پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۷۶۷
تعداد نظرات: ۱۷۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
شهردار کازرون، مهمان کازرون‌نما
با عنايت خداوند متعال، بخش «مهمان كازرون‌نما» با هدف ارتباط مستقیم مسئولین شهرستان با مردم و ارائه انتقادات و سؤالات مردمی از مسئولان محلی طراحی شده است از امروز مجدداً راه‌اندازی شده و دروازه‌ای جهت بیان این امور خواهد بود. در همین راستا به مناسبت انتخاب مجدد جناب آقای موصلی به عنوان شهردار کازرون، ایشان مهمان کازرون‌نما شدند.

با عنايت خداوند متعال، بخش «مهمان كازرون‌نما» با هدف ارتباط مستقیم مسئولین شهرستان با مردم و ارائه انتقادات و سؤالات مردمی از مسئولان محلی طراحی شده است از امروز مجدداً راه‌اندازی شده و دروازه‌ای جهت بیان این امور خواهد بود. در همین راستا به مناسبت انتخاب مجدد جناب آقای موصلی به عنوان شهردار کازرون، ایشان مهمان کازرون‌نما شدند.

 

قوانین:

- مهمان كازرون‌نما تنها به مدت پانزده روز به پرسش‌هاي شما پاسخ مي‌گويد.

- در مواردي اين مدت با توافق ميان كازرون‌نما و مهمان قابل افزايش است.

- سئوالاتي كه بعد از مهلت تعيين شده براي سايت ارسال مي‌شوند تنها به رؤيت مهمان كازرون‌نما مي‌رسد اما در سايت نمايش داده نخواهد شد.

- مهمان كازرون‌نما در طول اين مدت، طي چند مرحله به پرسش‌هاي شما پاسخ خواهد داد.

- چنانچه مهمان كازرون‌نما در مدت تعيين شده به تمام سئوالات كاربران پاسخ ندهد، اين امكان براي كاربران فراهم مي‌شود كه به ميزاني كه مهمان كازرون‌نما در پاسخ به سئوالات تأخير داشته است، بر مدت طرح سئوال توسط كاربران افزوده شود.

- چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سؤال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سئوال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).

- سئوالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با مهمان كازرون‌نما بوده يا حاوي تحقير يا توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آن‌ها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.

 

 

 

 

نام و نام خانوادگي:

سرفراز موصلی

 

متولد:

 

مدرك تحصيلي:

- فوق دیپلم ریاضی

- ليسانس مهندسي عمران – گرايش عمران

- فوق ليسانس مهندسي زلزله (درحال تهيه پايان نامه)

 

مسئوليت‌ها:


بخش اداری دولتی)

- كارشناس دفتر فني و بخش اجراي پروژه در نيروگاه سيكل تركيبي

- مدير هنرستان

- شهردار بالاده

- شهردار کازرون


بخش خصوصي)

- مهندس ناظر و محاسب و مجري سازمان نظام مهندسي استان فارس

- كارشناس رسمي دادگستري در رشته راه و ساختمان و نقشه برداري، دادگستري استان فارس


توجه:

1.چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سؤال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر؛ نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سؤال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).

2. آقاي موصلی تنها تا 15 مهرماه 1392 مهمان «كازرون‌نما»ست. بديهي است (در صورت پاسخگويي به موقع به پرسش‌هاي مطرح شده توسط مهمان كازرون‌نما) الزامي براي پاسخ به سؤالاتي كه بعد از تاريخ مذكور براي سايت ارسال مي‌شوند وجود نخواهد داشت.

3. سؤالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با مهمان كازرون‌نما بوده و يا حاوي توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آن‌ها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.

4. مهمان کازرون‌نما پاسخ هر سؤال را در زیر سؤال مربوطه پاسخ داده و کاربران محترم سایت می‌تواند نظر خود را در رابطه با پاسخ مطرح شده با علامت – یا + اعلام دارند. همچنین کاربران می توانند نظر خود را در رابطه با پاسخ مطرح شده در قسمت پاسخ همان سؤال اعلام دارند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۹
دوستدار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
2
15
به نام خدا، جناب آقای موصلی چرا تپه شادی که جایی برای تفریح مردم کازرونه بسته است؟ به نظر من چند وسیله بازی جدید به شهربازیمون اضافه کنید و وسایل های گذشته رو اگر مشکلی دارن، مشکلش رو برطرف کنید تا هم ما کازرونی ها و هم مسافران از اونجا استفاده کنیم. با تشکر
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
قسمتي ازتپه شادي رانش ( نشست ) داشته ووسايل بازي آن مورد تاييد اداره استاندارد نمي باشد اين تپه در مديريت دكتر كاظميني مي باشد كه با سرمايه گذار جهت رفع مشكلات آنجا كه احتياج به مخارج بسياززيادي جهت بازسازي آن ميباشد و درحال حاضر به دليل عدم استقبال مستمر همشهريان براي سرمايه گذار مقرون بصرفه نيست چندين بار صحبت شده است.وليكن ميتوان ازفضاي سبز آن استفاده نمود كه اميدواريم صحبتها به نتيجه برسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
17
سلام چرا شهرداری حقوق کارگراشو 3یا4ماه یک بار میده؟واقعا اگه خودتونم اینطوری حقوق میگرفتید میموندید؟یا صرفا بخاطر اینکه کارگرند باید تاوان پس بدن؟لطفا نگید پیمونکار چون شما مدیرید
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
1- بايد واقع بين بود كه شهرداري يك نهاد مستقل ازنظردرآمد است يعني به مقدارمشاركت شهروندان درپرداخت عوارض مختلف شهرنشيني بصورت بموقع ميتوان قدرت فعاليتهاي عمراني و... را افزايش داد حقوق كاركنان شهرداري اعم ازكارمندان وكارگران هميشه درحال نوسان بوده است ورابطه مستقيمي به پرداخت موقع عوارض شهروندان دارد كه به لطف خداوند اگرچه گاهي اوقات ديرمي شده ولي نهايتا" به شكل كامل حقوق اين عزيزان پرداخت شده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
9
آیا شهرداری در زمینه مسائل فرهنگی و امور ادبی فعالیتی داشته است؟ جز فرهنگسرای (مثلاً فرهنگسرا!!!) مردانی که گاهی جلسه شعری چیزی می گذارد؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
3- درخصوص مسائل فرهنگي – ادبي بايد به عرض اين شهروند رسانيده شود كه انجمن هاي هنري بصورت منسجم وهفتگي وبه شكل كاملا" حرفه اي درطول دوسال اخيردرفرهنگسراي مرداني جريان دارد وحضورمستمرهنرمندان شاخص واهل فرهنگ دركلاسهاي داستان نويسي، شعر،حافظ خواني، نمايشنامه نويسي و فيلم وعكس گواه اين مدعاست شايد لازم باشد اين شهروند ازنزديك سري به آن مكان بزنند ودركلاسهاي مورد نيازشان شركت نمايند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
11
لطفا کمی درباره رشتۀ تحصیلی خود و اینکه در کدام دانشگاه تحصیل کرده اید توضیح دهید
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
داراي مدرك فوق ديپلم رياضي وليسانس مهندسي عمران – گرايش عمران وفوق ليسانس مهندسي زلزله كه درحال تهيه پايان نامه ميباشم .
دربخش اداري دولتي 2 سال پيش استخدام رسمي شدم ودراين مدت در دو تا ازشهرداري هاي كازرون بعنوان شهردار، درنيروگاه سيكل تركيبي بعنوان كارشناس دفترفني و بخش اجراي پروژه وهمچنين درهنرستانهاي كازرون بعنوان مديرهنرستان انجام وظيفه نمودم .
دربخش خصوصي ازسال 81 سازمان نظام مهندسي استان فارس بعنوان مهندس ناظرومحاسب و مجري وهمچنين با دادگستري استان فارس بعنوان كارشناس رسمي دادگستري دررشته راه وساختمان ونقشه برداري فعاليت داشته ودارم .
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
دربخش خصوصي ازسال 81 سازمان نظام مهندسي استان فارس بعنوان مهندس ناظرومحاسب و مجري وهمچنين با دادگستري استان فارس بعنوان كارشناس رسمي دادگستري دررشته راه وساختمان ونقشه برداري فعاليت داشته ودارم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
14
چند مسئله اساسی شهر :
لطفا بفرمایید در ارتباط با هرکدام از مسائل ذیل برنامه شهرداری کازرون طی چهار سال آینده چیست و شهروندان در ارتباط با هرکدام از این مسائل چقدر می توانند امیدوار به اجرا و حل موضوع باشند:
مسئله اول:
چرا شهرداری کازرون دارای سازمان زیباسازی نیست تا در کنار سازمان فضای سبز وضعیت نابهنجار فضای سبز خیابانها و پیاده روها و بلوارهای قدیمی و تازه تاسیس را هماهنگ و ساماندهی کند؟ در بسیاری از موارد دیده می شود در فضای سبز یک بلوار درختان کاشته شده بسیار ناهماهنگ، بعضی از نوع دیگر و یا دارای جای خالی نامنظم است. در پیاده روها نظارت مناسبی بر کاشت نوع درختان نیست. هر مغازه داری به سلیقه سخصی خود نوعی باغچه احداث نموده و درخت مورد نظر خود را می کارد ناهماهنگ با دیگر درختان خیابان. بسیاری از خیابان ها بطور کلی دارای باغچه بندی نیستند و بصورت گودهای دست ساز در آن ها درخت کاشته شده است. اصلاح درختان در بیشتر موارد توسط مغازه دارن بصورت دلبخواه صورت می گیرد و درختان نارنج در یک پیاده رو هزارن شکل گوناگون به هم زده اند. چرا در کاشت درختان خیابان ها فقط بر کاشت درخت نارنج تاکید می شود در حالی که درختان متناسب با آب و هوای کازرون و سایه داری وجود دارند که برای تابستان های گرم کازرون می توانند پیاده روها و خیابان ها را سایه دار کنند مانند درخت نارون که برعکس درخت نارنج دارای سایه مناسب و زیبایی خاصی است. چرا شهرداری جلو قطع درختان توسط اداره برق در زمستان را نمی گیرد و اداره برق را ملزم نمی کند بجای قطع درخت سیم های برق را عایق کنند نه درختان را قطع کنند. بطور کلی فضای سبز حاشیه ای پیاده رو ها و خیابان ها در کازرون و باغچه خیابان ها وضعیت بسیار نامطلوبی دارد که امیدواریم در دوره مهندس موصلی این مشکل تا حد توان برطرف شود و خیابان های کازرون در کنار پیاده روهای سایه دار و مرتب زیبا شوند. لطفا بفرماید در ارتباط با ساماندهی فضای سبز خیابانها و پیاده روها شهرداری چه برنامه ای دارد؟
مسئله دوم:
چرا شهرداری کازرون نظارت کافی و مناسبی بر سد معبر در سطح شهر ندارد؟ در بسیاری از موارد در طول روز وانت های میوه فروشی در حاشیه خیابان های اصلی مانند خیابان شهدای شمالی اقدام به پهن کردن بساط فروش میوه و کثیفی آن منطقه می کنند. در پیاده روها مانند پیاده رو چهار راه مخابرات به طرف خیابان محمدی، میوه فروش ها کل فضای پیاده رو را اشغال نموده و حتی بساط و پسماندها و سبدهای خالی میوه را در خیابان می گذارند. مغازه های تعویض روغن یا پنچرگیری اقدام به اویزان نمودن تایرهای کهنه بر تیر برق جهت نشان دادن مغازه پنچرگیری می کنند بدون این که شهرداری از این کارها جلوگیری کند و چهره شهر را نازیبا نسازند. ماهی فروشان ماشین های یخچال خود را در کنار خیابان پارک کرده و با آب پاشی در خیابان اقدام به فروش ماهی می کنند که این کار آن قسمت خیابان را آلوده می سازد و علاوه بر این باعث سد معبر دیگر ماشین ها در خیابان می شوند. البته میوه فروشان دوره گرد هم خواهان روزی حلال هستند ولی بهتر نیست شهرداری جایی را به عنوان بازار موقت برای انان تعیین کند و از پهن کردن بساط میوه فروشی در خیابان های شلوغ و در ساعات پر رفت و آمد جلوگیری کند. بعضی وقت ها خیابان های کازرون از شلوغی و نامنظمی بساط فروشی و میوه فروشان دوره گرد به خیابان های شلوغ هند شبیه است. هندوانه فروشان با الاچیق های کهنه و بصورت کپرنشینی در پیاده روهای خاکی چهره کازرون را در تابستان زشت می کنند. چرا شهرداری هندوانه فروشان را ملزم به رعایت حداقلی از فضاسازی و دارا بودن چادرهای پلاستیکی و رنگی بجای برزنت های پاره و رنگ و رو رفته نمی کند تا تابستان های کازرون هم شیک و تمیز باشد؟ چرا شهرداری از طریق نظارت بر سد معبر از بساط فروشی در حاشیه خیابان ها توسط میوه فروشان و ماهی فروشان جلوگیری نمی کند؟ از قضا خیلی از ماهی فروشان کنار خیابان در همان نقطه خود دارای مغازه هستند اما بساط ماهی فروشی را به پیاده رو ها و کنار خیابان ها منتقل می کنند. لازم است تا شهرداری بر این نازیبایی ها و رفع این معزلات نظارت دقیق تر و کارآمدتری داشته باشد تا چهره کازرون در روز هم زیبا باشد.
مسئله سوم:
طی دو سال گذشته شهرداری کازرون در زمان مهندس موصلی الحق و انصاف تلاش بسیار قابل تقدیری را جهت گسترش و توسعه پارک ها و بوستان ها در سطح شهر به عمل آورده و به علاوه خیلی از پیاده روها را موزاییک فرش نموده است. اقدامات عمرانی مهندس موصلی در سطح شهر کازرون بسیار قابل توجه و قابل تقدیر است. اما یک مسئله اساسی آن که از آن جا که این اقدمات توسط شرکت های پیمانکاری صورت می گیرد در مواردی دیده می شود، نظارت دقیقی بر کیفیت کار صورت نمی گیرد. البته این موراد بسیار محدود هستند و در مقایسه با عملکردهای مثبت عمرانی مهندس موصلی به هیچ روی قابل قیاس نیستند، اما به عنوان نمونه دیده می شود هرچند موزاییک فرش پیاده روها صورت می گیرد، اما بعد از چند روز بعضی از نقاط موزاییک شده، آسیب میبینند، یا موزاییک ها کنده می شوند، البته خیلی کم، با این حال همین موراد کم هم لازم به یادآوریست و امیداواریم شهردار پرتلاش با نظارت دقیق تری این موراد معدود را نیز نظارت کافی داشته باشند تا کیفیت اصولی کار افزایش یابد. انشالله در پرتو ریاست با کفایت مهندس موصلی در سال های آتی نیز نظارت دقیق تری بر امور پیمانکاری صورت خواهد گرفت.
مسئله چهارم:
وضعیت نابهنجار اطراف بیمارستان ولی عصر و انتهای خیابان باهنر نیز به عنوان مسئله عمده برای ساکنان آن منطقه قابل توجه است. وضعیت نابهنجار انتهای خیابان باهنر بخاطر متروکه ماندن زمین روبروی بیمارستان، رفت و آمد بیش از حد و بسیار زیاد کامیون های حمل شن و همچنین لوله ها و ادوات رها شده در انتهای خیابان متعلق به اداره آب می باشد . همچنین تبدیل شدن فضای روبرویی کوه و زمین های سنگ شکن سابق شهرداری به زباله دانی، تخلیه پسماندهای ساختمانی در کنار مخزن آب انتهای خیابان باهنر و خاک آلودگی بیش از حد آن منطقه مشکلات را برای ساکنان دوچندان نموده است. اگر یک روز روبروی بیمارستان در انتظار تاکس باشید در مدت پنج دقیقه با عبور حداقل پنج کامیون حمل شن و حتی بیشتر به عمق فاجعه پی خواهید برد که در هربار رفت و آمد چه خاکی بر سر اهالی آن خیابان و مسافران مراجعه کنندگان روبروی بیمارستان می شود. با وجود ان که اخیرا اقداماتی در توسعه پارک طالقانی و الحاق آن به خیابان باهنر صورت گرفته اما همچنان لوله ها و ادوات اداره آب بصورت نامنظمی در انتهای خیابان باهنر رها شده است. تاسیس مرکز ام آر آی نیز تا کنون تاثیری بر ساماندهی انتهای خیابان باهنر نداشته است و مشکلات تاسف بار و زشتی انتهای خیابان باهنر و روبروی بیمارستان همچنان پابرجاست. انشالله شهرداری محترم در این ارتباط نیز برنامه های قابل توجهی را دنبال خواهند کرد و انتهای خیابان باهنر و روبروی بیمارستان را از این وضعیت نابهنجار نجات خواهند داد.
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
مركزاستانها داراي سازمان زيباسازي ميباشند وشهرستانها برخوردارازسازمان جداگانه نيستند وليكن زيباسازي وتاسيسات ازمجموعه خدمات شهري ميباشد كه تا به حال مواردي ازجمله موزاييك فرش – جلوگيري ازسايبان مغازه ها – جمع اوري تابلوها دربلوارها – باغچه – آذين بندي وچراغاني – استندها – وتابلوهاي تبليغاتي – تابلوهاي مسيرياب – تابلوهاي ميادين – وكوچه ها وطرحهاي حجمي – نقاشي ديوارها – كنتكس وديوارهاي سطح شهر- نصب صندلي پاركي – نصب چراغهاي پاركي – نصب دكلهاي روشنايي و....... انجام داده است.
سد معبر:يك مشكل ومعضل اجتماعي ميباشد كه شهرها هم بدليل نبودن شغلهاي كافي وبرخورداري از صنايع توليدي متاسفانه روبروز به ان اضافه ميشود وشهرداري كازرون هم جهت جلوگيري ازكنترل آنان وجمع آوري وبرخورد، ازدواكيپ سد معبر(شرق وغرب ) استفاده مي نمايد ومستلزم آن است كه تعدادي ازمسئولين وادارات باشهرداري دراين خصوص همكاري نمايند تابتوانيم ضمن كنترل، آنان رابه مكانهاي تعيين شده هدايت نماييم وامسال حدد 80 % كپرهاي هندوانه فروشي شارع جمع اوري شده ومجوزي دراين خصوص صادرنكرده ايم.
درخصوص انتهاي خ- باهنر شهرداري بشدت باافرادي كه مبادرت به ريختن آواره هاي ساختماني ميكنند برخورد مي نمايد ودرخصوص ماشينهاي حمل شن وماسه به مسئول كارخانه اخطارداده شده وحتي بانصب تابلوهاي كاميون ممنوع جهت جلوگيري به داخل شهراقدام كرده ايم ولي از اين جا به بعد دست اداره راهنمايي و رانندگي را ميبوسد تا برخورد قاطع با ورود اين كاميونها به شهر نمايد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
6
سلام محبت کنید بن بست شهید محسن پور واقع در کوچه پلیس+10را آسفالت نمایید.کیانپور
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
ارجاع اين شهروند عزيز به دو سوال پايين تر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
6
سلام شهردار عزیز.می دونم اگه ازخواسته ها بگیم ازنبود بودجه و دیگر مشکلات صحبت می کنید.
خداییش تلاش کن مثل الگوی شهردارا "شهید باکری" باشی، اگه ازخودمون مایه بزاریم منتظر بودجه نمی شینیم. انقلابی باشیم.
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
انشالله كه همه ما نسبت به وظايفمان اگاه بشويم و اين الگوهاي پاك راهنماي زندگيمان باشند سپاسگذارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
5
اینجانب از جانبازان ویلچری هستم بن بست شهید محسن پور خاکی بوده وپر از چاله فلذا تردد با ویلچر امکانپذیر نیست در نزدیکیمان درمحدوده پارک آزادی کوچه ای قرار است آسفالت شود محبت کنید این کوچه را نیز آسفالت نمایید.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
13
کازرون فاقد پارک ومحل بازی برای کودکان هست شما به عنوان شهردار ویک شهروند کازرونی فرزند خود را برای تفریح کجا میبری لطفا اقداماتی که تا کنون برای گسترش پارکها انجام داده اید را ذکر کنید.. با تشکر
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
كازرون پارك اختصاصي كودكان دارا نيست وليكن شهرداري چندين پارك راجهت كودكان ازوسايل بازي پلي اتيلن تجهيزكرده و در بوستانهاي مرداني و آزادي و رفيع هم با بخش خصوصي مشاركت نموده كه هم اكنون درحال خدمات رساني به كودكان ميباشد .
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
11
آقای شهردار کازرون ؟؟؟!!!!! لطفاً بفرمائید بعد از اینکه اعضای شورای جدید شما را ابقا کردند چرا کار احداث و تکمیل پارک جنب پارک تنگ تیکاب متوقف شده است ؟؟؟؟؟؟؟ مگه مردم چند بار باید یه مطلبی را عنوان کنند و مرتب گوشزد کنند تا شما کاری کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی شورای جدید هم باید پاسخگوی مردم باشند . آقایون شورا ی جدید ؟؟؟؟لطف کنید بفرمائید چه برنامه ای برای ساماندهی وضعیت شهر دارید ؟؟؟؟؟ آقایون شورا به عمل کار برآید به سخنرانی نیست . یادتان باشد مردم کازرون شعارهای تبلیغاتی شما را که برای جذب رای از مردم داده اید فراموش نکرده اند .
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
5- پارك طالقاني پس ازسالها درسال گذشته با طراحي وعمليات وسيع عمراني درحاشيه كوه تاخيابان باهنربامحوطه بندي – جدول گذاري – خيابان كشي مسيرآب – بتن ريزي و زيرسازي وچمن كاري، مسيرطولاني خود را تا نزديك شدن به اتمام طي كرده است كه اين فعاليتها همچنان درحال انجام است وانشاا... مكاني جهت تفريح وتفرج شهروندان دراينده آماده خواهدشد .
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
9
آقای شهردار محض رضای خدا یه فکری سی چال و چوله های خیابان ها وا کوچه ها ی شهر بکن که کم نیستن . ... . آقای شهردار یه فکری سی اوضاع آسفالت خیابان یه طرفه نطنج هم بکن. که آسفالت های خیابون کو مثل موج های دریا خیلی پستی و بلندی و موج داره . ببینیم و تعریف کنیم آقای شهردار مین چکار میکنی .
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
6- درخصوص چاله هاي سطح خيابانها يك اكيپ آسفالت مدام دركارمرمت خيابانها وكوچه ها جهت لكه گيري ميباشند واگرمشكل خاصي پيش نيايد تاقبل ازبارندگي لكه گيري خيابانها، امسال نيزبه اتمام مي رسد .
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
7
آقای شهردار لطفاً بفرمائید برای ترویج مسائل فرهنگی در این مدت چند سال چکار کرده اید؟؟؟؟؟ چرا روند پروژه فرهنگسرای مردانی کاملاً متوقف گردیده است ؟؟؟؟؟؟؟ چرا شهرداری کازرون به مسائل فرهنگی آنچنان که باید و شاید توجهی ندارد ؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
7- درراستاي ترويج وحمايت ازفرهنگ در حوزه مديرت فرهنگي اجتماعي شهرداري، ازطرفي باحمايت ازبرخي تيم هاي ورزشي جهت مسابقات استاني وكشوري اعم از هندبال – كشتي – تنيس و... و ازطرف ديگرحمايت ازهنرمندان وفرهيختگان درجهت بهسازي فرهنگسراي مرداني وايجاد نمايشگاه كارهاي هنري درپارك مرداني و نيز با حمايت ازكتابخانه ها در امركتابخواني باتخصيص وپرداخت بودجه اي مشخص ومستمر، مشاركت دركارهاي هنري شبهاي شعر، نمايش و غيره با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، حضور و مشاركت چشمگير در همايشهاي سلمان، شهداي سوسنگرد و مشاركت با ادارات ونهادهاي مذهبي وفرهنگي در ايام ا... و مناسبتها و چاپ كتابچه فرهنگ شهروندي در خصوص ترافيك و كودكان و انجام مسابقات هنري نقاشي، شعر و داستان و برپايي 5 مورد نمايشگاه عكس ونيزبرگزاري مسابقه اصول شهروندان وعهد نامه مالك اشتر بين هنرمندان وشهروندان وكارمندان ادارات تنها جزيي ازفعاليتهاي فرهنگي شهرداري درسال گذشته بوده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
من متوجه نشده بالاخره شهرداری چند اقدام موثر فرهنگی را خود به تنهایی برنامه ریزی و اجرا نموده است و فعالیت های اختصاصی آن ها چه بوده است؟
شهروند 1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
13
با سلام اگر بعداز ظهرها یک سری به خیابان 22 بهمن بزنید با ازدحام زیادی از ماشین روبرو می شوید که پارک دوبل ایستاده اند و ایجاد سد معبر شده حتی داخل پیاده رو هم به سختی می شود حرکت کرد تو رو به خدا مسءول پیگیری این موضوع شما هستید یا پلیس راهنمایی با هماهنگی پلیس راهنمایی یه فکر برای سازماندهی این ماشینها بکنید ما که هر چه پیگیر شدیم بی نتیجه بود با تشکر
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
درخصوص 22 بهمن درحال رايزني جهت مشخص شدن مكان مناسب وانتقال آنان هستيم وليكن شهرداري ومجمع امورصنفي ازهرگونه مجوز نمايشگاه اتوميبل درخ- 22 بهمن جلوگيري مينمايند . ومامورين محترم راهنمايي ورانندگي ومجمع امور صنفي ميبايست دراين خصوص باشهرداري جهت جمع اوري وجلوگيري ازسد معبروپارك نمودن خوردروهاي درپياده رو بيش از پيش همكاري داشته باشند.
موی دماغ
|
United States
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
3
22
شایعات غلیظی در سظح شهر در مورد بذل و بخشش زیاد شهردار به پروژه ی بنکداران(بازرگانان)هست لطفا توضیح دهید برای حدود 40000 متر زیربنای تجاری شهردار چقد پول پروانه گرفته
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این سوال رو خواهش می کنم جواب بدین، سوال من هم هست. آیا واقعا توی این پروژه رانت و سفارش تا این حدی که سر زبون ها هست وجود داشته؟!
احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
آیا سرمایه گذار این پروژه همان فردی است که قبلا در اداره بازرگانی مشکل مالی به وجود آورده بوده و از خدمات دولتی انفصال شده بود؟ و همچنین.....
احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
و همچنین آیا با حمایت نماینده فعلی مجلس از پرداخت آن فرد باعث نرمش های شهرداری در دریافت های مالیاتیش شده است؟ لطفا جهت تنویر افکار عمومی جواب دهید
تیزچشم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آقای موصلی، من همواره تلاش شما در رو شدن دست مفسد اقتصادی و زمین خوار بزرگ کازرون و. ر. را ستوده ام ولی ای کاش بدون هیچ ملاحظه ای با دیگر مفسد اقتصادی و حتی ......شهر آقای....... در رابطه با مجوز ساخت ساختمان بازرگانان کازرون هم حداقل اگر برخورد نکردید لااقل حقوق مردم و شهرداری را به وی نمی بخشیدید! لطفا توضیح دهید.
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
پروژه بنكداري يكي از نيازهاي اساسي شهربراي نجات خيابان سلمان فارسي بوده است كه بعدازسالها پيگيري هم اكنون عملياتي شده است. مساحت، اين مقدارقيد شده نيست بسياركمترميباشد عوارض راشهردارمشخص نمي كند ونمي گيرد بلكه مصوبات ودستورالعملي دارد كه براساس متراژپروژه محاسبه مي شود كه قابل تخفيف ياكسركردن نيز نمي باشد تمام حق وحقوق شهرداري مطابق قوانين اخذشده جهت اطلاع بيشتر، اين شهروند مي تواند به واحد درامد شهرداري مراجعه ودستورالعمل نقشه ها واخذ عوارض را مطابقت نمايند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
جناب آقای شهرداری!!!
لطفا با آمار بفرمایید که چقدر بوده و چقدر تخفیف داده اید و چه قدر دریافت نموده اید.
شهروند درد كشيده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
4
با عرض سلام و ادب آقاي شهردار!ماليات و عوارضي كه از خودروهاي مسافر كش خصوصا بين شهري اخذ ميشه براي چيست؟؟؟ چرا تاكسي و ميني بوسهاي بين شهري در مسيرهاي كازرون به قايميه و بالاده و كنارتخته بايد با پليس به علت نبودن يك پارك سوار مناسب موش و گربه بازي كنند؟؟؟ چرا هيچ فكري به حال اين معظل نميشه؟؟ چرا هيچ حمايتي از خودروهاي مجاز مسافركشي كه تضمين كننده امنيت جاني و ناموسي مسافران به شمار مياد چه از سوي شهرداري وچه از سوي اداره راهور نميشه؟؟ پس كي كازرون مثل شهرهاي ديگه ميخواد پيشرفت كنه؟؟ ما مردم كازرون همچنان منتظر پاسخ شما مسيولين خواهيم بود!!!!!
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
8- درخصوص خودروهاي مسافركش بين شهري اين موضوع درحيطه وظايف شهرداري نمي باشد چراكه محدده قانوني شهر، محدوده اي است كه شهرداري مي تواند دخل وتصرف نمايد .
محمد مهدی جوشن
|
Poland
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
2
5
با سلام
چرا شهردار به مناطق محروم شهر نمیرسد فقط جاهایی که توی دید مسولین هست آبادتر میکند مثلا در کنار ترمینال ما آرزوی آسفالت داریم اونوقت پول هزینه میکنه و خیابان شقایق رو بلوار میزنه تبعیض در روز روشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
من و دیگر اهالی خیابان بهار آزادی به اطلاع همشهریان محترم برسانیم که مانمی دانیم از دست این کار آقای شهردار و آن مهندس جوانش ( نامش نمی برم ) ... به که شکایت ببریم ملیونها پول بی زبان را صرف چه کردند ؟ وضع این خیابان واقعا رقت آوره برای چه به این روزش دراوردید ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
بلواری شدن خیابان بهار آزادی در راستای زیبا سازی بیشتر و امنیت بیشتر رانندگی در آن خیابان انجام گرفته است. پس فقط به فکر خودمان نباشیم و بصورت کلی تری کازرون را نگاه کنیم..
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
9- ارجاع اين شهروند به سوالهاي 6، 8 و 11 داده مي شود همچنين باطلاع اين عزيزميرساندكه شهرداري درسال اخيرتاكنون 17000 تن آسفالت رادر 132000 مترمربع درسطح شهر- كوچه ها ودرخيابانها شهربراساس اولويت نياز وسطح مشاركت شهروندان به انجام رسانيده است واين عمليات مختص محله خاصي نبوده بلكه جاي جاي شهر را شامل شده است
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
1
9
سلام:ابقا جنابعالی در سمت شهردار کازرون ثبات مدیریتی را به ارمغان آورد و از این بابت بنده به عنوان حقوق دان خوشحالم اما سوال:در همه شهرهای کشور بازار روز در منطقه ای قرار دارد که از بازار اصلی شهر بدور است چرا در کازرون بازار روز در مرکز شهر و در یک منطقه مشکونی و بافت قدیم قرار دارد آیا برنامه ای برای این مشکل وجود دارد ؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
10- حقيقتا" بازارهاي روز درشهركازرون دورازخيابانهاي پرترافيك ومركز شهر ميباشند ودرخيابانهاي خلوت اطراف درطول هفته، برنامه آن اعلام شده است ولي متاسفانه دستفروشان ودوره گردها ظاهرا" مركزشهر را پردرآمدتر يافته اند و رفع اين مشكل نيازبه همكاري بيشتربرخي از ادارات ديگر دارد تابه شكل قاطع وجامع باابن گروه اندك برخورد شود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
ما که تو کازرون بازار روز ندیدیم. بازار روز جناب شهردار نه پیاده رو روز یا زمینک روز!!!
حقیقتا در مورد بازار روز به صورت استاندارد هیچ کاری انجام نشده است. بازارهایی حجره بندی شده با امکانات ابتدایی و ... هم حتی در کازرون برای این امر وجود ندارد. بهتر است به جای فرافکنی و شانه خالی کردن از وظایف سد معبر کاری انجام دهید و پایسخی در خور دهید
سید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
2
9
سلام جناب شهردار!
من دعوا ندارم برات یه پیام دارم که واسه خودم هم مدام تکراراش می کنم دوست عزیز!
خدا کنه طوری عمل کنی که وقتی میز ازت گرفته شد و فریاد لا اله الا الله به آسمونا رفت تا ترو به خانه ابدیت ببرند تنت نلرزه و با افتخار مشتاق رسیدن باشی.
آقای شهردار!
ریاست از تو می گذره و کارهای کرده و نکرده ت توی پرونده ت ثبت میشه.
دلت برای مردم نسوزه دلت برای خودت بسوزه که مسؤلی و باید جوابگو باشی.
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
11- ممنون ازدعوت به معروف شما شهروند عزيز .
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
1
12
چرا در کازرون برعکس بقیه شهرها یک خیابون به اسم مفاخرش نامگذاری نشده. البته سلمان فارسی و حافظ و سعدی خوبه. اما قطب الدین کازرونی و میرزا صالح کازرونی و ... چی؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
دركازرون خيابانهاي ناصرديوان كازروني – ابواسحق – بهجت العلما وامين الدين وعلامه دواني و...... وجوددارد .
فراری از کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
1
7
با سلام خدمت شما
جناب موصلی شهردار ...
آقایان آخر ما متوجه پرونده فروش 120 پلاک مفت و مجانی شهرک پردیس با اون همه اختلاف قیمت فاحش نشدیم واضح توضیح دهید.
قرار داد و عاقبت مزایده کارخانه آسفالت چه شد؟
درجریان تواتر سیصد میلیونی گاراژ موحد مقصر چه کسی بود؟چرا بعدها به یک میلیارد تومن تبدیل شد؟
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
7
آقای شهردار .؟؟؟ چرا در کازرون فکری به حال ماشین های سنگین که تمام خیابان های شهر را اشغال کرده اند نمی کنید ؟؟؟؟؟؟ این ماشین ها تما م آسفالت های کوچه ها را از بین بردن یا باعث ترکیدن لوله آب در زیر زمین شده اند که اداره آب برای تعمیر لوله ها ناچاراً مجبور به خراب کردن آسفالت دارد. بنابراین آقای شهردار و اعضای شورای شهر باید هر چه سریعتر فکر اساسی برای این وضع بنمائید .
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
اين مورد برخورد قاطع نيروي محترم راهنمايي ورانندگي رامي طلبد تا شهرداري هم ازاين نگراني ها نجات يابد و ماشينهاي سنگين درمبادي شرق وغرب شهر در باربري ها پارك نمايند نه دركوچه ها ومحله ها .
محمود شیروانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
4
8
با سلام خدمت جناب آقای موصلی!ابتدا باید از کارهای خوبتان تشکر کنیم چرا که انسان بایستی ابتدا نقاط قوت را ببیند و بعد انتقاد کند.رسیدگی شما به فضاهای سبز و جدول بندی ها و آسفالت ها و ... را دیده ایم و تشکر می کنیم اما چندین سوال وجود دارد که در صورت جواب گویی می تواند کمک بزرگی به ادامه مسیر شما باشد.به نظر می رسد جنابعالی هر از گاهی برای کاستن از حجم انتقادها و هم چنین فرار به جلو بعضی وعده و وعیدها را می دهید.شاید همین وعده ها به نوعی باعث ماندگاری شما شده باشد.به چند مورد اشاره می کنم:
1-فرموده اید تا اردیبهشت 91 شرکتی مستقر می شود و کار منظر سازی میدان و خیابان شهدا و تابلوهای سردر مغازه ها را انجام می دهد(نشریه سلمان اسفند90) پس چه شد؟
2-فرموده اید "باغ ایرانی" می سازیم(نشریه سلمان اسفند90) پس چه شد؟
3-فرموده اید باغ بانوان می سازیم.پس چه شد؟
4-هم حضرتعالی در جمع های مردمی فرموده اید وهم برخی اعضای شورای سابق که دریاچه مصنوعی پارک طالقانی(یاسلمان) می سازید.پس چه شد؟
5-شما بالاکل قضیه مشاغل مزاحم را رها کرده اید اما مرتب اعلام می کنید که انجام می شود.پس کی دیگر می خواهد انجام شود؟
6-پارکینگ ابوذر را گفته اید به پیمانکار واگذار می کنید اما هنوز خبری نیست.
7-ادامه پارک طالقانی(پارک پیروز سابق) کار با درصد پایینی انجام شده و سپس رها گردیده.چرا؟
8-ادامه پارک سلمان رها شده است.چرا؟
9-اگر بودجه نداشتید چرا شروع کردید و اگر برنامه زمان بندی دارید(که هیچکس ندیده و اگر دارید رسانه ای کنید تا مردم به این زودی ها منتظر نباشند)این چه زمان بندی است که این همه مدت کار معطل می ماند تا دوباره مجبور به دوباره کاری شوید؟
10-آیا درست است که شما برای این کارهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی خیلی پایین "حق عمران"دریافت می کنید؟
11-همه می دانند که شهرداری کازرون با بدهی مواجه است.چقدر توانسته اید با مدیریت منابع از میزان آن کم کنید؟آیا بر میزان آن افزوده شده است؟
12-علت این همه تخفیف در عوارض که اصلی ترین منبع درآمد شهرداری است چیست؟(ما که از خدایمان است تخفیف داشته باشیم اما شاید این به خاطر این باشد که سخت در مضیقه هستید ومی خواهید به نوعی حقوق کارمندان و کارگران را تامین نمایید)
13-اگر این قدر در مضیقه اید که مجبورید این قدر تخفیف عوارض بدهید پس این وعده ها برای چیست؟
سوالات دیگری هم هست که خیلی دوست داریم فلسفه کاریتان را بدانیم:
چقدر با فرهنگ اشرافی گری موافقید؟
ضرورت و فوریت داشتن خودرویی گران قیمت چیست؟ضرورت و فوریت تغییر دکوراسیون اتاقتان چه بود؟(از سِرو بره تپانده هم صرف نظر می کنیم چون ظاهرا در جایی فرموده اید از چلو کباب ازران تر است!!!)
اگر برای برخی کارها مشکل مالی وجود دارد(که خودتان بارها فرموده اید) چطور برای این ها فوری و فوتی پول وجود دارد؟
آیا شما می توانستید با مابه التفاوت قیمت خودروی ویتارا و یک خودروی نوی ساخت داخل بخشی از آسفالت همین بن بست محسن پور که در سوالات به آن اشاره شده است را انجام دهید؟آیا نمی توانستید در اتاق محقر سابق تصمیمات کلان بگیرید؟
البته لازم است گفته شود که اینها مسایل مهمی نیست اما پالس هایی است که بیانگر نوعی طرز تفکر است که مناسب حال مسؤول جمهوری اسلامی نیست و مورد نهی دین ، امام(ره) و مقام معظم رهبری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
کمی صبر داشته باش؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
3
3
معلوم نیست چرا وسایل بدنسازی به یکباره چندین برابر اسباب بازی کودکان شهرمان شده ؟ رابطه خاصی سازندگان وسایل بدنسازی با متولیان شهر دارند یا صرفا تصادفی و از سرتقلید شهردارمحترم از شهرهای دیگر است ؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
بايد خوشحال باشيم كه درجهت سلامت شهروندان چنين اتفاقات مباركي افتاده است نه ناراحت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
2
2
نمونه هایی از کارهای شهردار فعلی :1- سربریدن درختهای بلوار خرمشهر 2- خراب کردن پل پارک طالقانی 3- خرابکاری بی نتیجه در پارک سلمان 4- خراب کردن پارک مردانی
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
ممنون از ديد كارشناسانه شما!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
1
3
کازرون مدتهاست کار عمرانی درخوری در آن انجام نشده و شهرداران محترم متاسفانه کازرون را نردبان ترقی خود می دانند شهردار فعلی هم نردبان بهترازین کجا پیداکند مسلم رو به کارهای در چشم می آورند بدون اینکه مشکلات شهر را بخواهند حل کنند همشهریان عزیز خودتان راخسته نکنید !!
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
تنها نگاه اميدوارانه است كه ازشما ميتواند يك شهروند موثروفعال بسازد نه نااميدي وياس .
سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
2
2
باسلام خدمت جناب شهردار.با بستن خیابان جلو مسجد الزهرا یک قتله گاهی درست کرده اید.
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
بستن تقاطع الزهرا ازمصوبه شوراي ترافيك بوده همچنين نقشه تفصيلي شهرمي باشد كه ميبايست جهت جلوگيري ازتصادفات كه بر اساس آمار درصد بالايي را شامل مي شودانجام پذيرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
1
5
با سلام و سپاس از دلسوزی همه همشهریان عزیز.
توجه نمایید همشهریانم، سالهای گذشته شهر عزیزمان کازرون بخاطر حاشیه سازی های بی مورد و سیاسی بازی و باند بازی های گروهی تا چه حد از قافله پیشرفت عقب ماند، تا چه حد مورد ظلمهایی واقع شد که ناشی از تنگ نظری خود ما مردم بود، ناشی از عزل و نصب های فصلی و بی مورد و زود هنگام.
در حال حاضر شهردار کازرون، آن گونه که این بنده حقیر با چندین بار مراجعه به شهرداری بخاطر کارهای زیباسازی در سطح شهر و ارائه پیشنهادات از نزدیک شاهد بوده ام، الحق و انصاف در حال کار است و تلاش. حجم به نسبت زیادی از کارهای عمرانی و فضای سبز که آغاز شده مانند پارک بانوان، سلمان، طالقانی و بلوار شهیدان رضازاده تنها در طی دو سال فعالیت شهردار فعلی بوده، هرچند هنوز این پروژه ها نا تمام است اما پیشرفتشان هم کم نبوده است. شروع این کارها با حجم کم درامد شهرداری قابل توجه است. پس چرا اتهامات واهی را نصیب شهردار کنیم. حداقل صبر کنیم تا دوره فعالیت ایشان به حد قانونی برسد، باور کنید ثبات مدیریتی عامل پیشرفت شهر است. نگذاریم با عزل و نصب های بی مورد کازرون باردیگر در کما فرو رود. حداقل مقایسه کارنامه شهردار با شهرداران کازرون در هشت سال گذشته کارنامه قابل قبولی از وی ارائه می دهد. اقدامات شهردار تنها طی دو سال چشم گیر و بسیار مثبت بوده، اجازه دهیم تا ایشان طی مدت قانونی طرح های عمرانی خود را به اتمام رسانند و سنگ اندازی نکنیم.
در ارتباط با ماشین مورد استفاده و تعمیر اتاق کار شهردار، این کار نیز اقدامی در جهت حفظ شان شهردار کازرون بوده است، پس چرا باید ناراحت شویم. حفظ آبروی شهردار کازرون در بازدیدی که مقامات مسئول استانی در شهرداری با شهردار دارند، کار خوبی است یا کار بدی. اگر دفتر کار شهردار کازرون آبرومندانه و در حد یک شهر بزرگ باشد بهتر است یا اگر دفتر کار شهردار کازرون در حد یک بخش باشد. جلب نظر مساعد مسئولانی که مهمان کازرون می شوند و در دفتر شهردار ملاقات دارند در اخذ و گرفتن امتیازهای توسعه شهری برای کازرون بسیار حائر اهمیت است. پس مدرن بودن دفتر کار شهردار کازرون را به فال نیک برای خود شهر بدانیم.
در ارتباط با پروژه بنکداران با اطمینان کامل این پروزه به نفع خود شهر خواهد بود، و با شناختی که از شهردار دارم به عملکرد درستکاری اش اطمینان دارم و شایعات ساختگی را اقدامی زبان به زبان و حزب بازی می دانم نه واقعیت.
قول هایی که شهردار داده و عملی نشده را باید با حجم و میزان بودجه شهرداری بسنجیم، انشالله امیدواریم با اتمام پروژه های در دست ساخت، سایر پروژه ها نیز آغاز و به نتیجه رسد.
همشهریان محترم، انشالله که با نگاه مثبت تر و سازنده تری مسائل شهر را ارزیابی کنیم و بجای تخریب اشخاص سعی در کمک به افراد شایسته جهت توسعه و پیشرفت شهر نماییم. انشالله
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
شما همش گفتی با شناختی که دارم،میشه بفرمایید از کجا شناخت دارید؟معلومه دیگه نزدیکان آقای موصلی باید ازش تعریف کنند.اینقد بد و تابلو دفاع نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
والله بنده که این مطالب را گفتم صرفا یک کازرونیم که از وقتی دیدم پارک طالقانی، سلمان و پارک بانوان در حال ساخت و توسعه می باشند خیلی خیلی خوشحال شدم. وقتی دیدم دارند بلوار شهید رضا زاده را می سازند خوشحال شدم، وقتی دیدم دارند پیاده روها را موزاییک می کنند خوشحال شدم، وقتی دیدم دارند بلوار که بالای مطهری هست دارند تکمیلش می کنند خوشحال شدم. واقعا هم از شهردار فعلی تشکر میکنم بخاطر این کارهاش. حداقل اگر هم هیچ کاری نشده بنده حقیر این کارها را با چند سال گذشته مقایسه میکنم که عمران شهرداری در رکود بود ولی لااقل الان دارند این کارهایی را که گفتم و دیدم دارند انجام میدهند. هیچ آشنایی و رابطه ای هم با شهردار ندارم ولی بخاطر کارهای که تا الان شده واقعا طرفداریش می کنم. ولی قبول دارم شهردار نباید قول هایی می داد که تا الان انجام نشده، خدا کند که بقایای کارها هم انجام شود فقط برای کازرون. هرچند کارهای که تا الان شذه ناقص است اما امید دارم که تا خیلی زودی ها تکمیل شود. شایعات مالی هم بعید می دانم واقعیت داشته باشه. انصافا دست هرکس را که برای کازرون کار میکند می بوسم. برای شهرم . به افتخار شهرم.
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
ازنگاه مثبت ومنصفانه واميد بخش شما سپاسگذاريم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
1
سلام. جناب آقای موصلی.یه سوال ذهن من و دوستانم رو مشغول کرده واون اینه که باتوجه به وجود سلایق و تحصیلات وتجارب و....مختلف که در اعضای شورای شهر وجود داره شما چطوری تونستید همه اونارو رازی کنید به ابقا. آیا با هون فعالیت های ایام انتخاب شهردار؟ یا...
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
احترام به تصميم شورا – احترام به شعورجمعي شهروندان است موفق باشيد .
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
6
اقای شهردار
علی رغم مدارک و شواهد مبین و بارز که بارها شفا ها به شما اعلام شد ایا فکری به حال فساد موجود در بین برخی از کارمندان خود کرده اید؟
قسم به خون شهدا شما چون خبر دارید مسئوولید.
(مدارک کامل موجود است مثل صدای موبایل و فیش رشوه واریزی به حساب شخصی و سند اپارتمان و املاک زده شده به نام برخی کارمندان خدوم ان نهاد ...........)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
چرا این سئوال بی پاخ موند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
انتظار من هم از شهردار (دعوت کننده به خوش بینی ) حداقل یک جواب حقوقی به این ینگونه سوالات بود ؟؟ (و البته نه فرار)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
2
5
اجرای خیابان پردیس به میدان فروردین در برنامه کلی قرار دهید
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
فعلا" چنين خياباني درطرح جامع تفصيلي شهرديده نشده است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
ای عجبا که خیابان حدفاصل بین جاده دوان و خیابان روبروی پادگان ( که از کنار پادگان باید می گذشت )و طبق نقشه تفصیلی بیست ساله تهیه شده در سال 1352 هنوز ساخت نشده ( 40 سال ؟؟)
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
2
عرض سلام وخسته نباشید.
1.تکلیف پل عابرپیاده فرهنگ شهرکی مشخص میشه؟
2.وضعیت سرویس های بهداشتی بوستان مردانی بعدازگذشت 10سال؟
3.کی قراره سطح پارک مردانی به جای گل وشن مثل بقیه شهرهاموزائیک فرش بشه؟
4.دلیل نبودسطلهای مناسب زباله درسطح پارک؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
پل عابرپياده باعقب نشيني پادگان چمران انفاق مي افتد كه فعلا" اين مشكل هنوزمرتفع نشده است وپارك مرداني نيز پاركي درحال تكميل است كه فعلا" درميانه راه چنين نواقصي به چشم مي خورد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
1
آقای شهردار توروخدا اولا یه فکری برای سرا زیر شدن آب از بلوا رها به خیابونها بکنید دوما اها لی کوچه شماره 6لاله واقع د ر بهارآ زادی بخا طر ر فت و آمد خودرو های سبک وسنگین اصلا آرامش ندارند . ا گه ما تو خونه هامون آسایش نداشته باشیم کجا با ید آرامش داشته باشیم ؟ تورو خدا یه تدبیر بیندیش .
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
متاسفانه بايد گفت كه علت سرازيرشدن آب دربلوارها سرقت شيرهاي ميانه بلوارمي باشد كه عليرغم تعويض ماهيانه اين شيرها كه ميانگين تعويض آنها به بيش ازصد عدد درماه ميرسد بازهم شاهد چنين .تكرار اين موارد نگران كننده هستيم اگرچه شهرداري چندين بارعاملين سرقتها رابه قانون سپرده است ولي هنوز متاسفانه توسط برخي افراد انجام ميشود ونيزدرخصوص تردد ماشين هاي درسطح شهربايد گفت مسئول كنترل آنها اداره راهنمايي ورانندگي ميباشد كه اميدواريم اين معضل نيزباتدبير اين عزيزان بزودي حل شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
1
2
با سلام خدمت شهردار فعال و پرانرژی.فضای سبز شهر از لحاظ کیفیت واقعا صفر هست.چرا از پیمانکاران با سلیقه و جوان که اهل توجیه و ...باشند استفاده نمیکنید.آقای ایکس که چندین ساله پیمانکار فضای سبز شما هست واقعا بیشتر از این نمیتونه مدیریت کنه.آقای رضایی و شیبانی واقعا هم دلسوزند و هم میتونند توجیه باشند
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
هم اكنون فضاي سبز شهرتوسط دوشركت خدماتي اداره ميشوند كه ناظرين وكارشناسان شهرداري به عملكرد آنها واقف هستند لازم به ذكراست كه شهرداري كازرون 143 هكتار فضاي سبز را مديريت ميكند كه همين مقدار فضاي سبز، توسط اين دوشركت درحال حفظ و نگهداري ميباشد .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
4
سلام
1-چرا در شهر به درختان و باغچه ها اهميت داده نمي شود و اصلا در خيلي از خيابان ها
درختان و باغچه ها توسط معازه داران نابود شده است.
2- چرا در خيابان ها از درختان بلند و سايه دار
استفاده نمي شود ايا درخت نارنج رشد سريعي دارد يا درخت سايه انداز خوبي است يا بهتر از ساير درختان هوا را تصفيه مي كند . آيا مي دانيد درختان بلند نقش مهمي در كاهش دما داشته و عابرين پياده
بيشترين استفاده را مي برند.
3-آيا به فضاي سبز شهرهاي ديگر را ديده ايد و با كازرون مقايسه كرده ايد.
4- آيا بنظر شما عنوان شهر بي سايه متناسب با كازرون نيست.
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
هم اكنون فضاي سبز شهرتوسط دوشركت خدماتي اداره ميشوند كه ناظرين وكارشناسان شهرداري به عملكرد آنها واقف هستند لازم به ذكراست كه شهرداري كازرون 143 هكتار فضاي سبز را مديريت ميكند كه همين مقدار فضاي سبز، توسط اين دوشركت درحال حفظ و نگهداري ميباشد .
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
متاسفانه قطع درختان توسط برخي مغازه دارها اتفاق مي افتد ولي بي شك تاهم اكنون همه انها به قانون سپرده شده اند ونيزدرسالهاي اخيرباتوجه به آب وهواي كازرون درختهاي سازگارديگري اعم از نارون، اقاقيا، ابريشم، توت و جمبو درپاركها وبرخي خيابانها كاشته شده اند كه قابل مشاهده ميباشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
5
چرا مجسمه هایی از شخصیت ها و نمادهای شهر در میادین وجود ندارد؟ میدان انقلاب چه نمادی از انقلاب دارد؟ چرا مجسمه ناصر دیوان، سیدعلی کازرونی، علامه دوانی، شهدای بزرگ کازرون و... ساخته و نصب نمی شود و به جای آنها شیر سنگی خریداری می شود؟!
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
داستان نصب مجسمه درشهرداستان پرحاشيه اي بوده است اميدواريم همه ما بتوانيم باگذشت زمان بر اين مشكل و نسبت به اين گونه مشكلات فائق بياييم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
4
پس کی به پرسش ها پاسخ می دهند؟
محمد حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
1
بفرمایید ذر خصوص نظافت و روشنائی کلزار شهدای شهر چه اثدامی انجام داده اید ایا گلزار شهدا زیر نظر شهرداری است یا بنیاد شهید
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
آرامستان سيد محمد نوربخش چندين ماه است كه از زير نظر هيات امنا بيرون آمده و برعهده شهرداري قرار گرفته است كه هم اكنون درحال طراحي وساماندهي آنجا ميباشيم ونظافت آنرخصوصا" گلزارشهدا " صبح پنجشنبه ها هرهفته انجام ميگيرد وروشنايي آنجا بهتر از پيش به زودي تامين ميشود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
3
من با نظر زیر صددرصد موافقم:

ناشناس
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲

کازرون نمای عزیز چرا من نمیتونم به نظرات جواب بدم یا امتیاز؟
مدیر پایگاه
برادر گرامی! سلام
پاسخ به نظرات مشکلی ندارد. همچنان که کاربران دیگر از این امکان استفاده می کنند شما نیز می توانید با کلیک کردن بر کلمه ی پاسخ (در کنار کادر هر نظر) به آن پاسخ دهید.
اگر قبلا کسی با رایانه یا آی.پی شما رأی داده باشد امکان رای مجدد به آن نظر نیست این محدودیت مخصوصا در اماکن عمومی از قبیل کافی نت ها بیشتر به چشم می آید
موفق باشید
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
0
5
باسلام بنده چندتا پیشنهاد دارم که فکر کنم برای شهر خوب باشه
1-حفظ بافت تاریخی و مرمت آن جهت حراست از تاریخ این شهر
2- تقسیم شهر به چند ناحیه (منطقه شهرداری) جهت توزیع عادلانه خدمات شهری
3- ساخت یک شهربازی به روز و استاندارد
4- پیگیری از طریق فرمانداری , نماینده و راه و شهرسازی جهت احداث فرودگاه که خود میتواند درآمد خوبی برای شهرداری داشته باشد(مثلا برای هر پرواز عوارض شهرداری در سایر فرودگاهها دارد اخذ می گردد)
5- راه اندازی بازارچه شهرداری جهت جلوگیری از فعالیت دست فروشان که وجه شهر را کاملا به هم زده اند
پاسخ ها
علی و راد
| Canada |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
+ ایجاد چند هتل چند ستاره و مرکز اطلاعاتی تاریخی و طبیعت گردشگری برای بالا بردن درامد شهر و شهرداری
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
1
3
لطفا بجاي درخت نارنج از در خيابان ها در ختان
ديگر بومي مثل توت و... استفاده كنيد راستي
كاشت نارنج كارشناسي است يا سليقه اي
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
متاسفانه قطع درختان توسط برخي مغازه دارها اتفاق مي افتد ولي بي شك تاهم اكنون همه انها به قانون سپرده شده اند ونيزدرسالهاي اخيرباتوجه به آب وهواي كازرون درختهاي سازگارديگري اعم از نارون، اقاقيا، ابريشم، توت و جمبو درپاركها وبرخي خيابانها كاشته شده اند كه قابل مشاهده ميباشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
2
4
پیرو صحبت هایی که در مورد شهردار می شود:
برادران، همشهریان، محترمان عزیز:
لطفا فقط برای چند دقیقه بدون تعصب و بی طرفانه فقط و فقط برای شهرتان به حق قضاوت کنید:
ببینید دوستان شهر ما متاسفانه در بیشتر سالهای 30 سال گذشته به هر دلیلی دچار رکود، عدم پیشرفت و سرخوردگی بوده است. با وجود آن که همشهریان بنده معمولا دارای مقامات اجرایی بالای در سطح استان و حتی کشوری هم بوده اند، اما کازرون عزیز از پیشرفت عقب مانده چرا چون رقابت های حزبی و سیاسی بازی شده است خوره ی جان کازرون. چون گروه بازی و حزب بازی شده بلای جان کازرون. چون وقتی کار خوبی انجام می شود وقتی پیشرفتی حاصل می شود بجای آن که از مدیر تشکر کنند می گویند هم فکر ما نیست می گویند در فلان حزب نیست، می گویند چپی است راستی است یا هر چیز دیگری. این عامل اساسی بدبختی کازرون و کازرونی در سی سال گذشته بوده است.
اگر به فکر شهر هستیم از سرمایه گذاری صرف نظر از این که از چه حزب و گروهیست حمایت کنیم. جریان مجتمع بازرگانان اقدام بسیار مثبت و سازنده و مفیدی است که هم باید از سرمایه گذارش تشکر کرد هرچند او بیشتر به فکر سود شخصی باشد، هم باید از مسئولان فعلی شهر که فضا و امکان مناسب را برای سرمایه گذاری فراهم کرده اند. مسئولان کازرون اعم از نماینده و فرماندار و شهردار و... می بایست خیلی کارهای ناتمام دیگری هم انجام دهند چون وظیفه دارند ولی وقتی شرایط مطلوب را برای یک سرمایه گذار فراهم می کنند جای تقدیر نیز دارند. اگر چه خیلی کارهای دیکر هم باید انجام دهند. چرا باید با اتهامات نابجا و ثابت نشده فضا را برای کار تنگ کنیم؟ چرا وقتی یک خبر در حد یک شایعه است مسئولان را از عملکرد مثبت شان برای شهر پشیمان می کنیم؟
همشهریان محترم مجتمع بازرگانان که انشالله تا انتها تکمیل و شروع بکارکند، برای سرمایه گذارش خیلی سود آور است اما برای شهر هم بسیار مفید و قدم بسیار بزرگی در رونق تجاری کازرون است. حال اگر ما به فکر کازرون هستیم باید با اتهام زنی و تخریب سرمایه گذار را پشیمان کنیم یا قدردان عملکردش باشیم. ما باید فضا را مهیا برای سرمایه گذاران بعدی در آینده کنیم نه سرمایه را از شهر فراری دهیم. این چه برخورد سطح پایین و هوچی گریست که برخی بخاطر سیاست بازی و هم حزبی و ...راه می اندازند و مردم بیچاره هم کوره را گرم نگه می دارند. مردم عزیز بجای کمک به افراد خاصی فقط برای نام و آوازه و شهرت و سیاست به فکر خودمان باشیم برای زندگی آبرومندانه تر و مفرح تر. به فکر کازرون باشیم تا درامدها در ان افزایش پیدا کند با سرمایه گذاری با رونق تجارت با افزایش کارخانه ها و مشاغل.
همشهریان عزیز اگر کازرون می خواهیم اگر خودمان را می خواهیم، اگر آینده فرزندانمان را در این شهر می خواهیم، برای ساختن ان کمک کنیم مه سنگ اندازی. اگر کار مثبتی شد تشکر کنیم، قدردان باشیم، فریب عده ای به اصطلاح پیروان فلان نباشیم. فقط و فقط به فکر ساختن، سرمایه گذاری و رونق باشیم تا کازرون کازرون درخور مردمش باشد. به امید پیشرفت و سربلندی شهر و همشهریانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
با احترام به افکار و روحیات شما همشهری گرامی - خصلت افکار عمومی جمع جبری شدن آنهاست . درسته که جهت دهی به افکار عمومی و در جهت بهینه اجتماع دعوت کردن مردم کاری پسندیده است ازون مهمتر ( در قرن 21 ) احترامیه که باید به افکار هم بگذاریم (هر چه می خواهد باشد ). با حفظ احترام به تمام دست اندکاران پروژه بنکداران بگم دور نمی بینم که تمامی درختهای جلوی پروژه قطع شده و رفت و امد ماشینها باعث اختلال رفت و آمد در بلوار ورودی شهر شده . یک خیابان سلمان دیگر نسازیم .تا پروژه افتتاح نشده میشه جلو مشکلاتش رو گرفت
lسلیمان
| United States |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
از اینکه مجتمع تجاری می تواند در توسعه کمک شایانی به کازرون کند حرفی نیست از طرفی به نظر میرسد در این پروژه برزرگ شهرداری حقوق مردم را از سرمایه گذار نگرفته است
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
0
مدیر محترم سایت کازرون نما
لطفاً در قسمت معرفی و بیوگرافی آقای موصلی مدرک تحصیلی و سن ایشان نیز نوشته شود تا مردم نسبت به تحصیلات وی و مدرک تحصیلی و سن ایشان مطلع شوند .
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
داراي مدرك فوق ديپلم رياضي وليسانس مهندسي عمران – گرايش عمران وفوق ليسانس مهندسي زلزله كه درحال تهيه پايان نامه ميباشم .
دربخش اداري دولتي 2 سال پيش استخدام رسمي شدم ودراين مدت در دو تا ازشهرداري هاي كازرون بعنوان شهردار، درنيروگاه سيكل تركيبي بعنوان كارشناس دفترفني و بخش اجراي پروژه وهمچنين درهنرستانهاي كازرون بعنوان مديرهنرستان انجام وظيفه نمودم .
دربخش خصوصي ازسال 81 سازمان نظام مهندسي استان فارس بعنوان مهندس ناظرومحاسب و مجري وهمچنين با دادگستري استان فارس بعنوان كارشناس رسمي دادگستري دررشته راه وساختمان ونقشه برداري فعاليت داشته ودارم .
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
دربخش خصوصي ازسال 81 سازمان نظام مهندسي استان فارس بعنوان مهندس ناظرومحاسب و مجري وهمچنين با دادگستري استان فارس بعنوان كارشناس رسمي دادگستري دررشته راه وساختمان ونقشه برداري فعاليت داشته ودارم .
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
0
امتیازاتی از قبیل کاهش عوارض و هزینه پروانه ساخت برای خانه های قدیمی که بایستی ضمن تخریب عقب نشینی برای گسترش معابر دارند در نظر گرفته شود تا صاحبان آنها برای نوسازی تشویق شوند
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
شهروند عزيز هم اكنون نرخ عوارض شهرداري نسبت به هزينه هاي آن رقم بسيار نازلي است اگر چه اقدامات تشويقي در هر سال براي شهروندان با كاهش عوارض در نظر گرفته مي شود كه هم اكنون نيز با مصوبه شوراي شهر تا پايان سال تخيفهايي لحاظ شده است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
5
سوال های من این است:
1- چرا شهرداری یا هر ارگانی که در شهر قدرت فرهنگ سازی دارند، فرهنگ سازی نمی کنند؟
بی فرهنگی در شهر کازرون بیداد می کند.

2- چرا در شهر کازرون بیش از 90% درختان در شهر ، نارنج هستند؟چرا به جای درخت نارنج از درخت های دیگر جهت زیبا سازی شهر استفاده نمی کنید؟

3- چرا در زیبا سازی شهر کازرون از اصفهان یا شیراز الگو برداری نمی کنید؟

میدانم که این سوالها بی جواب باقی می مانند ، زیرا من یک سال پیش طی یک نامه ،مستقیما این موارد را به شهرداری اعلام نمودم ولی شاهد اجراء نبوده ام
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
با ارجاع نظر اين شهروند به پاسخ سوالهاي12 و 34 و 41
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
4
بنده هم چندین بار رفتم شهرداری و گفتم آقا این چه وضع فضای سبز خیابان هاست. فقط و فقط نارنج می کارید و بعدش هم ولش می کنید به امان خدا.
اول این همه درخت سایه دار زیبا و کم آب هست بجای نارنج که میشه کاشت و خیابان ها را خیلی هم زیباتر کرد.
دوم اینکه هرکسی دلش خواست درختها را قطع می کنه شاخش میبره، آقا من نمیگم شیراز و اصفهان و تبریز و تهران ، حداقل برید نورآباد رو ببینید که شهرداریش درختان بزرگ را چطوری تو خیابان ها کاشته و خیابان ها قشنگ کرده.
آقا درخت های درست و حسابی تو خیابان ها بکارید.
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
ارجاع نظر اين شهروند به پاسخ سوال41 و34
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
0
کازرون نما چرا شهردار جواب نمی ده؟ یادم میاد یه بار دیگه هم مهمانتون به هیچ کدام از پرسش ها جواب نداد
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
2
سلام خدا قوت مهندس جان
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
3
آقای شهردار؟؟؟؟؟؟ چرابه ادامه ساخت و ساز پارک سلمان ادامه نمی دهید ؟؟؟؟؟؟؟ نزدیک به یک ماه است که حکم شهرداری شما توسط شورای جدید تمدید شده اما در این مدت کارهای ساخت و ساز پارک سلمان رها شده است . چرا روند ساخت این پارک متوقف شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر مشکل از شورای جدید است به مردم اطلاع دهید اگر شورای جدید که اکثر اعضای آن در هنگام تبلیغات انتخابات شعار پیشرفت و آبادانی شهر را می دادند مانع این خدمت رسانی به مردم هستند به مردم اطلاع دهید و بیان کنید که چرا ساخت و ساز در پارک سلمان ادامه پیدا نکرده است ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
به لطف خدا و صبر و حوصله آرام آرام به نتايج مطلوب بهره برداري از اين پارك هم خواهيم رسيد
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
قابل توجه دوستان عزيزى كه درموردمسائل عمرانى شهر نكاتى را مطرح ميكنند
١-زدن حكم شهردار روال خاصى دارد وآن يعنى توافق شهردار وشورا كه در آن ايام شاهد بوديم چگونه فعاليت ها انجام ميگرفت(ماست مالي)
٢- با توجه به روحيه دوستان شوراى شهر مطمعأ باشيد اونا سعى ميكنند سه سال ونيم اول هيچ املاء ننويسنند از ترس اينكه اشتباه نشود ومورد سوال مردم قرار گيرند و نيم سال آخر كه خودتون ديگه ميدونيد ...
٣-حالا حدس ميزنيد اين وسط كودومشون زرنگترند شهردار يا شورا ؟!
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
جمع و ضرب و منها و املا و انشا و نتيجه گيري شما هم بررسي شد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
3
سلام.
چرا شهر ما پارک خانواده و بانوان ندارد، درحالی که تپه شادی تمام ویژگی های تبدیل شدن به پارک خانواده یا بانوان را دارد.
چرا ما میدان گل نرگس و میدان مادر نداریم...
چرا ما پارک بازی برای کودکان نداریم...
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
ارجاع اين شهروند به سوالهاي شماره 9 و البته پارك خانواده و بانوان هم با پيشرفت 70 درصدي در حال انجام مي باشد.
استاد ریاضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
3
جناب شهردار
ضمن عرض سلام علاوه بر تاکید بر نکات سازنده و مفیدی که عزیزان عرض نمودند باید عرض کنم که خیابان فلسطین از سمت بلوار متاسفانه شده پارکینگ ماشین های نیاز به تعمیر یا تعویض روغن در حالیکه با توجه به عرض کم خیابان و مسدود کردن پیاده رو توسط ماشین و صاحب تعمیرگاه دیگر راهی برای ایمن پیاده رفتن در این خیابان نیست. بخاطر خدا و به اسم انسانیت و نوعدوستی حتما این مشکل حل شود و تعمیرگاه ها به مکانی مشخص و امن برای سایر مردم منتقل شود. با تشکر
انشاالله در همین دنیا و سپس در آخرت از عمل به وظایفتان سوال و جواب خواهد شد باشد که پیروز باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
1
با سلام خدمت همه همشهریان عزیز، وقتی مطالب نوشته شده توسط دوستان رو خوندم واقعا فهمیدم چقدر سطح توقع هممون پایینه ، من زیاد توی شهر رفت وآمد ندارم ولی هر وقت میرم هیچ حس شهر بودن ندارم ، کدوم پیاده رو درست شده؟!!! کجا گلکاری شده ؟!!!(البته غیراز اطراف خودشهرداری.....) صبحا که میخوام منتظر تاکسی باشم نمیدونم کجا وایسم که از بوی دل انگیز !!!!...جوی آب درامان باشم ....جلوی مهمونای نوروزی آدم نمیدونه چی بگه...........
زندگی خوب وشهر زیبا حق همه ماست ، اگه کسی پستی گرفته وظیفشه به همه جواب بده
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
دوست من شهر اتفاقي نيست كه يك شبه و بي حضور و مشاركت معنوي و مالي هيچ شهروندي شكل جديدي به خود بگيرد بسياري از مشكلات و معضلاتي كه گفتيد و همه ما مي دانيم منشا آن شهر نشيناني هستند كه تا رسيدن به شهروند شدن از نظر فرهنگي و پرداخت هزينه شهر نشيني راه درازي را بايد طي كنندو ضمن نقد منصفانه همديگر راه عمران و آباداني شهر را براي خدمتگزارانشان هموار سازند.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
2
سلام.وقت بخیر.چرا کوچه های محله های جدید مثل منازل پشت اپارتمان های نیروگاه نامگذاری وکوچه بندی نمیشه.برا آدرس بندی دچار مشکل میشند.لطفا اقدام کنید.
از اجرای آسفالت هم سپاسگذاریم
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
پيام شما گرفته شد مچكريم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
2
سلام
١-جناب موصلى آيا ميتوانيد در ارتباط با شايعات رابطه شما ومسولين سازمان هميارى شهردارى استان فارس توضيح دهيد؟
(توضيحات شما ميتواند به شفاف شدن موضوع وپايان اين شايعات كمك كند)
٢-با توجه به اشتغال شما در كازرون شركت( ...)كه شما جزء سهامداران آن هستيد چگونه وقت پيداميكند درعسلويه فعاليت داشته باشد!؟ آيا از دوستان خود در سازمان ياد شده براى عقد قراردادهاكمك ميگيريد؟
یاحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
1
0
سلام خدمت آقای موصلی!یک نصیحت برادرانه؛
هروقت انسان به کارهای ریزوکوچک درسطح شهروحتی محیط کاربادقت وظرافت نگاه وبعدعمل کنددرچشم همه قشنگ میشه چون خداظرافت کارشمادر رفع مشکلات مردم روبه همون دقت. به دل مردم میندازه که شماخدمتگذارویا بعکسش هستید!!
حالایه سوال؛شماچقدراطلاع داریدکه چمن های شهرچه وقت ازشبانه روزآبیاری میشن؟؟؟؟؟؟بگذاریدمن بگم :دقیقأغروبها که تازه مردم بیچاره کازرون میخان برن باخانوادش ون کمی ازهوای لطیف تابسون استفاده کنن که یهو متوجه میشن لباسشون خیس شده!!خنده داره نه؟؟؟بابابیخیال تابسون تمام شد!!!فکربدهی های شهرداری باشه که مثل بدهی دولت آمریکاثانیه به ثانیه به ورشکستگی نزدیک میشه..
خدابدادشهرداربعدی برسه که بایدبدهی های جنابعالی رو ماس مالی کنه!!!
أین تذهبون؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
از نصيحت نيمه برادرانه شما ممنونم ضمنا تذكرهاي لازم به كارگران آبيار فضاي سبز در اين خصوص داده شده است و پاركهاي مملو از جمعيت در تابستان تاييد كلي نظر شما نمي كند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
چرا میزان اسباب بازی هایی که در پارک ها برای کودکان نصب شده است با میزان نیاز و تعداد و فراوانی و گستردگی کودکان در شهر برابری ندارد؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
شهرداري آنچه كه در توانش بوده در اين راستا در پاركها هزينه نموده اگر چه واقفيم مشكلات زياد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
صریحا بفرمایید که چه مقدار از درآمدهای شهرداری در سال های تصدی این مسوولیت از جانب شما از طریق فروش اموال و زمین های شهرداری بوده است که قاعدتا می بایست به مصارف عمومی و ساخت پارکها و ... می رسیده است؟ آیا صحیح است که درصد قابل توجهی از این زمین ها صرف پرداخت بدهکاری ها شده و شما در صورت عدم انجام این کار نمی توانسته اید در هیچ سالی موفق به تحقق میزان درآمد سالیانه مشخص شده در بودجه برسید؟
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
قطعا اين امار صحيح نيست بلكه شهرداري از بخش هزينه ها هنوز هم غرامت سالهاي پيش تا اكنون را مي پردازدكه آمار دقيق آن مي توان در واحدهاي امور حقوقي و مالي جستجو كرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
از کرامات شهرداری ما چه عجب
پنجه را باز کرد و گفت یه وجب!!!
برادر من. شما باید مستند و با مدرک سوال ایشان را جواب دهید. این چه طرز جواب دادن است. لطفا آمار دقیق بدهید.
محسنى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
3
خدمت دوست عزيزي كه در مورد درآمدهاى شهردارى نكاتى را مطرح نمودند عرض كنم :
١-در سال هاى اخير هيچ سالى بوجه شهردارى محقق نشده است ومسؤلين شهردارى وشورا اين كسرى بوجه را به گردن بحران اقتصادى انداختند وبجاى ابتكار عمل وتصويب قوانينى كه قانون در اختيار شورا قرار داده عوارض ها را فقط افزايش مى دهند ودر آخر سال تخفيف اعلام ميكنند ولى بازهم كسرى بوجه دارند
٢- فروش اموال شهردارى وثبت آن در رديف درآمدهاى شهردارى به سبب فرار از كسرى بوجه ازحربهاى قديمى شهردارها محسوب ميشود وحربهاي جديدى آمده كه هنوز شورا وشهردار ما از آن اطلاع ندارند
٣- از قديم گفته اند ديگران كاشتند ما خورديم ما بكاريم ديگران بخورند حالا تصور كنيد اين مسؤلين شهردارى كه بجاي توليد ثروت براى آيندگان فقط دارند هزينه ميكنند آيا كمى هم فكر كرده اند آيندگان چكار بايد بكنند؟
٤-به نظر مى آيد ما مردم بايد بيشتر از اين از مسؤلين خود بخواهيم وپيگير خواستهايمان باشيم ودر ضمن بايد به دنبال خواسته هاى بزرگترى باشيم تا باعث رشد سطح تفكرات مسؤلينمان گردد
پاسخ ها
موصلی، شهردار کازرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
البته بخشي از مشكلات و بدهي هاي سنگين مربوط به غرامت املاك شهرونداني است كه از سالهاي دور امروز بر دوش شهرداري سنگيني مي كندولي ميتوان قاطعانه گفت كه در سالهاي اخير اين گونه بدهي ها سريعا حل و فصل مي شوند و به آينده موكول نمي گردد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
5
جناب آقای شهردار
در قسمت ذکر مدارک تحصیلی گفته اید که دانشجوی فوق لیسانس هستید. می توانید توضیح دهید با اینکه هنوز مدرک کارشناسی ارشتان را نگرفته اید پس چگونه و با کدام ضابطه ای در دانشگاه آزاد کازرون در مقطع کارشناسی عمران تدریس می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
توی یه کلاس در سما هم استاد گفت من دانشجوی دکترای عمران هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
4
این چه جوابهایی که داده بعضیهاشو فقط با لفاظی جواب داده.سوال دوم حقوق 4ماه یکبار بعد هم مال یکماهشو میدنکجای دنیا اینطوریه؟بالاخره نفهمیدیم خودش چند ماه یکبار حقوق میگیره؟یا درمورد مجسمه چرا باید کنار بیایم؟یا درمورد پیمونکارای دوشرکت خدماتی وفضایی سبز؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
سلام علیکم خدمت شما شهردار زحمت کش
چرا ما در شیراز و شهر های دیگر میبینیم که شهرداری چقدر در زمینه فرهنگی اخلاقی شهر تلاش کرده و پلاکارد هایی را بصورت شکیل و قابل توجه طراحی کرده ولی در کازرون متاسفانه چنین چیزی وجود مدارد؟هم چنین جشنهایی از سوی شهرداری در ایام میلاد ایمه گرفته می شود و هم چنین چقدر به هیات ها کمک میشه از سوی شهرداری بنده در جریانم ، ولی در کازرون ، هر هیاتی میریم میگن ، پول نداریم ف خب حد اقل خودتون کاری نمیکنید به هیاتا یه پول کلفتی بدین .


با تشکر از زحمات شما در مسایل عمرانی
اَغزَ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
1
6
لطقا در مورد خودروی سوزوکی سفیدی که سوار میشوید توضیح دهید.آیا امکان تهیه یک خودرو ارزان قیمت تر وجود نداشت؟
فاضلى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
2
قابل توجه شهردار محترم
١- در عصر و زمان ما ديگه با اين سبك جواب دادن مردم راضى نميشوند (خواهش ميكنم با اين سبك به شعور آنان توهين نكنيد)
٢-چرا با اين همه غرور پاسخ ميدهيد
(كمي صبور باشيد واز سؤالات ناراحت نشويد )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
2
اگه اقای شهردار خیلی شفاف به همه سولات جواب بدن ممنون میشم.نه با الفاظ بازی کنند نه مردمو....
واضح.شفاف وبی پرده.راستی تو شهرداری اختلاس شده بود؟به کجا رسید؟توضیح بدید تا مردم فکر نکنند همه مسولامون بله
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
2
آقای شهردار:
با درود
بهتر نیست جواب سوالات را بهتر وشفاف تر بدید؟ لطفا از بالا به مردم نگاه نکنید در شهر ما از شما ها با سوادتر ولایقتر زیادبوده وهستند.
راستی هنوز شهرداری به تیم هندبال وهندبالیستها بدهکارست
پاسخ ها
افشاگر
| United States |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بسیار درست فرمودی در جواباش نوعی غرور رو میشه دید متاسفانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
البته غرور به مقدار کافیش حتما ایشون دارند و گرنه به ما می گفتند چطور با این مشغله چطور هم فوق لیسانس می خوان بگیرن هم درس بدن هم هم ریاست کارمنداش انجام بده هم جلسات شورا شرکت کنه هم به پروژه سرکشی کنه هم .... --- کازرون نمای عزیز متاسفانه ایشون شیوه بدی برای پاسخگویی انتخاب کردند که شما چندان راهنماییشون نکردید - کافیه تمامی این پاسخ ها رو کنارهم بذارید ( به روش کپی پیست توی یک صفحه ورد ) متوجه بد جواب دادن ایشون میشید . ای کاش سایت کازرون نما قبل از شروع این پرسش و پاسخ از سایتهای دیگه یه الگوی موفق استخراج و جلوی شهردار می گذاشتند . اقای شهردار خیلی محدودیتهای ما کاربران را نداشت .
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
3
با سلام به جناب شهردار
تا چند سال دیگه عملیات متصل کردن خیابان مطهری به خیابان نهضت به تاخیر خواهد افتاد؟؟؟؟
جهاد سابق که نزدیک به 2ساله که تخلیه شده و چند خانه هم که تخلیه و تخریب شدن محل اشغال و معتادان شده
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
3
اعضاى محترم شوراى شهر:
اين سبك برخورد شهردار وبازى با كلمات نتيجه اولين اقدام شما درابقاء شهردار ميباشد

نظارتتان را كارشناسان تر كنيد وبه آمار والفاظ ايشان بسنده نكنيد
سعى كنيد بدون هيچ غرورى از كارشناسان خبره شهر يا حتئ خارج از شهرستان كمك بگيريد
شمس عالم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
3
شوراى محترم شهر :
در محافل خصوصى گفتيد ميخواهيم تحول ايجاد كنيم. وبا انتقاداتى كه به وضع موجود كرديد مردم به شما اعتماد كردند ولى با كمال تعجب در اولين اقدام با ابقاء شهردار روش واقدامات او را در واقع تأييد كرديد
خوب حالا هم بايد سرمست ازمديريت نقاط ضعف وقوت شما با موكلين شما اين گونه صحبت كند وبا كلمات تلاش كند افكار مردم نيز فريب دهد
حلا ديگر به اين راحتى نمى توانيد او را كنترل كنيد خود كرده را تدبير نيست چون تاييدش كرديد تا آخر بايد باهاش بريد يا به تعبيرى با خودش مى بردتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
3
آقای مهندس چرا شما نفرمودید از کدام دانشگاه مدارک تحصیلیتان را گرفته اید؟
پاسخ ها
جاوید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بابا به خدا مهم نیست این بابا از کجا مدر ک گرفته ,مهم اینه که برخی از کارمندای پست های کلیدیش در محضر شیطان درس خوانده اند................لعنت خدا بر رشوه گیران.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
1
با سلام و تشکر از شهردار محترم بخاطر توسعه و عملیات عمرانی حاشیه کوه و پارک طالقانی، آقای شهردار خیلی زحمت میکشید ولی یک مسئله اساسی است و ان اینکه به نظر می رسد بعضی از کارهای پیمانکاری با دقت انجام نمی شود مثل موزاییک فرش پیاده روها که بعضا با جایه جایی موزاییک ها و یا شکستگی موزاییک ها چند ماه پس از اتمام ان مشاهده کرده ایم. کاش به پیمانکارها هشدار و تذکر لازم را میدادید و نظارت دقیق تر بر کارهای پیمانی صورت بگیرد. شاید کیفیت موزاییک های تولیدی هم خیلی خوب نباشد که پس از سه ماه در پیاده رو ها شکسته شده اند. یا شاید پیمانکار با بی دقتی موزاییک ها را نصب کرده است. در هر صورت کارهای پیمانی با دقت و وسواس بیشتری صورت بگیرد به نفع آینده کازرون خواهد بود.
علاوه بر این تیر برق های موجود در وسط خیابان پارک طالقانی جدید نمی خواهد جابه جا و برداشته شود، لطفا از اداره برق بخواهید نسبت به جابه جایی تیر برق ها از وسط خیابان پشت بیمارستان اقدام کنند. به امید افتتاح و زیبایی پارک مجاور کوه که انصافا بسیار زیبا و دلنواز خواهد بود..تشکر از زحمات و تلاشتان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
1
آقای شهردار، ببخشید بهتر نیست الان که دارید پارک طالقانی را توسعه و زیبا می کنید، اطراف مرکز ام ار ای هم نظم و ترتیبی میدادید و از اداره آب بخواهید که لوله ها و وسایلش را از انتهای خیابان باهنر بردارد و آخر خیابان هم منظم و مرتب شود. راستی اقای شهردار چقدر خوب است که پارک ظالقانی را تا دهانه کوه و مخزن اب ادامه دهید تا کلا حاشیه کوه تا پارک طالقانی ساماندهی شود. محل سنگ شکن سابق شهرداری و پایین تر از مخزن آب که ماشین های آزار دهنده آقای خاوند تردد می کنند، صاف می کردید و ضمیمه پارک طالقانی میکردید واقعا عالی می شد وپارک طالقانی در کنار کوه کامل می شد. انشالله که پیگیری میکنید. تشکر فراوان از تلاش هایتان.
كاضم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
2
جناب شهردار سلام
خواهش ميكنم از پيام من ناراحت و عصبانى نشويد
شورا با ابقاء شما سطح مديريت شهردارى را در حد تجربه شما كاهش داد درخواست دارم شما با استفاده از كسانى كه تجربه شان در امورات مختلف شهردارى از شما بيشتر است وبدليل تجربه فعاليت در كشورهاى ديگر ويا حداقل در شهرهاي بزرگتر است سطح مديريت شهردارى را بالا ببريد
آرزو دارم با تجاربى كه از اين شهر كسب ميكنيد در سازمان مطبوعتان يعني آموزش وپرورش بتوانيد موفق باشيد
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
2
جناب آقای شهردار فکر کنم 20 سالی از توافق ایجاد و نصب یک سایبان در ابتدای راه روستای قلعه سید می گذرد اما صد حیف که مردم زحمت کش و کشاورز این روستا در گرما و ضل آفتاب و در سرما و باران باید بایستند منتظر ماشین.... واقعاً اگر انصاف داشته باشید و فکر سایبانی برای دوزخ و آخرت خود هستید یه حرکت مثبتی انجام بدهید... منظورم ابتدای جاده قلعه سید بود نه اینکه الآن در جواب بفرمایید بروند ایستگاه اتوبوس در بلوار خرمشهر... اگر هم یه بازدید حضوری بفرمایید متوجه میشوید چه می گویم.... ممنون...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
1
آقا یهتر نیست فضای سبز و چمن کاری پارک طالقانی تا دهانه انتهایی کوه نزدیک مخزن آب ادامه داشته باشه، لطفا از اداره آب بخواهید تا این لوله ها و لوازم را از اون قسمت برداره و انتهای باهنر را برای کوهنوردها اماده و مرتب کنبد. یعنی توسعه طالقانی را تا مخزن آب ادامه دهید. این وضعیت نابهنجار و زشت روبروی ام ار ای هم نجات دهید. این همه آدم از شهرهای دیگه میان کازرون برای ام ار ای. آدم روش نمیشه بگه این جز کازرونه. لطفا رسیدگی کنید و اخر باهنر را هم جز پارک کنید. خیلی ممنون از پیگیریان.
فریدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
2
آقای شهردار آیا این مطلب صحیح است که شما در واقع کارمند آموزش و پرورش هستید اما در این مدت که شهردار کازرون هستید بصورت ماموریتی از آموزش و پرورش خارج شده اید ؟ منتظر جواب شما هستیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
2
جناب شهردار همین طور که در نظرات قبلی هم گفته شده ولی من پاسخی ندیدم بفرمایید چرا شهرداری به عنوان نهادی که باید مدافع حقوق مردم باشد، در زمستان ها بویژه جلو اداره برق را نمی گیرد تا همین تعداد محدود درختان بزرگ خیابان ها قطع نشوند، نمی دانم سیم های برق فقط در شهر کازرون وجود دارند، چرا در شهرهای دیگر اداره برق جرات بریدن و قطع درخت را ندارد ولی در کازرون به راحتی اداره برق هر درختی که می خواهد را قطع می کند، چرا شهرداری جلو ادراه برق را نمی گیرد و بجای قطع درخت از آن اداره بخواهد تا سیم های برق را عایق کند؟ در هر شهری که تا کنون رقته ام درختان چنار و افرا آن چنان با بزرگی در خیابان ها رشد کرده اند و خیابان را زیبا کرده اند ولی اداره برق هیچ کاری نداشته، تو این کازرون ما همچین تا یه درختی به سیم برق می رسه انگار اداره برق منتظر همین روز بوده سریع اقدام میکنه برای بریدن، کاش اداره برق این قدر که به فکر بریدن درخت تو خیابان ها بود، کمی بیشتر به فکر تاریکی خیابان ها بود، پس شهردار این وسط چکار میکنه که از اداره برق نمی خواد که بابا درخت ها را قطع نکنید، سیم هاتون را عایق کنید، آقا کسی صدای من را می شنوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
6
آقای شهردار، بنده یکی از مدرسان دانشگاه هستم. زیاد به سفر می روم و اقامت کوتاه و بلند در شهرهای مختلف ایران داشته ام. هم اکنون نیز هفته ای چند روز را در کازرون می گذرانم. یک مشکل کوچک و قابل حل در کازرون وجود دارد که علی رغم کوچکی بسیار رننده و آزارنده است و آن اینکه راننده های تاکسی در قسمت جلو دو سرنشین به زور سوار می کنند. بنده بارها با راننده های محترم بحث و بعضا مجادله کرده ام و حتی یک بار علی رغم مشغله فراروان در این رابطه به دفتر شما مراجعه کردم ولی متاسفانه بار نیافتم و مسئول دفتر شما از طرف شما با رییس تاکسیرانی تماس گرفت و دستور توقف و برخورد با این روند خلاف قانون و شان همشهریان داده شد ولی گویا اراده ای برای پیگیری و نظارت بر پیاده شدن آن وجود ندارد. برای اینجانب بسیار دردآور است که در میان مسیر راننده محترم یا نامحترمی بگوید که "یا پیاده شو و یا بیا جلو کنار این آقا بشین تا یک خانم عقب سوار شود" من در هیچ کجای ایران این سیستم را ندیده ام. اگر هم جایی روزی به این شکل بود دیگر هیچ کجا چنین نیست. این مایه ننگ است برای یک شهر. لطفا در این زمینه هم به تاکسیرانی که نهاد زیرمجموعه شهرداریست دستور محکم دهید و هم مهمتر از آن برای اجرا و تداوم اجرای دستورتان تدبیری بیندیشید. با توجه به کوچک بودن کازرون پیاده کردن چنین دستوری با همکاری راهنمایی و رانندگی کار سختی به نظر نمی رسد فقط باید به آن اولویت دهید چراکه ما در کازرون اقشار غیر بومی و علی الخصوص دانشگاهیان غیر بومی زیادی داریم که هر کدام سفیری برای فرهنگ و تمدن کازرون می باشند. ضمنا نکته جالب در همین رابطه این است که وقتی با راننده ای در مورد زشت بودن این رفتار صحبت می کنید سریع جوش می آورد و به گرانی پنیر و گوشت روی می آورد و می گوید در این شهر مجبوریم چون درآمد کم است. درحالیکه اولا درآمد به طور نسبی بخواهید محاسبه کنید کم نیست و اگر هم به فرض گرانی هست برای همه هست ثانیا اگر درآمد نسبت به شهری چون شیراز کمتر است البته و صد البته مخارج زندگی هم در کازرون قابل مقایسه با شیراز نیست. از شما خواهش دارم توضیح دهید و پیگیری با دوام کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
1
در مورد سد معبر:
هرچند جناب شهردار در پاسخ سد معبر گفته اند که دو اکیپ سد معبر در شهر در حال فعالیت هستند، ولی با کمال بدبختی ما هیچ وقت ندیدیم این مشکل در خیابان های شهر برطرف شود. اگر این سد معبر فعال بود کدام ماشبن ماهی فروشی جرات می کرد راحت کنار خیابان ماهی بفروشه، کدام میوه فروش میوه هاش را کنار خیابان میوه هاش را پهن کنه، کدام پنچرگیری جرات داشت تو پیاده رو و رو تیر برق تایر و لاستیک آویز کنه و چهره خیابان ها را زشت کنه، کدام ابزار فروشی جرات داشت خیلی راحت پیاده رو را اشغال کنه و ابزار و وسایل را تا وسط پیاده رو بذاره، آقای شهردار هرچند ممکن است دو اکیپ سد معبر در حال گشت زنی در سطح شهر باشند ولی متاسفانه باید قبول کنیم اصلا فعالیت بدرد بخور ندارند، این که بگوییم نهادهای دیگر هم باید همکاری کنند شانه از مسئولیت خالی کردن است، مسئله رفع سد معبر اصلی ترین وظیفه نهاد مردمی شهرداری است که وظیفه نظم و زیبایی شهر را برعهده دارد، آقای شهردار هم زحمت می کشید هم در مسائل عمرانی تلاش دارید، ولی در ارتباط با سد معبر اصلا نمره قابل قبولی ندارید، لطفا کمی بیشتر بر مسئله سد معبر و نازیبایی خیابان ها نطارت و منترل داشته باشید و این مشکل خیابان های کازرون را برطرف کنید، امیدوار به حل مشکل هستیم، یاحق.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
2
با سلام
آقاي شهردار در شهر كازرون اگر كسي بخواهد
مسيري را پياده در پياده رو طي كند بايد در آفتاب سوزان را تحمل كند حال اينكه در اكثر شهرها درختان بلند حاشيه خيابان هارا پوشانده و اين مشكل وجود ندارد ليكن در كازرون مغازه داران درختان را به ميل خود بريده وباغچه ها را پر مي كنند و شهرداري هم هيچگونه عكس العملي نشان نمي دهد
ويا كار ناپسند اداره برق در بريدن شاخه هاي درختان بفرماييد كدام باغچه در كازرون
احيا كرده و فرد خاطي را به قانون معرفي كرده ايد .
تير داد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
2
در خياباني كه هر روز يك اسم دارد نمي دانم امام حسين است يا گلستان زميني وجود دارد كه قبلا طاهرا گله داري يود و صاحبان ان هيچ اقدامي در جهت ساخت و ساز ان نمي كنند ايا شهرداري نمي تواند ان را تبديل به پارك نمايد
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
3
باسلام و وقت بخیر.شهردار عزیز بهتر نیست وقتی پروژهای را شروع می کنید اول اون رو به اتمام برسونید بعد سراغ کار بعدی برید.مثلا خیابانی که از روبه روی هتل بیشاپور به سمت باهنر احداث کردید چند ساله که بلا تکلیف هست .مساله هسته ای که نیست با یه مدیریت و نظارت منسجم کارهای عقب افتاده رو تکمیل کنید.
سپاس از زحمات شما
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
1
2
با سلام و احترام
شهرداري محترم كازرون بمناسبت ايام دهه فجر تا پايان سال 91 جهت صدور پروانه, عوارض ساليانه مسكن و...... 40درصد تخفيف اعلام كرده بود. بنده آن زمان دنبال گرفتن پروانه ساخت بودم و تنها فيشي كه دو نسخه از آن داشتم عوارض ساليانه بود كه يكي در ارديبهشت 91 و ديگري در اسفند 91 گرفته بودم ولي در هر دو ميزان عوارض به يك ميزان بود و عملا" هيچ گونه تخفيف در چيزي كه مي ديديم مشاهده نكردم حال اين سوال مطرح است آيا عوارض صدور پروانه قبلا"چه ميزان بوده كه الان با 40% تخفيف اين مبلغ شده است؟ اينجانب قصد توهين نداشتم فقط سوالي كه در ذهنم مانده بود جهت رفع ابهام مطرح نمودم.
پوریا محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
4
آقای شهردار چرا ادامه روند ساخت و ساز در پارک سلمان متوقف گردیده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با ادامه ماموریت شما به عنوان شهردار کازرون توقع مردم از شما بیش از پیش می باشد . لطفاً بفرمائید چرا ادامه ساخت و ساز پارک سلمان متوقف شده است ؟؟؟؟؟؟؟ضمناً بفرمائید از کی ادامه روند ساخت و ساز ادامه پیدا خواهد نمود؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
0
6
سلام. جناب آقای موصلی.یه سوال ذهن من و دوستانم رو مشغول کرده واون اینه که باتوجه به وجود سلایق و تحصیلات وتجارب و....مختلف که در اعضای شورای شهر وجود داره شما چطوری تونستید همه اونارو رازی کنید به ابقا. آیا با هون فعالیت های ایام انتخاب شهردار؟ یا...
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
3
با سلام کاش در سطح شهر از درختان بلند و سایه دار استفاده میشد مانند شیراز و نوراباد.و به فکر2 کیلو نارنج بالای درختای سطح شهر نبودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
5
با سلام محض رضای خدا به فکر 2 کیلو نارنج بالای درختا نباشید.در سطح شهر از درختان بلند و سایه دار استفاده کنید.
يونس
|
Canada
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
4
سلام و خسته نباشيد ،واقعا اينايي كه جواب مي دي ؛ يعني چي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متوجه نووشيم ، شير فرهاد ، ي شعر از خودم در وكنم بينم جواب مي دي يا نه !!!!!!!!!
شنيده ها هاكي از اينه كه سوالات هدايت شده است و مسير آنها معلوم است . ميگن داري برا انتخابات مجلس آماده مي شي جيگر
مبين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
1
سلام
لطفا به فضاي سبز كازرون وباغچه ها رسيدگي
كنيد بخش فضاي سبزشهرداري كم كار است ونياز به توجيه ندارد درختان و باغچه ها نامناسب و ناهمگون در بسياري از خيابان ها
توسط مغازه داران از بين رفته در صورتي كه درختان در خيابان ها چهره شهر را ترسيم مي كنند همچنين نارنج كه بدرد حاشيه خيابان نمي خورد اين درخت را بايد در پارك ها انهم با تعداد منطقي و در جاي خاص كاشته شود . طبق چه منطق و اصولي خيابان ها را نارنج كاري كرده ايد آيا در كازرون درخت بومي وقابل رشد ديگري وجود ندارد .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
1
سلام
چرا خيا بان هاي كازرون را پر از موانع كرده ايد
صد رحمت به جاده خاكي چرا به جاي اين كارها فرهنگ سازي نمي كنيد مي دانيد اين موانع چقدر استهلاك وآلودگي به شهر تحميل
مي كنند.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
0
3
رو چه حساب جلو دفتر امام جمعه تعداد زیادی دست انداز زدن ؟ نرفتم ولی فک کنم بیت رهبریم اینجوری نباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
4
حضرت عباسی جوابا رو نگاه کنید ایشون مردمو چی فرض کرده؟ یکی نوشته "از شما ممنونیم" کلی براش جواب نوشته یکی که سوالای ریشه ای و چالشی پرسیده کلا جواب نداده.این مسوولین فک کردن یه سر و گردن از مردم بالاترن .کاش نخونده بودم اعصابم ریخت به هم
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
خدا وکیلی چرا جواب سئوالهای چالشی رو نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
2
سلام.شهردار عزیز .چند سلی هست که هزینه زیادی صرف درست کردن سالن چند منظوره برای بحران واقع در خیاان شهیدان خسروی ر
قربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
4
لطفا جواب درست بدين ونقايص را بپذيريد اين وضعيت شايسته مردم كازرون نيست لااقل سوالات را سر لوحه كارتان قرار داده وسعي كنيد انها را در سطح شهر اجرا گردد.
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
0
0
اقای شهردار
اقای شهردار
اقای شهردار
و باز هم شهردار.......................
خداوکیلی چرا جواب سئوال منو نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا با وجود اسناد و مدارک بارز و مبین موجود مبنی بر وجود فساد اداری و مالی بین برخی کار مندان خدوم ان نهاد که باعث هدر رفت بیت المال می شود فکری به حال برخورد و اخراج این چند نفر که اتفاقا پستهای کلیدی نیز دارند نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قسم به خون شهدا شما مسئولید.
خدا وکیلی مسئولید.
جواب دهید.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
0
من سوال درباره تخفيف دهه فجر شهرداري كردم هيچ جوابي نگرفتم پس حكايت شهرداري مثل همون مغازه داري كه جنساشو 40درصد ميبره بالا بعد ميزنه 40درصد تخفيف. اينو ديگه من سند دارم
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
4
کازرون مرده وکسی دران نیس که باید شهردارش ازجای دیگه بیارند اینهمه مهندسین درکازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
1
در صورت امکان شهر و نام دانشگاه محل تحصیل فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس خودتان را به تفکیک بیان نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بنده که نمی دانم مدرک خود را کجا گرفته, ولی خدایی چه فرقی داره کجاگرفته , مهم اینه که واقعا داره برای شهرتون کار میکنه ,فکر نکنم شهرداری بهتر از این براتون پیدا میشد . وگرنه شورا تا الان پیدا کرده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
0
2
کازرون نما پس شهردارتون کی جواب میده؟خیلی دوست دارم بقیه جواباشو ببینم اخه خیلی بامزه است
پاسخ ها
gh:r
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
مردم محترم شهر کازرون مطمئن باشید که اگر شهردار بد بود که اعضای شورا به این راحتی بهش رای اعتماد نمی دادند . به خدا بهتر از این گیرتون نمیاد
دوستدار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
0
0
میخوام بدونم چراتواین شهر اینقدرطرح های عمرانی وفضای سبز نیمه کاره وجود داره؟؟؟وچرا رسیدگی نمیشه؟؟
اولیا دبستان یداللهی واقع در خیابان قدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
با سلام آقای شهردار یه فکری به حال آسفالت محدوده این مدرسه بکنید.تو فصل بارندگی خدایی یه نگاهی به آنجا بیندازید.که این بچه ها برای اینکه وارد مدرس بشوند باید از روی باتلاق وگل ولای بپرند تازه اگه شانس بیارند تو ی جوی فاضلاب نیفتند.بعد با کفش خیس و گل ولای و تا زانو خیس شده وارد کلاس بشوند.یا اگه می شه حداقل ماسه پاشی کنید تا بودجه از آسمان برسه. .
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
تا زمانی که افراد ثروتمند از پارتی بازی تو دادن عوارض ساختمان سازی هاشون استفاده می کنند و از دادن عوارض و مالیات تف ره می رند.معلومه که شهرداری برای کارهای عمرانی پول کم می اره پس آقای شهردار اول یه فکری به حال این زیر میزی ها بکنید تا بودجه کم نیارید.من خودم شخصا سراغ دارم که میگم .فقط دو تا بدبخت و بیچاره که پول ندارند.عوارض می دهند.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
با سلام خدمت شهردار محترم ضمنا سپاس از زحمات جنابعالی چند سوال خدمت شما داشته؟
1- در مورد کمر بندی شهر مربوط به چه ارگانی است و چه فکری در این رابطه شده است ؟
2- خیابان محمدی با توجه به شلوغی وباریکی ان ایا نمی شود به صورت یک طرفه بشود ؟
3- پیاده رو خیابان بسیج سمت دامپزشکی طوری است که عابر پیاده هم به علت در هم بودن درختان پیاده رو و دامپزشکی قادر به رفت و آمدن نیستند و باید در کنار خیابان تردد کنند مخصوصا دانش اموزان ؟ با سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
با سلام .جناب شهردار عزیز شما که زحمت می کشید.پارک پشت پارک سلمان احداث می کنید.فکری هم برای نبودن سطل زباله در آنجا بکنید.که جوی کنار آنجا تبدیل به اشغالی شده.حداقل هر صد متر یه سطل زباله بگذارید.تا چهره پارک تمیز بماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
در این فصل که بچه ها از پارک ها بیشتر بهره می برند به خصوص پارک جنگی یا هزار و صد شهید که میزبان مسافران بسیاری است که برای استراحت از فضای سبز این پارک استفاده می کنند مملو از جیرجیرک های سیاهی است که باعث وحشت بچه ها و بخصوص مسافران می شود این پارک نیاز شدیدی به سم پاشی دارد ممنون می شویم که رسیدگی کنید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴