پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۱۲
تعداد نظرات: ۶۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
اختصاصی کازرون نما:
این روزها احتمال تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در حالی قوت گرفته که دکتر سعید خاتم ساز رئیس فعلی، طی هفته های گذشته در جلسه شورای اداری این دانشگاه گفته بود: متاسفانه با وجود تلاش های انجام شده، نمی توانم نمره خوبی برای عملکرد مدیریتی خود درنظر بگیرم.

به گزارش کازرون نما به نقل از منبعی که نخواست نامش فاش شود، شنیده ها حکایت از تغییر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون دارد. در این میان از آقایان دکتر رفیعی، حافظی و اسفندیاری به عنوان سه گزینه احتمالی ریاست جدید دانشگاه آزاد کازرون یاد می شود.

گفتنی است: تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در حالی قوت گرفته است، که دکتر خاتم ساز درهفته های گذشته و در شورای اداری دانشگاه آزاد کازرون با بررسی وضعیت یک سال تصدی خود، اظهار داشته است: متاسفانه با وجود تلاش های انجام شده، نمی توانم نمره خوبی برای عملکرد مدیریتی خود درنظر بگیرم.

احتمال تغییر رئیس دانشگاه آزاد کازرون قوت گرفت/ خاتم ساز: به مدیریت یکساله خود نمره مشروطی می دهم

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب جذب دانشجو با وجود افزوده شدن 14 رشته دانشگاهی گفته است: در حال حاضر شاهد کاهش 600 نفری دانشجو درسال گذشته هستیم و با این روند، درسال آینده جمعیت دانشجویی دانشگاه به زیر 1000 نفر خواهد رسید.

خاتم ساز برگرداندن وضعیت دانشگاه آزاد کازرون به دوران طلایی خود در سال های نه چندان دور را بسیار بعید و سخت توصیف کرده و تصریح نمود: متاسفانه بسیاری ازمنابع مالی مورد نظر را نتوانسته ایم جذب کنیم.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود اضافه نموده: شاید بایستی در نحوه به کارگیری افراد در پست های مدیریتی مجموعه، دقت بیشتری انجام می گرفت و افرادی به دور از حاشیه را انتخاب می کردیم.

بنا بر این گزارش، رئیس دانشگاه آزاد کازرون در پایان سخنان خود عنوان نموده: تنها می توانم بگویم که نمره قبولی 10 را گرفته ایم ولی در مجموع  عملکرد، مشروط هستیم.

با این اوصاف و با نگاهی به رقابت در احراز پست های مدیریتی در شهرستان، شاید لازم باشد که حداقل شهامت دکتر خاتم ساز را نسبت به عملکرد خود قابل ستایش دانست؛ و باید منتظر ماند تا مشخص شود با تغییر احتمالی در ریاست دانشگاه آزاد، آیا رکود از بزرگترین مرکز دانشگاهی شهرستان رخت برخواهد بست؟

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۳
حقیقت گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
2
احسنت مدیرانی شهامت خاتم ساز۰کاش بعضی مدیران یاد بگیرند ۰برخی که ظاهرا صندلی ریاست میراث اجدادیشان هست۰این بنده خدا از اول هم همین میگفت که اگر در ۱ سال نتوانستم اهداف رو محقق کنم خواهم رفت
باویلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
2
واویلا خدا از ... نخواد.این چطور گزینه شده نمیدونم.
آدم ... و ... نیست.از دکتر (...) از رؤسا اسبق همین دانشگاه بپرسید.خدا ختم به خیر کند
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
4
0
سلام.تکمیلی پیام.
طی یکسال یک رشته اضافه نشده.14 رشته هم رشته هایی هست که توسط تیم قبلی انجام شده بود.
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
2
عرض سلام خدمت مردم شریف کازرون
شرایط بوجود آمده برای دانشگاه آزاد کازرون قابل پیش بینی بود.دکتر خاتم مرد شریف و محترمی بوده و هست و از پیشکسوتان دانشگاه بودند ولی شرایط مدیریت در واحد های قبلی ایشان با شرایط حال کازرون فرق میکرد و بقول ما کازرونی ها کسی رو میخواست که آب بندی شده بود تو این هوا.
بنظر بنده برخی از دلایل عدم موفقیت دکتر خاتم ساز:
1-آقای خاتم ساز شناختی از واحد کازرون و مشکلات واقعی فراروی خود نداشت و خواسته یا ناخواسته بدون شناخت بر کفایت و شایستگی معاونت اداری و مالی سابق واحد دست به تغییر ایشان زدند و به نوعی بازو توانمند خود را با دست خود قطع نمود.
2-از طرف دیگر در قسمت های دیگر،تیم ایشان نیاز به ترمیم داشت که دچار اشتباه شد و تغییری انجام نداد.
3-ریزش 900 نفری دانشجو مزید بر علت ناموفقیت ایشان شد.
4-عدم توجه به توسعه رشته
5-عدم قبولیت سیستم جدید جهانی بر مدیریت غیر بومی
6-انتخاب معاونی که از شهر کازرون و سیستم شناخت کافی و وافی نداشت
7-اشتباه در مهره چینی کارکنان
و ....
من حال لمجموع نه بعنوان کارمند سابق این دانشگاه بلکه بعنوان یک شهروند کازرونی سپاسگزاریم از همه انسان هایی که برای شهر عزیزمان حداقل گام کوچکی رو برداشته و می بردارند.دست همه را میبوسم و میگوییم با انتخاب صحیح جایگزین وضعیت میتواند خیلی بهتر از حال شود.بازهم تشکر میکنم از دکتر خاتم ساز بابت زحمتشان
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
3
سلام.واقعا" هم واویلا داره واسه گزینه اصلی که میگید.
تو گروه خودش هم قبولش ندارند.اگر از سیصد و پنجاه هیات علمی و کارمند پنج نفر به ایشان رأی دادند!!!!
آرام
|
United States
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
3
درود
باعث خوشحالیه که مدیری به ضعیف بودن دوره مدیریتش اعتراف کنه...
اما ضعف بزرگ آقای دکتر خاتم ساز استفاده از مدیران ضعیف بوده...آقای دکتر خاتم ساز میدان دانشگاه کازرون جای آزمون و خطا نیست...از تجارب دیگران استفاده نکردید برادر...بعضی از مدیرانت نه فقط چهره مطلوبی بین اساتید و کارکنان و کل اهالی کازرون ندارد بلکه باعث تخریب بیشتر شما شده است الان هم دیر نشده...
مدیری در سیستم مدیریتی شما هست که فقط با حرافی و ... از اعتماد شما سوء استفاده کرده و بزرگترین پروژه دانشگاه و شهر را بازیچه پست خود کرده...
مدیر دیگری با شعار در آمد زایی گماردید.در آمد سالیانه این قسمت و کارنامش چی بوده؟
مدیر دیگری که بازوی راست شما بود حتی اخلاق و آداب و چهار چوب کارکنان رعایت نکرد...
آقای دکتر خاتم ساز اکثر اساتید و کارکنان شما رو دوست دارند و به شما حتی ایمان دارند و مطمئن هستند که نیت شما خیر و برکت برای دانشگاه و کازرون هست.اما تیم همراه شما نه اینکه همه خوب نیستند.چهره های خوب هم در تیم شما هست اما کننده کار نیستن اون هم در این شرایط خاص شما دنبال مدیر باتجربه وموفق باشید...
استفاده از مدیران حاشیه دار با کارنامه درخشان در واحد کازرون نتیجه منفی میشه...
انشالله که خدا کمک کنه و شما هم از این به بعد موفق باشید...
آزاد
|
United States
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
0
سلام
جناب آقای دکتر خاتم ساز:
تو این مدت یکساله پرونده بیمارستان دانشگاه و وامها چطور پیگیری شد؟؟؟
آیا با شعار و حرف چیزی درست شد؟؟
چرا از همه نیروها کمک نگرفتید فقط اکتفا به یک نفر کردید؟؟؟؟؟آیا دوستانت بهت تذکر ندادند که این آقا تا وقتی که منفعتش در کار هست کنار شما می ماند؟؟؟
چرا از مدیران قبل کمک نگرفتید که رشته جدید اضافه شود؟؟؟؟
این دانشگاه که حدود سه دهه از تاسیسش میگذرد زمانی که غنی و توانا بود و بنیه مالی داشت و حتی می توانست چند کارخانه و موسسه تولیدی داشته باشد اما به خاطر منفعت بعضی از مدیران و بیخیالی نیمه ورشکست شده چطور با این وضعیت میشود بخش دانش بنیان آن بدون تخصص مدیر به ثمر رساند؟؟؟
در آخر فعلا نظر نماینده محترم مجلس برای تغییر مدیریت برجسته هست اساتید و کارکنان اکثرا رغبتی به تغییر ریاست ندارند...پس اصلاح فرمایید مطمئن باشید با پشتکار و صداقت شما و کمک دوستان موفق می شوید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
اقا شما كه عادل هستيد هويتتان اشكاره با اين نظرتون اتفاقا ايشان انساني محبوب و قابل احترام هستند و طي مديرتشان نشان دادند كه فردي مدير و با درايت و با توانايي بالا هستند البته ارزوي موفقيت براي دكتر خاتم ساز ميكنيم ولي اگر هم بخواهد تعويضي صورت گيرد گزينه مناسبي است و شما از جانب جمع صحبت نفرماييد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
سلام من يكي از اعضاي هيات علمي هستم و اميدوارم اقاي دكتر خاتم ساز ماندگار باشند ولي گزينه اصليه نامبرده را نيز از لحاظ اصالت و محترم بودن كاملا قبول دارم و ايشان را گزينه اي مناسب ميدانم در زمان مديريت ايشان كارهاي خوبي در حوزه پژوهشي انجام شده كه بهتر است از روي بغض و عقده هاي شخصي به مسيله نگاه نكنيم يا حق
خیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
2
کاهش تعداد دانشجو، فقط مشکل دانشگاه آزاد نیست. پیام نور وضع به مراتب بدتری داره. روند کاهش تعداد دانشجو در سالهای آینده تشدید میشه و امروز میبینید که سوغات سالها سواستفاده از مدرک گرایی و دانشگاه گرایی مردم، چیزی جز تعداد بالای بیکاران و دانشگاههای ناکارآمد و کم مخاطب نیست. مسئولین دانشگاه آزاد و پیام نور باید بدونن که امروزه جوانها بیدار شدن و طب مدرک گرایی به شدت افت کرده و دیگه جوانها به تحصیل در دانشگاهها دلبستگی ندارن. چون میدونن که هیچ عاقبتی جز بیکاری نداره. تازه از بین آقایان، بیش از ۵۰ درصدشان فقط برای فرار از سربازی میان دانشگاه و هدفشون اصلا کسب علم نیست. باور کنید اگه به جای دانشگاه، فقط ۴ سال رو در بازار آزاد شاگردی کنن، نتیجه ای مطلوب تر از کسب مدرک دانشگاهی نصیبشان می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
سلام گزینه اصلی انسانها وارسته ای هست فقط عیبشان اینه که معدودی مثل آقای ... خودشون نمیاد بنده خدا اینجا مسؤول بشه اینه که دکتر اسفندیاری که گزینه اصلی شدند فردی قانونمند منظم و مدیر و مدبر است و مسلما چنین شخصی به محاق افراد قانون گریز خوش نمیاد ولی دکتر محکم باش اکثریت با شما هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
2
0
درود بر گزینه اصلی محکم باش ما پشتت هستیم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
دانشگاههای آزاد، پیام نور و علمی کاربردی در سراشیبی سقوط هستن. تعداد دانشجویان و انگیزه اونها جهت تحصیلات دانشگاهی، روز به روز نزول میکنه و علتش هم کاملا مشخصه: بیکاری.
وقتی من نوعی، می بینم که لیسانس و فوق لیسانس و حتی دکترای جامعه دارن تو بیکاری دست و پا میزنن، خوب اصلا دیگه انگیزه برای دانشگاه رفتن ندارم.
تعطیلی این دانشگاهها بسیار نزدیک و قریب الوقوعه. حتی نمیتونن هزینه های خودشون رو هم تامین کنن. متاسفم برای عده ای جوان لایق که دارن تو این دانشگاهها، حق التدریس کار میکنن و باید به زودی همین شندرغاز رو هم رها کنن. کارمندان و هیات علمی این دانشگاهها هم کاملا در معرض خطر بیکاری هستن.
کلا همه جوره اشتغال داره تو کشور تقویت میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
درود بر کسی که ایشون را گزینه اصلی کرده ما حمایت میکنیم باز هم درود
سلمان فارسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
سلام
تغییر مدیریت در دانشگاه سلمان فارسی نیز نیاز این شهرستان است. عدم توسعه رشته جدید- تیم مدیریتی ضعیف و غیر بومی- عدم تعامل با شهر- قوم گرایی و بی توجهی به کارمندان دانشگاه و عدم پیگیری سایت پردیس دانشگاه و نداشتن فضای کافی برای کلاس در دانشگاه و استفاده از نیروهای منزوی در مجموعه و نبود هماهنگی بین مدیران بخشهای مختلف معضلی است که دیر یا زود وضعیت دانشگاه را به بن بست خواهد کشاند.
علارغم تلاشهای بی وقفه مدیریت قبل و کمک از شخصیتهای بانفوذ همچون حضرت آیت الله ایمانی متاسفانه امروز سیر نزولی را در این دانشگاه داریم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
سلام والله خوب تا الان دانشگاه سر پا مونده حوزه پژوهش که خنثی ،اداری مالی غریب وتند وندانم چه کار.آموزش که نرم ولطیف وبی تجربه .دانش بنیان که فقط لباس میپوشن و دفتر دستک درست کردن.دانشجو کم رشته جدید ناموجود و در آخر بیمارستان بدون پزشک و تجهیزات...
استاد ناراضی .پرسنل ناراضی و هیچ چیز سرجای خودش نیست.
اما آقای مهندس که پیگیره و با وزیر و نماینده وامام جمعه و... کامل رایزنی کرده و میکنه همه چی درست میکنه...
آقای دکتر خاتم ساز از تمام نیروها استفاده کن یا حداقل از اونایی که شایستگیش داشته باشند شرایط،سخته گول حرف این دو سه نفر نخور...خیلی نیروهای بالقوه هستن که به خاطر این دو سه نفر بالفعل نمیشن...
هیئت علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
1
اشتباه نکنید ،احتمال ریاست حافظی بیشتر از همه هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
اقا شما كه عادل هستيد هويتتان اشكاره با اين نظرتون اتفاقا ايشان انساني محبوب و قابل احترام هستند و طي مديرتشان نشان دادند كه فردي مدير و با درايت و با توانايي بالا هستند البته ارزوي موفقيت براي دكتر خاتم ساز ميكنيم ولي اگر هم بخواهد تعويضي صورت گيرد گزينه مناسبي است و شما از جانب جمع صحبت نفرماييد
حق شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
2
0
معاون پژوهشي هر واحد مفز متفكر مجموعه است در زمان معاونت دكتر اسفندياري جهش امتيازات پژوهشي كه نهايتا منجر به بالا رفتن رتبه دانشگاه گرديد را شاهد بوديم ادعايي كه مستندات آن در واحد موجود است بنده به عنوان يك عضو هيات علمي آرزو دارم ايشان اين پيشنهاد را قبول بفرمايند يا حق
پاسخ ها
هپیت علمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
کدام جهش؟چند تا مجله راهاندازی شد؟چند تا آزمایشگاه راه اندازی شدُ؟چند قرارداد با بیرون دانشگاه بسته شد؟جواب هیچ است.تنها کار مفید این که .... شد که ایشان هم به دلیل تقلب علمی در حال اخراج از دانشگاه شیراز است
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
در پاسخ به حق شناس و سه ناشناس که جز همون پنج به سیصد و پنجاه شاید باشید.
بابا دیگه پولی نیست که بودجه پژوهشی باشد.
طومار اجباری که اغلب داریم پر میکنیم یا اجبار رودرواسی که اون دنیا بانی هاش باید پاسخ بدن برخی هم بخاطر گزینه اصلی.
همه اینو به پیر و پیغمبر میدون و میگن.خودش هم از همه بهتر میدونه اینرو
shima
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
1
دکتر خاتم سازبه درد یک دانشگاه ۶هزار نفری نه تنها نمیخورد بلکه هیچ کارو فعالیتی برای دانشگاه طی این ۱سال انجام نداده ایشون فقط به درد دانشگاه ۲هزارنفری ضرقان میخورد به عبارتی این لباس برای دکترخاتم ساز گشاد بود.....پس باید درود فرستادبه مدیریت قبلی که ۵سال دوام اورد...دراخر اینکه دکتر حافظی بهترین گزینه مدیریت دانشگاه می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
درود بر گزینه اصلی محکم باش ما پشتت هستیم
همکار سلمان فارسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
بله جناب سلمان فارسی
تنها دانشگاه دولتی شهر یعنی سلمان فارسی وضعیت اسفباری داره، متاسفانه داد قشر کارمند و دانشجو هم به جایی نمیرسه
با ... هم صحبت شده. قول دادند پیگیری کنند. وضعیت همه دانشگاههای کازرون نیاز به بازنگری دارد.
در سلمان فارسی وضعیت خیلی بدتر از ازاد و پیام نور هست منتها ترس کارکنان از اخراج باعث شده هر نوع توهین و بومی ستیزی را تحمل کنند. اضافه کاری ما را قطع کردند. معاون ... هر جور دلش بخاد با ما رفتار میکنه غافل از اینکه در گذشته و دوره مدیریت این بزرگوار دانشگاه داشت تعطیل میشد.
یاد دوران دکتر پولادی بخیر
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
4
0
درود بر دكتر اسفندياري و همچنين دكتر خاتم ساز چون فكر ميكنم داراي يك نگرش فكري هستند
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
به نظر من هم دکتر اسفندیاری گزینه مناسبی است به جز چند نفر انگشت شماره معلوم الحال آنها که به فکره بقا دانشگاه هستند با ایشان موافقند امید که ایشان هم قبول زحمت کنند
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
2
0
نمیدانم چه کسی نماینده یا دانشگاه استان کدام یک دکتر اسفندیاری را انتخاب کردند ولی بی شک انتخابه درستی است البته اقای دکتر خاتم ساز هم قابل احترامند
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
هر سه عزیزه مطرح شده خوبند و دارای سابقه و شناخت واحد ولی به نظره من اولویت 1-دکتر اسفندیاری2-دکتر رفیعی3-دکتر حافظی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
3
0
من به نظرم دکتر رفیعی و دکتر اسفندیاری گزینه های مناسبی هستند چون هر دو باهوش و احترام گزارند
هیئت علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
اشتباه نکنید ،احتمال ریاست حافظی بیشتر از همه هست .
سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
سلام
عامل قطع درختان دانشکده دامپزشکی چه کسانی بودند؟
عامل نارضایتی دانشکده دامپزشکی چی بود؟
یاد زمانی بخیر که حتی بدون حضور یا مشورت مدیر برگ.درختی جابجا نمیشد...
متاسفانه در تمام حوزه ها و دانشکده ها میشه گفت ضعف شدید مدیریت احساس میشه...اما چه کسی باید پاسخگو باشد؟
چرا رشته پزشکی از دفترچه حذف کردند؟
چرا وضعیت بیمارستان بلاتکلیفه؟
چرا رشته جدید اضافه نشده و دنبال کننده نیست؟
چرا همش حرف از نا امیدی نداشتن و پایان هست؟
ودهها چراهای دیگر...
جمع بندی کرده و آسیب شناسی کنید ببینید این همه مشکلات در عرض یکسال همش به کاهش دانشجو هست؟
مطمئن باشید که مشاوره گرفتن از افراد کم تجربه یا تند رو بی تاثیر نبوده...
حوزه معاونت پژوهشی عملا وجودش فقط تابلو و اتاقش هست...
آموزشی هم بسیار ضعیف...
اداری مالی که خوب تشخیص داد و رفت...
کاش بقیه معاونتها و مدیرها شهامت رفتن مثل اداری مالی داشتن...
طرف سفارش شده که حتما باشه...آقای معاون چرا باید باشی؟سرنوشت 400 خانواده و زندگیشون به این دانشگاه هست...
اقایی که بازنشسته آموزش و پرورش هستی از اونجا و جاهای دیگه حقوق میگیری و از امتیاز همه چیز استفاده کردی و.میکنی چرا یقه دانشگاه آزاد گرفتی؟؟حالا با هر ترفندی هیات علمی شدی و باقی ماندی و تمام حقوق هیات علمی هم دریافت میکنی...چرا در همه موارد اظهار نظر و دخالت میکنی؟؟چرا عرصه برای همه تنگ.کردی؟
به قول خود شما هیچ کس تو این دانشگاه با شما خوب نیست و شما رو قبول ندارند...چرا با این پیشینه با جلو انداختن قدرتهای سیاسی خود را بزرگ و مهم و تاثیر گذار نشان میدهی؟
آقای دکتر خاتم ساز نماینده منتظر تغییر مثبت در مدیریت شماست...نه تغییر شما...
همه جا صحبت از مدیریت و سابقه خوب شما هست پس اگر به میل یا غیر از میل خود بروی فردا خود شما با این سوال که چرا نتوانستم رو برو.میشوید...
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
امیدوارم هر کدوم از این سه نفر بشن راه دکتر خاتم ساز را نروند و همه معاونین را در اسرع وقت تعویض و از افراد با کارایی بالا استفاده کنند به امید روزی که با حب و بغض صحبت نکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
سلام
عزیزان چرا این همه شلوغش کردید؟
یک.مدیر شایسته و لایق و باشهامت اومده گفته کارنامه یکسالم اینطوری بوده از طرفی ... هم تمایل به تغییر رئیس واحد داره...
حالا ما هم باید اتش بیار معرکه باشیم؟
این کار درستیه؟
بنده خدا خودش میگه انتخاب مدیرانم اشتباه کردم و بهتر میتونستم مهره چینی کنم...
بهش فرصت بدیم کمکش کنیم نه از الان بشینیم بگیم کی بهتره بیاد...
چرا از آقای دکتر اسفندیاری در حوزه پژوهش استفاده نشه که الان ...؟
چرا از اساتید لایق دیگر در حوزه معاونت آموزشی و اداری مالی استفاده نشه؟؟این همه استاد لایق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
آقای دکتر خاتم ساز خسته نباشی...احتمال چنین نتیجه ای دور از ذهن نبود و کاملا معلوم بود که چی میشه...ما کل دوستان زمانی که تشریف آوردید همه حمایت کردیم و گفتیم که بهترین گزینه شما هستید...اما متعجبیم چرا در انتخاب مدیرها این همه ضعیف عمل کردید؟!معاونت پژوهشی که باید عوض میشد دست نزدید...
آموزشی با این تغییر کلا سیر نزولی در پیش گرفت...
اداری مالی از بیرون آوردید
تغییرات نابجا در دانشکده پزشکی...
اصرار بر پابرجا بودن رئیس دانشکده دامپزشکی...
دوری تمام رفقای قدیمی وناامید شدن از عملکرد شما...
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
اقای خاتم ساز چرا با توجه به شرایط بد دانشگاه دوباره
از ... بازنشسته استفاده میکنی اوفقط دنبال ... می باشد
کارآگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
سلام.
بر اساس کنکاش در ساعات ناشناسان حامی دکتر اسفندیار ساعات مشکوک میزند دقت فرمایید:
مثلا" ساعت بیست و یک هفده،بیست یک و بیست،بیست یک و بیست و سه،بیست و یک بیست و پنج،بیست و یک بیست نه.
شم کارآگاهی میگه همه یک نفر هست.
بنظر شما چطور؟؟؟؟
درسته؟!؟!؟؟؟؟
الله اکبر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
انشاءالله در قضاوت های خود خدا را ناظر بر کارها بدانیم و در فکر این باشیم که کسانی در دانشگاه هستند که توان کارکردن دارند در گذشته هم در سطح مدیران بوده اند ولی چون چاپلوس نبوده اند و ریاست جدید دانشگاه هم کمتر با آنها برخورد داشت نتوانست درست نیروهای مورد نظر را شناسی کند هنوز هم دیر نشده جناب اقای دکتر خاتم ساز اگر مدیران سابقه دیگر کارمندان زیر نظر خود را ندانند چیدمان آنها هم مشکل می شود از با تجربه های دانشگاه استفاده کنید خدا با شماست
مدیران آینده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
با سلام
حسب صحبت‌های دکتر خاتم ساز و کامنت های گذاشته شده من دانشجو ارشد مدیریت مالی این واحد دانشگاهی متوجه موضوع شدم که شرایط فعلی دانشگاه آزاد کازرون نیاز به کسی دارد که مولفه های زیر را داشته باشند:
-دانش آسیب شناسی سازمانی
-مسلط به مسایل مالی
-مسلط به فن حسابداری
-تحلیل گر اقتصادی
-دانش مدیریتی
-شناخت کافی و وافی رو کارکنان و اساتید
-مورد مقبولیت قشر محترم دانشجویان،اکثریت کارکنان و اساتید
-ارتباط خوب با رؤسای ادارات شهرستان
-مورد قبول مسئولین شهرستان نماینده محترم و فرماندار عزیز
-از نخبگان بومی شهرستان کازرون
و
..
هزاران که در وجود استاد عزیزم جناب دکتر حافظی قابل شهود و بیان بوده و هست.
التماس دعا
یا حق
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
من دانشجوی دانشگاه آزاد نیستم، ولی دلیلی که ایشان برای عدم موفقیت مدیریتش آورده، کاهش تعداد دانشجویان، ربطی به مدیریت نداره. الان این مشکل تو کل کشور هست. اگه یه جستجو در اینترنت داشته باشید میبینید که دیگه ماه عسل دانشگاههای شهریه ای تمام شده. حالا مثلا دکتر اسفندیاری یا حافظی یا هر کس دیگه ای بیان، نمیتونن جلوی کاهش تعداد دانشجو رو بگیرن.
کاهش جمعیت دانش آموزی از یک طرف و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی از طرف دیگه، باعث شده که تحصیل در دانشگاهها از رونق بیوفته و این وسط، دانشگاههای شهریه ای از همه بیشتر ضرر کردن، چون تو این تورم و گرانی، مردم از خورد و خوراکشون زیاد نمیکنن که بخوان شهریه دانشگاه هم بدن.
راستی من متوجه نشدم، قبلا شنیده بودم دانشگاه آزاد کازرون 6000 دانشجو داره، الان تو متن خبر نوشته شده سال آینده تعدادشون میشه زیر 1000 نفر!!! یعنی طی یک سال و اندی، 5000 نفر از دانشجوها کم شدن؟؟!! اگه 5000 تا کم شده، پس چرا میگن کاهش 600 نفری؟؟!! اگه میشه یه گزارش آماری دقیق بدید. بمب هسته ای هم یه جا بیوفته، اینقدر تلفات نداره.
به نظرم، موضوع فراتر از کاهش 600 نفری هست که این مدیر رو وادار به اعتراف به ضعف مدیریتی کرده. اگه واقعا تعداد دانشجوها به 1000 نفر برسه، اصلا باز بودن و فعالیت دانشگاه، توجیه عقلانی و اقتصادی نداره، چون حقوق هیات علمی رو هم نمیتونه دربیاره!!
البته پیام نور کازرون هم وضعیت مشابهی داره، پیام نور رو دیگه نمیشه اسمش گذاشت دانشگاه، بیشتر مدرسه هست!! فکر کنم همین الان زیر 1000 نفر دانشجو داره. کارمندان دانشگاه هم کاملا بیکار و مشغول استراحت هستن...
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
احتمالا منظور تعداد دانشجوی جدیدالورود به دانشگاه است که به زیر 1000 نفر کاهش پیدا کرده و نه کل دانشجویان
شادباشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
دیگه دوره زمامداری دانشگاه آزاد به سر اومده.
مردم دیگه پول یامفت ندارن بریزن تو حلق دانشگاه آزاد.
حالا هی رییس عوض کنید، چه فایده؟ اقتصاد مملکت هم میتونید درست کنید؟بیکاری رو هم میتونید درست کنید؟
8 میلیون بیکار تحصیلکرده داریم، حالا دانشگاه آزاد کازرون هم میخواد چند هزار تا بذاره روش.
بابا، به پیر، به پیغمبر، اینقدر جیب مردم رو برای هیچ و پوچ خالی نکنید. دیگه دانشگاه تو این کشور مرد، مجلس ختمش هم گرفتیم. جمع کنید این بساط کاسبی رو.
تو هر خونه 1 یا 2 جوان بیکار نشسته، سرخورده و افسرده، مایه عذاب و غصه پدر و مادر. حالا تعداد دانشجو کم شد که شد، مثلا چه اتفاقی می افته؟
تو هر روستا و محله ای یه دانشگاه هست که چی؟ کازرون یه دانشگاه براش زیاده. 6 سال پیش دکتر خدادوست تو تلویزیون گفت که این همه دانشگاه بدون داشتن اساتید باتجربه و کاربلد، به کشور ضربه میزنه، ولی کو گوش شنوا! حرص و طمع آقایون برای خالی کردن جیب مردم، تمومی نداره. کی به فکر کشوره؟
اینکه 20 تا رشته اضافه بشه، ولی هیچ شغل یا زمینه کاری تعریف شده و موثری تو جامعه براشون نباشه، هنره؟
ایجاد رشته جدید که کاری نداره:
آبیاری گل قالی، آبیاری گیاهان دریایی، محافظت از تخم پرندگان، و ... و ....
الان نقشه جامع علمی کشور و طرح آمایش سرزمینی دانشگاهها اصلا اجرا میشه؟ مثلا قراره ما در چشم انداز بیست ساله، رتبه اول علمی منطقه باشیم. ولی قطعا رتبه اول بیکاری منطقه رو هم داریم، شک نکنید.
عضو هئیت علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
2
عملکرد دو گزینه مطرح در معاونت پژوهشی چه بوده است؟در دورانی که دانشگاه پول دار بود نه توانستند مجله چاپ کنند نه توانستند آزمایشگاهی تجهیز کنند. فقط پول پژوهش را ... کردند. در دوران معاونت آقایان چند نفر دانشیار و استاد شدند؟ زشت است که تعداد دانشیار و استاد کازرون از دانشگاه های کوچکی مانند فسا و جهرم و استهبان کمتر است. ضمنا کدام قانون مداری ... آقایان بعد از دو ماه از خارج برگشته و با نفوذ ایشان بر روی رئیس دانشکده .... حتی غیبت ایشان رد نشده است در حابی که هئیت علمی حتی با یک روز غیبت از حقوقش کم می شود
مخاطب خاص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
1
0
دکتر خاتم سازبه درد یک دانشگاه ۶هزار نفری نه تنها نمیخورد بلکه هیچ کارو فعالیتی برای دانشگاه طی این ۱سال انجام نداده ایشون فقط به درد دانشگاه ۲هزارنفری ضرقان میخورد به عبارتی این لباس برای دکترخاتم ساز گشاد بود.....پس باید درود فرستادبه مدیریت قبلی که ۵سال دوام اورد...دراخر اینکه دکتر حافظی بهترین گزینه مدیریت دانشگاه می باشد
عزیزم زرقان با (ض )نوشته نمیشه ....
ضمن اینکه دلت بخواد زرقان کار کنی....بی ادب
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
با سلام بهتره دوستان به نظرات هم احترام بگذارند من در دو دوره مدیر بودم دکتر شریفی پتانسیل خوبی داشتند الحق و النصاف دکتر خاتم ساز هم دست کمی از ایشون ندارند منتها شرایط زمان دکتر خاتم ساز به لحاظ افت دانشجو کمی سخت تر شده یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
گزینه اصلی و دو سه رفیقش خیلی از خودتون تعریف الکی کردید
جمعی از کارکنان واحد کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
از زحمات جناب آقای دکتر خاتم ساز و صبر و شکیبایی ایشان در یکسال گذشته سپاسگزاریم و امیدواریم در سالهای آتی نیز همچون سال گذشته در پست ریاست این واحد که به حق شایسته جنابعالی است موفق و پیروز باشید
کارمند دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
ضمن عرض تشکر از استاد بزرگوار جناب آقای دکتر خاتم ساز
اینجانب به جای افرادی که توانایی درک تفاوتها را ندارند از شما بابت مطالب مغرضانه بیان شده عذرخواهی می کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
گزینه ... واقعا واویلا داره، احسنت به اون که گفت واویلا
حق شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
2
0
معاون پژوهشي هر واحد مفز متفكر مجموعه است در زمان معاونت دكتر اسفندياري جهش امتيازات پژوهشي كه نهايتا منجر به بالا رفتن رتبه دانشگاه گرديد را شاهد بوديم ادعايي كه مستندات آن در واحد موجود است بنده به عنوان يك عضو هيات علمي آرزو دارم ايشان اين پيشنهاد را قبول بفرمايند يا حق
کادر هییت علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
با سلام دوستان عزیز فراموش نکنید که در سالهای قبل عزت و احترام به افراد در دانشگاه چگونه بود جوی ناارام وعدم امنیت شغلی داشتیم الحق اقای دکتر خاتم ساز به تمامی ما یاداور شدند که چگونه باید به انسانها اهمیت داد و با انها رفتار صحیح ومناسب داشت از طرفی کارنامه افراد معرفی شده را با دقت بررسی فرمایید
هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
هر یک از گزینه های حاضر در دوران معاونت قبلی خود میزان کارایی خود را نشان داده اندوبا دید بسیار خوشبینانه خودشان اگر با خود صادق باشند نمره 2 نیز دریافت نخواهند کردوصدآفرین به صداقت دکتر خاتم ساز که با وجود پرونده بسیار درخشان خود این گونه متواضعانه،سختگیرانه وصادقانه به خود نمره می دهند،نمره بیست رو باید دیگران به انسان بدهند که قطعا بیش از 95 درصد از پرسنل این نمره20 را به آقای دکتر خاتم ساز خواهند داد.
هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
آقای دکتر خاتم ساز به نظر من نمره شما 100 هست، چرا که احترام به شخصیت هیات علمی که در دوره قبل بطور کلی نادیده گرفته میشد برای جنابعالی در اولویت میباشد که مطمئنا نشات گرفته از اصالت و شخصیت والای شما میباشد .مشکلات کنونی دانشگاه نیز مربوط به همین یکسال نبوده و ریشه آن را باید درسالهای پیشین جستجو کرد که انشاالله با درایت جنابعالی حل خواهد شد.ما 100 درصد از شما حمایت میکنیم.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
جالب است نظراتی که مخالف سیاست شما در به هم زدن جو دانشگاه است را چاپ نمی کنید.از بی طرفی شما ممنونم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
آقای ... ،یقینا اگر سمتی به شما داده نشده بود نظر متفاوتی داشتید
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
آقای دکتر خاتم ساز
هیچگاه یادمان نمی رود دوران پر التهاب و پر استرس و نگرانی و کینه ورزیهایی که به دور از انصاف و جوانردی بود تازه داشت طعم ارامش را می چشیدیم که البته باز این را می دانستیم که طمع ورزان آرامش را خواهان نیستند و بخاطر مطامع زودگذر دنیا شما و مجموعه را تخریب خواهند کرد تا به منافعشان بازگردند جای تاسف برای مسوولین استانی است که برای امدن شما چقدر تلاش نمودند و امروز سنگر را خال گذاشته و فقط نیمه خال لیوان را می بینند .امیدواریم حداقل مجموعه شهرستان که با مشکلات دانشگاه شاید بیشتر از بقیه واقف باشند بتوانند گره گشای مشکلات پیش امده باشند و از همین جا بخاطر کم لطفیهایی که این روزها باعث رنجش شما شد به نوبه خود عذرخواهیم.قطعا صبر و تحمل شما در کاهش مشکلات بر کسی پوشیده نخواهد بود.همتتان را می ستاییم و برایتان بهترینها را خواستاریم.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
1
از نظر اینجانب آقای دکتر خاتم ساز در خصوص نمره مشروطی به خود شکسته نفسی فرموده اند و توقع زیادی از خود دارند. از نظر ما نمره ایشان عالی می باشد.
هیئت علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
1
1
تفاوتها ازعملکرد بانمره 10 مشخص است . بستن قرارداد ترکمنچای بیمارستان - انجام ندادن کوچکترین کاری برای گرفتن رشته جدید حتی نزدیک بود رشته پزشکی وپرستاری هم برود- پرداخت نکردن چند ترم حق التدریس استادان که با اعتصاب آنها پرداخت شد- دادن وعدهها ی قشنگ اما ... به کارمندان وساکت کردن آنها- پرداخت ... حق ماموریت به راننده ای که هر روز ایشان رابه شیراز میبرد - اضافه کردن چند معاون و مدیرکل که هیچ خاصیتی برای دانشگاه بجز ضرر نداشت - پرداخت نکردن اقساط بیمارستان- مانتوی شدن دانشجویان که باید به مسئولین و مردم کازرون تبریک بگویم-قطع درختان ساختمان دامپزشکی-
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
جای سوال که چرا مشاور اصلی یک دانشگاه بسیاربزرگ یک ... می باشد یعنی هیچکدام از هیات علمی ها توانایی این مشاوره ها را نداره ..چرااصلا به ایشان اضافه کاری داده میشه .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
1
صرفه جویی یکسال ریاست اقای ذکتر خاتم ساز
... و.........که دو سال قبل باید میرفت سالانه
72 میلیون حقوق واضافه کاری
مدیر ... و دو کارمند مربوطه سالانه 90 میلیون
معاون ... غیر مرتبط سالانه 24 میلیون
راننده که روزانه باید رییس را ببره و بیاره سالانه 24 میلیون
هزینه ماشین رییس سالانه حداقل 30 میلیون
جمع میشود 213 میلیون صرفه جویی خوبی بوذه البته هزینه های صرف شده برای ... را هم اضافه کنید به عدد قابل توجهی خواهید رسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
1
خاتم ساز گزینه دانشگاه ازاد جیرفت است که اینطور در جیرفت شایعه شده است و طی هفته های اینده معرفی می شود.
واحد جیرفت هم اوضاع مناسبی ندارد
حقوق معوقه کارکنان
کمبود دانشجو
هزینه ها بیشتر از درامد هستند
جیرفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
سلام.اونجا هم بقیه مقصر می شوند از جمله :رییس استان و مسئولین و مدیران ضعیف واحد جیرفت.ببینید.
ایمان دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
 با تشکر از زحمات دکتر خاتم ساز..
و تبریک پیشایش به برادر عزیز،مومن، متدین و کاربلد جناب اقای دکتر حافظی که طی حدود چهار پنج سال معاون امور مالی دانشگاه بودن واقعا با تمام توان در خدمت دانشجویان و دانشگاه بودن و لیاقتش چنین پستی و حتی بالاتر هم دارن انشاالله که موفق باشن
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
فقط دکترحافظی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
سلام . فقط آقای حافظی لایق همچنین مرتبه ایی هستند چون هم شخص پر تلاش و زحمت کش هستند وهم تمام وکمالنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷