پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
وی با تصریح اینکه تا اعلام نظر شواری سیاستگذاری ائمه جمعه هیچ صحبتی با رسانه ها نخواهد داشت، از مردم فهیم کازرون که تاکنون در غم از دست دادن امام جمعه مردمی خود صبر پیشه کرده اند، خواست تا باز هم صبوری پیش بگیرند و تا اعلام شورای سیاستگذاری خویشتن دار باشند.
حجت الاسلام و المسلمین امین رصاف در گفتگو با شیرازه ضمن گلایه از رسانه هایی که خبر تعیین امام جمعه کازرون را منعکس کردند اظهار داشت: این قضیه هنوز در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به قطعیت نرسیده و تا اعلام این شورا، هیچ چیز معلوم نیست.

وی با تصریح اینکه تا اعلام نظر شواری سیاستگذاری ائمه جمعه هیچ صحبتی با رسانه ها نخواهد داشت، از مردم فهیم کازرون که تاکنون در غم از دست دادن امام جمعه مردمی خود صبر پیشه کرده اند، خواست تا باز هم صبوری پیش بگیرند و تا اعلام شورای سیاستگذاری خویشتن دار باشند.

به گزارش شیرازه، دقایقی قبل سایت خبری تحلیلی کازرون نگاه، از انتصاب ایشان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کازرون خبر داده بود. متن این خبر به شرح زیر بود:

فوری: انتخاب حجت الاسلام و المسلمین امین رصاف به امامت جمعه کازرون قطعی شد. بعد از شهادت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدخرسند، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از بین علمای کازرون شخصیت های متعددی را بررسی کرده و در نهایت حجت الاسلام والمسلمین امین رصاف را به عنوان امام جمعه جدید شهر کازرون انتخاب کردند. مشی شورای سیاستگذاری بر انتخاب افراد جوان می باشد؛ چون در دیدار با رهبر معظم انقلاب؛ ایشان به حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری دستور داده اند که امام جمعه ای که سن آنها از شما بیشتر باشد انتخاب نکنید و لذا برخی از علمای سرشناس شهر به این علت انتخاب نشدند. برخی دیگر نیز از علماء به علت مشکلات موجود در کازرون، شاید نتوانند محور وحدت شوند و شاید انتخاب آنها موجب اختلاف بین نیروهای مردمی و  انقلابی شود نیز کنار گذاشته شدند.

▪️توضیح: کازرون نگاه در حال حاضر خبر فوق را ویرایش کرده است.
منبع: شیرازه
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
1
0
حاج آقا مشی، روحانی مردمی، فرزند شهید، انقلابی و خارج از روابط و بده و بستان های سیاسی بهترین گزینه هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹