پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۸۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا:
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، با اشاره به اینكه بر پایه تحقیقات انجام شده، احتمال وقوع قتل و حادثه درباره فوت خانم باقری نژادیان، بعید است، ‏‌افزود: نظر قطعی پس از اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشكی قانونی و تكمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.
تابناك نوشت:‌ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، با اشاره به اینكه بر پایه تحقیقات انجام شده از سوی پلیس، احتمال وقوع قتل و حادثه درباره فوت خانم باقری نژادیان، بعید است، ‏‌افزود: نظر قطعی پس از اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشكی قانونی و تكمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

سرهنگ مصطفایی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، در پیگیری خبر فوت خانم باقری نژادیان، دختر نماینده اسبق شهرستان كازرون در مجلس شورای اسلامی، گفت: برابر مفاد پرونده ای كه چندی پیش در اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحت رسیدگی قرار گرفت، زنی به نام «فاطمه باقری نژادیان» 28 ساله در تاریخ ششم مرداد ماه امسال از منزلش در خیابان پاسداران بیرون آمده و ساعت 19 روز بعد جسد وی در دامنه كوه بی بی شهربانو كشف می شود.


وی با اشاره به اینكه مطابق روال جاری، اقدامات لازم درباره بررسی صحنه و انتقال جسد به پزشكی قانونی انجام شد، افزود: بر پایه تحقیقات كارآگاهان بررسی صحنه جرم، هنگام كشف جسد، البسه و پوشش متوفی وضعیت عادی داشت و وسایل شخصی او نیز در محل كشف جسد، دیده شده.


همچنین بنا به نظر پزشكی قانونی در گزارش معاینه جسد، آثاری از ضرب وجرج یا خفه شدگی دیده نشده است.

به گفته سرهنگ مصطفایی، بنا بر تحقیقات انجام شده، موضوع تعرض و سرقت نیز منتفی است؛ بنابراین، با توجه به شرایط جسمانی خاص مرحومه و روحیه نامبرده و تحقیقات انجام شده، وقوع قتل و حادثه جنایی، دور از ذهن به نظر می رسد.


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا در پایان تصریح كرد: بدیهی است در این باره تحقیقات تا رسیدن به نتایج قطعی انجام خواهد شد و اظهار نظر قطعی بسته به اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشكی قانونی و تكمیل تحقیقات است.


همچنين به گزارش خبرنگار كازرون نما مراسم فاتحه‌ي آن مرحومه روز جمعه با حضور خانواده‌ي وي، امام جمعه‌‌ي كازرون و اقشار مختلف در مسجد امام زمان (عج) برگزار شد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
چرا نظر قطعي پس از همان " اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشكی قانونی و تكمیل تحقیقات " داده نشده و دليل دامن زدن به شوايع چيست ؟
نظر ايشان با نظرات قبلي مندرجه در اخبار كاملاً متفاوت است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
آيا وقتي هم از طرف برخي سايت ها اعلام شد كه اين مرگ قتل بوده شما اعتراض كرديد و گفتيد چرا نظر قطعي پس از همان "اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشكی قانونی و تكمیل تحقیقات" داده نمي شود؟ يا حالا كه نوبت اعلام نظر نيروي انتظامي رسيد اين حرف را مي زنيد؟
سرهنگ مصطفايي قبلا نظري بر خلاف نظر الانش نداده بود. با سند و مدرك حرف بزنيد. تازه اگر قبلا هم خلاف اين حرف را گفته بود الان نتايج تحقيقاتش را مي گويد.
به هر حال بايد صبر كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
سرهنگ گفته: با توجه به شرایط جسمانی خاص مرحومه و روحیه نامبرده و تحقیقات انجام شده، وقوع قتل و حادثه جنایی، دور از ذهن به نظر می رسد.
مگه شرايط جسمي و روحيه مرحومه چطور بوده؟ مگه نمي گفتند هيچ سابقه بيماري و مشكلي نداشته؟! پس چرا اين همه سر و صدا كردند؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
لابد ایشان در یک خیابانی مرده و بعد جسدش راه رفته و در 45 کیلومتر دور از خانه خود در دامنه کوه بی بی شهربانو افتاده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
نه عزيزم ممكن است خودش مسافت خانه تا كوه را پيموده باشد بعد آنجا...
پاسخ به عزیز
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
آدمی که 45 کیلومتر راه برود که شرایط جسمانی خوبی دارد !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
0
عزيزم مثل اينكه از دنيا و پيشرفت هايي كه كرده بي خبري؟! امروز مثل قديم نيست كه هر جا خواستي بري پياده بري يا با اسب و الاغ و... امروز مترو هست، ماشين هست، اتوبوس هست... كجا بودي تو؟!
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
0
سلام
اگر خودکشی بوده چه لزومی داشته اینهمه به خودش زحمت بده و این همه مسافت که اصلاً پیاده روی آن بعید است چگونه پیموده شده ؟
از طرفی همانطور که در خصوص قتل نظر داده شده چرا نتیجه تحقیقات صورت گرفته ارائه نشده ؟
مگر پزشک قانونی چقدر فرصت برای بررسی می خواد ؟ خوب اگر خودکشی باشه که حتماً از طریق تزریق یا خوردن صورت گرفته که خیلی راحت مشخص می شه.
امیدوارم این پرونده فدای جریانهای حواشی ایجاد شده نشود.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0

بنده با اعضای خانوادۀ وی و افرادی از آنها که جسد را در غسالخانه مشاهده کرده بودند مستقیما تماس گرفتم. آنها می گویند که سرتاسر بدن وی زخم و جراحت وجود داشته. می گویندحتی آثار سوختگی بر پیکر او وجود داشته. این در حالیست که وی که خلقا فرد گوشه گیری توصیف می شود همیشه مسیری ثابت را در خارج از خانه می پیموده، مسجد یا کتابخانه محل. نکتۀ قابل تامل اینکه به گفتۀ اعضای خانوادۀ وی در روز گم شدن وی هیچ گونه تصادفی توسط پلیس و ساکنان آن مسیر گزارش نشده است. فاطمه 28 ساله که در ماه شعبان عادت به روزه های مستحبی داشته در آن روز روزه بوده چرا که در گزارش پزشکی قانونی گفته شده با معدۀ خالی. حال سوال اینجاست کدام عقل سلیم می پذیرد که وی به قتل نرسیده است در حالیکه حتی پزشکی قانونی از اعلام علت تصادف جهت توجیه جراحات سرباز می زند و بر اساس جدیدترین گزارشش با وجود این همه شواهد و زخم ها می گوید دلیل مرگ طبیعی!!! آیا اینها کافی نیست برای آنها که از حداقلی از منطق بهره مندند یا به آن تظاهر می کنند. اطلاع رسانی و اعلام جفا و ظلمی که در حق یک انسان بیگناه شده (که به بیان قرآن عزیز کشتن یک انسان بیگناه همچون کشتن همۀ انسان هاست) به چه دلیلی و بر چه کسانی سنگین می آید؟! جنایتی رخ داده و ما خواهان پیگیری آن هستیم، چرا بعضی ها دوست دارند افکار عمومی هرچه سریعتر آن را به بوتۀ فراموشی بسپارند و خونی دیگر پایمال شود؟! با این تناقضات گزارشات پزشکی قانون قتل بودن این اتفاق بر حقیر محرز است و حتی اعتقاد دارم این قتل نیز قتلی خاص به نظر می رسد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0
این اتفاقات خیلی تکراریه لطفا کسی اظهار نظر نکنه ممکنه داغ باز ماندگان را بیشتر کنید
دعا کن خدایا رفتگان همه را بیامرزد خدایا به همه بندگانت توفیق بندگی بده تا ازاین مسائل هم تو این مملکت نداشته باشیم خدا همه را عاقبت به خیر کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴