پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
پسر نماينده اسبق كازرون:
برادر مرحوم فاطمه درباره این موضوع كه هیچ اثر ضرب و جرحی بر روی جسد فاطمه نبود تاكید كرد: برعكس آنچه در روزنامه اشاره شده كه هیچ نشانه‌ای از ضرب و جرح بر بردن متوفی وجود ندارد جراحت‌های برقسمت‌های مختلف بدن دیده می‌شود اما ما علت اصلی مرگ را نمی‌دانیم.

آتی‌نیوز نوشت: در پی كشف جسد «فاطمه باقری نژادیان‌فرد» دختر نماینده اسبق كازرون در مجلس شورای اسلامی و تشكیل پرونده‌ای در پلیس آگاهی تهران برای رمزگشایی از این ماجرا شایعاتی در سایت‌های اینترنتی منتشر شد.

در این مطالب تاكید شده بود كه برادر متوفی تصریح كرده كه «جراحتی بر بدن خواهرش گزارش نشده است و حال كه چنین نیست خب دیگر موضوع قتل هم در میان نیست». حال آنكه برادر متوفی در این‌ باره تاكید دارد كه جراحت‌هایی بر بدن متوفی وجود دارد و آثار ضرب و جرح نیز دیده می‌شود ولی هنوز پزشكی قانونی علت مرگ را اعلام نكرده است.

براساس بررسی‌های خبرنگار آتی‌نیوز، فاطمه روز 6 مردادماه حدود ساعت 7 بعدازظهر از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. جسد این دختر جوان روز 7 مردادماه 1390 در كوه‌های اطراف شهرری موسوم به «بی‌بی شهربانو» كشف شده است.

محل كشف جسد جاده‌ای است كه به یك معدن دسترسی دارد و جزو جاده‌های كم‌ تردد است. این موضوع نشان از انتقال مقتول از مناطق شمال شهر به جنوب شهر را می‌دهد و مشخص نیست كه عامل یا عاملان جنایت از چه نقطه‌یی او را ربوده‌اند و قتل در چه منطقه‌یی رخ داده است.

بررسی‌های خبرنگار ما حاكی از آن است كه خانه مقتول در خیابان شهید كلاهدوز واقع است كه تا محل كشف جسد فاصله بسیاری را شامل می‌شود.

این در حالی كه از ناپدید شدن «فاطمه باقری نژادیان‌فرد» و سپس كشف جسد او 13 روز سپری شده است هنوز اطلاع‌رسانی دقیقی درباره این ماجرا از سوی پلیس یا دستگاه قضایی صورت نگرفته است.


به جز خبر نخست این ماجرا كه در پی برگزاری مراسم ختم این دختر 28 ساله و حضور چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب و همكاران پدر متوفی در مسجد محمدیه توجه سایت‌های اینترنتی را جلب كرد و صرفا خبر قتل این جوان را در خود داشت هیچ گزارش مشخصی از سوی نهادهای مسئول ارائه نشده است.


*توضیحات خانواده فاطمه
 

بعد از انتشار دو گزارش در روزنامه اعتماد و انعكاس آن در سایت‌های مختلف و اشاره به جزییاتی از این ماجرا در صفحه حوادث و بازانتشار این خبرها از سوی سایت‌های اینترنتی خانواده مرحوم فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد در تماس با روزنامه خواستار ارائه توضیحاتی درباره خبرهای منتشر شدند.


برادر مرحوم فاطمه دراین‌باره گفته است: در گفتگوی نخست من با روزنامه اعتماد قرار نبود كه مصاحبه‌ای در روزنامه منتشر شود زیرا قرار نبود خانواده ما تا پایان بررسی‌های پزشكی قانونی و اعلام نتایج قطعی آن هیچ مصاحبه‌ای با هیچ یك از رسانه‌ها داشته‌ باشند.تا زمانی كه نتایج كامل تحقیقات مشخص شود.


وی همچنین درباره این موضوع كه هیچ اثر ضرب و جرحی بر روی جسد فاطمه نبود تاكید كرد: برعكس آنچه در روزنامه اشاره شده كه هیچ نشانه‌ای از ضرب و جرح بر بردن متوفی وجود ندارد جراحت‌های برقسمت‌های مختلف بدن دیده می‌شود اما ما علت اصلی مرگ را نمی‌دانیم.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴