پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس:
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس اعلام کرد: انتخاب و معرفی امام جمعه کازرون با قید ضرورت بومی بودن پس از اربعین امام جمعه فقید، صورت می‌گیرد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان امروز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا گفت: درحال حاضر مشغول بررسی گزینه‌ها و افرادی هستیم که از منابع مختلف، به ویژه از سوی اقشار مردم معرفی شده‌اند؛ همچنین برخی افراد نیز خود برای تصدی این مقام اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه خواسته مردم و تمرکز ما بر انتخاب امام جمعه بومی برای کازرون است، ابراز داشت: با توجه به شرایط ویژه شهرستان کازرون، نیروهای بومی دارای توانمندی را بررسی می‌کنیم. این افراد باید در تهران تشکیل پرونده دهند و مراحل اداری و گزینش را طی کنند.

امام جمعه کازرون با قید بومی بودن انتخاب می شود

ملک مکان درباره ویژگی‌های امام جمعه آینده کازرون گفت: این فرد باید در بین مردم شایستگی و مقبولیت داشته باشد، توانمندی‌های لازم علمی را داشته باشد و بتواند منشأ اثر و خدمت باشد. امام جمعه باید در بین افراد جامعه وحدت و همبستگی ایجاد کند.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس درباره تعداد کاندیداهای تصدی مقام امامت جمعه کازرون گفت: برای انتخاب افراد محدودیت تعداد تعیین نمی‌کنیم و صلاحیت همه افرادی که تمایل به خدمت داشته باشد و نیز افراد معرفی شده را بررسی می‌کنیم؛ در این میان کسانی که شرایط اولیه را داشته باشند وارد روند گزینش می‌شوند و در نهایت جامع‌ترین فرد انتخاب می‌شود.

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون، حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه (هشتم خرداد) در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، با سلاح سرد مورد سوء قصد قرار گرفت و چشم از جهان فروبست.

قاتل امام جمعه فقید کازرون ظهر هشتم خردادماه دستگیر شد.

گفتنی است شهید حجت الاسلام محمد خرسند که عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود از شهریورماه ۱۳۸۶ امامت جمعه شهر کازرون را برعهده داشت.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
روح حاج آقا خرسند شاد
به نظر من حاج آقا دُردی میتونن امام جمعه خوبی برای کازرون باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
عالی هست
اگه بشه چی میشه.
جوان ها هم خیلی به حاج آقا دردی علاقه دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲