پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۹۲۰
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
+ ویرایش دوم
به قول هایی که دادید عمل کنید، من تا هفته آینده صبر می کنم اگر به قولی که دادید عمل نکردید واقعیات را به مردم می گویم یکی از قول هایی هم که دادید این بود که باید از اون فرمانداری که غیر اصولی و نابجا اونو تعویض کردید با روش نامناسب، تقدیر کنید. خب نکردید . نکردید من هفته ی آینده توسط مردم در نمازجمعه از ایشان تجلیل خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار کازرون نما؛ امروز حجة الاسلام والمسلمین خرسند در خطبه‌های امروز نمازجمعه‌ی کازرون بخشی از صحبت های خود را به مسایل مربوط به عزل فرماندار و عدم تعیین فرماندار جدید کازرون اختصاص داد که متن پیاده شده‌ی این قسمت از سخنان ایشان به شرح زیر است:  
 
روز سه شنبه مورخ 19/5/89 دو روز قبل از ماه مبارک رمضان سمینار ائمه‌ي جمعه‌ي استان فارس در شیراز در دفتر نماینده‌ي محترم ولی فقیه در استان برگزار شد. خب! در این جلسات مسایل مختلف استان بحث شد مسایل فرهنگی، مسایل اقتصادی و من جمله نحوه‌ي تعامل مسوولین استان به ویژه شخص آقای استاندار با روحانیت به ویژه ائمه جمعه.

اکثریت قریب به اتفاق ائمه‌ي جمعه به این مساله از مدیریت استان گلایه مندند. یعنی ما 66 امام جمعه داریم در استان، اکثریت آقایان از عدم تعامل مناسب مدیریت استان و نپختگی‌ها و بی‌تجربگی‌هایی که دارد صورت می‌‌‌گیرد و برخوردشان با ائمه محترم جمعه گلایه مندند.

خب! این آقایان استان و آقای استاندار بدانند؛ این یک نمره‌‌ي مثبت برای ایشان نیست که ائمه‌‌ي جمعه این چنین اما به مصالحی که حالا مصلحت نمی بینند که بیانیه بدهند و موضع بگیرند. این را باید اصلاح کنند این شعارهایی که شما از آن دم می‌زنید، این اصولگرایی که دم می‌زنید یکی از علامت‌هایش همراهی و تعامل و مشورت با روحانیت اصیل و ائمه‌ي جمعه است، چرا این کارها را می‌کنید؟ چرا این جوری برخورد می‌کنید؟ امیدوارم اصلاح بشود.

یک نمونه‌اش مسایلی است که در کازرون اتفاق افتاد که اگر یک ذره تدبیر به کار می‌رفت امروز شهر این جوری بلاتکلیف نبود. دو ماه است که الان شهرستان مدیریت آن بلاتکلیف هست. خب! مردم اعتراضاتی کردند و ائمه‌ي جمعه‌ي شهرستان هم بنا به وظایفی که داشتند تذکر دادند. هم بیانیه دادند، هشدار دادند بعد آقایان آمدند قول دادند، وعده دادند و هیچ کدام هم عمل نکردند و نشانه‌هایی هم می‌رسد که ضدش عمل می‌کنند.

این مسوولیت‌ها دیر یا زود به پایان می‌رسد اما عملکردها باقی می‌ماند. چرا به وعده‌هایی که دادید عمل نمی‌کنید؟ چرا آن اشتباهی که انجام شد جبران نمی‌کنید؟ من نمی‌خواهم کام شما مردم را هم تلخ بکنم اما وظیفه‌ام را انجام می‌دهم . خدا می‌داند در این ماه رمضان.

حالا بگذارید یک عده‌ای بگویند آقای امام جمعه منافعی دارد. منافع سیاسی دارد، حزبی دارد، بی‌تقوایی می‌کند، خب! بکند، هرکسی روز قیامت خودش باید جواب بدهد اما من وظیفه‌ي شرعی دارم، حرف من تنها نبوده عرض کردم الآن این حرف مشترک اکثریت ائمه جمعه استان فارس بوده است. به قول‌هایی که دادید عمل کنید، من تا هفته‌ي آینده صبر می کنم اگر به قولی که دادید عمل نکردید واقعیات را به مردم می‌گویم.

یکی از قول هایی هم که دادید این بود که باید از آن فرمانداری که غیراصولی و نابجا او را
با روش نامناسب تعویض کردید، تقدیر کنید. خب نکردید. نکردید من هفته‌ی آینده توسط مردم در نمازجمعه از ایشان تجلیل خواهم کرد.(صداي تکبیر)

چرا؟ الآن شما قول دو هفته دادید دو ماه دارد می گذرد نه خودتان را آفتابی می‌کنید، نه جواب تلفن می‌دهید و نه جواب پیغام می‌دهید. چرا این جوری برخورد می‌کنید؟ بنده هیچ گزینه‌ای برای فرمانداری به این آقایان معرفی نکرده‌ام که بگویم نظرم روی شخص خاصی است. گفتم هر کسی خودتان می‌خواهید، اما یک فرد قوی باشد کسی که در شأن مردم کازرون باشد. این شهرستان دوم استان است. یک شهرستان انقلابی، تاریخی، فرهنگی، ما وظیفه مان این است، وظیفه مان گفتن است.

خب! شما هر جور دوست دارید عمل کنید، خب نظر خاصی هم، تعلق خاصی هم به فرد خاصی ندارم. توی خیلی از جلساتی هم از برخی خدمات خوب شما آقایون حمایت کرده‌ام و تقدیر کرده‌ام. تو همین نماز جمعه هم بارها تقدیر کرده ام. اما نکنید این کارها را. الآن فقط دیگه امام جمعه‌ي کازرون نیست. اکثریت و تعداد زیادی از ائمه جمعه استان از نحوه‌ي برخورد شما در شهرهای مختلف گلایه‌مندند، آن‌هایی که می‌توانند؛ این حرف مرا به گوش آقایان برسانند.

امیدوارم ان شاالله خداوند به همه‌ی ما انصاف عنایت بفرماید و تقوای لازم و واقعی را در این ماه رمضان به همه ما عنایت بفرماید.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
باز هم اختلاف
باز هم دعواي مسئولان

s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
...اگر فرماندار سابق برای رضای حق کارکرده اجرش محفوظ است اگر برای شما کار کرده بدانید چوب قیامت می خورد .بنابراین این همه دادو بیداد معنا ندارد .بگذار مردم در درد خودشان بنالند .مگر مقام معظم رهبری نمی گویند اختلاف افکنی نکنید .شما به حرف دنبال آقا هستید یا به عمل ؟
قاسم
|
-
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
همین دیروز بود که مقام رهبری گفتند: " اتحاد و همدلى بين مسئولين كشور يك فريضه است. تعمد در مخالفت با آن، امروز يك خلاف شرع است؛ بخصوص در سطوح بالا. همه به اين توجه داشته باشند. دشمن از اختلافات كوچك، يك مسئله‌ى بزرگ ميخواهد بسازد؛ نبايد بگذاريد" حالا این موضع آقای خرسند را باید اولین موضع گیری علیه رهبری بدانیم.
البته ایشان در زمان اعتراضات هم این کار را کرده بودند.
خدا به همه بصیرت و ... بدهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
اين خيلي بد است كه عده اي با استفاده از شعار وحدت مي خواهند فتنه ايجاد كنند و فتنه ي صفين هم با همين شعار وحدت بوجود آمد... من به اين آقايان تازه به دوران رسيده عرض ميكنم به صحبت هاي امام جمعه كه محور وحدت شهرستان هستند گوش بگيريد تا وحدت ايجاد شود.
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
غلط بیجا نکنید.رهبری کی فرمودند در برابر فرصت سوزی و نابودی منافع و مصالح مردم سکوت کنید.چرا هرجا از حقوق مردم حرف زده میشه از رهبری مایه میگذارید. چرا حاضر نیستید بفهمید مردم در شیراز و جای جای فارس دق دارن میکنن از کارکرد این جوان خام . شما که دم از رهبری میزنید چرا حاضر نیستید غصه های نماینده ولی فقیه در فارس را در خصوص این جوان کم تجربه منعکس کنید. سرتان را کردید زیر برف که چی؟ فکر میکنید خبری نیست . مطمئن باشید عمر استاندار شما که سهمی هم به شما داده است عن قریب به پایان میرسه .
علي موئدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
جناب آقاي خرسند
تبارك الله

مردم كازرون پشتيبان شمايند
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
نمي دانم چرا سخنان آقاي خرسند شباهت عجيبي به مقاله آقاي درياب در آخرين شماره هفته نامه سلمان دارد؟!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
در دستور العملي كه از سوي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه به آقايان ابلاغ شده است. امام جمعه شهرستان ها از دخالت در عزل و نصب مسئولان منع شده‌ اند. اين عمل امام جمعه كازرون تخلف از اين دستور العمل است.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
چرا بعضي از ائمه جمعه به نصايح آيت الله ايماني عمل نمي كنند؟ مگر در يك استان چند نفر نماينده ولي فقيه وجود دارد؟ ائمه جمعه شهرستان ها فقط مسئوليت امامت جمعه را بر عهده دارند.
فقط امام جمعه مركز استان نماينده ولي فقيه است. آيت الله ايماني در جلسه خصوصي با بعضي از اصولگرايان شهرستان كازرون (در محل حوزه علميه كازرون) صريحا گفتند كه شرايط كشور و استان فارس شرايط ويژه اي است و از هرگونه اقدام تنش آفريني بايد خودداري شود.
ايشان در سمينار ائمه جمعه استان فارس نيز صريحا ائمه جمعه معترض به عملكرد استاندار را به سكوت و حفظ وحدت و آرامش دعوت كردند.
اگر تعداد ائمه جمعه به جاي 60 نفر 1000 نفر هم بود اعتبار مواضع مجموع آنها به اندازه اعتبار مواضع نماينده ولي فقيه در استان هم نمي شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
0
0
مردم؟؟؟!!! اعتراضاتی کردند؟؟!؟!؟!؟!؟
مردم؟!؟!؟؟!؟؟؟؟یا........
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
به نظر من در اين قضيه هر دو طرف اشتباه مي كنند هم استانداري به امام جمعه كازرون بي توجهي مي كند و هم امام جمعه كازرون سخنان تشنج آفريني بيان مي كند.
محمد فياض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
آقاي خرسند چه اصراري دارند دقيقا روز بعد از صحبت هاي حضرت آقا اين مضع را مي گيرند . حداقل بگذارند براي يك هفته بعد از صحبت هاي ايشان كه جايگاه ولي مان تضعيف نشود . دفعه قبل هم بعد از صحبت هاي آقا ايشان انتقاد شديدي از استاندار نمودند. البته ما تا كنون از استاندار جوان و بي تجربه !!!!به زعم ايشان هيچ پاسخي را نشنيديم كه علامت فهميدگي ايشان است
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
با سلام خدمت مدیریت کازرون نما
در جواب برادر عزیزی که سخنان رهبری را برخ امام جمعه محترم کازرون کشیده اند برادر عزیز می فرمایید که اگر مسئولی دزدی کرد یا خدای نکرده عمل خلاف شرعی انجام داد به او چیزی نگویند که خلاف سخنان رهبری است اگر اینگونه افکار در جامعه نفوذ کند اکثر مردم نماز هم دیگر نمی خوانند چرا اصولی حرف نمی زنید چرا از خودتان حرفی ندارید مگر گناه کسی که آبروی مومنی را می برد کمتر از کسی است که زنا می کند ودر مقابل مردم شرابخواری میکند مگر استاندار فارس بدون جهت آبروی یک شخصی را نبرد و اورا کنار گذاشت بخدا قسم من طرفدار هیچ شخص و گروهی نیستم ولی عملکرد آقایانی که بنام اسلام این کارها را انجام میدهند و آبروی یک شخصی را لگد مال میکنند می بیند بهتر است که اسلام را به خودشان تقدیم کنیم ما نخواستیم شما که می گویید مردم فهیم پس چرا این مردم میگویند آقای استاندار چرا اینکارها را انجام میدهید ایشان خلاف مردم حرکت می کنند یعنی مردم نمی فهمند گذشت انزمانی که مردم مثل بره اینطرف و انطرف میرفتند مردم امروز اگر چیزی نمی گویند دلیل بر تایید مسئولین نیست بلکه منتظرند خودشان به خودشان درگیر شوند و دامنه فتنه آنها به خودشان برگردد نه اینکه مردم پای انها بسوزند
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
آقایون یا خواهری(دو نفر قبلی) که بدون یه ذره فکر کردن حرف های امام جمعه رو تحلیل می کنین .
اونم با دید کوته بینانه نسبت سخنان مقام معظم رهبری ، ای کاش 2 تا از مسئولان شهرستان ، استان و حتی کشور ما شجاعت و حق گویی امام جمعه ما رو داشتند تو بیان مسائل و مشکلات و با اون شم بالا و ولایی پیگیری که امام جمعه محترم دارن رو می داشتند.شاید الآن مثل اکثر قریب به اتفاق نظر دهندگان کازرون نما که مد شده، تا کسی انتقاد میکنه ،من و یا امام جمعه محترم رو به حزبی ربط بدین یا بگین حتماً منافعی داره.
ای کاش این دو نفر به تمام بیانات رهبر فرزرانه اشراف داشته و تمام سخنان ایشان را پیگیری می کردند ، ای کاش حالا که یک نفر بدون جناح گرایی و حزب پرستی دم از حق و انصاف و پیگیری مسائل و مشکلات این مردم به بیان امام راحل ، پابرهنه می کنه ، به جای این حرفا بگن که کجای صحبت های امام جمعه اشکال و ایراد داره؟؟؟
کجای صحبت ایشون متضاد با بیانات رهبریه؟؟؟ چه کسی تا حالا از تریبون نماز جمعه این چنین مسائلو با مردم در میان میذاره و اونا رو در پیگیری مشکلات مطلع می کنه؟؟؟ شما بفرمایید؟؟؟ اگه سراغ دارین؟؟؟
تو روخدا حالا که یکی داره با جون و دل داره برا شهرستان یه قدمی برمیداره تا این کازرون بیغوله نشین از سد مشکلات مدیریتی ، اعتباری و کمبود یک مدیر صالح و متعهد نجات بده، خاهشاً شما که دیگه اشاید ز جنس همین مردم باشین ف با این حرفاتون و نظرات نا پخته و توهین آمیز و استفاده ابزاری و مقطعی از سخنان رهبری مشکلات رو بیشتر نکنین....
باشد که به گفته امام راحل همه یک گوشه ای از مشکلات این کشور را هر کس در هر مقام و مسئولیتی هست برطرف کنیم.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
مقام معظم رهبري: هرگونه حركتي حتي با نيت صادقانه كه موجب شكاف در جامعه شود خلاف مصالح كشور و نظام است

قطعا سخنان آقاي خرسند مصداق اين سخن رهبري است.
ما از استاندار فارس توقع زيادي نداريم اما از شخصي كه هم روحاني است هم امام جمعه هست توقع داريم خلاف جهت رهبري حركت نكند.
نمي شود كه اطاعت از رهبري فقط در جايي باشد كه منافع شما تامين مي شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
بعضي از دوستان از عملكرد فرماندار سالق جناب اقاي صالح پور دفاع كردند و مي كنند بگويي خداوكيلي از كدام عملكرد دفاع مي كنيد سري به بخشها بزنيد تا بدانيد صالح پور چقدر ضعيف بوده اصلا فرمانداري كه يك ميليون تومان روي ....... را مي برند فرماندار است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
نمي دانم دوستان نسبت به تعويض هم حزبيشان نارحتند يا نسبت به نحوه تعويض احتمالا نسبت به هم حزبيشان بايد باشد چون اگر غير از اين مي بود بايد نسبت به تعويض آقاي پرويزي معاون فرمانداري سابق كه هم اينگونه تعويض شد هم بايد اعتراض مي كرديد كه نتنها اعتراض نكرديد بلكه شادي هم كرديد و گفتيد حقش بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
نمي دانم دوستان نسبت به تعويض هم حزبيشان نارحتند يا نسبت به نحوه تعويض احتمالا نسبت به هم حزبيشان بايد باشد چون اگر غير از اين مي بود بايد نسبت به تعويض آقاي پرويزي معاون فرمانداري سابق كه هم اينگونه تعويض شد هم بايد اعتراض مي كرديد كه نتنها اعتراض نكرديد بلكه شادي هم كرديد و گفتيد حقش بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
از كدام عملكرد دفاع مي كنيد فرمانداري كه ذي حسابي ايشان بجاي او سند مالي را امضاء مي كند فرماندار است فرمانداري كه خبر از عملكرد بخشدارانش ندارد فرماندار است . ازكدام عملكرد دفاع ميكنيد
jhj
|
-
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
چند نکته راجع به سخنان امام جمعه محترم کازرون
1. مشکل اصلی شهرستان تجلیل از مهندس صالح پور نیست،که شما خودتان می خواهید آنرا انجام دهید.گرچه این کار زیبنده ای است که باید برای تمامی مشئولان خدوم شهرستان انجام می دادید یا بدهید.
2.مگر صدورحکم فرماندار کازرون در دست استانداراست یا وزیر کشور؟؟؟؟؟؟خوب می دانید که آقای استاندار چند هفته است که اقای رئیسی را به وزارت کشور معرفی کرده است. پس مهلت برای استاندار تعیین کردن چه صیغه ای است؟؟؟؟؟
3.چرا شما در موضع گیریهایتان به سخنان مقام معظم رهبری توجه ندارید؟؟مگر همین دو روز قبل از خطبه های اخیرتان نبود که گفتند:«ما بايد مواظب باشيم خودهامان جورى حرف نزنيم كه مردم به مسئولين كشور، مسئولين دولتى، مسئولين قضائى، مسئولين قوه‌ى مقننه بى‌اعتماد بشوند» یا سخنان حضرت آیت الله ایمانی را که سن و سالی در زمینه مسائل سیاسی و مذهبی از شما بیشتر دارند و نماینده ولی فقیه در استان هستند و مسائل و مشکلات را به خوبی درک می کنند و تدبیر لازم به خرج می دهند،توجه نمایید.
4.سوال دیگر من ایسنت که در طول این دوماه چه بلاتکلیفی در شهر وجود آمده ؟همه ادارات که کارخودشان را طبق روال قبل!انجام می دهند و سرپرست فرمانداری هم که با استاندار فارس هماهنگ است و تعامل بسیار خوبی دارد(چون منصوب خود استاندار است)،نماینده هم که مشکلش با فرمانداری حل شد و اختلاف بین دو مسئول عالی رتبه شهرستان نیز حل شد.آمارقتل ها نیز در دو سه هفته گذشته به صفر رسید و مشکل زمین مسکن مهر تاحدودی حل شد.مشکل زمین کتابخانه عمومی کازرون هم حل شد.بسیاری از مسئولان که نسبت به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری توجیه نشده بودند تازه توجیه شدند و... پس فریاد شما بابت کدام مشکل است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
0
0
حتما شما از قتل هاي اخير خبر نداريد و گرنه اينگونه فلسفه نمي بافتيد كه در اين مدت آمار قتل به صفر رسيده است. زرشك
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
استاندار هر اشتباهي هم كه كرده كارش خلاف قانون نبوده ولي اعلاميه ائمه جمعه يك كار غيرقانوني و تخلف آشكار از وظايف امامت جمعه بود كه بايد جوابگو باشند.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
0
0
آقاي خرسند شما تجليلتان را از آقاي صالح پور چندين بار انجام داديد. چه تجليلي بالاتر از اينكه 4 امام جمعه از سوابق انقلابي ايشان بگويند كه معلوم نيست اين سوابق انقلابي چه بوده تا به حال هم در چند خطبه از ايشان گفته ايد فقط مانده است ايشان را بياوريد در نمازجمعه
جالب است خودتان هم مي گوييد به عملكردش انتقاد داريد!
چرا شان نمازجمعه را پايين مي آوريد؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۱
0
0
در اين دعواها مردم نسبت به دين و نظام و نمازجمعه زده مي شوند. چرا مسئولان اندكي تدبير به خرج نمي دهند؟
کرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
0
0
زنده باد احمدی نزاد و سیاستش شما باید بروید موتلفه رنده باد احمد زاده با غیرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
بعضی افراد جاهل و نادان و شاید هم عالم ولی مغرض سخنان امام جمعه عزیزمان را مایه اختلاف می دانند!!!! در حالی که خود باعث و بانی تفرقه و هدفشان ایجاد اختلاف و از بین بردن وجهه امام جمعه شهر می باشد
مگر حاج آقا خرسند غیر از اینکه استاندار را دعوت به وفای به عهد کردند چه چیزی فرمودند؟
آیا اگر از مسئولی خواستیم به وعده خود عمل کند این اختلاف افکنی است؟
مطمئنا پشت این نوشتارها دسیسه هایی جهت ... وجود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵