پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
استاندار فارس در كازرون - 2
به گزارش كازرون نما، روح‌الله احمدزاده كرماني در جمع مردم بخش كنارتخته و كمارج اظهار داشت: زماني مي‌توان گفت يك كشور به معناي واقعي كلمه پيشرفته است كه تمام نقاط آن پيشرفته باشد از اين رو در كنار توسعه و پيشرفت بايد مفهوم عدالت نيز مطرح شود.

 استاندار فارس گفت: در كنار توسعه و پيشرفت بايد مفهوم عدالت نيز مطرح شود.


به گزارش كازرون نما، روح‌الله احمدزاده كرماني در جمع مردم بخش كنارتخته و كمارج اظهار داشت: زماني مي‌توان گفت يك كشور به معناي واقعي كلمه پيشرفته است كه تمام نقاط آن پيشرفته باشد از اين رو در كنار توسعه و پيشرفت بايد مفهوم عدالت نيز مطرح شود. 

وي با بيان اينكه خداوند به انجام كارهاي جهادي و براي رضاي خدا بركت مي‌دهد و مردم نيز دل‌هايشان جذاب مي‌شود افزود: در طرح هدفمندي يارانه‌ها در داخل كشور كساني به ظاهر معتقد به مباني سنگ‌اندازي مي‌كردند و استان فارس در اجراي اين طرح يكي از بهترين استان‌ها شناخته شد. 

احمدزاده كرماني، حركت دولت را محكم و ولايت فقيه را استمرار حكومت حضرت صاحب‌الامر دانست و اضافه كرد: در مقابل كسي كه با ظواهر، به اسم ارزش و اصول بخواهد ريشه دين را بزند، مي‌ايستيم. 

در اين ديدار حجت‌الاسلام سيدمهدي حسيني امام جمعه كنارتخته با بيان اينكه 70 سال است كه بخش كنارتخته و كمارج مركز بخش بوده است گفت: تقديم حدود 60 شهيد در راه انقلاب اسلامي، استقرار 40 روحاني در مدت چهار سال در شهر كنارتخته، ورود 30 طلبه خواهر و برادر به حوزه علميه در اين مدت و جذب 60 پاسدار از نشانه‌هاي دينمداري و علاقه مردم اين منطقه به انقلاب است. 

وي با اشاره به مشكلات بخش كنارتخته و كمارج، يكي از بركات انقلاب اسلامي را نعمت امنيت دانست و بيان داشت: مردم كنارتخته از نعمت امنيت محروم هستند از اين رو تقاضاي رسيدگي به مشكل ناامني در كنارتخته را داريم. 

حسيني، بيكاري، به كارگيري نيروهاي غيربومي در شركت نفت، نبود امكانات ورزشي، گازرساني، نداشتن درآمد پايدار در شهرداري، مسكن مهر و آبرساني به روستاها را از مشكلات بخش كنارتخته و كمارج دانست. 

افتتاح مجتمع فرهنگي كنارتخته و كمارج در زميني به مساحت 2 هزار هكتار و زيربناي 900 متر و اعتباري بالغ بر 500 ميليون تومان، آتش‌نشاني و ساختمان جديد بخشداري كنارتخته از طرح‌هاي افتتاح شده سفر استاندار فارس به بخش كنارتخته و كمارج بود. 


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵