پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جسد یک دختر جوان در هفتم مردادماه امسال در محدوده «امین‌آباد» در اطراف یک معدن سیمان توسط چند راننده مشاهده شد که این موضوع به کلانتری «امین‌آباد» گزارش شد.
پرونده قتل دختر یکی از نمایندگان اسبق مجلس شورای اسلامی به پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جسد یک دختر جوان در هفتم مردادماه امسال در محدوده «امین‌آباد» در اطراف یک معدن سیمان توسط چند راننده مشاهده شد که این موضوع به کلانتری «امین‌آباد» گزارش شد.

پس از کشف جسد پرونده اولیه تشکیل شد که در حال حاضر علت مرگ این دختر جوان با هویت «فاطمه ـ ب» از سوی پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفته تا علت تامه مرگ اعلام شود.

به گزارش ایسنا پرونده این قتل صبح امروز (شنبه) به منظور بررسی‌های بیشتر به شعبه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شده است.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
0
كيهان هم وارد گود شد و نوشت: قتل دختر يك نماينده مجلس ششم بهانه معركه گيري تازه رسانه هاي ضدانقلاب و گروه موسوم به نمايندگان ادوار شد.
به گزارش کیهان جسد «ف-ب» دختر آقاي «ب» نماينده اصلاح طلب دوره هاي سوم و مجلس ششم ظاهراً يك هفته پيش در اطراف شهرري پيدا شده است. به گزارش رسانه هاي زنجيره اي، پزشك قانوني هنوز علت مرگ را مشخص نكرده اما گفته مي شود كه نامبرده ربوده شده است.
سحام نيوز و جرس از رسانه هاي وابسته به جريان فتنه در پي انتشار اين خبر اعلام كردند گروهي از نمايندگان ادوار مجلس، با انتشار نامه اي نسبت به رشد جرم و جنايت و ناامني هشدار داده اند.
هر چند كه جزئيات رويداد منتشر نشده اما به هر حال ماجرا، تأسف بار و تأثربرانگيز است. در عين حال جا دارد از همين حضرات نمايندگان ادوار مجلس ششم سوال شود شما بالاخره طرف قربانيان هستيد يا طرف جانيان و قاتلان و اوباشان؟ چرا كه هرگاه دستگاه هاي قضايي و انتظامي خواستند براي ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي و مقابله با جنايتكاران اقدام جدي به عمل آورند، شماها از جمله از پشت تريبون مجلس ششم اقدام به كارشكني و هوچي گري كرديد و آن برخوردها را به بهانه مخالفت با خشونت محكوم كرديد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴