پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۳۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
با حضور دکتر سارویی
با حضور حجت الاسلام محمودیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد فارس، دکتر سارویی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد فارس، گرامی فرماندار شهرستان کازرون و جمعی از مسئولین و دانشجویان، مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش کازرون نما به نقل از رحیم زارع خبرنگار، دکتر سارویی در این مراسم طی  سخنانی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن بیش از 1میلیون و 500 هزار نفر دانشجو و بیش از 5 میلیون فارغ التحصیل، درخت تناوری در جامعه علمی کشور محسوب می شود که بار 40 درصد از آموزش های دانشگاهی کشور را بر عهده دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان فارس گفت: در حال حاضر خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و ریاست ارزشمند دکتر میرزاده شاهد خارج شدن دانشگاه آزاد اسلامی از رکود هستیم و در مدت 2 سال گذشته قدم های موثری در مسیر پویایی این مجموعه دانشگاهی برداشته شده است.

وی پرهیز از موازی کاری و توجه ویژه به گسترش تحصیلات تکمیلی را سیاست‌های موثر دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: تجمیع برخی مراکز همسو و توسعه مراکز پژوهشی باعث جریان یافتن خون تازه‌ای در دانشگاه آزاد گردیده است.

سارویی اظهار داشت: مدیریت دانشگاه آزاد به راه‌اندازی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و شهرک‌های رشد به عنوان عوامل درآمدزایی توجه ویژه‌ای دارد و معتقدیم که به شهریه‌ها نباید به عنوان پشتوانه مالی درآمدی نگریست.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد فارس با بیان اینکه هم‌اکنون تجمیع واحدهای با رشته‌های مرتبط در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد افزود: در این برنامه استان فارس به چهار منطقه شمال، غرب، شرق و جنوب تقسیم می‌گردد.

وی با شاره به پتانسیل بالای دانشگاه آزاد واحد کازرون اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد کازرون با دارا بودن دانشکده‌های دامپزشکی و رشته‌های علوم پزشکی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند به‌عنوان قطب پزشکی استان مطرح گردد.

سارویی گفت: خوشبختانه با درایت و توجه ویژه دکتر میرزاده و پیگیری‌های مسئولین شهرستان کازرون، هم‌اکنون بیمارستان آموزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد کازرون با انعقاد تفاهم نامه و تامین اعتبار 10 میلیارد تومان در مرحله نهایی تجهیز و بهره‌برداری قرار دارد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد فارس تکریم ارباب رجوع و توجه به وضعیت معیشت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد را وظیفه ذاتی مدیریت واحدهای دانشگاهی عنوان کرد و افزود: هر واحد دانشگاهی بایستی با به کارگیری روش‌های مدیریت درآمد زایی دغدغه های مالی و پرداخت حقوق جاری کارکنان خود را برطرف سازند.

وی گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون هم اکنون از وضعیت مطلوب مالی برخوردار بوده و در لیست واحدهای درآمدزا قرار دارد.

در این مراسم با حضور محمودیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد فارس، سارویی دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد فارس، گرامی فرماندار  شهرستان کازرون و جمع دیگری از مسئولین، از زحمات دکتر شریفی تقدیر و حکم ریاست دکتر خاتم ساز به وی تقدیم گردید.

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
تیز بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
2
نماینده صادقی همیشه می گفت من زورم نمی رسد به این اقا همه دیدند تو جلسه ... مشکل دار چطور تعریف از دکتر حبیبی و شیخ اصلاحات داشت دکتر ... خسته نباشی یک تنه باعث شدی شاهین کازرون کاندید نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
2
كي نوبت تغيير مدير ... است خسته شديم از گزارشات بي رونق در بخش كشاورزي شهرستان
حرف 1000 و1000 اما عمل0 و زير 0
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
آسياب به نوبت،اين شتر تا سه چهار ماه ديگه دم در همه مسئولين مي خوابه،ديگه بازي با مصالح مردم بسه
حق بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
1
سلام بدبخت شهر ما که ... باحمایت دو نماینده 5سال رییس بزرگترین فضای اموزشی بود کجاست آن نهاد... که جستجو کند ....چه کارها کرده 2-اولین مقصر ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
1
2
جناب دکتر خاتم ساز لطفا در اسرع وقت معاون پژوهشی دانشگاه را عوض کنید که با یک پرس و جو پی میبرید علت حرف بنده چیست البته با تجربه ای که شما دارید مطمینم که با یکبررسی خودتون به این نتیجه میرسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
1
واقعا این معاون پژوهشی از اهم کارهاتون باشه که خودتون کارنامشو بررسی کنید و قضاوت کنید بهتره از کارمندها و هیات علمی البته اونایی که واقعا دلشون برای دانشگاه میسوزه در مورد ایشان تحقیق کنید بپرسید در طی این یک سال چکار کرده به امید موفقیت شما در انجام امور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
ضمن تبریک به جناب آقای دکتر خاتم ساز، بنده امیدوارم رشته های جدید دکترا و کارشناسی ارشد که به درد جامعه و شهرستان بخورد در این واحد راه اندازی شود. ضمناً از رشته های هنر هم غافل نباشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
1
البته ایشون حالا به فکر می افتند و یک عده را برای کامنت دادن فعال میکنند شما فقط تحقیق بفرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
3
سلام...معاونت آموزشی،پژوهشی،مالی،دانشجویی،و ...همه و همه عوض،کنید،،شک نکنید...
از کارمندان هم در مورد مدیران مربوطشون بپرسید...
... ویرانه ای به شما تحویل دادند...
پرونده های ... و تخلفات اشون برررسی و اعلام کنید..
اقوام و کس و کار ...، کم از ایشون ... نکردند..توجه داشته باشید و احساس نکنید درون شما حس رفاقت جاری کرد...خیر..... فقط و فقط،و فقط و فقط دنبال ... خودش و ... بود....
همه و همه و همه و حتی خود شما میدونید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
2
به نظر من معاون ... واقعا هیچکاری نمیکنه نکرده و نخواهد کرد آقا یک گزارش از ایشون بگیرید لطفا .در ضمن ادعای ریاست هم داشته البته ادعا چون ... چرخاندن یک کلاس را هم نداره رییس سابق هم به دلایلی به ایشون پست دادند که البته ایشون حتی لینکهایی که دارند هم ایشون آدم ... میشناسند شما هم اگر میخواهید موفق بشید این تغییرو در الویت بگذارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
1
ای وای بر ما چطور است ... در جلسه علنی منتقد رییس بوده و او را فاقد صلاحیت میدونه ولی وقتی به ایشون پست میده قبول میکنه و تا لحظه اخر ارادتهای ظاهری به ایشون نشون میده ای وای بر ما که ادعای دیانت داریم وای به حال ما جناب دکتر خاتم ساز بشناسید این ادمها را اگر باور ندارید از رییس سابق یا هر شخصی که میدونید بپرسید
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
باسلام
من بارییس جدیداشنایی ندارم اما به نظرم نکته مهمی روبایدتوجه کنن
مستقل باشید.چاپولسی اون اقایی که توشهرستان میخوادمسوولین چاپولوس گوخودش باشن رونکنید
یکی ازمشکلاتی که کازرون باهاش دست وپنجه نرم میکنه اینه که فردی درشهرستان فقط چاپلوسی مسوولین نسبت به خودش رومیخوادولاغیر
حتی اگرریاستتون محدودهم باشه هیچ وقت استقلال خودتون توشهرستان روازدست ندیدوبله قربان گوبرای بعضیا نباشید.استقلال دانشگاه روحفظ کنین واجازه ندین که ابزاردست سیاسیون خارج ازدانشگاه باشین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴