پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴
مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی:
فعالیت های لازم برای توسعه میدان خشت كازرون نیز در دستور كار قرار دارد و بر اساس برنامه، تولید زودهنگام از میدان نفتی خشت نیز به میزان 30 هزار بشكه نفت در روز طی سال جاری كلید می خورد.

مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: تولید زودهنگام از میدان های نفتی سروستان و سعادت آباد فارس به میزان 15 هزار بشكه در روز، در نیمه اول سال جاری محقق خواهد شد.

به گزارش کازرون نما، احمد سراجی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شركت ملی نفت ایران، با بیان این مطلب افزود: هم اكنون چاه های میدان سروستان آماده است، تسهیلات سرچاهی و خطوط لوله در آن نصب شده و به زودی تولید زودهنگام آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: فعالیت های لازم برای توسعه میدان خشت كازرون نیز در دستور كار قرار دارد و بر اساس برنامه، تولید زودهنگام از میدان نفتی خشت نیز به میزان 30 هزار بشكه نفت در روز طی سال جاری كلید می خورد.

سراجی با بیان اینكه شركت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در انجام تعهدات خود طی سال گذشته موفق عمل كرده است، اظهار داشت: طی سال 90، توانستیم تولید 248 میلیون متر مكعب گاز را در روز محقق كنیم و برای سال آینده هم برنامه ریزی هایی انجام داده ایم تا بر مبنای آن، به رغم افت فشار مخزن و كاهش طبیعی تولید، سقف تولید را مانند سال گذشته حفظ كنیم.

سروستان در شرق شیراز، سعادت آباد در شمال مركز استان فارس و خشت در غرب این استان واقع شده است.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اذان صبح
۰۴:۵۴:۰۵
طلوع افتاب
۰۶:۲۰:۳۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۰:۲۸
اذان مغرب
۱۹:۵۷:۲۳