پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی طی سفر به کازرون گفت: پروژه‌های کازرون در دستور کار هستند و سرعت بیشتری خواهند گرفت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از هاشمی کشکولی خبرنگار خبرگزاری فارس، وزیر راه و شهرسازی ظهر دیروز جمعه به همراه نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان کازرون از پل بخش بالاده و تونل محرم و برخی از جاده‌های این شهرستان بازدید کرد.
عباس آخوندی در این بازدید با بیان اینکه سه طرح برای نوسازی پل بالاده آماده شده است افزود: مهندسین ما با سرعت راه کار را در دستور کار قرار داده‌اند.

پروژه‌های کازرون سرعت بیشتری خواهند گرفت

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران که در مورد تونل محرم که چندبار راه‌اندازی و دوباره متوقف شد و برای نهایی شدن آن قولی می‌دهید، ابراز داشت: تونل محرم برای کوتاه شدن مسیر بوشهر به کازرون است و خوشبختانه در سفر قبلی مشکل قرارداد حل شده و اکنون کارگاه آن به صورت دو شیفت کار خود را انجام می‌دهد.
وزیر راه در ادامه با بیان اینکه این تونل با طول 2370 متر از سال 85 شروع شده و یک هزار و 700 متر آن باقی مانده که از این نظر یک پروژه بسیار بزرگ است و برای اتمام آن حداقل 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی سپس گفت: بعد از این بازدید باید اعتبار لازم را برای اتمام پروژه را محقق کنیم که البته روند خود را طی می‌کند تا خیلی زود پروژه تکمیل شود.
حسین رضازاده نماینده مردم در شهرستان کازرون نیز در این زمینه در گفتگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: جاده کازرون به شیراز تا روستای پوزه بادی به صورت دو بانده به صورت بلوار با نصب روشنایی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار داده شد.
رضازاده افزود: برای جاده‌های شیراز بالاده، بالاده به کازرون، قائمیه به سه راه راهدار، کازرون قائمیه از سمت شاپور، جاده کمارج به کنارتخته و همچنین بهسازی جاده‌های روستایی به صورت کتبی مکاتبه کردیم که در دستور وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت .

نویسنده: محمدحسین هاشمی کشکولی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
1
1
این که همه هیات دولت هم زمان رفتن به استان‌ها و جلسه هیات دولت به حد نصاب نرسیده و همه چی داره برای شونصدیمین بار افتتاح میشه و همه روندها داره تسریع میشه هیچ ربطی به انتخابات نداره!
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
2
می سی پنچ سال گذشت ایخو نمایندمو ی چی یای می گفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
1
نماینده کازرون هم حقوقدان هستند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
یکماه قبل از انتخابات در روند کار تسریع می شود بعد از انتخابات همه چیز فراموش می شود
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
خاک تو سر ما که وزیر اومده کازرون نماینده هم افتاده دنبالش به جای دفاع از مردم و به چالش کشیدن وزیر ،داره از وزیر دفاع و تعریف میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
1
همشهری لطفا ... .

مگه میشه با کتک کاری و بحث و دعوا کاری از پیش برد؟

البته از شما گازانبری ها توقع بیشتری نداریم...

خخخ
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
1
با عرض سلام اگر ورودی شیراز از دشت برم اونجایی ک درخت ها هست درختها ی کنار جاده میگم روشنایی نصب کنن عالی میشه چون خیلی تصادفات بخاطر نبودن روشنایی هست. مرودشت ی شهر خیلی کوجکه از ۲۰ کیلومتریش تیر چراغ برق و روشنایی کازرون ک مسیر اصلی هست و شاه رگ شمال جنوب امیدوارم همین جور ک گفته شده از دشت برم یا حداقل اونجایی ک دوبانده شروع میشه چراغ و تیر برق بگذارن واسه روشنایی و بلوار ایجاد کنن .با این کار شهر ب سرعت رشد پیدا میکنه و بزرگتر میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹