پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
تعدادی از نمایندگان استان فارس امروز در صحن علنی مجلس حضور یافتند.

به گزارش کازرون نما، در حالیکه نمایندگان استان فارس در جلسه روز یکشنبه مجلس با تقدیم استعفای خود به رئیس جلسه، از صحن پارلمان خارج شده بودند، تعدادی از آنها امروز به صحن مجلس بازگشتند.

سید احمدرضا دستغیب و ضرغام صادقی نمایندگان شیراز در خانه ملت و اعضای هیئت رئیسه ، امروز در جایگاه خود مستقر شده و در کنار علی لاریجانی و محمدرضا باهنر که ریاست مجلس را در دو نوبت برعهده داشتند، نشستند.

همچنین نوذرشفیعی، نماینده ممسنی و شاهین محمدصادقی، نماینده کازرون نیز در جلسه امروز حضور داشتند.

این در حالی است که 18 نماینده مجمع نمایندگان استان فارس روز یکشنبه 21 تیرماه جاری در اعتراض به انتخاب استاندار جدید استان خود که به گفته آن‌ها از تجربه و توان کافی برخوردار نیست، پس از حضور در جایگاه هیأت رئیسه و گفتگو و رایزنی با ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که ریاست صحن علنی مجلس را بر عهده داشت، با تقدیم استعفای خود به هیأت رئیسه، به صورت دسته جمعی صحن علنی مجلس را ترک کردند.

همان روز این نمایندگان با علی لاریجانی، رئیس مجلس درخصوص این موضوع، جلسه ای برگزار کردند و یکی از آن ها به رسانه های گفت که به مجلس بر می گردیم. اما از آنجایی که همه آن ها در جلسه علنی روز سه شنبه 23 تیر در مجلس حضور نیافتند، مشخص شد که آن ها در جلسه با رئیس مجلس، به خواسته خود نرسیدند و به همین دلیل بود که محمد حسن ابوترابی فر که روز گذشته نیز در نوبت اول، ریاست مجلس را بر عهده داشت از آن ها خواست تا در مجلس حضور یابند. وی همچنین گفت: افزود: ما پیگیر مسائل این استان هستیم و ان‌شاءالله با مدیریت شایسته وزیر کشور و هیأت دولت این موضوع هم به نحو شایسته‌ای سامان می‌یابد.

اما امروز نیز در جریان رای گیری یکی از طرح ها در مجلس، محمدرضا باهنر که ریاست نوبت دوم مجلس را برعهده داشت، گفت: چهار نفر از نمایدگان استان فارس در مجلس حضور دارند. وی همچنین از آن ها سئوال کرد: آیا نمایندگان استان فارس حاضر به شرکت در رای گیری هستند؟ باهنر سپس با خنده گفت: «ما به رای شما نیاز داریم! تقاضا دارم که در رای گیری شرکت نمائید». پس از آن بود که این نمایندگان در رای گیری شرکت کردند.

اما با اینکه امروزهمان گزینه ای که مورد اعتراض نمایندگان فارس قرار گرفته بود، از سوی دولت به عنوان استاندار معرفی شد، باید دید در نهایت نمایندگان این استان چه تصمیمی خواهند گرفت؟

 

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
4
دکتر چرا برگشتی؟؟؟ تورو خدا دس از سر ما بردار برو دنبال پزشکیت ٬ بخدا برات ...
خشت غیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
3
دکتر مارو خنده زار مجلس هم کرد تبریک به دکتر صادقی مرد حرف توخالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹