پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
دکتر ساروئی دبیر هیأت امنای دانشگاه های آزاد اسلامی فارس و رؤسای واحدهای مجری رشته های علوم پزشکی فارس از بخشهای مختلف بیمارستان آموزشی96 تختخوابی امام علی (ع) واحد کازرون بازدید کردند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکترسارویی رییس واحد شیراز و دبیر هیات امنای فارس به همراه رؤسای واحدهای دارای رشته های علوم پزشکی فارس به منظور همکاری و مشارکت در امر تجهیز بیمارستان امام علی(ع) و بهره‌گیری دانشجویان دوره‌های بالینی آن واحدها، از بخش‌های مختلف بیمارستان آموزشی 96 تختخوابی امام علی (ع) واحد کازرون بازدید کردند. 

بازدید جمعی از رؤسای واحدهای استان فارس از بیمارستان امام علی (ع) واحد کازرون

دبیر هیات امنای دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اعضای یک خانواده علمی هستند، اظهار کرد: باید نهایت همکاری و هماهنگی در بین واحدهای دانشگاهی وجود داشته باشد و مشکلات خود را به طریق تعامل  با یکدیگر بر طرف نمایند.

سارویی تصریح کرد: هفته آینده با دعوت از دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی طی جلسه ای در سطح استان مشکلات دانشجویان علوم پزشکی واحدها را بررسی و درخصوص چگونگی مشارکت و سرمایه‌گذاری واحدهای دانشگاهی در راه‌اندازی بیمارستان امام (ع) واحد کازرون و نحوه استفاده دانشجویان دوره‌های بالینی توافق می‌نمائیم.

دکتر سیاوش شریفی رییس واحد کازرون درجمع رؤسای واحدهای شیراز، داریون، اقلید، ارسنجان، فیروزآباد، آباده، استهبان، جهرم، لار و داراب ضمن خیر مقدم، گزارشی از وضعیت پیشرفت و امکانات موجود بیمارستان امام علی (ع) واحد کازرون را جهت ارائه خدمات آموزشی درمانی بیان کرد.

وی اظهارداشت: همان‌گونه که بارها عرض کرده‌ام از زمان حضور جناب آقای دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه کمی و کیفی مخصوصاً توسعه کیفی، رشته‌های پزشکی رشد غیر قابل تصوری را داشته‌اند و با عنایت به دغدغه این مقام محترم و موافقت ایشان جهت مشارکت واحدهای دانشگاهی که مجری رشته‌های پرستاری و مامایی هستند، بایستی در این مهم تعامل و همکاری نزدیکی را داشته باشند.

شریفی با اشاره به دغدغه واحدهای مجری علوم پزشکی در فارس نسبت به رفع  مشکلات آموزش بالینی دانشجویان خواهان همکاری و مشارکت واحدهای دانشگاهی در راستای راه اندازی بیمارستان آموزشی امام علی(ع) واحد کازرون و بهره گیری آنان از ظرفیتهای آموزشی این بیمارستان در آینده شد.

رئیس واحدکازرون افزود: با توجه به مشکلات دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه‌های آزاد اسلامی فارس و نبود بیمارستان مناسب جهت گذراندن دوره‌های بالینی، پیشنهاد میگردد دانشگاه‌های فوق در امر تجهیز بیمارستان باما همکاری نمایند و در آینده با استفاده از این بیمارستان مشکلات آموزشی خود را مرتفع نمایند.

 در پایان دکتر سارویی دبیر هیات امنای فارس با ابراز خرسندی از روند پیشرفت  بیمارستان و ایجاد بخشهای متعدد و کاملی که در این بیمارستان وجود دارد، از واحدهای دانشگاهی دارای رشته‌های علوم پزشکی خواست تا ضمن ارزیابی از بخش‌های موجود بیمارستان در جهت تجهیز آن با واحد کازرون همکاری و درآینده جهت گذراندن دوره‌های بالینی دانشجویان خود بهره مند شوند.

دراین جلسه مشورتی حاضرین بارائه پیشنهادات  و نظرات خود خواهان برگزاری جلسه ای با همین موضوع در هفته آینده با کارشناسی بیشتر و جمع بندی آن در مرکز استان شدند.

نویسنده: اصغر جوکار
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
1
باسلام
این بدبختی دکتر یوسفی برای واحد کازرون درست کرد. که موجب شده الان تمام درآمد دانشگاه صرف قسطهای بیمارستان بشه بدون نتیجه...
مگه با گدایی میشه بیمارستان تجهیز کرد سرنوشت تمام اساتید و کارمندان واحد خراب شده به خاطر بی تدبیری یک نفر...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲