پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۰۳۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی کازرون که هم اینک 97درصد پیشرفت فیزیکی دارد در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش کازرون نما ، محمد هادی ایمانیه، دوشنبه در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان کازرون در گفت وگو با ایرنا در مورد علت تاخیر در روند ساخت بیمارستان 200 تختخوابی کازرون که هم اینک در دست ساخت است، بیان داشت: متولی ساخت این بیمارستان، مسکن و شهرسازی است اما برای تسریع در روند ساخت آن پیگیری خواهیم کرد تا اعتبارات بیشتری به این امر اختصاص یابد. 
وی افزود: همچنین تلاش می کنیم بیمارستان بخش قائمیه کازرون که در حال حاضر عملیات ساخت آن 70 درصد پیشرفت دارد تا پایان سال 95 به بهر برداری برسد.
ایمانیه بیان کرد: با توجه به نیاز شهرستان کازرون، بخش آنژیوگرافی بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون نیز تا یک سال آینده در این مرکز درمانی راه اندازی خواهد شد. 
وی در بخش دیگری از مطالب خود، خواستار رفع نقاط حادثه خیز شهرستان کازرون از جمله محور کازرون به قائمیه شد.

بیمارستان امام علی (ع) کازرون دهه فجر 95 به بهره برداری می رسد

 راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در کازرون پیگیری می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در ادامه سفر خود به کازرون در نشستی با حسین رضا زاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان این شهرستان شرکت کرد.
امام جمعه کازرون در این نشست گفت: باید نگرش دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به شهرستان کازرون تغییر کند
و برای حل مشکلات درمانی و بهداشتی این منطقه توجه ویژه داشته باشد. 
حجت الاسلام محمد خرسند افزود: چرا شهرستان کازرون با وجود داشتن 300 هزار نفر جمعیت و شمار زیاد بیمارانی که از شهرستان های همجوار به بیمارستان شهر کازرون مراجعه می کنند این شهر از وجود دانشگاه علوم پزشکی محروم باشد در حالی که هم اینک برخی از شهرستان های فارس که در مقایسه با کازرون از امکانات کمتری هم برخودارند، دارای دانشگاه علوم پزشکی هستند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به اظهارات امام جمعه کازرون بیان داشت: در ارتباط با راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی کازرون که به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان مطرح شده است، در نظر داریم در نشستی با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، این موضوع را پیگیری و با استفاده از امکانات سخت افزاری موجود در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون مبادرت به ایجاد این دانشگاه در کازرون کنیم.
فرماندار شهرستان کازرون هم در این نشست بیان داشت: اگرچه دولت تدبیر و امید اقدام های خوبی در زمینه رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان انجام داده است اما این شهرستان با مشکلاتی مواجه است که حل آنها به اهتمام بیشتری از سوی مسئولان ذی ربط نیاز دارد.
سید کمال علوی، خواستار شتاب بخشیدن به روند ساخت بیمارستان بخش قائمیه و شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی بخش کوهمره نودان این شهرستان شد. 
سرپرست حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون هم اظهار کرد: عملیات ساخت بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) کازرون از سال 88 در زمینی به مساحت یازده و نیم هکتار با زیربنای 13هزار مترمربع آغاز شده است. 
مهرزاد پیرویان، پیشرفت این بیمارستان را 97 درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون افزون بر190 میلیارد ریال برای عملیات ساخت این مرکز درمانی هزینه شده اما برای تکمیل کارهای جانبی این بیمارستان که در 2طبقه ساخته شده به 60میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
درادامه این نشست، حسن محمدی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون معرفی و از خدمات بندر برامکی رئیس پیشین این شبکه تقدیر شد.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دکتر عزیزاله دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
1
6
من خودم در دانشگاه علوم پزشکی فسا تدریس می کنم. واقعا قابلیتهای کازرون از فسا، جهرم، لار و گراش که دانشگاه علوم پزشکی دارند بیشتره. من از مسولین کازرون واقعا می خوام این قضیه را پیگری کنند واقعا برای شهرستان حیاتی هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
1
4
واقعا دانشگاه علوم پزشکی ضروریه برای کازرون
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
1
4
اینقدر خاک تو سر کازرون شده که مینویسند ۱۲۰ کیلو متری شیراز چرا چون فرماندارش و مسولین غیر بومی میباشد شهر قدیمی که شیراز شهرداری نداشت وکازرون داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
1
4
بیمارستان ۲۴۰ تخت خوابی جهرم در ۷طبقه با زیر بنای ۲۶۰۰۰متر ب طور تخصصی و فوق تخصصی در حال راه اندازی هست ولی هنوز کازرون فقط کلنگ خورده زمینش با هم شروع ب ساخت کردن حداقل اگر می خواین پی گیری کنید حداقل مثل جهرم تو هفت طبقه و زیر بنای ۲۶۰۰۰ متر بسازید تا جهرمی ها مسخرمون نکنن تورو خدا آقای پولادین یا هر کی دنبال پیشرفت کازرون ما ۵ سال تاخیر هم برامون مهم نیست فقط بیمارستان رو تو ۷ طبقه و زیر بنای ۲۶۰۰۰متر بسازین تا مورد تمسخر مردم جهرم نشیم .جهرمیها ۲۰۰تخت خوابی بود بیمارستانشون الان ک ساختش تموم شد کردنش ۲۴۰ تخت خوابی حداقل پی گیری کنید تو ۷طبقه و زیر بنای ۲۶۰۰۰متر بسازن ک جلو جهرمی ها کم نیاریم جهرمی ک از کازورن خیلی کوچکتره تورو خدا پی گیری کنید ب گوش مسولین برسونید
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
3
واقعا اقای ایمانی (نمایدنه ی ولی فقیه)باید برای کازرون تلاش کنند.ایشون خودشون کازرونی هستن .

از امام جمعه ی محترم کازرون هم تشکر میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خخخخخخخخخخخخخ.کجای کاری برادر.خیلی از دنیا عقبی....
کرامت
|
India
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
2
واقعا کازرون هیچ کس نداره از همین جا میگم ... مسول ... کازرونی است .ما تا حالا باید خودمون یه استان شده بودیم زمانی که شیراز شهرداری نداشت ما داشتیم الان اونا کجا وما کجا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷