پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۷۴۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۴
+ ویرایش دوم
یکی از توجیهاتی که آقایان می کردند، من سئوال کردم چرا را فرماندار به این شکل عوض کردید، گفتند ایشان در مسائل امنیتی ضعیف بوده و آمار قتل ها بالا رفته است. خب! شما از روزی که فرماندار را عوض کردید که سه چهار قتل الان اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار کازرون نما نماز جمعه ی این هفته کازرون به امامت حجت الاسلام والمسلمین خرسند اقامه شد.


سالروز اقامه نمازجمعه


وی در بخشی از خطبه دوم نمازجمعه ضمن اشاره به سالروز تاسیس نمازجمعه گفت:


«5 مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه است در سال 1358 به امر حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و توسط مرحوم آیت الله طالقانی که علو درجات حضرت امام و حضرت آیت الله طالقانی را از خداوند متعال طلب می کنیم. نماز جمعه یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است. نماز جمعه را انقلاب احیا کرد . قبل از انقلاب اسلامی مردم ما با معنی و حقیقت نماز جمعه آشنا نبودند و این لطف را انقلاب و امام در حق مردم انجام دادند. نماز جمعه یک عمل صرفا عبادی نیست؛ عملی است که در ذات خود آگاهی بخشی دارد. نماز جمعه اجتماع همه مسلمین در صفوف اول است. اجتماعی که قدرت اسلام و مسلمین را به رخ دوست و دشمن می کشد و خطیب جمعه اوضاع و احوال سیاسی عالم و بویژه عالم اسلامی را برای مردم تشریح و تحلیل می کند لذا تاکید فراوانی بر اقامه نماز جمعه شده است.


پیامبر اکرم اهتمام ویژه ای بر اقامه نماز جمعه داشتند و قرآن هم نماز جمعه را به عنوان ذکر خدا قرآن یاد می کند و برای شرکت در نماز جمعه قرآن می فرماید "فاسعوا" بشتابید به سوی نماز جمعه.


نماز جمعه برکات فراوانی دارد نماز رحمت است، نماز اخوت و برادری است. پیام نماز جمعه پیام تقوی است و تقوی مایه هدایت است. تقوی یعنی مراقبت از خویشتن، مراقبت از گناه، مراقبت از تصمیم گیری یعنی که انسان در تمام زوایای زندگی مراقبت از خویشتن داشته باشد. این دستاورد نماز جمعه است و دشمن هم از نماز جمعه می ترسد و لذا می بینید روی نماز جمعه بسیار حساسیت دارد و این که بتواند در نماز جمعه خللی ایجاد کند باعث خشنودی دشمن است لذا مومنین و مومنات باید این نماز را با شکوه برگزار کنند و این نماز متعلق به شخص امام جمعه هم نیست که اگر کسی مخالف امام جمعه هم باشد از نماز جمعه بخواهد جدا بشود و نیاید .


این نماز متعلق به اسلام است، تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از اسلام و ولایت است و تریبون نظام است . یکی از شئونات ولی امر مسلمین ایراد خطبه است لذا به همین جهت هست که امام جمعه باید منصوب از طرف ولی فقیه و ولی امر مسلمین باشد مثل نمازهای دیگر هر کسی نمی تواند نماز جمعه را اقامه بکند. یک واجب سیاسی عبادی و یک واجب فرهنگی است لذا همه باید تلاش کنند و تمام نهادها باید در خدمت نماز جمعه باشند.


چرا بعضی مسوولین در نماز جمعه شرکت نمی کنند


درست است نماز جمعه ستاد دارد، ستاد اقامه نماز اما تمام دستگاه ها موظفند در راستای با شکوه تر برگزار شدن نماز جمعه اقدام کنند. مسئولین باید در نماز جمعه شرکت کنند. یک گلایه ای که بعضا مومنین و متدینین می کنند این است که چرا بعضی مسوولین در نماز جمعه شرکت نمی کنند این یک گلایه به حقی است. اگر مسوولی عمدا در نمازجمعه شرکت نکند لیاقت مسئولیت ندارد صلاحیت مسئولیت ندارد چون نماز جمعه محل بیان دردهای جامعه هست و مسئول باید در نماز جمعه شرکت کند و با این مسایل آشنا بشود .


انتقاد از کم توجهی دولت به نمازجمعه


نماز جمعه و مکان اقامه نماز جمعه هم باید زیبنده مومنین باشد و همین جا هم من گلایه مندم یکی دوبار قبلا هم گفتم الآن هم باز می گویم چرا ما باید بعد از 30 سال اقامه نماز جمعه در این شهر باید در تابستان و در گرمای 45 درجه امکانات لازم در محل نماز جمعه نباشد.


درست است مردم و خیرین باید کمک کنند اما دولت هم باید همت کند حالا شنیدم امسال 20 میلیون تومان از اعتبارات دو درصد نفت گذاشته اند برای نماز جمعه، خیلی همت کرده اند واقعا! خیلی همت کرده اند! با این مبالغ که نمی شود نماز جمعه را اداره کرد. امیدواریم به این مسایل هم توجه بشود .


حالا امروز الحمدلله تعالی خدا توفیق داد و ما پیگیری کردیم الآن در اکثر شهرهای تابعه کازرون نماز جمعه اقامه می شود و امروز هم اولین نماز جمعه شهر جره و بالاده اقامه می شود و بنده قبل از خطبه هایم  آنجا بودم و بعد برگشتم و دیدم فضایی که برای نماز جمعه هست جوابگوی این مکان نیست در شهرهای دیگر هم همین است .


خب این مکانی که تریبون اسلام و نظام هست باید فضای کافی و مناسب هم برایش فراهم بشود تا مومنینی که می خواهند شرکت بکنند مشکلی نداشته باشند و حتی افراد ناآشنا هم بخواهند شرکت بکنند شرایط برای حضور آن ها هم در نماز جمعه فراهم بشود. امیدواریم که این امکانات هم ان شاالله مهیا بشود .


در رابطه با مصلای خود کازرون هم در این دو سه سالی که بنده آمده ام شاید حدود 110 تا 120 میلیون تومان از جاهای مختلف اعتباری جذب شده و هزینه شده و مبلغی هم بدهکار است و تعدادی دستگاه های سرمایشی و گرمایشی هم ان شا الله در محل نماز جمعه نصب می شود و به این منظور هم باید تغییراتی بوجود بیاید که این هم همت مومنین و خیرین را طلب می کند و مساعدت های دولتی ان شالله بتوانیم از شرمندگی نمازگزاران بیرون بیاییم ان شالله .

 

تامین اجتماعی در شهرستان کازرون 80 هزار نفر را تحت پوشش دارد


امام جمعه کازرون در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن اشاره به هفته تامین اجتماعی گفت:


تامین اجتماعی هم یکی از سازمان های خدمت گزار هست که در سطح کشور 30 میلیون نفر را تحت پوشش دارد و در شهرستان کازرون 80 هزار نفر را تحت پوشش دارد که حدود 4000 هزار نفر مستمری بگیر در شهرستان هست که در ماه با مزایا و پرداخت هایی که به این ها می شود بیش از 2 میلیارد تومان این سازمان دارد حقوق پرداخت می کند در حالی که دریافتی اش چیزی حدود 1 میلیارد و 200 تا 300 میلون تومان است خب این نشان می دهد که این سازمان در راه خدمت رسانی بیشتر به مستمری بگیران قدم بر می دارد که لازم هست از زحمات این عزیزان هم تقدیر و تشکر صورت بگیرد.



گویا وقتی وزیری عوض بشود دستورات هم منحل می شود


البته این جا این نکته را هم عرض بکنم یکی از خدماتی که این سازمان باید ارایه می دهد خدمات درمانی است. الآن جمعیت 80 هزار نفر تحت پوشش این سازمان در شهرستان کازرون طلب می کند یک بیمارستان یا حداقل یک درمانگاه تخصصی این سازمان در این شهر ایجاد بکند چندبار این مساله دارد پیگیری می شود و حتی یک بار هم بنده با وزیر سابق رفاه صحبت کردم و کتبا نامه نوشتم و ایشان هم دستور دادند به رییس سازمان تامین اجتماعی که این درمانگاه در این شهرستان باید ایجاد بشود اما متاسفانه گویا وقتی وزیری عوض بشود دستورات هم منحل می شود خب وقتی یک وزیر دستور می دهد از جایگاه وزارت دستور می دهد. مسوولین محترم سازمان تامین اجتماعی این خواسته بحق مردم شهرستان را مبنی بر ارتقای درمانگاه این شهرستان به هر حال در حد پزشک عمومی خدمت ارایه می دهد در ارتقای این درمانگاه به یک درمانگاه تخصصی باید اقدامات لازم را بعمل بیاورند.

 

مسئولان استانداری از پاسخگویی طفره می روند


امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود به وعده ای استانداری برای معرفی فرماندار کازرون اشاره کرده و گفت:


گرچه وقت هم گذشته ولی ناچارم عرض کنم . یکی در رابطه با بحث فرمانداری کازرون و آن مسایلی که در شهرستان بوجود آمد بعد از عزل نامناسب و نامطلوب فرماندار کازرون که ما به روش اعتراض کردیم خب اعتراضاتی بوجود آمد و معاون محترم استاندار، معاون سیاسی – امنیتی که این عزل و نصب ها در حوزه کاری ایشان هست آقای دهقانان تشریف آوردند کازرون و بنده تذکرات لازم را خدمت ایشان عرض کردم و ایشان هم پذیرفتند که اشتباهاتی صورت گرفته و باید جبران بشود و قول هم دادند در حد 2 الی 3 هفته مساله را حل کنند اما دو سه هفته الآن یک ماه گذشته است و متاسفانه دوستان به وعده ای که دادند عمل نکردند .


علیرغم پیگیری هایی هم که صورت گرفته از طرف مقام های مسوول و ائمه جمعه دوستان از پاسخگویی طفره می روند و علیرغم این که شماره تلفن به مطبوعات اعلام می کنند برای گزارشات مردمی به افراد مسئول حتی حاضر نیستند پاسخ بگویند تا چه برسد به افراد عادی. خب! این دو حالت دارد یا از روی جهل است و بی توجهی و غفلت و یا خدای نکرده دچار غروری شده اند که امیدواریم اینچنین نباشد و ما هم تعصب خاصی به فرد خاصی و یا علیه فرد خاصی نداریم . بالاخره شهرستان باید از بلاتکلیفی خارج بشود و اشتباهی هم که صورت گرفته است جبران بشود و الا اگر در این جا اگر تدبیر بکار برده نمی شد مثل بعضی شهرها که تنش های نامناسبی بوجود آمد شاید این جا هم به وجود می آمد اما بحمدالله مردم کازرون همیشه مردم فرهیخته و فرهنگی بوده اند بنابراین باید این اشتباه جبران بشود و هر چه زودتر یک فرماندار قوی، متدین، مردمی معتدل و باتجربه برای شهرستان انتخاب بشود و دوستان هم به وعده ای که داده اند هر چه زودتر عمل بکنند در عین حال من همه را باز دعوت به نظم، آرامش و قانونمندی می کنم ولی این حق مردم است که در رابطه با سرنوشت شان و انتخاب مسئولینشان حساس باشند و با آرامش و قانونمندی خواسته هایشان را پیگیری کنند. این حق مردم هست و امیدواریم مسوولین استان هم جواب لازم را ارایه بدهند.

 

مردم از وضعیت امنیتی خسته و ناراحتند


وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت نامطلوب امنیتی شهرستان اشاره کرده و گفت:


یک سری ناامنی هایی هم در بعضی از نقاط شهرستان آمد و در یکی دو سه هفته ی اخیر چند فقره قتل اتفاق افتاد بویژه در شهر کنارتخته و خشت و باز خاطره قتل قتل های زنجیره ای که در دو سه سال گذشته اتفاق افتاد را در ذهن زنده کرد. مردم خسته شده اند و ناراحتند. مسوولین استان بویژه مسوولین قضایی و انتطامی و امنیتی و بویژه شخص آقای استاندار در ارتباط با این وضعیت مسئولند و باید پاسخگو باشند.  خب! چرا اجازه می دهید؟ آیا این دو سه قتل هم باید هشت قتل بشود که وارد بشوید؟!

 

عزیزان نیروی انتطامی وارد شده اند، دخالت هایی کرده اند و اقداماتی کرده اند در سطح شهرستان ولی این جوابگو نیست . طبق قراری که شورای تامین استان و شهرستان داشته اند بحث خلع سلاح و دستگیری قاتلین فراری جزو تعهدات مسوولین استان بوده است. مسوولین قضایی انتطامی و امنیتی و استانداری فارس در رأسش باید پاسخگو باشند به این تعهدشان عمل کنند. مسئولین قضایی هم باید به تعهدشان عمل کنند. مسئولین قضایی هم در مجازات قاتلین این قتل ها سرعت به خرج بدهند. آن کسی که 8 فقره قتل انجام داده، هنوز بعد از یکی دو سال در زندان خوابیده است. خب! چرا سرعت به خرج نمی دهید که عبرت برای دیگران بشود و کسی این فکرها به کله اش نزند... الحمدلله ما در مرکز خود شهرستان مشکل اینچنینی نداریم اما توی بعضی از شهرها این مشکلات هست. این را من انتظارم این است که دارم.
 
از روزی که فرماندار را عوض کردید تا الان سه چهار قتل اتفاق افتاده است
 
یکی از توجیهاتی که آقایان می کردند، من سئوال کردم چرا را فرماندار به این شکل عوض کردید، گفتند ایشان در مسائل امنیتی ضعیف بوده و آمار قتل ها بالا رفته است. خب! شما از روزی که فرماندار را عوض کردید که سه چهار قتل الان اتفاق افتاده است. این که ما می گوییم یک مسئول قوی و مقتدر که شناخت داشته باشد بیاورید، امکانات لازم را به نیروی انتظامی بدهید، قوه قضاییه با اقتدار بیشتری وارد شود. «ولکم فی القصاص حیاه یا اولی الالباب» قرآن می گوید در قصاص حیات است وقتی قصاص تعطیل می شود، نتیجه اش هم این جنایتهایی است که اتفاق می افتد.
 
امیدواریم مسئولین استان، آن کسانی که مسئولیت دارند، این عرایض مرا به گوش آقایان برسانند. وظیفه آنهاست. امنیت حق اولیه مردم است و مسئولین باید این حق را به بهترین شکل فراهم کنند. امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به مسئولین خدوم این توفیق را عنایت فرماید.
 
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
'
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۲
0
0
يك خطبه نشد خوانده شود و اختلاف در او نباشد
w
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
جناب امام جمعه شرايط زيادي دست به دست هم مي دهد كه قتلي رخ دهد .بنده به عنوان يك دانشجوي سال آخر ارشد حقوق جزا به اين صحبت شما اعتراض دارم و دلايل خاص خود را هم دارم .1-از زمان فرمانداري مهندس صالح بور تا روز بركناري 37فقره قتل در كازرون اتفاق افتاد سوال من از شما آيا مي توان گفت فرماندار وقت كازرون لياقت خدمت ندارد ؟2-شهرستان كازرون يكي از شهرستانهايي است كه جرم از درجه سنگين _جنايت)در او زياد اتفاق مي افتد هم تاريخ و هم آمار اين را نشان ميدهد سوال من از شما آيا در اين 100سال همه فرمانداران كازرون بي لياقت م مسولند ؟يك قتل كه رخ مي دهد دهها عامل دست به دست هم مي دهد و در زمان فعلي بزرگترين عامل در شهرستان كازرون طبق ادله اثباتي انتقام جويي است .بله شوراي تامين نقش كليدي دارد ولي اين كه بگوييم همه را يك شبه حل كند غلط است .دادگستري خود يك نقش در بروز قتل ايفا مي كند .دادستاني يك نقش و از همه مهمتر قاتلين فراري هم يك طرف قضيه هستند البته در اين مقال من گذرا عرض كردم ولي هزاران دفتر است .جناب خرسند من به شما توصيه مي كنم لااقل حقوق را با سياست قاطي نكنيد .حقوق خيلي محترم است سياست محترم نيست .سياست نه ... سرش مي شود و نه ....همين چند نكته را دقت كنيد بعد ببينيد فرماندار مسول است ؟
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
...می خواهم بدانم هدفتان از ویرایش این خبر و تیتر جدید چیست؟چرا به جای آن که در جهت آرام کردن فضای شهرستان گام بردارید آن را متشنج تر می کنید .؟حد اقل موضع گیریهایتان پس از تغییر فرماندار این گونه است

حسین خرسند
------------------------------------------------
دوست عزيز
سلام
به علت كيفيت نامطلوب صداي ضبط شده توسط خبرنگار كازرون نما بخش‌هايي از سخنان امام جمعه محترم در ويراش اول منتشر نشده بود. خوشبختانه طي تماسي كه دفتر ايشان با ما داشتند بخش هايي از خطبه كه در فايل صوتي ما نامفهوم بود از سوي اين دفتر برايمان ارسال شد. ما نيز آن قسمت‌ها را به نسخه اول خبر اضافه كرديم و تيتر جديدي از قسمت اضافه شده را براي ويرايش دوم انتخاب كرديم.
ما نيز بسيار مشتاقيم كه فضاي شهرستان آرام شود اما نمي‌توانيم مواضع امام جمعه محترم را كه از تريبون نمازجمعه بيان مي شود و شنوندگان بسياري داشته را سانسور كنيم. حتما ايشان مصلحتي در اتخاذ چنين مواضعي مي‌بينند.
با تشكر
كازرون نما
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
من از خرسند خرسندم،همانگونه که بر ایمان ایمانی یقین دارم،همانگونه که از بنیاد بنیادی به دل مهری دگر دارم.من از خرسند خرسندم همانگونه که روشن می کند این شام ظلمت را،همانگونه که از دل می زداید ننگ و نکبت را،همانگونه که افشا می کند آن هتک حرمت را(امورصنفی)،من از خرسند خرسندم برای اینکه گر روزی شود تکلیف،بدون ذره ای تعریف،بدور از حقه وتحریف حقایق را بیان سازد،من از خرسند خرسندم برای اینکه دین دارد،برای اینکه رفتاری متین دارد،برای اینکه چشمی تیز بین دارد. ولیکن در نماز جمعه اش من پا نمیذارم،برای اینکه از اطرافیانش سخت بیزارم،بلی من سخت بیزارم.
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
جناب آقای خرسند
مثل این که جنابعالی هنوز به بازی های قدرت از بالاترین سطح تا پایین ترین سطح خبر ندارید
تهران که وضع به همین منوال پیش می رود در جابجایی های بی کارشناسانه و خنده دار.
باز جای بسی تشکر دارد که شما شجاعانه مواضع شهرستان را اعلام می کنید
و مانند بعضی از آقایان مفتون ریاست و مقام .... عمل نمی کنید.
تمامی قریب به اتفاق پرسنل اداری کازرون از همشهری های جناب فرماندار هستند و حالا هم گل سرسبد هم اضافه شده ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
0
0
با مقاومتي كه از سوي امام جمعه محترم و برخي گروه هاي ديگر در برابر آقاي شريفي صورت گرفته همينكه اين مرد خم به ابرو نياورده و با كار و تلاش مضاعف در حال خدمت رساني به مردم است خود بهترين دليل بر شايستگي ايشان است.
توقع داريد نتيجه ضعف عملكرد فرماندار قبل در برقراري امنيت تنها در مدت يك ماه برطرف شود؟!
بهتر است عده اي كارشكني نكنند و در سال همت و تلاش مضاعف چوب لاي چرخ نماينده قانوني دولت قرار ندهند و به او فرصت كار بدهند و آنگاه در يك بازه زماني مناسب (لازم نيست اين بازه زماني به اندازه رياست آقاي صالح پور بيش از چهار سال باشد) به ارزيابي عملكردش بپردازند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
0
0
از يك طرف روبوسي از يك طرف بدگويي
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
0
0
باورکنید تعویض فرماندار بخاطر برخوردش با شورا بود
هرکه با شورا در افتد ورافتد
بقیه هم در نوبتند............
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
0
0
شاید هنوز نوشته ها با خودکار قرمز نوشته نشوند بهتر است اما وقتی شخصی مثل ... می شود ... باید خاک بر سر کرد. آقای امام جمعه ناراحت این مشکلات نباشید . دولت بچه بازی همین است.
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۴
0
0
خدمت امام جمعه محترم عرض کنید که چرا به این شکل با این بنده خدا رفتار کردید که قدرت و اقتدارش زیر سوال برود ؟ پس اولین کسی که باید پاسخ گو باشد ...است.
JJ
|
-
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۷
0
0
امام جمعه محترم!
1. شروع ناامنی به شکل افتضاحش از سال 85 شروع شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. اکثر قریب به اتفاق قتل ها و نا امنی ها در منطقه خشت و کنارتخته است!
3. معاون فرماندار کازرون هم از سال85 تا کنون خشتی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4.تا مدتی هم یکی از اعضای شورای شهر خشتی بود(سرهنگ حبیبی)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حال چه کسی مقصر است؟ ضعف از کجاست؟صالح پور و رستمی و... مقصرند یا شریفی که تازه آمده است؟!!!!!!آیا سخنان شما و برخی دوستان اطراف شما در مورد این سه قتل سیاسی ... نمی کنند؟!!!!!!!!!
jrd Ha lhs
|
-
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۷
0
0
حاج آقا خرسند عزیز
با سلام
شما که به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کازرون هستید چرا تا کنون برای انتخاب فرماندهای یگان های نظامی و انتظامی کازرون که عضو شورای تامین هستند رایزنی نکرده اید؟
چرا در رابطه با رئیس دادگستری و دادستان کازرون که عضو شورای تامین هستند رایزنی نکرده اید؟
اگر رایزنی کرده اید و اعضای شورای تامین مورد تایید شما هستند پس به نتیجه عملکرد ایشان اعتراض نکنید.چرا که فرماندار یکی از اعضای شورای تامین هستند؟!!!!!
امین
|
-
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۷
0
0
حاج آقا خرسند
اگر از شریفی حمایت کرده بودید و جلویش نایستاده بودید و فضا را برای کار او مهیا ساخته بودید، می توانستید اعتراض کنید!!!
اما وضعیتی که دوستان شما برای ایشان بوجود آورده اند ،آیا می تواند شق القمر کند؟!!!!
امین
|
-
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۷
0
0
هفته نامه سلمان در شماره جدید خود(6/5/89) دو بار سخنان امام جمعه کازرون را در صفحه 2 خود چاپ کرده است.یکی به نقل از خبرگزاری و یکی به نقل از خودشان
آیا این جهت برجسته سازی وضعیت ناامنی در کازرون نیست؟چرا در زمان صالح پور از ناامنی دم نمی زدند و مطلب نمی نوشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
'
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۸
0
0
جناب خرسند تریبون نماز جمعه مقدس است .تریبون نماز جمعه شعارش وحدت است شما بر خلاف عمل می کنید .چرا این همه اختلاف افکنی ؟چرا ظلم به مومن ؟مگر شریفی مسلمان نیست ؟مگر خودتان نمی گویید آبروی مومن عزبزتر از خانه خداست چرا عمل نمی کنید ؟چرا فقط حرف و...... .امام جمعه وقتی... باشد همین است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵