر شكل از مردم جدا كند خائن به نظام جمهوري اسلامي است. 

وي با تاكيد بر حركت پشت سر مقام معظم رهبري، نماينده ولي فقيه در استان و روحانيت بيان داشت: ارتباط و همكاري مردم با روحانيت در طول تاريخ رمز نجات جمهوري اسلامي است. 

در اين مراسم غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي به ارائه گزارشي از مشكلات مردم روستاي بخش چنارشاهيجان پرداخت. 

در ادامه مهدي قلي جعفري عضو شوراي روستاي حاجي آباد غوري با بيان مشكلات اين روستا خواستار اصلاح حل مشكل حريم جاده، سيل‌گير بودن، استقرار فرمانداري در قائميه، طرح آبخيزداري و هادي روستايي شد. 

استاندار فارس در ادامه سفر خود به كازرون ساختمان جديد اداره دارايي كازرون را افتتاح و از تنديس شهيد جهانبخش ديور در فرمانداري كازرون رونمايي كرد و سپس كلنگ ساختمان جديد فرمانداري اين شهرستان را به زمين زد. 

استاندار فارس در ابتداي ورود خود به شهر كازرون با حضور بر سر گلزار شهداي اين شهر بار ديگر با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق كرد و به قرائت فاتحه بر سر قبور آنها پرداخت. 

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
0
0
lمگه همین مردک نبود گفته بود روحانیت کارایی خودش رو از دست داده وکلی توهین به روحانیت کرده بود
من که می گم خط این و مشایی خط مصدق و ملی گراهاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴