پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۶
مدیرعامل شركت ملی نفت ایران:
مدیرعامل شركت ملی نفت ایران در بازدید از پروژه های نفتی فارس گفت: روند پیشرفت پروژه های سعادت آباد و سروستان رضایتبخش است و از پیمانكار پروژه نفتی خشت انتظار داریم با بسیج امكانات، عقب ماندگی آن را به حداقل برساند.


مدیرعامل شركت ملی نفت ایران در بازدید از پروژه های نفتی فارس گفت: روند پیشرفت پروژه های سعادت آباد و سروستان رضایتبخش است و از پیمانكار پروژه نفتی خشت انتظار داریم با بسیج امكانات، عقب ماندگی آن را به حداقل برساند.

به گزارش کازرون نما به نقل از ایرنا،پایگاه اطلاع رسانی شركت ملی نفت ایران به نقل از احمد قلعه بانی افزود: با توسعه میدان های نفتی خشت، سروستان و سعادت آباد، تولید نفت از استان فارس محقق می شود و این امر، منجر به توسعه و رونق بیشتر این استان خواهد شد.

مدیر عامل شركت ملی نفت ایران اظهار داشت: این شركت در قبال تولید نفت و گاز و اجرای طرح ها و پروژه ها به خوبی عمل كرده است.

مهدی فكور مدیرعامل شركت نفت مناطق مركزی ایران در این دیدار گفت:میدان نفتی خشت در استان فارس با هدف تولید روزانه 30 هزار بشكه نفت برای صادرات از طریق چندراهه گناوه و مبلغ قرارداد 448 میلیارد ریال و 39 میلیون یورو از مهر ماه 1385 در دستور كار توسعه قرار گرفت كه در صورت تحقق برنامه زمانبندی، تولید زودهنگام از اوائل سال آینده محقق می شود.

فكور اظهار داشت: پیشرفت كلی پروژه میدان نفتی خشت بیش از 72درصد است و در بخش تولید زودهنگام نیز این پروژه بیش از 74 درصد پیشرفت داشته است و با سیاست هایی كه هیات مدیره نفت مركزی برای تكمیل آن در نظر گرفته است، روند پیشرفت از سرعت قابل ملاحظه ای نسبت به گذشته برخوردار شده است.

مدیرعامل شركت نفت مناطق مركزی ایران در رابطه با پروژه توسعه میدان های سروستان و سعادت آباد گفت: توسعه این دو میدان با هدف تولید روزانه 15 هزار بشكه نفت برای تامین بخشی از خوراك پالایشگاه شیراز طراحی شد كه تا سقف 25 هزار بشكه در روز قابل افزایش است.

وی با بیان اینكه این پروژه از آبان ماه سال 1385 آغاز شد و تا پایان سال جاری به اتمام می رسد، ادامه داد: مبلغ قرارداد این پروژه 609 میلیارد ریال و 42 میلیون یورو است و پروژه در مجموع بیش از 75درصد پیشرفت داشته است.

فكور بیان كرد: توسعه میدان های نفتی سروستان و سعادت آباد در بخش تولید زودهنگام نیز بیش از 81 درصد پیشرفت دارد؛ در این پروژه، احداث سه مخزن سقف شناور ذخیره نفت خام در پالایشگاه شیراز با پیشرفت كلی 87 درصد و برق رسانی به واحدهای فراورشی دو میدان 73 درصد پیشرفت داشته است


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
0
اقای نماینده در حق خشت و کنارتخته خیلی جفا کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
جفا رانماينده قبلي كرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳