پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۵۳
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
دکتر خاتم ساز در مصاحبه اختصاصی با کازرون نما:
دکتر سعید خاتم ساز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، در مصاحبه اختصاصی با کازرون نما، ضمن دفاع از عملکرد یکساله خود، به تشریح وضعیت این دانشگاه در حوزه های مدیریتی، مالی، دانشجویی، فرهنگی و نیز بهره برداری از بیمارستان امام علی(ع) این دانشگاه پرداخت

طی روزهای گذشته، درحالی زمزمه هایی مبنی بر قوت گرفتن احتمال تغییر رئیس بزرگترین مجتمع دانشگاهی شهرستان کازرون که تنها یک سال از تصدی این مسئولیت وی می گذرد از محافل خارج از دانشگاه به گوش رسید، که اخبار درون دانشگاه حکایت از دغدغه ها و گلایه ها و عدم رضایت مدیر این مجموعه از برخی انتصاب های خود و وضعیت جذب دانشجو و نمره عملکرد خود بود که در جلسه شورای اداری نیز صراحتا بیان نمود. با این حال اما، پس از انتشار این اخبار، جمعی از اساتید هیئت علمی و معاونین و کارکنان این مجموعه، با انتشار نامه ای در قالب جوابیه، به اخبار منتشر شده واکنش نشان داده و ضمن تکذیب اساس خبر تغییر مدیر این دانشگاه، و اعتراض انتشار ناقص صحبت های رئیس در شورای اداری دانشگاه، عوامل بیرونی و عدم حمایت های استانی و شهرستانی از ایشان را عامل کاستی ها دانسته و حمایت خود را از دکتر خاتم ساز و مدیریت یکساله ایشان اعلام و ادامه یافتن مسئولیت ایشان را خواستار شده بودند.

بر همین مبنا کازرون نما برای روشن شدن ابعاد بیشتری از این مساله و انتقال بی واسطه نظر رئیس دانشگاه آزاد درخصوص مسائل این دانشگاه، مصاحبه ای اختصاصی را با دکتر سعید خاتم ساز ترتیب داد که گفتگوی ایشان با رحیم زارع خبرنگار کازرون نما به شرح زیر است:

 نگاه سلیقه ای و منطقه ای، مانع از جذب رشته های خوب تحصیلات تکمیلی شد / دانشگاه را با 4 سال زیان دهی تحویل گرفتم / از معاونین و مدیران خود راضی هستم

کازرون نما: جناب خاتم ساز با گذشت یک سال از مدیریت در دانشگاه آزاد کازرون، وضعیت مجوعه تحت مدیریت خود را چگونه ارزیا بی می کنید؟

دکتر خاتم ساز: به نام خدا؛ هر مدیری از نظر من باید برای موفقیت خود و مجموعه مدیریتی مسایل را شفاف و با صداقت ارزیابی کند. متاسفانه در آخرین جلسه شورای اداری دانشگاه، من نیز به جمع بندی واضح و صریح مسایل پرداختم که ظاهرا به طور ناقص به رسانه ها انتقال داده شد و برداشت دیگری از آن سخنان شده است.

ببینید هدف من از آن سخنان در شورای اداری، شناسایی نقاط ضعف و پیشبرد مجموعه به سوی تحقق چشم انداز دانشگاه بوده است. اگر ما در جذب منابع مالی و درآمدی نتوانسته ایم موفق باشیم، دلایل متعددی وجود دارد که باید شناسایی و رفع شوند، کاهش جمعیت دانشجویی که گریبان گیر عموم دانشگاه های کشور است، عمده ترین چالش تحقق منابع مالی دانشگاه آزاد کازرون نیز هست.

به نظر من باید استراتژی مناسب تری در نحوه مدیریت و مجموعه اداری به کار گرفته شود به این معنی که مثلا با ارایه خدمات آموزش از راه دور ( از طریق سایت آموزشی) تبلیغات برای جذب بیشتر دانشجوانجام شود، یا با گسترده نمودن شبکه اتوماسیون اداری، به نحوی که دانشجویان به راحتی بتوانند خدمات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت کنند، جذابیت بیشتری برای داشنجو ایجاد کنیم و البته پیگیری افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و...

و مهمتر از همه، نکته مورد غفلت قرار گرفته در سخنان من، توجه به ایجاد وفاق و همدلی در مجموعه مدیریتی و آموزشی است که به نظر من با کمی صبر و از خود گذشتگی، می توان موانع کنونی برداشته شوند و نباید اجازه بزرگ شدن حاشیه های کوچک و غیر علمی را در یک واحد دانشگاهی بدهیم .

خب دانشگاه آزاد کازرون در سنوات گذشته نیز با این چالش ها روبرو بوده است. به نظر من نباید غافل شویم از تهدیدها و با تکیه بر گذشته درخشان دانشگاه کازرون که جزء 3 دانشگاه برتر استان  فارس هست، دست روی دست بگذاریم و دچار رکود مدیریتی شویم.

کازرون نما: شاید یکی ازچالش های مدیریت شما بحث تکمیل بیمارستان آموزشی امام علی (ع) دانشگاه باشد دراین خصوص توضیح می دهید؟

در زمان قبول مسئولیت بنده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد کازرون، چنین وانمود شد که بیمارستان امام علی (ع) از نظر سخت افزاری و ساختمانی تکمیل شده است و آماده تجهیز و بهره برداری است؛ درحالی که واقعیت چیز دیگری است. پیشرفت فیزیکی ساختمان 80 درصد بود و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان موفق شدیم این بیمارستان را آماده تجهیز کنیم و به نظر من با 3 میلیارد تومان اعتبار دیگر آمادگی واقعی بیمارستان برای تجهیز محقق خواهد شد.

نگاه سلیقه ای و منطقه ای، مانع از جذب رشته های خوب تحصیلات تکمیلی شد / دانشگاه را با 4 سال زیان دهی تحویل گرفتم / از معاونین و مدیران خود راضی هستم

خب با این وضعیت منابع مالی و درآمدی، این خود یک چالش عمده است. به نظر من این بیمارستان بیش از این که برای مجموعه دانشگاه ارزشمند باشد، به عنوان یک گام مهم در رفع موانع بهداشتی شهرستان کازرون خواهد بود. بنابراین نه تنها من، بلکه تک تک افراد مجموعه برای به ثمر رسیدن این هدف بزرگ تلاش کنیم، و برخی محدودیت های مالی را بپذیریم .

جلسات متعددی، رایزنی ها و حمایت های زیادی ازسوی هیات امنای دانشگاه کازرون برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان انجام شده تا بتوانیم شاهد راه اندازی مجموعه ای قوی با ارائه بهترین نوع کیفیت کادر درمانی و آموزشی و خدماتی در این بیمارستان باشیم. در توافقات انجام شده با علوم پزشکی به تکرار قید شده که نوع کیفیت وسایل مورد استفاده در این بیمارستان بایستی از درجه کیفیت عالی برخوردار باشد.

کازرون نما: جناب خاتم ساز وضعیت آموزشی دانشگاه چگونه است؟ ظاهرا در اظهارات خود اشاره کرده اید که با وجود افزوده شدن 14 رشته 600 دانشجو کم شده است.

خود من معتقدم به اهداف توسعه آموزشی نرسیده ایم، ولی این به معنی دست روی دست گذاشتن و سکون آموزشی نیست. واقعیت این است که 25 رشته از مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد کازرون بدون مجوز بوده است. به این معنی که با وجود تشکر و قدردانی از کسانی که پیگیر افزوده شدن مجموعه رشته به این دانشگاه بوده اند، باید گفت که دانشجوی فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ما برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به دلیل عدم تایید مدرک تحصیلی، امکان ادامه تحصیل نداشته است و درسال گذشته تا کنون خوشبختانه موفق شدیم 25 رشته را تاییدیه تحصیلی بگیریم و در رشته پزشکی ببینید درسال گذشته پذیرش فارغ التحصیلان در تحصیلات تخصصی رشد چشمگیر داشته است و در مراکز تخصصی و آموزشی معتبر مشغول هستند.

نگاه سلیقه ای و منطقه ای، مانع از جذب رشته های خوب تحصیلات تکمیلی شد / دانشگاه را با 4 سال زیان دهی تحویل گرفتم / از معاونین و مدیران خود راضی هستم

برای اولین بار معاونت پزشکی و مدیریت پژوهشی شرکت های دانش بنیان را به مجموعه آموزشی افزودیم. در بحث های پژوهشی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد کازرون به عنوان پیشگام در سطح استان مطرح هست.

خب گلایه هایی هم از برخی تصمیم گیران درخصوص افزایش رشته تحصیلات تکمیلی داریم. شاید اگر برخی نگاه های منطقه ای و سلیقه ای نبود، در همین سال گذشته می توانستیم چند رشته خوب آموزشی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزوده کنیم که با مخالفت بالا دستی ها (منطقه) مواجه شدیم.

کازرون نما: آقای دکتر کمی به گذشته برگردیم؛ لطفا در مورد مسایل گذشته که شاید بتوان به آن تارهای مدیریتی گفت صراحتا صحبت کنید.

(خنده) شما خبرنگارها علاقه زیادی به گذشته ها دارید. خب نباید این گونه تلقی شود که داریم فردی را تخریب و یا گذشته را نادیده می گیریم. قصد تخریب هیچ یک از افراد، مدیران و همه افرادی که در گذشته برای پیشرفت این مجموعه تلاش کرده اند ندارم و از همه تشکر می کنم. ولی ظاهرا گریزی ازاین جواب نیست.

نگاه سلیقه ای و منطقه ای، مانع از جذب رشته های خوب تحصیلات تکمیلی شد / دانشگاه را با 4 سال زیان دهی تحویل گرفتم / از معاونین و مدیران خود راضی هستم

در حالی مسئولیت این دانشگاه را برعهده گرفتم که 4 سال زیان دهی مالی را یدک می کشید و این تصمیم سختی برای یک مدیر است. استقراض مالی به دستگاه های مختلف از جمله اوقاف، تامین اجتماعی، بدهکاری به پرسنل به دلیل عدم پرداخت آیتم های مختلف حقوقی، تبدیل بدهی 7 میلیاردی به  27 و نیم میلیارد تومانی بانک ملی به دلیل عدم توجه و سوءمدیریت مالی و دارا بودن نیروی مازاد، این گوشه ای از مسایل مالی بود. البته به نظر من مهمتر از همه، نگاه منفی مدیریتی نسبت به دانشگاه آزاد کازرون در رده های بالای سازمان بود.

ببینید در سنوات گذشته متاسفانه موارد متعددی تخلف اداری و مکاتبات خارج از روال قانونی و به صورت شخصی وجود داشته است که در همین مدت یک سال گذشته بارها برای پاسخگویی جلسات زیادی تشکیل شده است. خوشبختانه می توانم به صراحت بگویم که ذهنیت سازمان مرکزی نسبت به دانشگاه آزاد کازرون به نگرش مثبت تغییر پیدا کرده است و به روال نگرش قانونی باز گشته است. هم اکنون فضای موجود دانشگاه با نگاه رفتار بر مبنای قانون و دستورالعمل است.

چالش عدم وجود حس اعتماد در محیط مدیریتی بر طرف شده است، چون من معتقدم همه افراد مجموعه باید با نگاه اعتماد متقابل رفتار کنند، نباید جزیره ای و شخصی به یک مجموعه آموزشی نگاه شود.

خب موارد گفته شده را به گفته شما می توان تارهای عنکبوتی نام برد که بخشی از توان مدیر یک مجموعه را درگیر خود می کند.

کازرون نما: شما معتقد به تغییر استراتژی مدیریت خود هستید آیا نسبت به انتخاب افراد مجموعه مدیریتی خود ناراضی هستید؟

به نکته خوبی اشاره کردید. استراتژی مدیریت صرفا انتخاب افراد نیست. متاسفانه از صحبت های من این گونه برداشت شد که فلانی از معاونین خود ناراضی است. نه ببینید منظور من به کارگیری روش های مدیریتی است. شاید لازم باشد سیاست های تشویقی و تنبیهی را دربرخی مقاطع به کار گرفت و در مورد برخی شاخصه ها مثلا به طور کلی تغییر نگرش ایجاد کرد. یا مثلا به کارگیری افراد با توانمندی ها و قابلیت های فردی در پست های دیگر لازم باشد. به صراحت می گویم من از مجموعه معاونین و مدیران خود راضی هستم. همه ما اعضای یک بدن واحد هستیم به نام دانشگاه آزاد کازرون که بایستی متحد و همدل و البته با تمام تلاش خود برای رسیدن به اهداف گام برداریم.

کازرون نما: اندکی بپردازیم به مسایل صنفی دانشجویی از جمله خوابگاه و تشکل های دانشجویی و بودجه فرهنگی و...

خب قطعا مدیریت دانشگاه بر اساس حضور دانشجویان نهادینه شده است. دغدغه مجموعه مدیریتی همواره تلاش برای رفع مسایل صنفی بوده است. خب درسال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه نوسازی بخشی از خوابگاه دانشجویی انجام گرفت. از ابتدای حضور بنده در این مجموعه، تاکید کرده ام که با توجه به اهمیت جذب دانشجو در کلیه مقاطع، برای دانشجویان دختر خوابگاه در نظر گرفته شود و حتی در صورت تکمیل شدن خوابگاه های موجود، حاضر به تامین خوابگاه در مراکز اقامتی درون شهری هستیم.

نگاه سلیقه ای و منطقه ای، مانع از جذب رشته های خوب تحصیلات تکمیلی شد / دانشگاه را با 4 سال زیان دهی تحویل گرفتم / از معاونین و مدیران خود راضی هستم

برای برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی، جلسات مناظره، فعالیت های نشریات دانشجویی و تشکل های قانونی موجود، در این مدت هیچ گونه محدودیتی قایل نشده ایم، بلکه در اکثر جلسات فرهنگی، نمایندگان تشکل ها نیز حضور موثر داشته اند. با وجود مشکلات مالی همواره سعی در پاسخگویی به دانشجویان نموده ایم و در صورت لزوم، دانشجویان می توانند شخصا به دفتر بنده مراجعه و مسایل را در میان بگذارند.

 کازرون نما: و کلام آخر...

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از اعتبار و پیشینه مناسبی در استان و سطح کشور برخوردار هست. من و همه مجموعه وظیفه نگهداری این جایگاه و تلاش برای پیشرفت بیشتر این دانشگاه را برعهده داریم. هر مجموعه ای دارای نقاط ضعف و قوتی است. امیدوارم بتوانیم با مشارکت همگانی شاهد ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در زمینه های مختلف آموزشی، رفاهی و دیگر شاخصه های دانشگاه آزاد کازرون باشیم.

معتقدم مدیریت در هر مجموعه ای قطعا دائمی نیست. در اینجا به همه شما و همه مخاطبان رسانه شما و مردم شریف کازرون قول می دهم تا آخرین لحظه نهایت تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن جایگاه دانشگاه آزاد کازرون به کار خواهم بست.

کازرون نما: سپاسگزاریم از وقتی که برای انجام این مصاحبه در اختیار ما قرار دادید

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
بی طرف و راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
3
سلام.حضرت عباسی مصاحبه به دعوت کازرون نما انجام شد؟؟؟
این بازی سیاسی ادامه طومار و ... جهت برگرداندن واقعیت هایی بود که قبلا" به استحضار مردم شریف کازرون رسیده شده است.
همه این رو میدونند.
شما که به رییس قبلی همش گیر دادی،بگو خودت هم چکاره بودی تو این یک سال؟؟چکاری واسه دانشگاه کازرون انجام دادی؟رییس استان و مسئولین شهرستان چه کوتاهی کرده اند که تو نتونستی نمره بیشتر از ده بقول خودت بدهی؟
لطفا"لیست رشته هایی رو که از زمان تصدی گری شما انجام شده رو به اطلاع مردم برسانید.لیست هم نه یک رشته هم بگید ما به توانایی شما پی میبریم.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
در جواب مخاطب دیگری توضیحات لازم داده شد که پاسخ به ابهام شما نیز می باشد
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
2
سلام مگه کسی خودش طومار درست کند و بده معاونتاش مدیران و کارمند و استاد حق التدریس به اجبار امضاء بزنند حمایت هست؟؟؟؟؟؟؟.
قیامتی هم هست.
ولی جناب دکتر خاتم ساز اگر خدایی رییس استان جلو برنامه های شما رو گرفته،ما کارکنان و حتی مردم کازرون جلو ناحقی رئیس منطقه دکتر سارویی خواهیم ایستاد و خواستار عزل ایشان از طریق افتخار شهرمان حاج آقا ایمانی در شیراز خواهیم شد.اینجا طومار که شما باب کردید لازم میشود
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
1
2
سلام.سوالات هم مشخص هست که از قبل توسط دانشگاه آزاد کازرون طرح شده است.غیر از یک تشکل کدوم رو تو جلسات شرکت داده اید.با عرض پوزش از اسم بودجه فرهنگی،تشکل دانشجویی و اسم صنفی،ساده ترین فرد هم میفهمه که سوالات طراحی شده توسط خاتم ساز و گروهش خیلی ساده و تابلو در برابر منتقدین اصلی آنها میباشد.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
سئوالات این مصاحبه توسط خبرنگار کازرون نما طرح شده و ادعای شما صحیح نمی باشد. ضمن اینکه دلیلی وجود ندارد که سایت کازرون نما بخواهد یک مصاحبه ساختگی را منتشر نماید. کازرون نما وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و به لطف خدا همین موجب شده که بدون هرگونه سفارش و اعمال فشاری کار خود را انجام دهد و تنها شفافیت اخبار شهرستان را مد نظر دارد.
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
1
تمامی صحبت ها در مورد رشته ها و مسائل مالی کذب محض بوده و سوء مدیریت فعلی دانشگاه آزاد کازرون ربطی به گذشته نداشته و توجیه عدم موفقیت مدیریت فعلی می باشد. البته اگر مدیران قبلی صلاح بدانند اسناد و مدارک مربوطه را نیز ارائه خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
3
0
قابل توجه همه اقاي دكتر شريفي مديريت قبلي در زمينه جذب رشته گل كاشتند و ثمره ان اين است كه هنوز دانشگاه پابرجاست انصاف داشته باشيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سياوش گل خر زهره كاشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
کاش در مورد خرید مرخصی ها و ماموریت های رئیس قبلی هم صحبت می شد. ضمنا دانشگاه آزاد کازرون در زمانی که بقیه دانشگاه ها مثل استهبان و جهرم و فسا رشته می گرفتند خواب بود. حتی یک مرکز کوچک مثب میمند 5 رشته ارشد گرقته است و تعداد دکتری گرفته شده توسط دانشگاه آزاد فسا و جهرم و استهبان که یک پنجم کازرون هئیت علمی ندترند بیشتر از کازرون است. دانشگاه های کوچکی مثل سروستان و زلهدشهر هم خیلی بختر از کازرون رشته گرفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
سلام
دکتر خاتم ساز که دیگه رفت...حکمش زدن برای واحد جیرفت.
ایشالله که اونجا موفق باشه...
آقای مهندس هرجا بذارنش اوضاع همین میشه...چقدر به دکتر خاتم ساز تذکر داده شد که از صداقت و پاکیت سو استفاده نکنن...
دودش فقط به چشم دکتر خاتم ساز رفت...
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
1
دلیل عدم جذب رشته های تحصیلات تکمیلی ضعف افراطی ... بوده که شما پست بالاتر به ایشان دادهاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
باسلام خدمت مدیر محترم سایت خبری کازرون نما
لطفا از آقای دکتر فرزانه سرپرست جدید مصاحبه فرمایید.
ضمنا نظرها هم لطف فرمایید سانسور نکنید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
باسلام خدمت مدیر محترم سایت خبری کازرون نما
لطفا از آقای دکتر فرزانه سرپرست جدید مصاحبه فرمایید.
ضمنا نظرها هم لطف فرمایید سانسور نکنید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
باسلام خدمت مدیر محترم سایت خبری کازرون نما
لطفا از آقای دکتر فرزانه سرپرست جدید مصاحبه فرمایید.
ضمنا نظرها هم لطف فرمایید سانسور نکنید.
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
باسلام خدمت مدیر محترم سایت خبری کازرون نما
لطفا از آقای دکتر فرزانه سرپرست جدید مصاحبه فرمایید.
ضمنا نظرها هم لطف فرمایید سانسور نکنید.
با تشکر
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
دکتر فرزانه با حفظ سمت خود در مرکز استان سرپرست شده و این نشان دهنده این است که ایشان موقتی هستند. ضمن اینکه ایشان باید مستقر شوند و امور را به دست بگیرند و بعد ان شاالله ما هم همانند تمام روسای قبلی، مصاحبه ای از ایشان خواهیم گرفت
در ضمن نظرات بیشتر سمت و سوی توهین و تخریب و تهمت به افراد گرفته و انتشار آنها که عموما هم حرف تکراری است، آنهم در وضعیت فعلی که رئیس دانشگاه عوض شده، اخلاقی نیست.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
کارکنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
ضمن عرض خدا قوت و خسته نیاشید به جناب دکتر خاتم ساز بابت همه تلاشهای بی وقفه در واحد کازرون برای مدیر آینده واحد ارزوی موفقیت داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
من از سالها قبل در دانشگاه آزاد زرقان با دکتر خاتم ساز آشنا شدم. ایشان مدیر لایق و بی حاشیه است. اما چه دکتر خاتم ساز چه هر رییس دیگری تفاوت چندانی ندارد
دوران دانشگاه آزاد به سر آمده و امیدوارم دانشگاه آزاد بیش از این به اعتبار آموزش عالی این کشور لطمه نزند و بحث تجمیع واحدها به خوبی اجرا گردد.
از همان ابتدا نباید قارچ گونه هر گوشه ای شعبه ای از این دانشگاه افتتاح میشد. سیاست غلطی که امروز شاهد عواقبش هستیم.
هیئت علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
خدمت همکاران و کارکنانی که در این مدت برای دکتر خاتم ساز کم نذاشته و طومار امضا کردن جلسه گذاشتن و حمایت کردن اما تاسف از اینکه در این مدت همه سر کار بودند نظرتان چیست؟
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
خدایی کدام یکی از رشته های دانشگاه است که فارغ التحصیل نتوانسته ادامه تحصیل بده دروغ از این گنده تر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
باسلام خدمت مدیر محترم سایت خبری کازرون نما
باید همه بدانند که در دوران ریاست آقای دکتر خاتم ساز در واقع دوستان اساتید ایشان ریاست را بر عهده داشتند و برای خودشان و دوستانشان پست و مقام ایجاد کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
0
کارهای آقای دکتر خاتم ساز در کازرون:
-ریختن پول دانشگاه در ...
-دادن پست به افرادی نامربوط
- انجام اموری بی هدف مانند پرورش زنبور و ..
- از دست دادن بیمارستان امام علی که حق پرسنل واحد بود.
- نداشتن احاطه بر امور دانشگاه مثل قطع یک شبه درختان دانشکده دامپزشکی
-ترتیب جلساتی جهت ایجاد ...
-باب کردن نوشتن طومار در حالتی ...
-سرکار گذاشتن پرسنل دانشگاه مثل تشکیل جلسه روز قبل معارفه ایشان در جیرفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸