پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷
پرويز شفيعي خبرداد:
20 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون داوطلبانه گیرنده های ماهوارهای خود را تحویل کمیته امداد دادند
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون، پرویز شفیعی مدیر شهرستان با بیان این خبر گفت: واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان در سال اقتصاد و فرهنگ و در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: "ماهواره گنداب فساد است و تیرهای زهرآگین آن مردم جهان را نشانه گرفته و تمام تلاشش تخریب کانون گرم خانواده ها است" ،با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی و با استفاده از اساتید برجسته و متخصص دانشگاهی و حوزوی و با دعوت از مددجویان در معرض تهدید استفاده از ماهواره و اعضای خانواده آنها در امداد و تشریح مضرات و پیامدهای منفی استفاده از برنامه های مبتذل ماهواره و تاثیرات منفی آن بر اعضای خانواده و خصوصا دانش آموزان و در نهایت فروپاشی کانون گرم خانواده و سست شدن بنیه دینی اعضا در جلسات متعدد این اقدام باعث گردید تعداد  20 مددجو به صورت داوطلبانه و با رضایت کامل ماهواره خود را تحویل نمایند و کمیته امداد نیز یک دستگاه گیرنده دیجیتال (شبکه های استانی ایران) به آنها تحویل نمود.
شفیعی خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی این اقدام در بین دیگر خانواده های تحت حمایت، انتظار می رود تا پایان سال تعداد بیشتری از خانواده ها به صورت داوطلبانه ماهواره های خود را تحویل نمایند.
نویسنده: شهريار تقدم
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
2
سر خودتون رو مثل کبک کردید زیر برف.آخه ماهواره هم جمع شد چی به جای ماهواره میخوایید بزارید؟؟چه برنامه قشنگی از تلویزیون قرار پخش بشه؟؟همه جا کلا اینطور بوده که وقتی یه چیزی از ادم یهچیزی میگیرن یه چیزی دیگه میدن الان اینو میگیرید چی دارید در قبالش ارائه بدید؟؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
1
من با برداشتن ماهواره موافقم، ولی به شرطی که زیرساخت ها و ساز و کارهای جایگزین براش فراهم باشه. وقتی ما تو قرن بیست و یک و با رشد همه روزه تکنولوزی، تنها تونستیم بیست شبکه دیجیتال با کیفیت اس دی داشته باشیم و هنوز برنامه های شبکه های تمام استانها در تمام کشور قابل دسترسی نیست، باید چیکار کنیم? اخه زشت نیست که هنوز تو کشور ما یه دونه شبکه با کیفیت اچ دی نیست? همون یه شبکه رو هم که گذاشتن براي تهران و چند شهر خاصه...بقیه که تو این کشور داخل ادم نیستن...ماهواره رو با کار فرهنگی باید برداریم، نه با کارهای تشویقی و انتظامی و پلیسی...تو این کشور هم که به تنها چیزی که اهمیت نمی دن، مقوله فرهنگه....
شهروند
|
United States
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
0
باسلام

وقتي كه توتلوزيون ماسانسورهست واجازه نميدن كه همه حرفاشونوبزنن ويه جناح خاص ويه تفكرخاص تلوزيون روقبضه كرده من فك نميكنم اينگونه طرح ها جواب بده.ماهواره روبستين ديگروسايل ارتباط جمعي روچيكارميكنين.كازرون نماتيترزده بودي كه 3Gبه كازرون رسيده ومطمينا 4gهم يه مدت ديگه واردميشه چون توشهرهاي ديگه هست.به هرشكل فك نميكنم جمع اوري ماهواره ها جوابگوباشه.عصرتبادل فرهنگ ها وعصراطلاعاته فك نميكنم اين طرح هاجواب بده.اينكه 20نفرازمددجويان ميگين ماهواره روتحويل دادن
به نظرم ميشه تحقيق كردمشخص بشه موضوع چي بوده.
منتظرباشيم شايدروزهاي اينده خبري دراين زمينه دوباره منتشرشد ببينم رازاين موضوع چيه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
0
1
حتما خراب بوده که تحویل دادن!
سیدرضا بازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
تکلیف اون ماهواره هایی که دانشجو ها به عنوان اینترنت جاسوسی استفاده میکنن چی میشه؟؟؟
کمیته امداد حاضره بجاش مودم رایگان بده؟ :D
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴