پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۴۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در بیانیه ای اعلام کرد:
در این بیانیه آمده است: در حالی که دولت، سیاست خود را در انتخاب استانداران، «نظرسنجی از نمایندگان و علما» اعلام کرده بود، در کمال ناباوری مشاهده کردیم که فردی را برای استاندار استان پهناور فارس برگزیدند که نه آشنایی چندانی با استان فارس دارد و نه در سابقه‌اش میانه خوبی با اعتدال!
به گزارش کازرون نما، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در واکنش به انتخاب استاندار فارس با صدور بیانیه ای، اقدام دولت در انتخاب استاندار را بر خلاف صداقت، اعتدال و همدلی دانست و از اقدام انقلابی نمایندگان که در پی انتخاب استاندار به وجود آمده بود، تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: در حالی که دولت، سیاست خود را در انتخاب استانداران، «نظرسنجی  از نمایندگان و علما» اعلام کرده بود، در کمال ناباوری مشاهده کردیم که فردی را برای استاندار استان پهناور فارس  برگزیدند که نه آشنایی چندانی با استان فارس دارد و نه در سابقه‌اش میانه خوبی با اعتدال!

این بیانیه می افزاید: گزینه دولت برای استانداری در حالی معرفی می شود که مجمع نمایندگان گزینه های پیشنهادی خود را که نسبت خوبی هم با دولت اعتدال و حتی اطلاح طلبان میانه رو داشته اند و به نوعی مدیر بومی و دارای صلاحیت شناخته می‌شدند از مدت ها پیش به وزارت کشور معرفی کرده بودند اما دولت و وزارت کشور به آن اهمیتی ندادند که ندادند تا آرامش دوباره به فارس برنگردد.

در این بیانیه با اشاره به سخنان ائمه جمعه و نمایندگان استان فارس در مجلس در خصوص ویژگی های استاندار فارس، آمده است: در روزهای اخیر نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان ها و نمایندگان فارس، ویژگی ها و خصوصیت های فردی که قرار است به عنوان استاندار فارس انتخاب شود به صراحت اعلام شده بود اما به نظر می رسد با انتخاب گزینه خود برای استانداری، این سخنان پشیزی برای دولتمردان ارزشی نداشته است.

در ادامه این بیانیه به بازخوانی سوابق سیاسی گزینه مدنظر دولت برای استانداری فارس پرداخته شده و تصریح شده است: دولت در انتخاب استاندار فارس در آزمون اعتدال و صداقت و همدلی مردود و رفوزه شده است.

این بیانیه می افزاید: جبش دانشجویی اجازه نخواهد داد کسی را که سابقه ایجاد تشنج سیاسی و افراد عملی در کارنامه دارد، کلیددار استانداری فارس شود.

این بیانیه با اشاره به تلاش روزهای اخیر جریان فتنه برای حیات در استان پهناور فارس، تصریح کرده است:  جای فتنه گران در استانی که نام 15 هزار شهید بر پیشانی آن می درخشد، نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در پایان این بیانیه، ضمن تشکر و قدردانی از اقدام انقلابی نمایندگان استان فارس در مجلس، خطاب به این نمایندگان آمده است: استعفای دست جمعی شما و طرح استیضای وزیر کشور، اقدامی قابل تقدیر و درخور ستایش است و از شما می خواهیم تا زمان رسیدگی به مطالبات به حق تان، از حضور در صحن علنی خودداری کنید.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: تنویر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
1
سلام.
شما برادران عزیز!!
بهتر است به فکر ... باشید تا نخواهید پایان ترم ... باشید. لطفاً در کاری به شما ارتباطی ندارد دخالت نکنید. دولت هم صغیر نیست که شما دوستان برایش تکلیف تعیین کنید. همین که فعالیت های اجتماعی و سیاسی خود را در دانشگاه های خودتان داشته باشید کافی است!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
4
بسیج دانشجویی به چه دلیل در کار دولت دخالت می کند؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
2
بچه های خوب بروند و درسشان را بخوانند که در اینده سربار جامعه نشوند و برای پست استانداری حالا زود است وارد شوند. جو گیر نشوید و خبری نیست. اجازه بدهید تا این پست از مالکیت لاری ها و لامردی ها بیرون بیاید و بقیه اقوام نیز سهمی داشته باشند. توجه به حرکت زشت نمایندهای استان که همزمان با اخرین نشست 5+1 بود نداشته باشید . اینها وقتی که مطمئن شدند که استانی شدن انتخابات توسط مجلس خبرگان رد شده اشت دیگر امیدی به انتخاب دوباره نداشتند و به استیفای زود هنگام رو اوردند. گریه شمع از برای ماتم پروانه نیست صبح نزدیک است و در فکر شب تار خود است. بسیج را الوده به سیاستهای چپ و راست نکنید و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشید. عمل نابجا و بی موقع نمایندهای فارس فقط باعث شادی صهیونیسم شد. قران کریم می فرماید راه اعتدال را در پیش بگیرید . حالاکه دنیا دولت اعتدال را قبول کرده دیگر ظلم به ملت است اگر چوب لای چرخ ان قرار دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
1
تا که نمایندگان مجلس و این دلواپسان میخواهند این سیاست قرون وسطایی را دنبال کنند،اولا انتخاب استاندار حق هر دولتی است که با رای مردم انتخاب شده و ربطی به نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس ندارد،و دوم اینکه چرا زمانی که احمدی نژاد یه جوان بیست و هشت ساله کرمانی را انتخاب کرد شما دادتان بلند نشد؟نه آقا دیگر دوران شما تمام شده است بگذارید مردم یک نفسی بکشند شما منافع شخصیتان به خطر افتاده که اینقدر قال و قیل میکنید .یادتان باشد که مقام معظم رهبری امسال را سال هم دلی و همزبانی نامیدند،نمایندگان اگر لالایی بلند پس چرا خوابشان نمی برد و دکتر محمد صادقی یک نماینده غیر متخصص و غیر بومی(غیر بومی)را بر خلاف نظر مردم فرماندار کازرون کردند،انشاءاله مردم با شرکت قاطع در انتخاب مجلس ... شما خواهند زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
1
1
امان از این جمعیت غیر دمکرات و همیشه خودبین. خدایا کی ما ... و اين بیانیه هاشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
خواب ديديد خير باشه،همون فرداش همه نماينده تازه زودتر رفتن مجلس،تازه نماينده كازرون هم نطق پيش از دستور هم داشت كه با تمام ... و ... نطق كرد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
@edalat360
تمرین کنیم به افکار و عقاید و نظرات و تفکرات دیگران احترام بگذاریم، حتی اگر بر خلاف ما باشد و یا حتی اشتباه باشد، به آزادی بیان و اندیشه و افکار احترام بگذاریم، هم نقد کنیم هم حمایت کنیم، روی شخص خاصی تعصب نداشته باشیم،
@edalat360
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳