پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
امام‌ جمعه کازرون خواستار شد
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام خرسند در دیدار با معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور که در دفتر کار وی صورت گرفت در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برکات و رویش‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود که به اذن امام خمینی (ره) و با همت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کشور تأسیس و باعث تحقق آرزوی دست‌نیافتنی بسیاری از افراد برای ورود به دانشگاه شد


امام‌ جمعه کازرون، خواستار پرهیز از مسائل حاشیه‌ای سیاسی و جناحی در دانشگاه‌های آزاد کشور شد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در دیدار با معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور که در دفتر کار وی صورت گرفت در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برکات و رویش‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود که به اذن امام خمینی (ره) و با همت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کشور تأسیس و باعث تحقق آرزوی دست‌نیافتنی بسیاری از افراد برای ورود به دانشگاه شد.

وی از مؤسسان و پایه‌گذاران این دانشگاه در سطح کشورو پیرو آن در کازرون که با پی‌گیری آیت‌الله ایمانی راه‌اندازی شد تقدیر کرد و متذکر شد: در حال حاضر حدود 16 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد این شهر مشغول به تحصیل هستند که باید به مسائل فرهنگی و اعتقادی آنان توجه بیشتری شود.

امام‌جمعه کازرون به بومی‌سازی دانشجویان این دانشگاه به‌ویژه دانشجویان دختر تأکید کرد و افزود: مشکلات عدیده‌ای پیش روی دانشجویان دختر ازجمله خوابگاه و دوری آنان از کانون خانواده ایجاد می‌شود که باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

خرسند تسریع و راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد کازرون را از معاون عمرانی این دانشگاه خواستار شد و تصریح کرد: این بیمارستان موردنیاز دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون بوده که باید هرچه زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی پرداختن به بعد علمی و عدم ورود به مسائل حاشیه‌ای سیاسی و جناحی در دانشگاه آزاد را خواستار شد.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به موقوفه بودن زمین دانشگاه آزاد اسلامی کازرون گفت: حقوق معوقه موقوفات توسط این دانشگاه پرداخت نمی‌شود که این امر از نظر شرعی جایز نیست
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴