پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
خطیب جمعه کازرون:
خطیب نماز جمعه کازرون با انتقاد از مسئولان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از بدقولی در افتتاح بیمارستان آموزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، گفت: افراد باید نسبت به قولی که می‌دهند، وفادار باشند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته کازرون در سخنانی با گرامی ‌داشت سالگرد شهادت پنجمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام باقر (ع)، اظهار داشت: از مردم و بازاریان انتظار داریم با حضور گسترده در مجلسی که دوشنبه صبح سی‌ام شهریورماه جاری در مسجد جامع شهدا برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت مظلومانه زائران ایرانی بیت‌الله‌الحرام ششم ذی‌الحجه 1407 هجری قمری به دست رژیم صهیونیستی آل سعود، گفت: بیت‌الله‌الحرام حرم امنی است که حتی حیوانات و پرندگان نیز در آن سرزمین امنیت جانی دارند اما رژیم سفاک آل سعود زائران این حرم را به جرم برائت از مشرکین به قتل‌عام کشید و به شهادت رساند.

خطیب نماز جمعه کازرون با تسلیت شهادت زائران ایرانی که براثر سقوط جرثقیل در مکه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: این حوادث بیانگر بی‌لیاقتی، بی‌کفایتی و سوءمدیریت آل سعود است.

خرسند با انتقاد از عملکرد حکومت آل سعود در مدیریت بحران پیش‌آمده، بیان داشت: در 30 سال گذشته بیش از 7 هزار نفر در ایام حج براثر ازدیاد جمعیت یا حوادث دیگر در مکه جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند که نشان می‌دهد آل سعود شایستگی مدیریت حرمین شریفین را ندارد.

وی بابیان اینکه آل سعود برای جان مردم و زائران، ارزشی قائل نیست، گفت: در حادثه اخیر چه‌بسا اگر نیروهای امدادی به‌جای اینکه با تأخیر دو یا سه‌ساعته بر سر صحنه حضور می‌یافتند و زود‌تر خود را رسانده بودند، شاهد این تعداد کشته‌ نبودیم.

امام‌جمعه کازرون افزود: سازمان کنفرانس اسلامی و علمای جهان اسلام باید در این قضیه ورود کرده و مدیریت حرمین شریفین را به دست شورایی متشکل از افرادی که موردقبول جهان اسلام هستند، بسپارند.

خرسند در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فضیلت‌های روز عرفه اشاره و خاطرنشان کرد: روز عرفه عیدی بزرگ و روز نیایش بندگان با خدای خود است و خداوند در این روز بندگان را به عبادت، اطاعت و نیایش سفارش کرده و دعای امام حسین (ع) از عمیق‌ترین مضامین در مورد این روز برخوردار است.

وی با یادآوری عظمت و بزرگی روز عید قربان گفت: عید قربان روزی است که انسان در برابر معشوق به هیچ بودن خود پی می‌برد و منیت‌ها به قربانگاه می‌رود اما هنوز جایگاه خود را آن‌طور که باید و شاید به دست نیاورده و امیدواریم امسال ملت مسلمان کازرون همانند نماز عید فطر در نماز عید قربان حضور باشکوه و باعظمتی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه کازرون با انتقاد از تجاوز صهیونیست‌های غاصب به حریم مسجدالاقصی و ضرب‌وشتم نمازگزاران این مسجد، تصریح کرد: این جنایت‌ بار دیگر خوی استکبارستیزی صهیونیست‌ها را آشکار کرد.

خرسند با تأکید بر لزوم حفظ وحدت کشورهای اسلامی و مقابله با دشمن یکسان گفت: وضعیت کشورهای اسلامی باعث شده است که اسرائیل احساس امنیت کرده و با خیال راحت به حریم مقدس مسجدالاقصی حمله کند.

وی بابیان اینکه مسلمانان باید از خواب غفلت بیدار شوند، تأکید کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و بدانند که اسرائیل جنایتکار به شیعه و سنی رحم نمی‌کند و با اصل اسلام مخالف است.

امام‌جمعه کازرون با تسلیت رحلت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، ایشان را ازجمله علمای انقلاب، بابصیرت و به معنای واقعی کلمه ولایتمدار دانست و خاطرنشان کرد: در انقلابی و ولایتمداری ایشان همین بس که یکی از فرزندان خود را در راه انقلاب فدا کرد و دریکی دو سال اخیر که فرزند دیگر ایشان راه خود را کج کرد و منحرف شد، به‌طور رسمی بیانیه دادند و از وی تبری جستند.

خرسند در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اشاره کرد و گفت: معظم‌له در این دیدار به لزوم پاسداری از انقلاب که وظیفه‌ای همگانی و به‌صورت ویژه متوجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تأکید داشتند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای سخنان مقام معظم رهبری در جمع پاسداران که بعد از توافق هسته‌ای بار‌ها در محافل گوناگون تکرار شده است لزوم هوشیاری در برابر نفوذ فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی آمریکا بوده که این تأکید مکرر بیانگر خطر نفوذ دشمن است.

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از مسئولان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از بدقولی در افتتاح بیمارستان آموزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، گفت: از دو سال پیش، همراه با نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان پیگیر افتتاح این دانشگاه که ساخت بنای آن تمام‌شده و منتظر ارسال تجهیزات است هستیم و مقرر شده بود در ایام دهه فجر سال گذشته این مهم صورت گیرد اما نشد و به تعویق افتاد و هنوز چیزی به آن اضافه نشده است.

خرسند بابیان اینکه افراد باید نسبت به قولی که می‌دهند، وفادار باشند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و مردم منطقه نیاز مبرم به این بیمارستان دارند.


نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
2
شخص حضرتعالی، جناب حاج خرسند، در طول چند سال گذشته چندین و چندین بار قول ... رییس همین دانشگاه آزاد ندادید???نفرمودید تلاش،می کتید....!!!!
پس چطور دست راست شما آقای ... با مدرک لیسانس به عنوان فقط مدیر ...، همه کاره دانشگاست?????!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
1
سلام آقای بحرانی. بعضی از نظرات رو که مستقیماً به متن خبر برمیگرده بعد از چندین روز تایید میکنید. یعنی وقتی که خبر به انتهای جدول رفت و دیگه افراد خیلی کمتری اونو مطالعه میکنن. نمیدونم این سیاست برای اینه که دل هر دو طرف رو بدست بیارید یا اینکه فشار بعضی از افراد رو برا عدم انتشار بعضی نطرات کاهش بدید. شاید هم بعضی از نظرات رو باید خودتون شخصا تایید کنید و وقتتون اجازه نمیده.
ولی اگه واقعا هیچ کدوم از دلایل بالا که من گفتم نیست لطفا نظرات رو به موقع انتشار بدید تا تاثیر گذاریش کمک نشه.
ممنون
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
تاخیر در تایید برخی نظرات همانگونه که فرمودید به خود بنده برمی‌گردد. البته تمامی نظرات را خود بنده تایید میکنم چون مسئولیت آن با من است. اما این تاخیرها تنها به مشغله بنده برمی‌گردد چراکه در مورد آنها گاهی مشورت و گاهی در مورد مواردی که ادعا می‌شود بررسی انجام می‌گیرد. و غیر از این هیچ ملاحظه ای نیست.
خدا را گواه می‌گیرم که از زمان برعهده گرفتن مسئولیت سایت تا کنون هیچگاه فشاری مبنی بر عدم درج نظرات یا حذف نظرات نبوده. از سوی برخی ادارات و نهادها یا مسئولین در مواردی در دیدارهای حضوری گلایه‌هایی در خصوص برخی نظرات منتشره شده اما فشاری برای حذف نظر نبوده. در مواردی هم تذکراتی باعث شده که بنده متوجه شوم که اشتباهی انجام داده ام و به اراده و میل خودم برای رفع و جبران اشتباه خودم نظری را بعد از انتشار حذف کرده ام که موارد آن کمتر از تعداد انگشتان دست در طول این یک سال و اندی بوده است.
با این حال و ضمن اینکه بنده تلاش می کنم که نظرات خاص را سریع تر بررسی و منتشر نمایم، از مخاطبین و خوانندگان عزیز سایت بازهم تقاضا دارم در بیان نظرات و دیدگاه خود نکات مطرح شده در کنار بخش نظر دهی سایت را رعایت و از توهین و کنایه و افترا و هتک حرمت اشخاص و نهادها بپرهیزند چراکه بیان دیدگاه و انتقاد در فضای محترمانه قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد و نیازی به حذف عبارات و تاخیر در انتشار نیز نخواهد بود
شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
مجدداً عرض سلام و ادب دارم آقای بحرانی
بنده به شخصه از جنابعالی بابت درج نظریات کاملاً مخالف بعضی از سیاست های مسولین محترم شهرستان کمال تشکر میکنم. و دلیل جنابعالی هم کاملا موجهه.
با توجه به پاسخ حضرتعالی مبنی بر اکتفاء کردن مسولین محترم به گلایه، جا داره از سعه صدر این مسولین هم تشکر کنم.
به مسولین محترم سلام بنده رو بعنوان یکی از خوانندگان سایتتون ابلاغ بفرمایید و بهشون بگید ما هم مث شما دلمون برا مردم و کشور و نظام میتپه، فقط سلیقه ها و اولویت هامون یکی نیست و از اونا فقط و فقط یک انتظار داریم :
همه ی جناح ها و تفکرات رو با یه چشم نگاه کنن و برخوردشون با یک عمل یکسان از طرف هر جناحی با هر تفکری، یکی باشه، اختلاس اختلاسه، دروغ دروغه، تهمت تهمته، آزادی بیان آزادی بیانه، نشر اکاذیب نشر اکاذیبه، تهدید تهدیده، تجمع غیر قانونی تجمع غیر قانونیه، بدحجابی بدحجابیه، موسیقی موسیقیه و ....
چه توی این نظام چه توی نظام طاغوت.
چه توی دولت اصولگرا و چه توی دولت اصلاح طلب.
پس برخوردشون با این مسایل بر اساس دولتها نباشه. حتی در موردی هم اگه برخوردشون کاملاً اشتباهه ولی حداقل یکسان باشه.
همین.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
2
باسلام
به نظربنده نیز این اقای ناشناس درست گفته
برخی نظرات زمانی تایید میشوندکه دیگه خواننده اون کم شده وازصفحه اصلی سایت یاخارج شده یاداره خارج میشه
ان شالله که غرض وهدفی تواین کارنیست.ولی من خودم این موضوع رومشاهده کردم
مله دومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
1
واگذارت به خدا ای دروغ بیگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
1
همه افراد باید به وعده و قولهای خود وفا دار باشند... همه!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳