پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴
امام‌جمعه کازرون:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: توقف عملیات حفر تونل محرم این شهرستان برای چندمین بار، بی‌توجهی به مطالبات مردم است.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به پروژه حفر تونل محرم که دوباره برای چندمین بار متوقف‌شده اظهار داشت: از زمان آغاز به کار حفر این تونل تاکنون سه وزیر دولت گذشته و فعلی ازجمله بهبهانی، نیکزاد و آخوندی بازدید داشته‌اند و هرکدام دستورات خوبی را نیز داده‌اند، حال سؤال‌برانگیز است چرا این پروژه هنوز شروع نشده، متوقف می‌شود.

وی گفت: شاید در مورد اجرای عملیات این تونل بگویند بودجه نداریم درصورتی‌که این پروژه در مراحل آخر شروع به کار باوجود مشکلات مالی آغاز شد و در سال جاری حدود 5 میلیارد تومان اعتبار داشته اما تخصیص صفر بوده است.

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: برای مردم کازرون سؤال‌برانگیز است چرا با افکار عمومی و احساساتشان بازی می‌شود و این پروژه به‌محض اینکه شروع به‌کار می‌کند فوری متوقف می‌شود.

خرسند تصریح کرد: در آخرین پی‌گیری این پروژه توسط نماینده پیشین این شهرستان شرکتی عهده‌دار عملیات اجرایی آن شده اما با تخصیص نیافتن اعتبار دوباره برای بار دیگر متوقف شد.

وی با طرح این سؤال که چرا به بعضی از پروژه‌ها در این استان 70 درصد بودجه تخصیص داده می‌شود اما برای این پروژه صفر درصد بوده است.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه پروژه راه‌سازی در این استان نباید در گروه تعطیلی یک پروژه قرار گیرد و فدای پروژه دیگری باشد متذکر شد: مسؤولان این استان و در سطوح بالاتر وزیر، این مهم که خواسته به‌حق مردم کازرون است را پیگیری کنند.

خرسند گفت: دولت که چند صباحی از عمرش باقی‌مانده چه پروژه مهمی را برای این شهرستان به سرانجام رسانده که بخواهد به مردم گزارش کند و باید در این مورد وزارت راه و مسؤولان به مردم کازرون توضیح دهند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان نوکر این مردم تا این خواسته مهم برآورده نشود و دوباره عملیات اجرایی این پروژه راه‌اندازی نشود همچنان از تریبون نماز جمعه باز مطالبه‌گری خواهم کرد.

خطیب جمعه کازرون 24 آبان‌ماه سالروز ارتحال علامه طباطبایی به‌عنوان روز کتاب‌خوانی را گرامی داشت و با ابراز تأسف گفت: امروز متوسط سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین است که این مسئله زیبنده نظام اسلامی و ملت کهن و با تمدنی مانند ایران نیست.

خرسند بیان داشت: فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه باید در کشور ترویج شود و پدران و مادران به مطالعه روی بیاورند تا فرزندانشان اهل مطالعه باشند.

وی از دستگاه‌های فرهنگی خواست تا در مراکز تجمع مردم در سالن‌های انتظار، فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان، مدارس و دانشگاه‌ها کتاب در دسترس مردم قرار دهند.

امام‌جمعه کازرون گفت: تیراژ روزنامه‌ها و مجلات در کشور بسیار پایین است که این بیانگر اهمیت ندادن مردم به مطالعه است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات اخیر آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: این انتخابات بسیاری از واقعیات جامعه آمریکا را برملا کرد و گوشه‌ای از چهره واقعی این کشور را نشان داد.

خرسند تصریح کرد: در جریان مناظره‌های دو نامزد آمریکا مشخص شد که این کشور مانند عروس بزک‌کرده‌ای است که از درون بیماری کشنده بسیاری دارد.

امام‌جمعه کازرون بیان داشت: دو نامزد انتخاباتی آمریکا جنون‌وار تا سرحد خودزنی پیش رفتند و پته همدیگر و ماهیت کشورشان را به روی آب ریختند و نشان دادند که این کشور استکباری از درون منزوی و رو به ‌زوال است.

وی، بدهی 20 تریلیون دلاری، فرسودگی جاده‌ها، رواج فقر و گرسنگی و خشونت، فراموشی شهرهای کوچک، قتل، گرفتاری در جنگ بیرونی و خشونت داخلی و احمق خواندن سیاستمداران آمریکایی را ازجمله اعترافات نامزدهای ریاست جمهوری کشور آمریکا برشمرد و از برخی رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی داخلی به‌خاطر غش به‌سوی این کشور منزوی انتقاد کرد و افزود: این رسانه‌ها حاضر نشدند واقعیات را برای مردم روشنگری و از این موقعیت به دست آمده بهره‌برداری کنند.

خرسند اضافه کرد: کشوری که گریبان‌گیر مشکلات بسیاری است چگونه می‌تواند حلال مشکلات دیگران باشد و مشکلات ما را حل کند.

وی بیان داشت: اعترافات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که دوران کدخدایی آمریکا به مدد الهی پایان یافته و آغاز دوران زوال آن فرارسیده است.

امام‌جمعه کازرون در پایان درگذشت روحانی وارسته و مبارز مجاهد حجت‌الاسلام شیخ جعفر شجونی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
1
4
تا زمانی که نماینده از بخش خشت و قا
یمیه انتخاب بشه، همین وضعیت ادامه می یابد.

رضا زاده فقط دنبال آباد کردن بخش قایمیه است.

نماینده باید بزرگ فکر کند و شهرستان را به کمال برساند نه اینکه با امتیاز بخشیدن به یک شهر خاص یا بخش خودش، بقیه شهرستان را رها کند.


مشکل از مسِولین استانی و کشوری نیست.بلکه نماینده گان و مسیولین ارشد شهرستان مقصر هستند که به اسم تونل محرم بودجه می گیرند و یه جای دیگر خرج می کنند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
1
3
راهی رو که محمد صادقی با کازرون کرد رد این آقا پیش گرفته.

یادتونه محمد صادقی میگفت 70 میلیارد پول گرفتم برای راههای کازرون؟ 70 میلیارد گرفت که اتوبان کازرون و بزرگراه کازرون به بورنجان را شروع کنه و به راه قایمیه دذشت ارژن برسه ولی کل پول ها رو برد و خرج احداث محور خشت به وحدتیه کرد.


این آقای نماینده میره پول میگیره به حساب تونل محرم و سد نرگسی ولی در عمل، خرج بیمارستان قایمیه و بخش قایمیه می کنه.

سال 98 مطمءن باشید بیمارستا قایمیه و شهرستان قایمیه و همچنین شروع جاده سازی محور قایمیه به آنتالیا رقم خواهد خورد.

کازرون می ماند و بیمارستان متوقف شده ی 200 تخت خوابی و سدی که ساخته نشده و جاده ی جدید کازرون به شیراز که مرتب کشته می دهد و در ایام عید باعث سرافکندگی شهر می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
حالا شما چرا دلت برای سد بالاده سوخته اونم حتما آبش رو برای بخش مرکزی و شهر کازرون میخوایید نه خود بخش بالاده که دوست دارین زودتر ساخته بشه سد ساخته هم بشه آبی واسه شهر کازرون نداره از همین حالا سهم خواهی نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
سد بالاده ...
سهم خواهی....
عجب...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
نه سد کازرون(میدان خیرات)
انتقال آب از یک حوزه به حوزه دیگر (عینا بالاده به کازرون) در برنامه ششم توسعه منع شده و قانونا چنینین اتفاقی نخواهد افتاد
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
2
والا ما نه تونل محرم خواستیم نه چیزی من خودم آسم دارم پدر مریض دارم چقدر باید صدای ماشین ها آزار و اذیتمون بده مگه این شهرقانون نداره ما کمربندی خرمشهر می شینیم صدای کامیون دیوونمون کرده الودگی ماشین سنگین آسمم دو برابر کرده اقای خرسند شما قرار بود کمربندی جدید کازرون بزنید چی شد؟ قرار بود اتوبان صیاد شیراری تو کازرون ایجاد بشه ک کمربندی شمالی کازورن بشه چی شد فقط حرف میزنید ما عمل نمی بینیم فکری ب حال ما مریض بکنین ما اصلا تونل محرم نخواستیم حداقل کمربندی جدید کازرون و اتوبان صیاد شیراری قرار بود کمربندی شمالی کازورن بشه رو ایجاد کنید والا ما هم آدمیم اگر کسی این رو می بینه و با فرماندار سلام علیک داره تورو ب امام زمان قسم برید ب گوش مسولین برسونید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲