پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
نماینده مردم کازرون در آئین معارفه فرماندار:
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در جلسه معارفه فرماندار جدید این شهرستان ضمن تا کید بر این نکته که قدرت مردم اجازه نمی‌دهد هرکسی هر کاری را انجام دهد و مقابل پیشرفت این شهرستان را بگیرد، گفت: آن دسته از افرادی که بخواهند حقوق مردم را نادیده گیرند و هر کار دل‌خواهی را انجام دهند بر دهان آن‌ها خواهم زد و سر جایشان می‌نشانم.

به گزارش کازرون نما، نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، در آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید کازرون که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، امام‌جمعه کازرون و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: این شهرستان باوجود قدمت تاریخی و با بیش از 300 هزار نفر جمعیت به علت نداشتن یک صنعت مادر با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند.

حسین رضازاده ادامه داد: برخی پروژه‌های مهم ازجمله سد نرگسی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، تونل محرم، راه‌های مواصلاتی بخش قائمیه، بالاده، پل آبگینه به‌طرف شهر کازرون و...به علت عدم تزریق بودجه به‌کندی پیش می‌رود و یا رها شده است.

وی بابیان اینکه در کازرون صنعت مادر وجود ندارد گفت: با ایجاد صنایع مادر در این شهرستان می‌توان تا حدودی از نرخ بیکاری کم و امید را در دل مردم زنده کرد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وحدت و همدلی می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات پیش روی این شهرستان پیروز شویم.

رضازاده بیان داشت: در مورد حل‌وفصل مشکلات این شهرستان با هیچکس تعارفی ندارم و به‌عنوان وکیل مردم اجازه نمی‌دهم که به حقوق آنان تعرضی شود.

وی متذکر شد: در سطوح مدیریتی این شهرستان چنانچه کسی بخواهد از چارچوب وظایف خود خارج شود و به حقوق مردم لطمه وارد کند با تمام توان مقابل او ایستادگی می‌کنم.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در این شهرستان فقط مردم حرف اول و آخر را می‌زنند گفت: آن دسته از افرادی که بخواهند حقوق مردم را نادیده گیرند و هر کار دل‌خواهی را انجام دهند بر دهان آن‌ها خواهم زد و سر جایشان می‌نشانم.

رضازاده خاطرنشان کرد: قدرت مردم اجازه نمی‌دهد هرکسی هر کاری را انجام دهد و مقابل پیشرفت این شهرستان را بگیرد.

وی بیان داشت: طول عمر مسئولیت بسیار کوتاه است بنابراین به‌جای این‌که به صندلی قدرت و مسئولیت بچسبیم باید موقعیت و فرصت مسئولیت‌پذیری را برای خدمت به مردم غنیمت بدانیم.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، داشتن انصاف و عدالت و رعایت کردن حقوق مردم بر پایه عدالت به مسئولان این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: بی‌عدالتی موجب سرنگونی می‌شود و همان بی‌عدالتی بود که نظام طاغوت را سرنگون کرد.

رضازاده عملکرد دولت فعلی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برخی تلاش می‌کنند که موفقیت دولت را کمرنگ جلوه دهند و تا صحبت برجام به میان می‌آید به حاشیه‌سازی و تخریب می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طوری که به ضعف‌های برجام توسط سخنرانان اشاره می‌شود انصاف ایجاب می‌کند که از نقاط مثبت آن‌ نیز سخن به میان آورده شود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در پایان از خدمات حمیدرضا گرامی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر و تشکر و برای سید کمال علوی فرماندار جدید کازرون آرزوی موفقیت کرد.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
3
3
احسنت به این طرز تفکر، مردم به خاطر همین تفکرات به شما رای دادن، پس لطفاً این طرز تفکر رو ادامه بدید.
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
5
کوبیدن به دهان دیگران !؟! ، خدایا تو شاهد باش که مردم فرهیخته کازرون با سابقه ی چند هزار ساله نه چنین ادبیاتی در بین فرهیخته گان و نخبگانشان مرسوم بوده و نه هم فکر می کردند که نماینده اشان که بایستی عصاره فرهنگ ملت باشد ! در اولین نطق خود در میان بزرگان و مدیران ارشد ! مشت خود را نشان داده و دهان بیچاره گان و مظلومان دیار سلمان را نشانه گیری نماید . برادر عزیز ! می توانید با مطالعه بیش تر از لغات نرم تری استفاده نمایید ؟ شما دیگر فرد قبلی نیستید ! بلکه در مرکز عصاره ملت ، مجلس ، حضور یافته اید و بایستی همسو با فرهنگ هشتاد میلیون آدم این مملکت اظهار نظر فرمایید !؟ .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
1
یک نشست یا جلسه ای نماینده داشته باشند و نظرات وتحلیلی پیرامون برجام و پسا برجام داشته باشند
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
2
0
درود بر نماینده مردمی
حکمت حکیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
درپاسخ به جناب کازرونی ،،،،،،،،،،نماینده محترم مردم شریف شهرستان کازرون درانتخاب واژگان تبحروتخصص کافی راباتجربه چندین سالله درمسندقضاوت دارندیقینا"پاسخ برهم زننده وحدت وانسجام مردم ومسولان(هرکس ودرهرلباسی که باشد)غیرازاین نمی تواندباشدالبته وصدالبته منظورنماینده محترم اهرم های قانونی است
یوحنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
نماینده محترم کازرون و همشهری گرامی جهت بهبود وضعیت معیشتی .اقتصادی .امنیتی و.... شهرمان چند نکته و پیشنهاد خدمتتان عرض میکنم البته اگر چاپ شود:1- بحث اختلاس میلیاردی و سرقت از بیت المال بعنوان سرقت پیگیری و مجازات نمیشود هر چند حد الهی اجرا نمیشود و گناهش بر گردن شماهاست.2- اوایل انقلاب میگفتند برای رضای خدا کار کنید و به دنبال پول نباشید ولی حالا همه بدنبال پول هستند.3-تو این سن وسال فهمیدم حرف اول داشتن پول است.4-میگن تو قیامت هر کی به فکر خودشه و مادر و فرزندم فقط بفکر خودشون هستن ولی اینجا هم حالا هر کی بفکر خودشه5- من که الان 38 سالمه چیزی تو شهرمون تغییر نکرده شاید چندتا ساختمان بلند اومده و چندتا ادم رفتن و اومدن ولی چیزی نشده که بگم خدا رو شکر همه مردم خوشحالن .کمی بفکر مردم باشید درد و رنج ها رو ببینید و درمان کنید شاید تاریخ شمارا بعنوان یک انسان خوب به ایندگان معرفی کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷