پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۸۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۹
مهدي صنعتي
روزهاي گرم تابستان 87 كه پس از فعاليت سه ساله شهرسلمان و فعالیت یک ساله شهر حماسه روزشماري مي كرديم تا «نخستين سايت جامع كازرون» را راه اندازي كنيم، تصوير يك سالگي آن را آنچنان که امروز واضح است به ذهن نداشتيم لكن بر اين امر واقف بوديم كه كاري مي خواهيم انجام دهيم در خور نام و فرهنگ و هنر كازرون تا همان طور كه نام آن در برهه هاي مختلفي از تاريخ درخشان است در عرصه ي تاريخ مجازي نيز ماندگار گردد .
 
بي شك اين راه طي شده گاهي فراتر از آن چه تصور مي كرده ايم و گاه كمتر از حد انتظار خودمان بوده است اما آن چه در اين مدت همواره گرمي بخش دلها و اميد بخش كارهايمان بوده است حمايت هاي فراوان هم شهريان و جامعه وبلاگ نويسان كازروني بوده است كه در اين راه مشتاقانه و دلسوزانه در فراز ها همراه و در نشيب ها دلسوزمان بودند كه شمار قابل توجه بازديدكنندگان سايت خود گوياي اين امر است .
 
سالي كه گذشت همراه بود با يافتن و فشردن دست هايي كه اگر نبودند شايد چنين نمايي از كازرون شکل نمی گرفت. کازرون نما فعالیت یک ساله خود را مرهون همفکری و همکاری نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان، مسئولان بخش های مختلف خود، همشهریان وبلاگ نويس، نشريات محترم بیشاپور، سلمان و شهرسبز و نیز برخی از مسئولان شهرستان است.
 
در اين ميان آن چه در اين يك سال ارائه گرديده است در مقابل آن چه هنوز مي توان ارائه داد درصد اندكي است كه با گسترده تر کردن شبکه خبرنگاران سایت و فعال تر شدن بخش های مختلف این پایگاه می توان به ایده آل ها نزدیک تر شد. ما خاضعانه دست ياري خود را به سوي همه ي بزرگواراني كه مي توانند در اعتلاي نام كازرون قدمي بردارند دراز كرده به گرمي؛ دستان ياري گرتان را مي فشارد .
 
در انتها مراتب قدردانی و تشکر خود از تمام عزیزانی که به اشکال مختلف یک سالگی کازرون نما را تبریک گفته و در ادامه این راه تشویقمان کردند را اعلام می داریم.
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۱
0
0
سلام حاج مهدی گل
اول که طاعات و عبادات شما مقبول درگاه احدیت باشد.
دوم کاملا با نظر شما هماهنگم.
سوم فقط باید بگویم که خسته نباشید. کار بسیار سختی است که با توکل به درگاه پروردگار بیش از آنچه انتظار می رفت در انجامش موفق بودید.
پاینده باشید
یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۳
0
0
با سلام
آرزوي موفقيت براي شما و سايت كازرون نما دارم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۰۹
0
0
با سلام
ضمن خسته نباشید به شما و دوستان زحمتکش
خدا قوت
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۲۵
0
0
ماكه خبرداديم اما جديد يا قديمي روميگفتن سوخته مثل همين حالاشون كاخبرمارو نميزنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۶/۳۰
0
0
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و همچنین از ابراز لطف و محبت شما در باب وبلاگ جدید من باید عرض کنم متاسفانه تا کنون با سیستم آر اس اس بلاگر آشنا نشده ام
هر چند امکانات فراوانی برای آگاه شدن خوانندگان از مطالب جدید در این وبلاگ وجود دارد(که در ستون سمت چپ وبلاگ معرفی شده) اما گویا با سیستم بلاگفا متفاوت است و من تا کنون نتوانسته ام آن را پیدا کنم. در راهنمای بلاگر قسمت نظرات اتم را به عنوان آر اس اس معرفی کرده که وقتی کلیک می کنم یک فایل در کامپوترم ذخیره می شود.
به هر حال باز هم سپاسگزاری می کنم.
کامروا باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اذان صبح
۰۴:۵۴:۰۵
طلوع افتاب
۰۶:۲۰:۳۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۰:۲۸
اذان مغرب
۱۹:۵۷:۲۳