پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۷
استاندار ارزشمند فارس با روحیه جهادی خود به مدیران و فرمانداران دستور داده که اولویت کاری خود را در سرکشی از نقاط محروم جامعه قرار داده و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام نمایند

در بازدید روز جمعه مورخ 10/11/89 از روستاهای بوشیکان از توابع بخش مرکزی ،به اتفاق فرماندارو نماینده  مردم و مسئولین ادارات ؛ جلسه هماهنگی که در کارگاه شرکت راهسازی استراتوس پیمانکار پروژه تونل محرم، برگزار شد و نسبت به حل مشکلات این پروژ‍ه و تسریع در انجام عملیات آن تصمیماتی اتخاذ گردید.گفتنی است تونل محرم را ه ارتباطی بندر بوشهر به کازرون را وصل نموده و علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و کوتاه نمودن مسیر ارتباطی موجب حفظ ایمنی و جلوگیری از تصادفات بسیاری  در این جاده که تا کنون صدها نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اندخواهد شد. تونل محرم در سال 87 به دستان وزیر محترم راه و ترابری کلنگ زنی شد و اکنون چندین ماه است که انجام کارهای اجرایی آن عملیاتی شده است.

در این جلسه فرماندار کازرون خطاب به مسئولین اشاره کرد که از این به بعد مشکلات مردم و پروژ ه ها ی عمرانی پس از بازدید از مکان آنها با حضور مسئولین و شوراها و دهیاران روستاها بلافاصله  در فرمانداری رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است از جمله مسائل مطرح شده می توان به : احداث جاده،گازرسانی،بازسازی مسجد روستای حسین آباد،حل مشکل زباله شهر و موقعیت کنونی آن و ... اشاره نمود که نماینده و فرماندار نسبت به رسیدگی به این مشکلات قول مساعد دادند.

فرماندار کازرون در این بازدید در جمع مردم گفت:رویکرد دولت دهم عدالت محوری و رفع محرومیت از روستاهها و محرومیت زدایی از نقاطی است که کمتر به آنها توجه شده است.و گاها در بعضی از این روستاها سالهاست که مسئولین بازدید نکرده اند. رئیسی گفت :استاندار ارزشمند فارس با روحیه جهادی خود به مدیران و فرمانداران دستور داده که اولویت کاری خود را در سرکشی از نقاط محروم جامعه قرار داده و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام نمایند و اینکه ما در یک روز تعطیل به اتفاق نماینده زحمت کش مردم و ومسئولین گرانقدر در بین شماها هستیم احساس خوبی داریم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگذاری شایسته برای شما مردم خوب و ارزشمند باشیم.
 
در روستای بوشیگان دیلمی یک واحد آموزشی که به مدت دو سال به دلیل سرقت سیم برق از نعمت روشنایی محروم شده بودند به دستور فرماندار ،مقرر گردید اداره برق نسبت به برقدار نمودن آن اقدام عاجل نماید.مردم و دانش آموزان از این حرکت سریع و اقدام خوب فرماندار کازرون به وجد آمده و تشکر و قدردانی نمودند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اژدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
0
0
ما مردم روستای بو شیگان دیلمی از فرماندار پر تلاش و مردمی و نماینده ولایت مدار و فداکار و ارزشی تشکر می کنیم واقعا با این حرکتهای مردمی و بازدید های سر زده مردم را امید وار می کنند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
0
0
خیلی چاخان میکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵