پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۱۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
با حکم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه فارس:
با حکم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی به عنوان امام جمعه کازرون منصوب و نماز روز جمعه 17 آبان ماه را پس از انجام مراسم معارفه در شورای اداری شهرستان کازرون، اقامه خواهد کرد.

به گزارش کازرون نما، طبق اعلام شورای سیاستگزاری ائمه جمعه فارس، مراسم استقبال مسئولین اداری شهرستان و نهادها از امام جمعه جدید ساعت 9 صبح جمعه 17 آبان ماه در ورودی شهر انجام و پس از گلباران قبور شهداء، امام جمعه جدید کازرون طی جلسه شورای اداری شهرستان که از ساعت 09:30 تشکیل می گردد رسما معرفی و سپس مراسم استقبال مردمی ساعت 11:00 قبل از ظهر در ورودی مصلی نمازجمعه انجام و نماز جمعه این روز نیز با امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون شد/ جایگاه امامت جمعه کازرون هم به یک غیر بومی رسید

شایان ذکر است: حجت الاسلام محمد صباحی اصالتا اهل قادرآباد فارس و از طلاب حوزه علمیه کازرون است که پیش از این به مدت 9 سال امامت جمعه شهر خرامه فارس و نیز قبل از آن مدتی ریاست دفتر آیت الله بنیادی امام جمعه اسبق کازرون و نیز امام جماعت مسجد الزهرا(س) این شهر را بر عهده داشته است. وی همچنین معاونت اجرایی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس را در زمان مسئولیت مرحوم آیت الله ایمانی در شیراز عهده دار بوده است.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون شد/ جایگاه امامت جمعه کازرون هم به یک غیر بومی رسید

از نکات جالب این انتصاب اینکه: پیش از این در شهرستان خرامه داریوش دهقان فرماندار، سرهنگ شهرام افشار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حجت الاسلام صباحی امام جمعه بوده اند که همکاری این سه اینبار در شهرستان کازرون تکرار شده است.

کازرون نما ضمن تبریک به حجت الاسلام صباحی، حضور این روحانی جوان را در مسئولیت امامت جمعه کازرون  مغتنم شمرده و برای ایشان در جایگاه و مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و پیروزی دارد.

گفتنی است: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه قبلی کازرون روز هشتم خرداد مصادف با ۲۳ ماه رمضان امسال پس از بازگشت از مراسم احیای شب‌های قدر توسط فردی منحرف با ضربات چاقو ترور شد و به شهادت رسید.


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
1
خدایی نامه ارسالی برای فرماندار خیلی زشت است!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
حاج آقا صباحی اگرچه خود جنابعالی در ریز قضایا هستید اما مواظب جریان انحرافی مشایی در مسولین که با نام انقلابی گری دارد خودش را در بین جریان انقلابی جا می زند باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
باسلام جریان مشایی کی هست من فکرکنم خودشما جریان مشایی هستید محبوبیت واحترام به مردم راجریان مشایی نوشتن کارخوبی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
ابلاغ گرفتن از دست مشایی و مهره جریان انحرافی بودن هم کار خوبی نیست دوست عزیز که از منحرفین دفاع جانانه می کنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
سلام خدمت دفتر امام جمعه حاج آقا صباحی من ۴ سال ازدواج کردم شوهر خانه ندارد پیش بردار شوهرم زندگی میکنم هر ساعت با من بحث میکند به شوهرم میگوید زن طلاق بده اما من با شوهر هیچ مشکلی ندارم شوهرم پولی ندارد که بخواهد برایم خانه رهن یا کرایه کن از شما خواهش میکنم یک سر پناه بهم بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳