پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
غلامحسن منتظری خبرداد:
مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به بهره برداری از فاز اول طرح توسعه میدان نفتی خشت، گفت: تا پایان سال جاری امکان برداشت روزانه ۲۰ هزار بشکه نفت از این میدان فراهم خواهد شد.

به گزارش کازرون نما، غلامحسین منتظری درباره آخرین وضعیت طرح توسعه میدان نفتی خشت، گفت: پیش بینی می شود مطابق با برنامه زمان بندی تعریف شده فاز نخست طرح توسعه این میدان نفتی در مدار بهره برداری قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اعلام این که هدف از فاز اول طرح توسعه میدان نفتی خشت افزایش ۲۰ هزار بشکه ای تولید روزانه نفت خام کشور است، تصریح کرد: مطابق با هماهنگی انجام شده با شرکت ملی نفت ایران، قرار است نفت تولیدی میدان خشت از مسیر چندراهه گناوه به خارج کشور صادر شود.

این مقام مسئول همچنین در خصوص توسعه فاز دوم این میدان مستقل نفتی، اظهار کرد: با افزایش تعداد چاه های نفتی در میدان خشت و اجرای فاز دوم توسعه تولید نفت این میدان به ٣٠ هزار بشکه در روز افزایش می یابد.

به گزارش مهر، هم اکنون پیشرفت اجرای فاز اول طرح توسعه میدان نفتی خشت به ٨٠ درصد رسیده است که باید تا پایان سال جاری این پروژه کلیدی افزایش تولید نفت در مناطق مرکزی کشور راه اندازی شود.

حجم ذخایر نفت خام درجای میدان خشت در ٤٥ کیلومتری جنوب غربی کازرون و در مجاورت شهر کنار تخته حدود یک میلیارد و ۵۳ میلیون بشکه نفت برآورد شده که در مجموع ۲۷۰ میلیون بشکه نفت این میدان قابل برداشت است.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
كنارتخته اي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
خدا كنه يه روزهم صداي ما كنارتخته ايها به جاي برسخ و ديگران بفهمند كه اقاي ... چه جفايي به ما كرد اخه كجا ديدي تاسيسات تويه شهر ديگه باشه و اسمش مال شهر ديگه
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
میتونه دیگه !!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
سلام
در حال حاضر هیچ کاری انجام نمیشه در این میدان...چطور تا آخر امسال به بهره برداری میرسه؟؟!!!!.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰