پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۶۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به دنبال معرفی استاندار جدید فارس از سوی وزارت کشور به هیئت دولت و انتصاب محمدعلی افشانی به سمت استانداری فارس از سوی دولت تدبیر و امید و استعفای دسته جمعی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض به این حکم و ارائه طرح استیضاح وزیر کشور به هیئت رئیسه مجلس، آیت الله ایمانی و آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب بیانیه مشترکی خطاب به نمایندگان فارس صادر کردند.
به دنبال معرفی استاندار جدید فارس از سوی وزارت کشور به هیئت دولت و انتصاب محمدعلی افشانی به سمت استانداری فارس از سوی دولت تدبیر و امید و استعفای دسته جمعی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض به این حکم و ارائه طرح استیضاح وزیر کشور به هیئت رئیسه مجلس، آیت الله ایمانی و آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب بیانیه مشترکی خطاب به نمایندگان فارس صادر کردند.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان محترم مردم شریف فارس در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه پر خیر و برکت رمضان المبارک و تبریک عید سعید فطر، و تشکر از شما نمایندگان محترم و پر تلاش مردم فارس و تقدیر از مساعی جمیله تان که همواره اهداف عالیه و مترقی استان را مدنظر قرار داده و به فکر رفع مشکلات و محرومیت های مختلف مردم فارس هستید، اعلام می دارد که به منظور حفظ وحدت و هماهنگی موجود و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده بدخواهان نظام و با تأسی از بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در سال همدلی و هم زبانی که فصل الخطاب قضایای این چنینی است، نسبت به اعاده طرح استیضاح وزیر کشور و جلوگیری از طرح آن در صحن مجلس اقدام و آن را کان لم یکن قلمداد نمائید.

اینجانبان به منظور حفظ آرامش و مقابله با ایجاد فتنه در این فضای آرام و پیش از انتخابات مهم، تعامل تمامی مسئولین استان را با استاندار منتصب، خواهان و از دولت تدبیر و امید انتظار است که در مقاطع حساس از نظرات ارشادی دلسوزان نظام بهره جسته و نسبت به توجه به خواسته اکثریت آحاد مردم و ولی نعمتان نظام اسلامی و تأمین نظر آنان اهتمام و انعطاف بیشتری از خود نشان دهند.

والسلام علی من اتبع الهدی
     
اسد الله ایمانی             
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری

سید علی اصغر دستغیب 
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری
نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
مجتبی
|
GERMANY
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
3
7
این حرکت عاقلانه میتواند به دلایل ذیل صورت پذیرفته باشد.
1- عدم اقبال نمایندگان مجلس از این استیضاح بچه گانه، که بطور یقین رای نمی آورد و موجب ابقای وزیر و سرافکندگی بیشتر نمایندگان میگردید.
2- با توجه به اصولگرا بودن وزیر فعلی، در فرض محال با رای آوردن استیضاح ، فرد جایگزین، دیگر یک فرد اصولگرا نبود.
3- امتیاز گیری از استاندار جدید جهت جلوگیری از برکناری فرماندارانی که هنوز دل در گرو دولت قبلی داشته و مخالف دولت هستند.
4- بازگرداندن اعتبار به نمایندگان مجلس خبرگان که نمایندگان مجلس از ایشان هزینه کرده بودند.
asad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
2
8
حالا که میدانند استیضاح رای نمی اورد و برای جلوگیری از رفتن بیشتر آبروی.... این نامه را نوشتند وگرنه اگر میدانستند استیضاح رای می آورد هرگز عقب نشینی نمیکردند .
چطور قبل از قطعی شدن استانداری و نظر هیات دولت به فکر حفظ وحدت و عمل به رهنمودهای رهبری نبودید ؟؟؟؟
افسوس ..........
خدا آبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
1
7
خدائیش آبروشونو خریدین !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
1
نمی دانم چرا این آقایون هرجا ... سنگ مردم را به سینه می زنند ومردم گرا میشند باید وزیر استیضاح می شدوبعد ابقا می شد تاآقایون دست ازتوطئه وفتنه گری بردارند
منتقد کازروننما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
8
0
کازرون نمایان از درج نظراتی که به ساحت مقدس روحانیت آن هم در این جایگاه خوداری کنید اگر این توهین ها به آقای هاشمی هم بود چاپ می کردید؟مخصوصا اعضای روحانی کازرون نما برادران صنعتی به این درخواست توجه کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
2
1
ما موندیم این اقای مجتبی از میدون الکساندر برلین ما را به فیض میرسونن یا از سر خیرات خودمون
با یورو علیه السلام تن را نوازش میکنند یا با ریال
ولی هرکه هستن وهر جا هستن

معلومه بیشتر از همه مون دغدغه و نگرانی ما را داره
چون معمولا بیشتر از ما ازاوقات فراغتششون میزنه و مطلب کپی پیست میکنه که مبادا ما گمراه بشیم و خدای ناکرده به راه بد بد کشیده بشیم
میگم کاش
یه کم از مضرات سیگار برامون میگفتی اقا مجتبی
مجتبی
|
GERMANY
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
3
سلام بر دوست عزیز ناشناس
بنده از شهرشیراز پیام میذارم ولی خب بدلیل اکانت ایمل هام پرچم کشورم به نام یک کشور دیگه هست. چند نفر دیگه هم با پرچم آلمان و حتی پرچم ایران بنام مجتبی پیام گذاشتن که بنده نبودم. ولی خب در دنیای مجاز رسم نیست که اعلام برائت کنند چون اصولاً کسی کسی رو نمیشناسه.
بنده دغدغه و نگرانی شماها رو ندارم و اصلاً نمیدونم شما کیا هستید که از لفظ هممون استفاده کردید. ولی از خدا میخوام من و همتون رو به راه راست هدایت کنه.
اوقات فراغت بنده قطعاً بیشتر از شما نیست ولی خب شاید مکان و نحوه ی صرف کردن این اوقات متفاوت باشه.
اگر در مورد مطلبی، نظری داشته باشم خودم مینویسم ولی اگر تحلیل بهتری پیدا کنم با ذکر نام تحلیلگر میینویسمش.
راه درست قطعاً راه خدا و انبیاست. حالا بعضی ها بنام همون خدا و انبیاء راهشون می افته توی جاده ظلم و گمراهی مثل امثال داعش یا گروههای تندرو.
ولی بعضی ها جاده ای رو انتخاب میکنن که سرشار از مهربونیه، توی اون جاده نعوذ بالله کسی خودشو جای خدا نمیذاره و دیگران رو قضاوت بیجا نمیکنه، غرور و کبر و خودبرتر بینی توی اون جاده نیست. کسی پاداش نماز و روزه هاشو از حلقوم مردم بیرون نمیکشه، توی اون جاده . . .
خلاصه؛ نه وظیفه من جلوگیری از گمراهی شماهاست که راه بدبد نرید و نه اصولاً شناخت راه راست و درست راحته که من بدونم. من فقط یه نظری دارم که میذارم. حالا شما هم اگه نظرت با من متفاوته یا دغدغه ات متفاوت با دغدغه منه خب بنویس عزیز دل برادر.
در خصوص مضرات سیگار هم بنده چیزی نمیدونم. چون اطرافیانم سیگاری نیستند و نیازی به نصیحت کردنشون نداشتم. ولی خب با توجه به رسیدن فرزندم به سن 15 سالگی و احتمال تمایل ایشان به سیگار حتماً تحقیق میکنم.
موفق باشی مومن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
رحمانی فضلی این کارا نمیکرد؟!!قضیه چیه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
والا از اولش هم این حرکت نمایندگان به نظر من اشتباه بود. چه فرقی میکنه که کی استاندار باشه؟ متاسفانه یا خوشبختانه من دید سیاسی نسبت به این موضوع ندارم. مهم اینه که هر کس میاد، یه مدت ریاستشو میکنه و میره و مردم هم نخودی هستن. شما طی چندین سال از نظر میزان جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان، جذب اعتبارات دولتی برای کارهای عمرانی در استان، چه تحولی دیدید؟ استان فارس از اون استانهایی هست که از دور دل میبره، از نزدیک زهره!!!... از انصاری لاری اصلاح طلب تا رضازاده اصولگرا همشون زمانی که اومدن و رفتن، شهرهای استان ( به جز مرکز استان) همین شکلی بودن...شما کازرون خودمون رو ببینید، اگر کسی بعد از بیست سال بیاد کازرون، هنوز راه خودش رو بدون پرس و جو پیدا میکنه...هنوز از شیراز که میایم کازرون، به نظرمون میاد وارد دهات کوره شدیم...عزیزان من، اصلاح طلبان محترم، اصولگرایان گرامی...شور نزنید. در این مورد شیرازی ها باید شور بزنن که شهرشون در زمان هر استانداری به اندازه خودش پیشرفت میکنه نه ما که تو کازرون نشستیم و هر سال شاهد مهاجرت همشهری هامون به شیراز هستیم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
3
0
مجتبی یا زورو! زور نزن مجتبی! انگار اونور آبی هستی مستر! مگه می خوای اطلاعات پدرتو دربیاره!
مجتبی
|
GERMANY
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
4
سلام آقای ناشناس 9:53
اگه منظورت اداره اطلاعات هست که فکر نمیکنم اونا کارشون پدر در آوردن مردم باشه.کار اونا امنیتیه و امنیتی که بنده و شما داریم حاصل تلاش اونهاست و فکر نمیکنم داشتن نظر مخالف شما ، امنیت رو به خطر بندازه که اونا حساس بشن.
اگر هم قرار به تذکر دادن باشه قطعاً شما رو شناسایی میکنن و تذکر بهتون میدن.
شمایی که از اداره ی اطلاعاتی که نماد امنیت و آرامشه یه غول میسازی که حتی توان شنیدن نظر یه نفر در یک سایت محلی رو نداره و کارش پدر در آوردنه.
و در پایان سایت کازرون نما پاسخگوی نظریاتیه که تایید میکنه که اونا هم حتمن در خصوص تایید نظرات در مسیر قانونی توجیه شدن. و وقتی نطری رو تایید میکنن یعنی مشکلی نداره.
شما هم بهتره یه کم بیشتر از خودت و تفکرت مایه بذاری نه از دیگران عزیز دل برادر
یه کم فکر کن و اگه انتقادی به نظر بنده داری در قالب نظر بنویس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
3
0
خووووووووووووووووووووو

حاج اقا مجتبی صبح الی طلوع رفت رو منبر !!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
2
آخه برادر استیضاح به چه دلیل ؟
تعویض استاندار که نمی تونه دلیل باشه چون قانونی نیست .
پس این آقایان در جلسه استیضاح چه می خواستند بگویند؟
مرد باشید و بر استعفا بمانید
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
... به استان رفت اگر نمیتوانید کاری را انجام بدهید شروع نکنید در این مملکت کسی نمیتواند اعتراض کند.احترام آقای ایمانی واجب است ولی در اقتصاد و سیاست نمایندگان فکرکنم باتجربه تر و علمی تر باشند
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
1
بنده از آقا مجتبی هیچ شناختی ندارم ولی تا الان همه کامنتهاش بی طرفانه و تحلیل های درستی ارائه دادن و همیشه استفاده کردم از این نظرات و ازشون تشکر میکنم.بعضی ها هم که فقط میاد انتقاد میکنن دلیل انتقادشون رو واضح و منطقی بگن نه فقط یه چیزی بپرونن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰